Implantin kruunu irtoaa

Anonyymi

Minulla on hammasimplantti (noin 9 vuotta) ja kruunuosa lohkesi jokunen vuosi sitten. Nyt koko kruunu on irti, heiluu. Millainen operaatio on saada uusi, entä hinta? Voiko tämän antaa nyt olla jonkin aikaa?

6

1338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö siinä ole sekä jalka että kruunu . Ei uusi kruunu niin kallis ole kuin jalka. 500 suomessa olisiko.

• Anonyymi

Oletko varma, ettei myös itse implantti heilu? Nyt pitäisi mennä hammaslääkäriin kiireesti. Jos implantti on hyvin kiinni, uusi kruunu on aika pikku juttu, 500-1000 €. Jos implanttikin heiluu, se on menetetty. Uutta tuskin asennetaan. Hammasriviin jää aukko.

• Anonyymi

Ruuvi voi olla löystynyt .

Voi uuden implantitn laittaa vanhaan kohtaan.

• Anonyymi

Jos se noin kallista on Suomessa, niin mene Viroon. Siellä moni hoidattaa hampaasnsa nykyisin.

• Anonyymi

Nyt kiireesti hoitoon, mieluiten kruunun tehneelle hammaslääkärille. Jos kruunu heiluu, se voi vahingoittaa myös itse implanttia. Ienkin tulehtuu ympäriltä helposti, jos rakoa on. Muuten pelkkä ruuvin pettäminen ei ole iso juttu, kruunu kiinnitetään vain uudelleen. Joskus on tarpeen vaihtaa kiinnitysruuvi. Jos kruunu on vahingoittunut esim. lohjennut, voidaan valmistaa uusi kruunu tai korjata vanhaa laboratoriossa. Merkillä on väliä, eli varmistu, että hammaslääkärillä on implanttiisi sopivat työkalut.

• Anonyymi

Itsellä on pari implanttia.
      Poraukset ja juuret ovat kalliita. Mutta jos sinulta on kruunu vain lohjennut eikä muuta uusittavaa, saatat selvitä noin 500 eurolla (sen verran se minulla ainakin maksoi).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe