Päivän uutisissa käsitellään aihetta saisiko muslimien käyttämää huivia pitää poliisiasun yhteydessä.
Mielestäni liikaa haittoja hyötyihin nähden. Poliisin oltava neutraali ja helposti lähestyttävä. Vaikka bussikuskien esim sallittaan käyttää turbaania työssään sitä ei voi verrata huivien käyttöön.
Tämä suvaitsevaisuus alkaa mennä jo yli kun tällaisesta edes keskustellaan.
Toivottavasti mitään uskonnollisia lisäyksiä ei tulla näkemään Suomen virkamiesten asuissa. Virka-asu on asetuksissa määritelty, uskonto ei ole pakollinen, eikä sitä tarvitse mainostaa ja siihen ei voi ketään pakottaa. Nämä uskonnolliset asut kuuluvat esim. Lähi-Itään ja Afrikan maihin, ei Eurooppaan, ainakaan Suomeen.
Tulisiko sallia muslimihuivin käyttö poliisitehtävissä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195