Avun saamiseksi.
Nimim. Kokemusta on.
Suomessa joutuu nälkälakkoilemaan
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nälkälakkokin taitaa olla mahdollinen mutta minusta tuntuu että olen kuollut koko Kela järjästelmälle ja koko yhteiskunnalle sentään ollut joskus työtätekevä mutta enää ei tulis mieleenkään hyödyttää tätä yhteiskuntaa millään lailla. Pitäkööt tunkkinsa.
- Anonyymi
Haluaisin irtisanoutua sipi-yhteiskunnasta
Millainen tilanne sinulla on / on ollut? Meillähän pitäisi olla kattava sosiaaliturva, jossa väliinputoajia ei pitäisi olla, mutta tietenkään systeemi ei ole aukoton. Ja valitettavasti näyttää siltä, että jos hätää kärsivä saa virheellisen päätöksen, asian korjaaminen vie valtavan kauan - olen usein miettinyt, millä siihen saakka voi pärjätä, jos korjausta joutuu odottelemaan kuukausia.
- Anonyymi
Juurihan sanottiin televisiossa, että Suomi on luokkayhteiskunta. Hyvin toimeentulevilla on asiat hyvin ei sillä toisella puoliskolla.
- Anonyymi
Koronan torjumiseksi ei näin mätäpaskassa yhteiskunnassa pidä tehdä yhtään mitään!
- Anonyymi
Tulispa nyt se toinen aalto mahdollisimman pian ja voimakkaana!
- Anonyymi
Roskaporukka voisi mennä töihin.
- Anonyymi
Oikein yhteiskunnan tehtävä ei ole elättää hyödyttömiä elättejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein yhteiskunnan tehtävä ei ole elättää hyödyttömiä elättejä.
Niin, kun mitään tukia ei olisi pitänyt koronassakaan jakaa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302785
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371214- 751160
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251034- 53962
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216909Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall110856