Mietin, että vaikka jäsenet lähtevät seurasta poispäin ja ovet paukkuu.. niin karttaminen on iskostettu niin lujasti näihin ihmisiin, että se oppi ei taida koskaan jäädä pois... Katkeruutta ja suurta tuskaa nämä uskovaiset aiheuttavat perheissä. Todistajat rikkovat perheitä. Tiedän sen, kun itse kärsin siitä, että perheeni, siis sisarukseni karttavat minua, ikävä kyllä en ole nähnyt veljeäni neljään vuoteen. Sitten nämä ihmiset tulevat oville saarnaamaan mairea valtakunnan hymy kasvoillaan, varoitan, älä kuuntele heitä!!
Karttaminen
16
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kun annoin elämäni Jeesukselle ei entisellä vartiotornilahkon opetuksilla ja kiristämisillä ollut enää mitään merkitystä.
Nyt yritän auttaa jehovantodistajia pääsemään eroon harhaopistaan.- Anonyymi
Ole nyt jo hiljaa. Harhassa elät itsekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole nyt jo hiljaa. Harhassa elät itsekin
En ole hiljaa. Mikäs on sinun harhasi nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hiljaa. Mikäs on sinun harhasi nimi?
Todellisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuus
Hyvin sanottu, jokohan meni Jeesus hiljaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu, jokohan meni Jeesus hiljaiseksi.
Todellisuus on vasta kuoleman jälkeen. Joko ikuisuus kadotuksessa tai ikuisuus Jumalan lasten kanssa.
Valitse siis siitä, mutta kadotusta en suosittele. Siellä on itku ja hammasten kiristys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuus on vasta kuoleman jälkeen. Joko ikuisuus kadotuksessa tai ikuisuus Jumalan lasten kanssa.
Valitse siis siitä, mutta kadotusta en suosittele. Siellä on itku ja hammasten kiristys.Sielläpähän hampaitas kiristelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitse siis siitä, mutta kadotusta en suosittele. Siellä on itku ja hammasten kiristys.Mulla on siinä mielessä helppoa, että en lle koskaan uskonut tuliseen helvettiin, jossa on itku ja hampaiden kiristely. Sellaista paikkaa ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on siinä mielessä helppoa, että en lle koskaan uskonut tuliseen helvettiin, jossa on itku ja hampaiden kiristely. Sellaista paikkaa ei ole.
Helvetin olemassaolo ei ole sinun uskomuksestasi kiinni.
Pyöriikö maailma sinun uskomuksiesi ympärillä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetin olemassaolo ei ole sinun uskomuksestasi kiinni.
Pyöriikö maailma sinun uskomuksiesi ympärillä?Ei pyöri, mutta ei se pyöri sinunkaan tai kenenkään muunkaan uskomusten ympärillä. Mutta siinä mielessä on kiva olla, kun en tuollaiseen hölynpölyyn usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pyöri, mutta ei se pyöri sinunkaan tai kenenkään muunkaan uskomusten ympärillä. Mutta siinä mielessä on kiva olla, kun en tuollaiseen hölynpölyyn usko.
Ei kristinoppiin kuulu semmoinen rusinapullateologia, että Raamattu olisi rusinapulla josta voi poimia rusinoita ja jättää loput luopioille
Siten olet vartiotorniuskontoinen, jossa vartiotorni noin kuukausikohtaisesti ilmoittaa rusinat, joilla välttää mökötyksen osalleen - Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Valitse siis siitä, mutta kadotusta en suosittele. Siellä on itku ja hammasten kiristys.Tuomionpäivänä nähdään kuka olikaan taas oikeassa , JT tietenkin.
tsihi - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuomionpäivänä nähdään kuka olikaan taas oikeassa , JT tietenkin.
tsihiVarajeesus siinä ottanut itselleen tuomiovallan.
Anonyymi kirjoitti:
Valitse siis siitä, mutta kadotusta en suosittele. Siellä on itku ja hammasten kiristys.>> Todellisuus on vasta kuoleman jälkeen.
Miten olet päätynyt tuollaiseen kuvitelmaan? Raamattuhan on todistetusti täynnä puutaheinää ja tyhjiä lupauksia, eikä mutukaan ole yhtään luotettavampi. Kaikki, mitä voidaan oikeasti tietää osoittaa, että ihmisen kuoltua se oli siinä.
- Anonyymi00014UUSI
Minäkin kartan, mutta JT:a. Varsinkin sukulais JT:a. Phyi då.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi 2020-07-17 18:49:23
"Mulla on siinä mielessä helppoa, että en lle koskaan uskonut tuliseen helvettiin, jossa on itku ja hampaiden kiristely. Sellaista paikkaa ei ole."
Ilmestyskirja 20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
-Vartiotornissa on paratiisi todistettu väripiirroksellisesti.
Roomalaiskirje 8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Vartiotorni kieltää Jeesuksen, sanomalla tämän enkeli Mikaeliksi.
Heprelaiskirje 1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit".
-Koska kaikki enkelit kumartavat Jeesusta, ei Jeesus itse ole enkeli.
Matt. 4:17 Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova!', pääse taivasten valtakuntaan
Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; 3:19 heidän loppunsa on kadotus,
3:20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2703354Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 821379
- 1371038
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64839Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676