Luukkuun miehet

Anonyymi

Täällä Iisebel. Tui Tui tui

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Olen tullut saalistamaan viattomuutta ne.

ST

39

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai nyt kun ajattelen, en usko uskovaisiksi noita Iisebel kirjoittajia.
      Ne on ateisteja jotka ovat tulleet provoilemaan ja leikkimään uskovaisten kustannuksella tänne yrittäen aiheuttaa sekaannusta ja hämmennystä sekä eripuraa uskovien välille.
      Tunnen paljon uskovia eri seurakunnista, eikä kukaan siellä alista naisia tms

Samaatietä

• Anonyymi

ST on nyt tosissaan sydämistynyt.:) Ateisti tuskin keksisi näitä Iisebel-juttuja. Sitä voi kyllä pohtia millaista iisebelejä kaikkialla näkevien miesten uskonelämä on. Ei se kovin terveeltä kuulosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ST on nyt tosissaan sydämistynyt.:) Ateisti tuskin keksisi näitä Iisebel-juttuja. Sitä voi kyllä pohtia millaista iisebelejä kaikkialla näkevien miesten uskonelämä on. Ei se kovin terveeltä kuulosta.

No kauhistuttaa, jos joku uskovainen mies on tuollainen Iisebel mies, että kuinka hänen käy.
        Mutta loppujen lopuksi huojentavaa ajatus, että taitaa olla vain provo., niitä riittää palstoilla.
        Suutun harvoin, mutta kun suutun niin P Levi tuhansia siksi kappaleiksi hetkessä. Tosin lepyn onneksi äkkiä.
        Jos järjellä nyt jaksan taas ajatella niin ei se ole kuin joku provo tai sitten joku yksityinen onneton poloinen, joka on eksyksissä hapuilemassa.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kauhistuttaa, jos joku uskovainen mies on tuollainen Iisebel mies, että kuinka hänen käy.
        Mutta loppujen lopuksi huojentavaa ajatus, että taitaa olla vain provo., niitä riittää palstoilla.
        Suutun harvoin, mutta kun suutun niin P Levi tuhansia siksi kappaleiksi hetkessä. Tosin lepyn onneksi äkkiä.
        Jos järjellä nyt jaksan taas ajatella niin ei se ole kuin joku provo tai sitten joku yksityinen onneton poloinen, joka on eksyksissä hapuilemassa.

ST

Tämä kännykkä kirjoittaa omia sanojaan.. Mutta luotan muiden oikoluku taitoon.
        ST

• Anonyymi

Turhaan täältä huhuilet forkan mehille. Asiallisimmat eivät korosta olevansa "miehiä", vaan kirjoittavat vain asiaa.

Itselläni e ole tarvetta täällä jqhdata miehiä, tai korostaa, että olen nainen, ellei se liity aiheeseen. Kirjoitan muutoin vapaasti itsetäni, enkä juuri piittaa, jos tästä syystä "menetän arvoani" joidenkin silmissä.

Tämä on olemukseltaan uskonnollinen foorumi. Jos voin täällä tukea joitain, samoista ongelmista kärsiviä, tai kärsineitä, on se sekä Raamatun oppia, että myös AA:n 12. askelta.

Jaakob 4:17 Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi.

AA 12. askel:
      12. Koettuamme hengellisen heräämisen näiden askelten tuloksena yritimme saattaa tämän sanoman alkoholisteille sekä toteuttaa näitä periaatteita kaikissa toimissamme.

Tosin en ole kokenut näiden askelten kautta nimenomaista "hengellistä heräämistä", mutta ymmärrän muutoin AA:n 12 askeleen merkityksen: kertoa omista toipumiskokemuksistani muille, kärsiville alkoholisteille.
      ~

• Anonyymi

Jos pelkäisin arvoni menetystä, en olisi tehnyt kyseistä aloitusta.
        Aloitukselkani tarkoitin sitä, että olisi syy miettiä nyt, miten naisista kirjoitellaan.
        Mutta lepyn nyt ja Järki pelaa taas.
        Ajattelen, että nuo Iisebel kirjoittajat ovat provoilujouta jotka haluavat vain aiheuttaa palsta hämmennystä ja eri purkaa uskovien välille.

ST

• Anonyymi kirjoitti:

Jos pelkäisin arvoni menetystä, en olisi tehnyt kyseistä aloitusta.
        Aloitukselkani tarkoitin sitä, että olisi syy miettiä nyt, miten naisista kirjoitellaan.
        Mutta lepyn nyt ja Järki pelaa taas.
        Ajattelen, että nuo Iisebel kirjoittajat ovat provoilujouta jotka haluavat vain aiheuttaa palsta hämmennystä ja eri purkaa uskovien välille.

ST

Totuus ei vain ole tuo. Ei kenellekään ole aikomuksia yhtään mihinkään.
        Tuollaisia naisvihaajia on.
        Mutta neuvoni on että älä anna niiden vaikuttaa itseesi. Miksi annat? Outoa. Jätä heidät omaan arvoonsa.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Totuus ei vain ole tuo. Ei kenellekään ole aikomuksia yhtään mihinkään.
        Tuollaisia naisvihaajia on.
        Mutta neuvoni on että älä anna niiden vaikuttaa itseesi. Miksi annat? Outoa. Jätä heidät omaan arvoonsa.

No mietin, että ei ole uskomisen asiat nyt kohollaan ja hermostuin, mutta nyt se meni ohi.
        Sellainen outohan minä.
        ST

• Anonyymi kirjoitti:

No mietin, että ei ole uskomisen asiat nyt kohollaan ja hermostuin, mutta nyt se meni ohi.
        Sellainen outohan minä.
        ST

Ne on raamatussa ne asiat joihin nää naistenvihaajat vetoavat. Siinä on se ongelma.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Ne on raamatussa ne asiat joihin nää naistenvihaajat vetoavat. Siinä on se ongelma.

Ongelma on se, että he käyttävät raamattua omiin tarkoituksiin ja vristelevät sen ydinsanomaa, joka on Jumalan armo Jeesuksen Kristuksen sovitystyössä.
        Näkevät Iisebelejä kaikkialla myös missä sitä ei ole.
        Vai miten itse koet?

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma on se, että he käyttävät raamattua omiin tarkoituksiin ja vristelevät sen ydinsanomaa, joka on Jumalan armo Jeesuksen Kristuksen sovitystyössä.
        Vai miten itse koet?

ST

Ab on oikeassa: anna asian olla. Älä härnäile heitä enempää...

Täällä on joitakin henkisesti häiriintyneitä kirjoittajia, tämän huomaa, mutta voi antaa asian olla. He etsivät keskustelukontaktia täältä.

Heille voi yrittää jutella kuin lastentarhatäti, sillai kiltisti. Ja jos joku ilmaisee, ettei halua itseään noteerattavan, no, antaa hänen olla rauhassa.

~Sff

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ab on oikeassa: anna asian olla. Älä härnäile heitä enempää...

Täällä on joitakin henkisesti häiriintyneitä kirjoittajia, tämän huomaa, mutta voi antaa asian olla. He etsivät keskustelukontaktia täältä.

Heille voi yrittää jutella kuin lastentarhatäti, sillai kiltisti. Ja jos joku ilmaisee, ettei halua itseään noteerattavan, no, antaa hänen olla rauhassa.

~Sff

Niinpä. Kuvittelin heidät ensin uskovaisiksi, muttei nehän oluvatkin joitain ihan pelleileviä provoja vain, joilla onkin tarkoitus heräsittää kismaa uskovien välille.
        Oletin siis väärin kun luulin uskovaisiksi. Paras antaa häiriköiden vain olla.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai miten itse koet?

ST

Samaa mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä.

Ps. Raamattu on naisvastainen. Vai etkö sitä tiedä?

• Anonyymi

Tämä aloitus kertoo paljon aloittajasta itsestään:

14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
      15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
      16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.

• Anonyymi

Kertooko? Se kertoo tuon sinulle.
        Minulle sinun viestisi kertoo armottomuudesta, mutta oletko sellainen armoton, kuinka olet itse mieltä?

Jaksatko olla armollinen?

ST

• Anonyymi

Ja maallista hyvinkin eli hetmostuin, kun kuvittelin tyhmyyksissäni, että nuo Iisebel kirjoittajat olisivat pius piukeinneita uskovia.
        Mutta ei, hehän ovat vain provoja.
        Toisaalta, miten jaksamme ymmärtänyt heitäkin?
        Huonosti, ainakin minä.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja maallista hyvinkin eli hetmostuin, kun kuvittelin tyhmyyksissäni, että nuo Iisebel kirjoittajat olisivat pius piukeinneita uskovia.
        Huonosti, ainakin minä.

ST

Pius piukeinneita eli pois poikenneita piti lukea.

Ja miksikö hermostuin?siksi että olin huolissani heistä.

Mutta eikö ole lohdullista, että Jumala näkee ja tuntee meidät jokaisen läpikotaisin. Hän tiet ja näkee kaikki syvimmätkin ajatuksemme. Koko menneisyydemme. Mikään ei ole häneltä salassa. Kaikki tulee päivänvaloon myös sieltä Pimeydestä.
        Eikö ole lohdullista tiet, että Jumala on oikeudenmukainen?
        Hän tietää miksi, miten ja minne.
        Hänelle ei tarvi selitellä mitään., ei puolustelkaan, eikä muita syytellä, ei itsen kehua, eikä itseään alentaa.
        Hän tuntee sinut ja minut ennenkuin olimme äitimme kohdussa.
        Eikö ole hyvä turva?
        ST

• Anonyymi

Ja ajattele, että vaikka hermostumme niin tällaisenaan saamme olla uskomassa.
        Jos uskomme olisi tekojemme varassa, olisimme kadotettuja ihan kaikki.
        Eikö ole suuri kiitos aihe?
        ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonosti, ainakin minä.

ST

Rauhoittuu nyt.
        Onko kaapissa jäätelöä?
        Syöpä pikku kulhollinen. Marjojen kanssa? 🙂
        Kahvin kanssa?
        ~

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhoittuu nyt.
        Onko kaapissa jäätelöä?
        Syöpä pikku kulhollinen. Marjojen kanssa? 🙂
        Kahvin kanssa?
        ~

En juo kahvia, kiitos. Suklaataa mussutan. Äsken söin keitettyjä perunoita. Oikein hyviä tuli naudan jauhelihasta tehdyt pihvit ja paistetut sipulit sekä keitetyt porkkanat. Nam Nam.
        Mutta niin Vasta henki täällä palstalla on välillä kuin paksu muuri. Sumu muuri, joka löyhkää, eikä siellä näe eteensä astua. Se on kuin pysty seinä joka erottuu kuin veitsellä leikattuna.
        Tulee mieleen raamatun kohta....

Roomalaiskirje:
        8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
        8:2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
        8:3 Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
        8:4 että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
        8:5 Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
        8:6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
        8:7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
        8:8 Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
        8:9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
        8:10 Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
        8:11 Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
        8:12 Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
        8:13 Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.
        8:14 Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia
        8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
        8:16 Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
        8:17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme
        8:18 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
        8:19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
        8:20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
        8:21 koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
        8:22 Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
        8:23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
        8:24 Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?
        8:25 Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.
        8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
        8:27 Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
        8:28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
        8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
        8:30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
        8:31 Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?

ST

• Anonyymi

Minun neitsyyden saa viedä. Heimo 48v.

• Anonyymi

Mitä ihmettä???!! 😂😂
        Voi teidän kanssanne, mutta kiitos nauruista. Hyvät naurut piristää aina.

ST

• Anonyymi

Nuo jakeet 18-25 ovat itselleni kovin rakkaat. 🐕🐕🐕🥀🐈🐈🐾🐦

Timo Turunen - Pieni ystäväin:
      https://youtu.be/L5zZIMqSA30
      ~

• Anonyymi

Ostin Juhannukseksi gottletteja. Jäivät pakastimeen. Nyt paistan niitä hissukseen. 🥩

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Taitaa olla ST yksinäinen,kun tänne höpöjä kirjoittelee.Nyt miestä etsimään,hyviä miehiäkin on olemassa.

• Anonyymi

Eiköhän tänne kirjoittelevat ole lähes kaikki enemmän tai vähemmän "yksinäisiä", kuka nyt sitten kokee yksinäisyyden mitenkin.

• Anonyymi

Ei yksinäisyys ole häpeä?
        Joku etsiikin yksinäisyyttä, viihtyy yksin.
        En koe olevani yksinäinen.
        Minulka on tuttuja ja ystäviä.
        Itseasiassa nytkin minulla on tässä ympärillä ystäviä.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yksinäisyys ole häpeä?
        Joku etsiikin yksinäisyyttä, viihtyy yksin.
        En koe olevani yksinäinen.
        Minulka on tuttuja ja ystäviä.
        Itseasiassa nytkin minulla on tässä ympärillä ystäviä.

ST

Ehkä olen turhautunut koska fysiikka tökkii ja yritän täällä viettää aikaani.
        Olen ollut sellainen joka ei osaa olla tekemättä mitään. Tykkään touhuilla.
        Nyt kun fysiikka tökkii ja tekemiset vähissä niin turhauttaa.
        Olen täällä, etten turhautuisi.
        Tuossa ystäväni juttelevat ja samalla istun välillä ja kirjoitan tänne.
        ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olen turhautunut koska fysiikka tökkii ja yritän täällä viettää aikaani.
        Olen ollut sellainen joka ei osaa olla tekemättä mitään. Tykkään touhuilla.
        Nyt kun fysiikka tökkii ja tekemiset vähissä niin turhauttaa.
        Olen täällä, etten turhautuisi.
        Tuossa ystäväni juttelevat ja samalla istun välillä ja kirjoitan tänne.
        ST

haaa...jaksoitkos touhuilla oikeita asioita ja yliviivata Room.9:5 ja Joh. 1:1-18...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

haaa...jaksoitkos touhuilla oikeita asioita ja yliviivata Room.9:5 ja Joh. 1:1-18...

Kelpaako raamattu St?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaako raamattu St?

Kelpaa. Itseasiassa siittä jutellaan tässä ystävien kesken.
        Aiheena Nehemis kuin hän laittoi muurin vartijat.
        Minä saan noottia täällä nyt. Vanhemmalta uskovaiselta naiselta. Voi kun tuleekin sana kohti
        ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä saan noottia täällä nyt. Vanhemmalta uskovaiselta naiselta. Voi kun tuleekin sana kohti
        ST

Nehemia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ST

Ei auttanut kuin painaa päätä alas....
        ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. En tee sitä.
        ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hei. Minäpä kysynkin noista jakeista nyt tässä samalla tältä vanhemmalta ystävältäni. Palaan asiaan mitä hän on mieltä yliviivaamusesta.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hei. Minäpä kysynkin noista jakeista nyt tässä samalla tältä vanhemmalta ystävältäni. Palaan asiaan mitä hän on mieltä yliviivaamusesta.

ST

Jutskailin. Tarkoititko että nuo kohdat olisivat lisätty raamattuun?
        Muistan että tuollainen kirjoitit, muistanko oikein?
        Hän käski sanoa, että älä höpötä 😆
        ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jutskailin. Tarkoititko että nuo kohdat olisivat lisätty raamattuun?
        Muistan että tuollainen kirjoitit, muistanko oikein?
        Hän käski sanoa, että älä höpötä 😆
        ST

Kysyi, oletko jehovantojistaja todistaja? Hän sanoi, että on paha asia, jos ei tunnusta Jeesuksen Jumaluutta, koska se jolla ei ole poikaa ei ole isääkään.
        ST

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3317
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      251
      2140
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2029
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1694
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1322
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1098
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1050
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1026
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      973
    Aihe