Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Keusoten puhelinsysteemi ruuhkautuu

Anonyymi

eli vaikea saada yhteyttä omaan terveysasemaansa Keusoteen kuuluvissa kunnissa.

33

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähettäkää palautetta jonkun verkkopalautteen kautta. Tämä palstalla kirjoittelu ei liiemmin auta. Toki tiedoksi muilekin ja eilen kuulin kylässä että tervpalveluihin ei oltu päästy ilmoitetun numeron kautta. Mikään ei toimi!

      • Anonyymi

        Hyvä vinkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vinkki.

        Aivan oikein. Minun palautteeseen on aina vastattu ja nopesti toimintaa parannettu. Palaute kannattaa aina!


      • Anonyymi

        Useimmilla paikkakunnilla KOKOOMUSLAISET on päättämässä Kuntalaisten asioista niin myös terveyspalveluista, ja kokoomuslaiset eliittiläiset ne jos ketkä ovat vieneet julkisia terveyspalveluita alaspäin, vuosi vuodelta, haluavat vain yksityisille terveysjäteille veronmaksajien varat siirtää ja riistää kaliilla lääkäripalveluillaan ihmisiä. 5 minuuttia yksityisellä maksaa 150€ lisäksi veloitetaan tsto maksu, kaikki mitä välineitä mahdolliset tutkimukseen käytetyt puulusikat sunmuut hanskat maksaa... huh huh . Julkisessa pääset halvemmalla, 20€ eikä muita lisäkuluja.


    • Anonyymi

      Mikä on oma terveysasema? Minä en omista ainuttakaan.

      Sitä en ymmärrä, miksei ajanvarausta voi tehdä netissä. Persuksista tämmöinen systeemi. Kun olin vielä työelämässä, tein kaikkki vaaraukset netissä. Kun jäin vanhuuseläkkeelle, siirryin jonnekin kampakeraamiselle kaudelle. Onneksi en ole näinä vuosina pahemmin sairastellut.

      • Anonyymi

        Tuskin kaikkia teit netissä 1960 ja 1970 luvuilta lähtien pystyi varaamaan suoraan tiskiltä vastaanotossa. Siitä lähtien puhelimitse sai sovittua tarvittajan ajan. Runsas 10 vuotta sitten vielä sai sovittua puhelimitse ajan ja henkilökortin numero riitti laskutusosoitteeksi. Hyvinkäällä on kaikki ollut kankeampaa aina ja varsinkin kun siirtyi kunnalliselle puolelle. Tosin ennen Keusotea sai ajan puhelimitse tai käymällä vasttaanoton "luukulla". Uutta "portinvartijajärjestelmää" en kiiretilanteessa vielä ole joutunut testaamaan, mutta syksyllä sekin on kokeiltava kun kesäkiireet loppuu.


    • Anonyymi

      Kokeile tällaista nettisivustoa , keski-uudenmaansote.fi. Sieltä löytyy tietoa. Itse tarvitsin viime viikolla lääkäriaikaa, sen sain, asiani hoitui "rasvattu", tosin jouduin sairaalan päivystykseen, sitä kautta osastolle. Myös sairaalassa asiat etenivät nopeasti ja hoito oli hyvää. , jopa ruoka, vaikka sitä usein haukutaan mauttomaksi. Että joskus näinkin päin.

      • Anonyymi

        Hoito on varmasti ok. jos sinne onnistuu pääsemään keusoten ruuhkaisen puhelinpalvelun läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoito on varmasti ok. jos sinne onnistuu pääsemään keusoten ruuhkaisen puhelinpalvelun läpi.

        Olen eri mieltä. Hoitoon pääsystä ei ole takeita, vaikka onnistuu pääsemään puhelinruuhkasta läpi. Myös hoidon taso vaihtelee.

        Puhelu menee takaisinsoittopalveluun, josta soittaa sairaanhoitaja. Hoito voi olla ok, jos sairaanhoitajan tekemä etävastaanotto riittää ja puhelimessa on hyvä sairaanhoitaja. Tuntuu että niitä kokeneita oli ennen enemmän, mutta nykyään ei ole, minulle sattui viimeksi joku tosi toope ja kokematon. Tarvittaessa hoitajille ja fyssareille on saanut aika helposti vastaanottoajan, jos on tarvinnut rokotuksen, tikkien poiston, fysioterapiaa tms. Mutta jos tarvittaisi lääkärille aikaa, niin se onkin toinen juttu.

        Lääkäriaikaa ei välttämättä saa, ellei ole kiire. Vain kiireelliset asiat hoidetaan päivystyksen kautta. Muut ne lähettää kotiin ja yrittää hoitaa joskus etänä, eikä se aina onnistu kovin hyvin. Moni menee mieluummin yksityiselle, jos vain pystyy maksamaan.

        Ei ymmärrä, mikä tuon puhelinsoittopalvelun perustamisen taustalla on, ja paljonko siihen upposi rahaa? Kenen taskuun rahat meni? Palvelut ei ainakaan ole entiseen nähden parantuneet.


    • Anonyymi

      Keusoten puhelinpalvelu KAUTTA PÄIVÄN RUUHKAUTUNUT ELI TUKOSSA.

      • Anonyymi

        Keusoten puhelinkeskus ei toimi.


    • Anonyymi

      Huomasin melanooman näköisen luomen ja tarvitsen ajan lääkärille luomenpoistoon. Yritin varata netistä, ei pysty. Soitin Keusoten puhelinpalveluun. Puhelu meni takaisinsoittoon. Muutaman tunnin päästä sairaanhoitaja soitti, kuunteli asiani ja oli samaa mieltä, että luomi pitäisi tutkia ja lääkärinajan tarvitsen, mutta ei voinut varata aikaa lääkärille! Pyysi soittamaan elokuussa uudelleen, jos silloin olisi luomiaikoja.
      Voihan keusote! Tästäkö me kuntalaiset maksamme miljoonia vuodessa?

      • Anonyymi

        Huonoa palvelua.


    • Anonyymi

      Eikös keusotella oo nykyään appsi, ett voi sillä varailla olemattomia aikoja.

      • Anonyymi

        Yöllinen kirjoittelu on aina "viisasta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöllinen kirjoittelu on aina "viisasta".

        Toiselle yö toiselle päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöllinen kirjoittelu on aina "viisasta".

        Ette siis halua käyttää keusote appia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette siis halua käyttää keusote appia?

        Mikä se on?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se on?

        Siinä pitää ladata jotain. Armeija-aikoina ladattiin ja ammuttiin, mutta enempää en ole lataillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se on?

        Lopettanut toiminnan, kuten kaikki Hyvinkää keusotessa!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Yleensä hoitajat, jotka vastaavat soittoihin (siis jos sinne saakka pääsee) ovat olleet ystävällisiä ja palveluhenkisiä. Minulle sattui eräs päinvastainen tapaus. Saattoi olla työvuoro lopuillaan, äänikin oli niin voipunut ja tapa puhua ei ollut asiallinen, Ilmeisesti jonkinlaisia selvännäkijän lahjoja kuitenkin omasi, koska kertoi minulle, ettei minulla voi olla kuvaamiani kipuja, koska käydessäni viimeksi lääkärillä en niistä ollut maininnut. Taas säästettiin!

    • Anonyymi

      Miksi yleensäkin piti rakentaa noin laaja malli kuin Keusote, kun apua tarvitsevat eivät pääse portsareista (puhelinjärjestelmästä) ohitse. Hyvinkäälläkin on näitä poliittisia sote-päättäjiä jotka ovat sössineet koko järjestelmän. Aiemmin kaupungin ylläpitämään terveyspalveluihin pääsi ainakin marssimalla terveysasemalle, mutta nyt ei pääse puhelinportsareista läpi millään.

    • Anonyymi

      Tällä Hyvinkään keusotella ei taida olla enää lääkäreitä.
      Portinvartijana toimii vähiten koulutettu, joka ohjailee hoitoja.
      Minulle annettiin pari vuotta sitten hoitovastaava, joka on ties missä, ei ainakaan Hyvinkäällä. Kamalaa toimintaa. Ainoat asiat mitä on kunnossa taitaa olla kesoten johtajien palkat.

      • Anonyymi

        Täytyy sen hoito vastaavan olla aikamoinen Fakiiri kun pystyy puhelimessa sanomaan kuka tarvitsee lääkäriä kuka ei. Ne ovat kuin vakuutuslääkärit nekään ei potilasta näe mutta pystyvät melkeinpä antamaan diagnoosin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sen hoito vastaavan olla aikamoinen Fakiiri kun pystyy puhelimessa sanomaan kuka tarvitsee lääkäriä kuka ei. Ne ovat kuin vakuutuslääkärit nekään ei potilasta näe mutta pystyvät melkeinpä antamaan diagnoosin

        Toimiva systeemi monissa tapauksissa. Minä olisi halunnut lääkäriaikaa maaliskuussa, mutta, kun selitin syyn, niin hoitaja kehotti syömään 2 viikon tulehduskipulääke kuurin.
        Sen söin ja pikku hiljaa pääsin vaivastani, kesäkuussa siitä ei enää ollut tietoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiva systeemi monissa tapauksissa. Minä olisi halunnut lääkäriaikaa maaliskuussa, mutta, kun selitin syyn, niin hoitaja kehotti syömään 2 viikon tulehduskipulääke kuurin.
        Sen söin ja pikku hiljaa pääsin vaivastani, kesäkuussa siitä ei enää ollut tietoakaan.

        Tämän päivän lehtiotsikoissa oli taas Keusoten takaisinsoitto palvelut on tukossa. Soittoa voi joutua odottamaan monta päivää. Jopa kaksi viikkoa. 😡😡😡😡


    • Anonyymi

      Alkujaan ainakin teoriassa hyvä vaihtoehto yksityisille, muualle veronsa maksaville, yhtiöille. Haluttiin ettei ihmisten sairauksilla tolkuttomasti jotkut rikastu, mutta liikaa poliitikkoja päättäjinä niin pieleen meni.

    • Anonyymi

      Näin se tästäkin tuli ”uusi normaali” Hyvinkääläisille. Hoitoa saa odottaa- joko menet yksityiselle tai pahimmassa tapauksessa kupsahdat pois hoitamattomana. Ja miksi maksetaan veroja? Ai niin ne Keusoten johtajien palkat… pitäähän sitä edes jonkun saada voita leivän päälle.

      • Anonyymi

        Mehiläiseenkään ei kovin helposti pääse ajat varattu pitkälle. Haamu aikoja varattu onkohan Putin taas asialla. Kyper hyökkäyksen kanssa.


      • Anonyymi

        Aamupostissa tänään mainio Mikin piirros aiheesta. Kuka päättäjistä on ollut paras totoaja? Muistakaa nyt lotota, koska mahdollisuudet on yhtä hyvät kuin saada aika lääkärille Keusoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamupostissa tänään mainio Mikin piirros aiheesta. Kuka päättäjistä on ollut paras totoaja? Muistakaa nyt lotota, koska mahdollisuudet on yhtä hyvät kuin saada aika lääkärille Keusoteen.

        Tarkoittiko hän totoajatarta joka pomottaa joka paikassa, mutta terveysasioista ei ymmärrä mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe