patsas väärälle miehelle

Anonyymi

Luin eilen entisen koti paikkakuntani lehteä elikkä jurvan sanomia. mietin heti kun jurva kerran liitettiin kurikkaan ja kurikkalaiset väkisin ajavat jolekkin urheilijalle patsasta löytyy jurvasta oikea sellainen ... Heikki Ikola kymmenkunta olympia tason mitalia plus muut...siinä on jo jotakin??? eikä ole äijä retostellut televisiossa turhanpäisillä...todellinen sankari siis....

7

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikolalle patsas Jurvaan oli paikallaan. Juhalla on monipuolisuutta, halonhakkuusta ja on tullut Jukolassa kolme kertaa osuudeltaan ekana vaihtoon, mikä on hieno saavutus, puukonkin potkaissut korkealta ja heitellyt moukaria jne.

      • Anonyymi

        Se oli aikaa kun kisattiin Jurva vastaan muu maailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli aikaa kun kisattiin Jurva vastaan muu maailma.

        eipä se mietaa hiihdossa pärjänny,noissa hölmöläisten hommissa,ja meteliä on kyllä pitäny ittestänsä...huomakkaa mut...hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä se mietaa hiihdossa pärjänny,noissa hölmöläisten hommissa,ja meteliä on kyllä pitäny ittestänsä...huomakkaa mut...hei

        ostakaa mietaalle ennemmin suomen sanakirja ja pyyhe


      • Anonyymi

        Pitää nukkua pitkä yö ja jos rupiaa tekemähän naista miäli niin pitää lähtiä halakomettähän. Siinä on kansanterveydellistä totuutta.


    • Anonyymi

      Tämänpäivän johtajille ne patsaat pitää saara. Kuka erestä kuka takaa mutta kuitenki siihen keskelle migreeniä. Kepun mainos tietenki tienvarteen vaikkei sitä kukaa ajakkaa.

      • Anonyymi

        en yhtää ymmärtänyt mitä sanoit mutta niin kai? pääasia ettei se joulujussi sitä saa se on verorahojen tuhlausta kun ei sen vitsejä ees kukaan ymmärrä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe