Implantin kruunu irtoaa

Anonyymi

Minulla on hammasimplantti (noin 9 vuotta) ja kruunuosa lohkesi jokunen vuosi sitten. Nyt koko kruunu on irti, heiluu. Millainen operaatio on saada uusi, entä hinta? Voiko tämän antaa nyt olla jonkin aikaa?

6

1267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö siinä ole sekä jalka että kruunu . Ei uusi kruunu niin kallis ole kuin jalka. 500 suomessa olisiko.

• Anonyymi

Oletko varma, ettei myös itse implantti heilu? Nyt pitäisi mennä hammaslääkäriin kiireesti. Jos implantti on hyvin kiinni, uusi kruunu on aika pikku juttu, 500-1000 €. Jos implanttikin heiluu, se on menetetty. Uutta tuskin asennetaan. Hammasriviin jää aukko.

• Anonyymi

Ruuvi voi olla löystynyt .

Voi uuden implantitn laittaa vanhaan kohtaan.

• Anonyymi

Jos se noin kallista on Suomessa, niin mene Viroon. Siellä moni hoidattaa hampaasnsa nykyisin.

• Anonyymi

Nyt kiireesti hoitoon, mieluiten kruunun tehneelle hammaslääkärille. Jos kruunu heiluu, se voi vahingoittaa myös itse implanttia. Ienkin tulehtuu ympäriltä helposti, jos rakoa on. Muuten pelkkä ruuvin pettäminen ei ole iso juttu, kruunu kiinnitetään vain uudelleen. Joskus on tarpeen vaihtaa kiinnitysruuvi. Jos kruunu on vahingoittunut esim. lohjennut, voidaan valmistaa uusi kruunu tai korjata vanhaa laboratoriossa. Merkillä on väliä, eli varmistu, että hammaslääkärillä on implanttiisi sopivat työkalut.

• Anonyymi

Itsellä on pari implanttia.
      Poraukset ja juuret ovat kalliita. Mutta jos sinulta on kruunu vain lohjennut eikä muuta uusittavaa, saatat selvitä noin 500 eurolla (sen verran se minulla ainakin maksoi).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      82
      4206
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3191
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      167
      2566
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1925
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1150
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      862
    Aihe