Kieltokulttuuri ja sananvapaus?

Anonyymi

Kuten tunnettua varsinkin netissä ja somessa vallitsee kieltokulttuuri(cancel culture). Sehän on vasuritahojen eräänlaista joukkokiusaamista, jossa suurella joukolla käydään ”väärän” mielipiteen omaavan yhden ihmisen kimppuun.

Näyttelijäkoomikko Ricky Gervais on taistellut tuota kieltokultturia vastaan. Hän sanoi osuvasti, että aina joku loukkaantuu mistä tahansa mielipiteestä tai vitsistä. Jos sitä noudatetaan, niin mistään ei saisi sanoa mielipidettä tai kertoa vitsiä!?

Lisäksi Gervais sanoi, että nuo ” loukkaavat” näkemykset juuri herättävät keskustelua. Siis puolesta ja vastaan, mikä on tärkeä asia kiihkoilun ja suvaitsemattomuuden vähentämiseksi.

Huomatkaa, että Gervais itsekin on vasemmistolaisuuteen tai ” liberaaliuteen” taipuvainen!

2

145

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo vasurien kieltokulttuuri kohdistuu tietysti heidän vastustajiinsa tai joita he pitävät vastustajinaan.

Vasurit itse kyllä saavat solvata, leimata ja vääristellä kuinka paljon haluavat vastustajiaan! Siihen ei puutu edes some-sensuuri?

• Anonyymi

No huhuh! Pinttyneesti joku jaksaa uskoa että vasemmistokulttuuri on vallassa Suomessa. Aivot näillä on jäänyt 1970-luvulle. Silloin oli vasemmistovaltaa, mutta tänään kaikki on yhtä oikeistoliberaalia valtaa. Tämä siksi että kaikki mediat on myyty tai yhdistyneet harvoiksi mediataloiksi. Vasemmistoa ei sielläkään ole nähty 30 vuoteen.

Suomessa ahkerampia somekäyttäjiä ovat Persut. Mutta koska kaikki eivät ole samaa mieltä (luojan kiitos!) Persujen kanssa, se ei tyydytä Persuja. Siksi kaikkea sitä eriävää mielipidettä kutsutaan nyt "vihervasemmistoksi" tai "vasureiksi.. On kyse sitten vaikka anopin pepun muotojen pyörimisestä.

Yle (tätähän Persut tarkoittavat) on koko Suomen media, joka hienosti ottaa huomioon koko poliittisen kentän. Tämä siksi että sitä valvoo Eduskunnan neuvosto.

Persut ei pysty ymmärtämään sitä, että Yle uutisoi puolueettomasti, mutta koska meillä on 80% kansasta eri mieltä kuin Persut, se tietenkin näkyy myös Ylessä.

Persujen mielestä YLE:n tulisi uutisoidan VAIN Persuja miellyttävää uutista!!

Koska Persu ei yleensä kykene muodostamaan käsitystä kokonaisuuksista, on tämäkin heille vaikea käsittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe