Minulla on hammasimplantti (noin 9 vuotta) ja kruunuosa lohkesi jokunen vuosi sitten. Nyt koko kruunu on irti, heiluu. Millainen operaatio on saada uusi, entä hinta? Voiko tämän antaa nyt olla jonkin aikaa?
Implantin kruunu irtoaa
6
837
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö siinä ole sekä jalka että kruunu . Ei uusi kruunu niin kallis ole kuin jalka. 500 suomessa olisiko.
- Anonyymi
Oletko varma, ettei myös itse implantti heilu? Nyt pitäisi mennä hammaslääkäriin kiireesti. Jos implantti on hyvin kiinni, uusi kruunu on aika pikku juttu, 500-1000 €. Jos implanttikin heiluu, se on menetetty. Uutta tuskin asennetaan. Hammasriviin jää aukko.
- Anonyymi
Ruuvi voi olla löystynyt .
Voi uuden implantitn laittaa vanhaan kohtaan.
- Anonyymi
Jos se noin kallista on Suomessa, niin mene Viroon. Siellä moni hoidattaa hampaasnsa nykyisin.
- Anonyymi
Nyt kiireesti hoitoon, mieluiten kruunun tehneelle hammaslääkärille. Jos kruunu heiluu, se voi vahingoittaa myös itse implanttia. Ienkin tulehtuu ympäriltä helposti, jos rakoa on. Muuten pelkkä ruuvin pettäminen ei ole iso juttu, kruunu kiinnitetään vain uudelleen. Joskus on tarpeen vaihtaa kiinnitysruuvi. Jos kruunu on vahingoittunut esim. lohjennut, voidaan valmistaa uusi kruunu tai korjata vanhaa laboratoriossa. Merkillä on väliä, eli varmistu, että hammaslääkärillä on implanttiisi sopivat työkalut.
- Anonyymi
Itsellä on pari implanttia.
Poraukset ja juuret ovat kalliita. Mutta jos sinulta on kruunu vain lohjennut eikä muuta uusittavaa, saatat selvitä noin 500 eurolla (sen verran se minulla ainakin maksoi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029