Olet näkemässä yhtä Jumalan ilmeisimmistä ihmeistä
Sillä hetkellä. Voitteko kuvitella, jos todistaisitte sen itse? Jos olisit Israelissa, kun se tapahtui? Kuuden päivän sota oli ihmeellinen. Varsinkin tällä hetkellä.
KUUDEN PÄIVÄN SOTA
Kuten tässä videossa on nähty ja kerrottu, oli mahdotonta olla tuntematta G-d: n läsnäoloa kuuden päivän sodan aikana. Oli mahdotonta olla tunnistamatta ihmeitä. Koko maailma todisti sen. Ehkä kaikkein säädyllisin kommentti oli se, että Israelin valtio syntyi vain kolme vuotta Auschwitzin jälkeen, mutta Israelin valtion sielu syntyi 19 vuotta myöhemmin vuonna 1967.
Jerusalemin vanhan kaupungin vangitseminen on jäähdyttävää . Kaikkien muiden ihmeiden jälkeen Jerusalemin hallinnan palauttaminen oli toinen lahja Gd: ltä.
Ihmiset puhuvat ihmeistä, joita tapahtui raamatun aikana ja edessämme olevien suurien viisaiden aikoina, mutta meidän on tunnustettava, että ihmeitä tapahtuu myös koko ajan.
ÄLÄ KOSKAAN LOPETA KIITTÄMISTÄ JUMALAA
Meidän on jatkettava Gd: n kiittämistä vuosi toisensa jälkeen, päivästä toiseen, vuoden 1967 uskomattomista ihmeistä. Meidän on kiitettävä häntä siitä, että Jerusalem tuli takaisin juutalaisten käsiin. Et voi koskaan kiittää Gd: tä liikaa.
Los Angeles -yhteisöjen johdon uskomaton työ. Juhlistammeko kaikki Jerusalemissa kaikkien juutalaisten kanssa, kun temppeli rakennetaan uudelleen.
https://israelunwired.com/youre-about-to-see-one-of-gods-most-evident-miracles/
Olet näkemässä yhtä Jumalan ilmeisimmistä ihmeistä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055