Vogelpaasto

Anonyymi

Oikeaoppinen. Aloitan huomenna tänään vielä jotain. Kevyttä. Paastomehulaseja myös. Paketissa on aika paljon mehuja.

39

1809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkoa... Lähtöpaino on. 86.5kg ja olen 160cm pitkä. Eilen painoin 85.0kg.se vähän vaihtelee.
      Ostin tänään paastopaketin ja tilasin paasto. Fistä kirjeet jokaiselle paastopäivälle s-postiini.
      Ohjeiden mukaan minulla on edessä3aloituspäivää, 5varsinaista paastopäivää ja 4lopetuspäivää.
      S-posteja tulee 10päivän ajan. Itse paastoilut 12päivää.
      Tavoite 86.5-80.0kg.
      Jos pääsen siihen minulla on parempi alku syksyyn jolloin alkaa liikuntaryhmät ja voin alkaa syömään terveellistä ruokaa.. Vinkkejä tähän?
      Niin tarkoitus on että jatkossa paaston jälkeenkin elämäntapamuutos.
      Olen pohtinut tätä paljon ja nyt olis toteutuksenaika.

• Anonyymi

Vinkki:

pelleilyksi meni taas. No, jos on enemmän rahaaa kuin järkeä niin siitä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vinkki:

Rahaa metsän lannoitukseen?

https://www.vogel.fi/kauppa/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vinkki:

Miten niin mitä "pelleilyä"? Tänään on ensimmäinen valmistelupäivä kolmesta. Kuitupitoista ruokaa kuten mysliä, marjoja ja hedelmä.
        Illalla laitan huomisaamuna varten kuivattua luumua sekä pellavansiemeniä likoamaan. Painotavoite 86,0kg. Puoli kiloa vähemmän kuin eilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin mitä "pelleilyä"? Tänään on ensimmäinen valmistelupäivä kolmesta. Kuitupitoista ruokaa kuten mysliä, marjoja ja hedelmä.
        Illalla laitan huomisaamuna varten kuivattua luumua sekä pellavansiemeniä likoamaan. Painotavoite 86,0kg. Puoli kiloa vähemmän kuin eilen.

Pellavansiemeniä ja luumua. Kyllä ne auttoi. Paino eilisestä tippunut kilon. Yhteensä 1.5kg. Nyt paino 85.0kg.plusmiinusnolla.
        Mutta huomenna paino siinä missä se ei ole ollut aikoihin.84.5kg.
        Se on kuitenkin suuri luku... Mutta pakko nämä on käydä läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pellavansiemeniä ja luumua. Kyllä ne auttoi. Paino eilisestä tippunut kilon. Yhteensä 1.5kg. Nyt paino 85.0kg.plusmiinusnolla.
        Mutta huomenna paino siinä missä se ei ole ollut aikoihin.84.5kg.
        Se on kuitenkin suuri luku... Mutta pakko nämä on käydä läpi.

777-plan:-7kg 10.7.--7.8.
        . . . . . . . . . 87,3-80,0kg.paasto

-7kg 7.8--7.9.
        80,0kg-73kg.vesipic ja punttisali ja ohjelmoitu kotitreeni.

-7kg 7.9--13.12.
        73-66kg.liikunta jatkuu. 3kk jäsenyys kiloklubiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

777-plan:-7kg 10.7.--7.8.
        . . . . . . . . . 87,3-80,0kg.paasto

-7kg 7.8--7.9.
        80,0kg-73kg.vesipic ja punttisali ja ohjelmoitu kotitreeni.

-7kg 7.9--13.12.
        73-66kg.liikunta jatkuu. 3kk jäsenyys kiloklubiin.

Sama anonyymi tässä taas terve. Viime postauksesta on n.5kk. Paino nousi elokuusta 88,3kg, mutta nyt se on 82,5kg. Kuutisen kiloa lähtenyt.
        Nyt jatkan samalla teemalla eli vogelin paasto. Viimeksi kaikki jäi kesken, mutta onneksi mehut ei vanhene. Ikävä kyllä molkosan on käyttökelvotonta koska se on seissyt jääkaapissa yli sallitun kaksi kuukautta.
        Tämä on jo toinen paastonaloituspäivä. Nyt silppusin vanhoja, kuivattuja luumuja yöksi likoon samoin kuin rkl pellavansiemeniä.
        Vika ruoka kuivattuja aprikooseja jaa manteleita.
        Huomenna eka joulukuuta. Vatsa toiminnee huomenna ja en syö mitään, vain vogelin mehuja maistelen.
        Paino oli pitkään 83,0-83,05kg, mutta tänään nestettä lähti puoli kiloa.
        Tämä on vain tällainen ensiapu. Tavoitteena melkein sama kuin viimeksi eli 80,5kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama anonyymi tässä taas terve. Viime postauksesta on n.5kk. Paino nousi elokuusta 88,3kg, mutta nyt se on 82,5kg. Kuutisen kiloa lähtenyt.
        Nyt jatkan samalla teemalla eli vogelin paasto. Viimeksi kaikki jäi kesken, mutta onneksi mehut ei vanhene. Ikävä kyllä molkosan on käyttökelvotonta koska se on seissyt jääkaapissa yli sallitun kaksi kuukautta.
        Tämä on jo toinen paastonaloituspäivä. Nyt silppusin vanhoja, kuivattuja luumuja yöksi likoon samoin kuin rkl pellavansiemeniä.
        Vika ruoka kuivattuja aprikooseja jaa manteleita.
        Huomenna eka joulukuuta. Vatsa toiminnee huomenna ja en syö mitään, vain vogelin mehuja maistelen.
        Paino oli pitkään 83,0-83,05kg, mutta tänään nestettä lähti puoli kiloa.
        Tämä on vain tällainen ensiapu. Tavoitteena melkein sama kuin viimeksi eli 80,5kg.

Ps. Tämä on viiden päivän paasto, josta kohta toinen päivä on jo mennyt. Huomenna jäljellä ti, ke, to, joista täyspaastopäivä on ainoastaan huominen tiistai.
        Tavoite tästä on 82,5-82,0kg . huomiseksi.
        Suolen puhdistuminen ja kuonan poistuminen yksi tavoite.
        En tiedä miten paljon siihen voin vaikuttaa... Anyways epäilijöille tiedoksi :lauantaina jo treeni ja terveellisesti toteutuva ateriarytmi ja vesi.
        Tavoitteena kahvin ja röökin vähennys(tänään poltinneljä.) lopullisesti.
        Maanantaina kiloklubi ja siitä 80e kilosta viistoista kiloa puolessa vuodessa pois. Tervetuloa kesä! Toi joulukin on tossa välillä.. No, ei ole pakko silti liikaa syödä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Tämä on viiden päivän paasto, josta kohta toinen päivä on jo mennyt. Huomenna jäljellä ti, ke, to, joista täyspaastopäivä on ainoastaan huominen tiistai.
        Tavoite tästä on 82,5-82,0kg . huomiseksi.
        Suolen puhdistuminen ja kuonan poistuminen yksi tavoite.
        En tiedä miten paljon siihen voin vaikuttaa... Anyways epäilijöille tiedoksi :lauantaina jo treeni ja terveellisesti toteutuva ateriarytmi ja vesi.
        Tavoitteena kahvin ja röökin vähennys(tänään poltinneljä.) lopullisesti.
        Maanantaina kiloklubi ja siitä 80e kilosta viistoista kiloa puolessa vuodessa pois. Tervetuloa kesä! Toi joulukin on tossa välillä.. No, ei ole pakko silti liikaa syödä.

3.paastopäivä.ainoa täyspaastopäivä illassa. Olen painotavoitteessa.Vilkas päivä.82,0kg.
        Odotanhuomista aamupalaa. Eli ihan vain kaurapuuro marjoilla.Ai joo otankin ne nyt sulamaan.
        Toivottavasti huominen on parempi päivä. tänään ei luumut ym.auttaneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3.paastopäivä.ainoa täyspaastopäivä illassa. Olen painotavoitteessa.Vilkas päivä.82,0kg.
        Odotanhuomista aamupalaa. Eli ihan vain kaurapuuro marjoilla.Ai joo otankin ne nyt sulamaan.
        Toivottavasti huominen on parempi päivä. tänään ei luumut ym.auttaneet.

Tavoitteena huomenna 81,5kg.torstai 81,0kg.ja perjantaina aamulla 80,5kg.
        En usko että onnistuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavoitteena huomenna 81,5kg.torstai 81,0kg.ja perjantaina aamulla 80,5kg.
        En usko että onnistuu.

Ps. Tänään kolmas paasto päivä viidestä. Enää kaksi päivää jäljellä. Jess

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Tänään kolmas paasto päivä viidestä. Enää kaksi päivää jäljellä. Jess

Ei taida olla herkkua (helppoa), jos juhlit jo nyt pelkkää puolenvälin ylitystä? Kannattaako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla herkkua (helppoa), jos juhlit jo nyt pelkkää puolenvälin ylitystä? Kannattaako?

Ei kannattanut. Paino 82,1kg.elokuussa se oli 88,3kg.nyt se on junnannut tässä 82:ssa ihan liian kauan. Eli vielä on mehuja. Uusi molkosan pitää ostaa vanhentuneen tilalle.
        Suunnitelmia.. Sunnuntai vika päivä näissä merkeissä. Nyt siis on tiistai.
        1)yksi ateria kahvia vain kolme tupakkaa. Nikotiinipurkat siten että joka toinen tunti 1mg 2mg sijaan. Ja muutoinkin paaston tarkoitus on puhdistautua ja jättää ne vikat 3 kessulia polttamatta. Toivepaino 81,5-81.8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannattanut. Paino 82,1kg.elokuussa se oli 88,3kg.nyt se on junnannut tässä 82:ssa ihan liian kauan. Eli vielä on mehuja. Uusi molkosan pitää ostaa vanhentuneen tilalle.
        1)yksi ateria kahvia vain kolme tupakkaa. Nikotiinipurkat siten että joka toinen tunti 1mg 2mg sijaan. Ja muutoinkin paaston tarkoitus on puhdistautua ja jättää ne vikat 3 kessulia polttamatta. Toivepaino 81,5-81.8

Jatkoa:huominen painotavoite tuo, sunnuntaina vihdoin se monesti mainittu80, 0.
        Yritän huomenna, toisena paastonaloituspäivänä - 0.5kg eli 81,5kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa:huominen painotavoite tuo, sunnuntaina vihdoin se monesti mainittu80, 0.
        Yritän huomenna, toisena paastonaloituspäivänä - 0.5kg eli 81,5kg.

Päivittelyä... 81,7kg.no tämä oli vain paastoonvalmistautumista. Huomenna tavoite 81,5kg,mehuilla.kokeilen jos saan suolen toimimaan liotetuilla kuivilla luumuilla ja pellavansiemenillä. Yhtään en syö vaikken olis alle81, 5kg.
        Huomenna on torstai. Perjantaina tavoite 81,0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivittelyä... 81,7kg.no tämä oli vain paastoonvalmistautumista. Huomenna tavoite 81,5kg,mehuilla.kokeilen jos saan suolen toimimaan liotetuilla kuivilla luumuilla ja pellavansiemenillä. Yhtään en syö vaikken olis alle81, 5kg.
        Huomenna on torstai. Perjantaina tavoite 81,0

Olen ihan jumissa paino ei ole laskenut. Edelleen 81,6kg.ei ole nälkä. Pidän mehu paaston loppuun ja sama huomenna. Päivittelen silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihan jumissa paino ei ole laskenut. Edelleen 81,6kg.ei ole nälkä. Pidän mehu paaston loppuun ja sama huomenna. Päivittelen silloin.

Kiloi tuli sitä ihteesä. Vatsa tyhjentyi täysin... Luulisin. Se litku toimi, plus ksylitoli koska vierottaudun tässä samalla nikotiinipurkasta. Ei tunnu vaikealta vaikka olin vuosia riippuvainen siitä. Nyt en anna periksi. Vielä yksi kokonainen mehu paasto päivä. Paino nyt 80,6kg.sen jälkeen askel askeleelta terveiden valintojen pariin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiloi tuli sitä ihteesä. Vatsa tyhjentyi täysin... Luulisin. Se litku toimi, plus ksylitoli koska vierottaudun tässä samalla nikotiinipurkasta. Ei tunnu vaikealta vaikka olin vuosia riippuvainen siitä. Nyt en anna periksi. Vielä yksi kokonainen mehu paasto päivä. Paino nyt 80,6kg.sen jälkeen askel askeleelta terveiden valintojen pariin.

Paaston aika taas. Lähtöpaino 77,5kg. Biottan tomskumehu ns. Ruokana illalla.
        Tavoite lauantaiksi 75,0kg.eli-2,5kg.
        Tämä ja huominen pelkkä mehu, keskiviikko - lauantai vain yhden aterian päiviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paaston aika taas. Lähtöpaino 77,5kg. Biottan tomskumehu ns. Ruokana illalla.
        Tavoite lauantaiksi 75,0kg.eli-2,5kg.
        Tämä ja huominen pelkkä mehu, keskiviikko - lauantai vain yhden aterian päiviä.

Outo juttu... Odottelin autossa kaveria kyytiin. Hän avasikin yllättäen kuskin puolen oven ja hihkaisi:se on mun omatekemä leipä. Sitten istui pelkääjän paikalle kehumaan leipäänsä. Tottakai söin sen. Reilusti rasvaa päällä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo juttu... Odottelin autossa kaveria kyytiin. Hän avasikin yllättäen kuskin puolen oven ja hihkaisi:se on mun omatekemä leipä. Sitten istui pelkääjän paikalle kehumaan leipäänsä. Tottakai söin sen. Reilusti rasvaa päällä...

77,5kg edelleen. Kaveri joka toi mulle leipäpalan autoon kutsui mut luokseen ja siitä johtuen join liikaa kahvia. Paino nousi 77,7kg.
        Aamulla ja aamupäivällä join yhteensä 4kuppia ja tässä sitä ollaan - kahvin vuoksi sama 77,5kg.pellavansiemen litkukaan ei auttanut.
        Nyt ilman kahvia klo 12 huomispäivän, jolloin raejuustokinkkuvihannesleipä. Ja kaunareiden aikaan jumppa.
        Toivon että huomisiltaan mennessä on se 77,0kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

77,5kg edelleen. Kaveri joka toi mulle leipäpalan autoon kutsui mut luokseen ja siitä johtuen join liikaa kahvia. Paino nousi 77,7kg.
        Aamulla ja aamupäivällä join yhteensä 4kuppia ja tässä sitä ollaan - kahvin vuoksi sama 77,5kg.pellavansiemen litkukaan ei auttanut.
        Nyt ilman kahvia klo 12 huomispäivän, jolloin raejuustokinkkuvihannesleipä. Ja kaunareiden aikaan jumppa.
        Toivon että huomisiltaan mennessä on se 77,0kg.

Paino on nyt 77,0kg, ja terveysleipä tuli syötyä. Kello näyttää puolta päivää. Olen kahvitta ja ruuasta iltaseitsemään.
        Seuraava tavoite, tänään tai huomenna 76,5kg, ja mitä mä nyt vilkaisin tämän ketjun alkulukuja niin 2020heinäkuussa,olen painanut 10kg enemmän. 86,5-76,5kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paino on nyt 77,0kg, ja terveysleipä tuli syötyä. Kello näyttää puolta päivää. Olen kahvitta ja ruuasta iltaseitsemään.
        Seuraava tavoite, tänään tai huomenna 76,5kg, ja mitä mä nyt vilkaisin tämän ketjun alkulukuja niin 2020heinäkuussa,olen painanut 10kg enemmän. 86,5-76,5kg.

Ps. Tänään on siis eka yhden aterian päivä. Tätä lauantaiksi. En taida ihan yltää tavoitteeseen... Mitä tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Tänään on siis eka yhden aterian päivä. Tätä lauantaiksi. En taida ihan yltää tavoitteeseen... Mitä tehdä?

Tilannekatsaus : paino on nyt 76,5kg. Tänään siis tämän ketjun tavoite miinus kymmenen kiloa täysi. Oikeastihan olen laihtunut enemmän koska elokuun lopulla paino oli 88,3kg.
        Tänään tavoite on pitää 9tunnin täyspaasto : ei röökiä koko päivänä, ei kahvia koko päivänä. Mutta 9h jälkeen ateria. Että nukkuisin paremmin... Tomaattikuutiot, raejuusto, sipulisuikaleet. Ne kun sekoitetaan tulee nälkäiselle hyvä salaatti.
        Toivon että tämä 9h tiputtaisi painon 76,2kg.
        Hu pe 75,5kg ja la, viimeisenä paastopäivänä 75,0kg.
        Toistaiseksi tavoitteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilannekatsaus : paino on nyt 76,5kg. Tänään siis tämän ketjun tavoite miinus kymmenen kiloa täysi. Oikeastihan olen laihtunut enemmän koska elokuun lopulla paino oli 88,3kg.
        Tänään tavoite on pitää 9tunnin täyspaasto : ei röökiä koko päivänä, ei kahvia koko päivänä. Mutta 9h jälkeen ateria. Että nukkuisin paremmin... Tomaattikuutiot, raejuusto, sipulisuikaleet. Ne kun sekoitetaan tulee nälkäiselle hyvä salaatti.
        Toivon että tämä 9h tiputtaisi painon 76,2kg.
        Hu pe 75,5kg ja la, viimeisenä paastopäivänä 75,0kg.
        Toistaiseksi tavoitteessa.

En pystynyt, ja paastoaika pitenee päivällä. En jaksanut odottaa ruokaa koska ruuan odottamiseksi se meni. Söin kuudelta. Nyt juon vielä kunnon kahvit. Paino äske 76,7kg.
        ...ja sit aloitan tavallaan alusta. Lähtöpaino noin 76,8kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pystynyt, ja paastoaika pitenee päivällä. En jaksanut odottaa ruokaa koska ruuan odottamiseksi se meni. Söin kuudelta. Nyt juon vielä kunnon kahvit. Paino äske 76,7kg.
        ...ja sit aloitan tavallaan alusta. Lähtöpaino noin 76,8kg.

Puoli paaston aika. Huomasin että olen viimeksi pudottanut vähän yli puoli kiloa kovalla paastolla. Ja se mitä en kirjoittanut on että paino tuli kaikki takas viidentenä päivänä muutamasta ateriasta.
        Kaikki ois vaan ett mitäs minä sanoin...
        😈 Nyt painon mukaan sama aika eli neljä päivää... Ke-la.
        Saa syödä.. Mutta painon mukaan. Siten että tulosta tulee. Eikä tuu samanlaisia kidutuspäiviä kuin viimeksi. Mun tyttärellä on sydänvika eikä se suostu menemään lääkäriin. On 22-vuotias. Hmm.. Lukeeko näitä 🌸 kukaan. Nyt tavoite 76.5kg seitsemäksi. Sitte jos se on 76.5kg otan myslin ja huominen tavoite on76. 0kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puoli paaston aika. Huomasin että olen viimeksi pudottanut vähän yli puoli kiloa kovalla paastolla. Ja se mitä en kirjoittanut on että paino tuli kaikki takas viidentenä päivänä muutamasta ateriasta.
        Kaikki ois vaan ett mitäs minä sanoin...
        😈 Nyt painon mukaan sama aika eli neljä päivää... Ke-la.
        Saa syödä.. Mutta painon mukaan. Siten että tulosta tulee. Eikä tuu samanlaisia kidutuspäiviä kuin viimeksi. Mun tyttärellä on sydänvika eikä se suostu menemään lääkäriin. On 22-vuotias. Hmm.. Lukeeko näitä 🌸 kukaan. Nyt tavoite 76.5kg seitsemäksi. Sitte jos se on 76.5kg otan myslin ja huominen tavoite on76. 0kg.

Päätavoite se mikä se oli viimeksilin:75.0kg. Lauantaina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päätavoite se mikä se oli viimeksilin:75.0kg. Lauantaina.

Klo 11:36.paino tänään 76.8kg,vaikka olen syönyt normaalisti sittenkin. Sama kuvio, enemmän toivoa, kuin eilen. - 200g.nyt tänään vielä - 300g.
        Päivä kerrallaan.... 76.5kg tämän torstain tavoitteena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klo 11:36.paino tänään 76.8kg,vaikka olen syönyt normaalisti sittenkin. Sama kuvio, enemmän toivoa, kuin eilen. - 200g.nyt tänään vielä - 300g.
        Päivä kerrallaan.... 76.5kg tämän torstain tavoitteena.

Paino nyt lauantaina 76,0kg.söin eilen kolme pientä annosta, ja nyt suklaamunan ylimääsen kahvin kanssa.antaa laihtumistoiveita tulevaan. Ateriarytmi ja liikunta on se tuleva..
        9h paasto tänään . Jääkaapissa ei ole mitään syötävää... Pääsiäispaasto😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on kyllä aika surkuhupaisaa että joku polttaa tupakkaa ja sitten ajattelee että parin päivän paasto tuo jotain terveyttä joka korkeintaan poistaa nestettä ja saa paaston jälkeen ahmimaan. Ihan kuin joku laittaisi laastarin katkenneeseen jalkaan ja kuvittelee että laastari parantaa poikki menneen luun.

Ensiksi on lopetettava tupakointi niin elimistö puhdistuu huomattavasti jo sillä. Tupakoinnin lopettaminen tuo valitettavasti lisäkiloja kun ruokahalu kasvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on kyllä aika surkuhupaisaa että joku polttaa tupakkaa ja sitten ajattelee että parin päivän paasto tuo jotain terveyttä joka korkeintaan poistaa nestettä ja saa paaston jälkeen ahmimaan. Ihan kuin joku laittaisi laastarin katkenneeseen jalkaan ja kuvittelee että laastari parantaa poikki menneen luun.

Ensiksi on lopetettava tupakointi niin elimistö puhdistuu huomattavasti jo sillä. Tupakoinnin lopettaminen tuo valitettavasti lisäkiloja kun ruokahalu kasvaa.

Joo, mulle sattui lääkäri, joka on ns. määrännyt mut vähentämällä lopettamaan. Nyt saan polttaa kolme, sit pari kk kaksi per päivä, ja lopulta yks ja nolla.
        Olen tänään polttanut kolme enkä polta ennen kuin huomenissa.
        Lääkäri soittaa miten on mennyt säännöllisesti. Aluksi piti kokeilla kertalopetusta champixella mutta papereista löytynyt merkintä itsetuhoisuudesta muutti suunnitelmia.
        Olen myös juonut alkoholia.. Eikö olekin kauheeta? Huvittavaa? Sinä käytit sitä sanaa. Mutta sama lääkäri passitti mut aklinikalle. Juon enää vain kuukauden välein.
        Liikunta ja ravinto ja veden juominen ... Siinä mä tarttisin enemmän tukea vaikka ko lääkäri passittikin mut hoitsulille joka kivana kannustaa mua sekin.
        Paino edelleen 76,1kg.alkaa suututtaa kun aina vaan samassa junnaa. Kiitoksia viestistä. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, mulle sattui lääkäri, joka on ns. määrännyt mut vähentämällä lopettamaan. Nyt saan polttaa kolme, sit pari kk kaksi per päivä, ja lopulta yks ja nolla.
        Olen tänään polttanut kolme enkä polta ennen kuin huomenissa.
        Lääkäri soittaa miten on mennyt säännöllisesti. Aluksi piti kokeilla kertalopetusta champixella mutta papereista löytynyt merkintä itsetuhoisuudesta muutti suunnitelmia.
        Olen myös juonut alkoholia.. Eikö olekin kauheeta? Huvittavaa? Sinä käytit sitä sanaa. Mutta sama lääkäri passitti mut aklinikalle. Juon enää vain kuukauden välein.
        Liikunta ja ravinto ja veden juominen ... Siinä mä tarttisin enemmän tukea vaikka ko lääkäri passittikin mut hoitsulille joka kivana kannustaa mua sekin.
        Paino edelleen 76,1kg.alkaa suututtaa kun aina vaan samassa junnaa. Kiitoksia viestistä. 😊

Ps. Nyt siis 76,1kg.ei lohduta vaikka oon elokuusta alkaen laihduttanut 12kg.paino on junnannut kolme viikkoa tässä. Ainakin.. Mitä mä oon tehnyt? En mitään...
        Ei voi jäädä tuleen makaamaan. Tämän pääsiäisen(kolme pitkää päivää) tavoite edelleen 75kg.
        Sit paastolla 9.4.perjantaihin asti ja sitten ateriarytmi, liikunta ja vesi.
        Kohta liikuntasihteerin antama kotitreeni. Katson tuleeko telkkarista joku hyvä ohjelma jota vois katsoa samalla..
        Mulla kävi tuuri kun sain sellaisen lääkärin.. Joka uskoi minun pystyvän elämäntapamuutoksen.... Kohta siis treeni taas.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Ps. Nyt siis 76,1kg.ei lohduta vaikka oon elokuusta alkaen laihduttanut 12kg.paino on junnannut kolme viikkoa tässä. Ainakin.. Mitä mä oon tehnyt? En mitään...
        Ei voi jäädä tuleen makaamaan. Tämän pääsiäisen(kolme pitkää päivää) tavoite edelleen 75kg.
        Sit paastolla 9.4.perjantaihin asti ja sitten ateriarytmi, liikunta ja vesi.
        Kohta liikuntasihteerin antama kotitreeni. Katson tuleeko telkkarista joku hyvä ohjelma jota vois katsoa samalla..
        Mulla kävi tuuri kun sain sellaisen lääkärin.. Joka uskoi minun pystyvän elämäntapamuutoksen.... Kohta siis treeni taas.

Paino 74,8kg-vihdoin! Nyt kahden päivän tavoitteena 74,5kg.nyt on sunnuntai. Tiistaina, 20.4.tavoite saavutettu. Tietenkin yritän 74,0kg. Silloin olisi normaalipainoon matkaa enää 10 kiloa. Lähtö oli elokuussa, viime vuonna 24kg laihdutettavaa.ja nyt, näillä main enää - 10kg.jess!onnistun...harmi vain että ei vielä voi sanoa tota preesensissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paino 74,8kg-vihdoin! Nyt kahden päivän tavoitteena 74,5kg.nyt on sunnuntai. Tiistaina, 20.4.tavoite saavutettu. Tietenkin yritän 74,0kg. Silloin olisi normaalipainoon matkaa enää 10 kiloa. Lähtö oli elokuussa, viime vuonna 24kg laihdutettavaa.ja nyt, näillä main enää - 10kg.jess!onnistun...harmi vain että ei vielä voi sanoa tota preesensissä.

En laihdu jos syön ja liikun. Siksi kolmen päivän kahden aterian paasto. Nyt To-la 15.5.sen jälkeen kumminkin ateriarytmi. Eiku kolmas ateria päiviin mukaan sekä vesi. Huomenna aloitan liikunnan. Pienen tauon jälkeen...
        Mutta eka se paasto(2ateriaa päivässä) eli tänään tavoite 74kg, jossa olen nyt. Syön iltapalaksi ompun ja muroja.
        Huomenna ruokailu klo 10 mennessä sekä iltapala. Sama lauantaina. Silloin painon pitää olla 73,0kg.
        Nyt tarkka 79,94kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En laihdu jos syön ja liikun. Siksi kolmen päivän kahden aterian paasto. Nyt To-la 15.5.sen jälkeen kumminkin ateriarytmi. Eiku kolmas ateria päiviin mukaan sekä vesi. Huomenna aloitan liikunnan. Pienen tauon jälkeen...
        Mutta eka se paasto(2ateriaa päivässä) eli tänään tavoite 74kg, jossa olen nyt. Syön iltapalaksi ompun ja muroja.
        Huomenna ruokailu klo 10 mennessä sekä iltapala. Sama lauantaina. Silloin painon pitää olla 73,0kg.
        Nyt tarkka 79,94kg.

Siis 73,94kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis 73,94kg.

Annoin piutpaut koko paastolle. Nyt tavoite huomisiltaan 73,5kg siis kahden päivän paasto. Tänään ruoka vain kello kuusi. Muroja piltillä ja maidolla.
        Huomenna lounas, only. Päivittelen tässä huomenna illalla. Silloin Paino 74,3-73,5kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annoin piutpaut koko paastolle. Nyt tavoite huomisiltaan 73,5kg siis kahden päivän paasto. Tänään ruoka vain kello kuusi. Muroja piltillä ja maidolla.
        Huomenna lounas, only. Päivittelen tässä huomenna illalla. Silloin Paino 74,3-73,5kg.

Paino sama kuin toukokuussa. Nyt tämän illan paasto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paino sama kuin toukokuussa. Nyt tämän illan paasto.

Jatko Paasto illalle..nyt paino on 73,3kg..-800kg tavoite perjantaiksi! Eli 72,5kg, jonka jälkee lopetan paastoilut.kokonaan.
        Siirryn kilo per viikko systeemiin, jolloin tavoitteena on myös puhdistua vähentämällä tupakointi yhteen päivässä 21.8 asti. Näin lääkärin kanssaon sovittu,ja siitä pidän kiinni.
        Aloitin eilen liikunnan, ja noudatan liikuntasihteerin mulle väsäämää ohjelmaa rankentaen sitä viikko viikolta kuten kuuluu.viikonloppuna aloitan vedenjuonnin jokatosin hetkellisesti nostaa painoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatko Paasto illalle..nyt paino on 73,3kg..-800kg tavoite perjantaiksi! Eli 72,5kg, jonka jälkee lopetan paastoilut.kokonaan.
        Siirryn kilo per viikko systeemiin, jolloin tavoitteena on myös puhdistua vähentämällä tupakointi yhteen päivässä 21.8 asti. Näin lääkärin kanssaon sovittu,ja siitä pidän kiinni.
        Aloitin eilen liikunnan, ja noudatan liikuntasihteerin mulle väsäämää ohjelmaa rankentaen sitä viikko viikolta kuten kuuluu.viikonloppuna aloitan vedenjuonnin jokatosin hetkellisesti nostaa painoa.

Olet laihtunut jotain 86kg 73kg ja olet tyytymätön!
        Vogelin paastomehut riittivät melkein vuoden pienin lisäyksin,
        joten nehän olivat tosi edulliset! Minäkin haluan niitä!
        Jos se paastoaminen pienin tauoin kesti vuoden verran niin...
        Ilman paaston aloitusta olisit voinut lihota sen!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      176
      5167
    2. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4959
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      94
      4444
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      118
      2723
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2718
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2247
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2164
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      228
      1913
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      91
      1848
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1821
    Aihe