Käänteinen rasismi

Anonyymi

Olen 45 vuotias sairaanhoitaja ja asiakkaana on paljon maahanmuuttajia. Kohtelen heitä samalla tavalla tasa-arvoisesti kuin kantasuomalaisia.

Se mikä minua on alkanut todella harmittamaan, on se että jos maahanmuuttaja ei saa lääkärille aikaa asiassa, jota lääkäri ei hoida vaan hoitaja, niin alkaa solvaaminen rasismista. Olen rasisti jos ohjaan apteekkiin ostamaan käsikauppalääkkeen. Niin ohjaan kantasuomalaisenkin. Kaikkeen ei tarvita lääkäriä. Tämä rasismikortti otetaan heti esiin. Ikävä kyllä se kortti on tulisesti käytössä tiettyjen islamilaisten kansakunnan joukossa.

Tämä asia toistuu aika usein. Jos mamu ei saa asiaansa läpi pääsemällä lääkäriin, niin hoitaja on rasisti.

Minun mielestä yhteiskunnassa pitäisi puhua myös maahanmuuttajan aiheuttamasta rasismista Suomalaisia kohtaan.

Ompa mamu jopa ryssitellyt minua, vaikka DNA on ihan Skanidinaavinen. Pitäisikö minun tehdä siitä Iltasanomiin juttu?

23

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ihan oikeassa, että tämä rasismi-vouhotus on mennyt naurettavuuksiin asti. Mamut oppivat valtamediasta ja vasuripoliitikoilta, että rasismi-korttia tulee ja kannattaa heiluttaa aina kuin vain mahdollista.

      Mutta pidä vain pintasi kuten suurin osa suomalaisista tekee. Ei pidä alistua omassa maassaan vieraiden pompoteltavaksi.

      Muuten? Miten aiot tehdä jutun Iltikseen? Siis kun kerta et ole toimittaja. Lisäksi IS kuuluu myös valta- eli mamutusmediaan, joka ei salli kriittistä käsittelyä aiheesta.

    • Anonyymi

      Iltapäivälehdistö ja hesari näitä "paljastuksia" ovat juuri tehneet, mitkä ovat herättäneet keskustelua eduskuntaa myöten. TV ja radio enempi arkoja puuttumaan vähemmistöissä ilmeneviin epäkohtiin, juuri rasismi pelon takia.

    • Anonyymi

      Kukaan asioista perillä oleva ei odottanutkaan muuta. Olisi vain pitänyt valmistautua toisella tavalla kuin polvistumalla "henkisesti".

    • Anonyymi

      Ulla Appelsin on ainakin omasta mielestäni sellainen toimittaja, joka uskaltaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä vääristelmättä.
      Toisin kuin eräät muut... esimerkiksi (en muista kenen miestoimittajan) juttu AlHolista tuoduista keskittyi vain lapsiin ja hyvinkin siihen sävyyn, että tiedonanto oli kaukana ja mielipiteisiin vaikuttaminen selkeä pyrkimys.
      Suomalaiset lapsiparat, jotka hänen mukaansa suunnilleen terroristeiksi luokiteltiin.. jutusta oli kokonaan jäänyt pois äidit ja heidän osuutensa isisin toimintaan.

    • Anonyymi

      Romanien kohdalla on näkyvissä vastaavanlaista. Käyttävät palveluita maksamatta tai muuten kusettavat ja keplottelevat. Sitten meuhkaavat rasismista kun heitä ei enää palvella.

    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat tolkun kansaa ja hyvin vähän rasistisia. Maahanmuuttajat tuovat oman kulttuurinsa mukanaan joka on rasistisempi ja sovinistisempi kuin suomalainen yhteiskunta. Miten esim. lähi-idässä suhtaudutaan vierastyövoimaan, hyvin rasistisesti. Mikä on naisen tai seksuaalivähemistöön kuuluvan asema afrikkalaisissa yhteiskunnissa, yleensä hyvin huono.

      • Anonyymi

        Mashanmuuttaja toimi rasistisesti, kun ei tehnyt kanssani ksuppas, koska olen nainen.


    • Anonyymi

      Turha vaiva.
      Lain edessä toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.
      Aitosuomalaista kohtaan ei voi olla rasisti, mutta jos aitosuomalainen sanoo samaa muukalaiselle, niin aitosuomalainen on rasisti.

      Kadonnut on tasa-arvo.
      Kadonnut on yhdenvertaisuus.
      Jäljellä on tekopyhyys ja kaksinaismoralismi.

      Edessä uudet sortovuodet aitosuomalaisia kohtaan.

    • Anonyymi

      Itse ovat aiheuttaneet rasismin käytöksellään, kärsikööt.

    • Anonyymi

      Nyt kun arvoidaan, onko solvaava somali ehkä rasisti, niin häneltä pitää kysyä, käyttäytyisikö hän samalla tavalla, jos sairaanhoitaja olisi somali. Mikäli ei, niin silloin häntä voi epäillä rasistiksi.

    • Anonyymi

      On se kumma kun täältä sivustolta poistetaan aina ne, jotka eivät miellytä. Suomivastaista rasismia esiintyy. Yritetään jo vaientaa Suomalaisia. Joka yskaltaakin mainita Sanan Suomi niin heti tulee tappouhkauksia ei ole Suomessa enää sananvapautta. Yritetään polkea ja riistää kaikki. Oletteko seuranneet viimeaikaisia tapahtumia? Meidän Hallitus ei reakoi mitenkään. Höpöttäät vaan turhanpäiväisiä. Eikö ne nää vai eikö ällyy.

    • Anonyymi

      Ota kupillinen sianihraa sinne vastaanotolle , sano että tässä hyvää voidetta ! Allahu Akhbar :)

    • Anonyymi

      Juttua ei julkstaisi. Tuollasta ei haluta nähdä, jahalutaan kuvitella sitä ei ole.

    • Anonyymi

      Helppoa on ulkomaalainen aina vedota rasismiin, vaikka kyseessä ei edes olisi rasismi. Jotkut kotimaiset reppanat sitten vielä uskovat tuota, koska eivät ymmärrä mitä rasismi ylipäätään edes on.

    • Anonyymi

      Ei kannata välittää vaikka sanoisi ei se vaikka sut rasistiksi omassa päässään haluu leimata vaikuta mihinkään mitenkään ihan sama vaikka kutsuisi Seuraava potilas

    • Anonyymi

      Vedä pataan mamua.

    • Anonyymi

      Sain syntyessäni elämäni valttikortin, rasismikortin!

      -Abdullah

    • Anonyymi

      Onko siinä kuitenkin jotain eroa, ettei TYÖSSÄ KÄYVÄT maahanmuuttajat syyllisty hoitoalan solvaamiseen vaan lähinnä ne kotona nyhjäävät, omaan rasismiinsa kääriytyvät integroitumattomat maahanmuuttajat Afrikasta. No, pian siihenkin tulee muutos, mitä Petteri Orpoon on uskominen.

    • Anonyymi

      Kantasuomalaiset valkoihoiset naiset ovat suurin rasismia kohtaava ryhmä Suomessa. Miksi siitä ei puhuta tiedotusvälineissä?

      Me emme voi liikkua kadulla vapaasti. Meitä haukutaan rasisteiksi perusteetta. Meitä mitätöidään ja halveksitaan arabi-somalitaustaisten miesten toimesta.

    • Anonyymi

      Maahanmuuttaja arabit-somalit ovat pahimpia rasisteja. Katsokaapa heidän kotimaitaan. Eihän siellä ole edes ihmisoikeuksia!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe