Minulla on hammasimplantti (noin 9 vuotta) ja kruunuosa lohkesi jokunen vuosi sitten. Nyt koko kruunu on irti, heiluu. Millainen operaatio on saada uusi, entä hinta? Voiko tämän antaa nyt olla jonkin aikaa?
Implantin kruunu irtoaa
6
1457
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö siinä ole sekä jalka että kruunu . Ei uusi kruunu niin kallis ole kuin jalka. 500 suomessa olisiko.
- Anonyymi
Oletko varma, ettei myös itse implantti heilu? Nyt pitäisi mennä hammaslääkäriin kiireesti. Jos implantti on hyvin kiinni, uusi kruunu on aika pikku juttu, 500-1000 €. Jos implanttikin heiluu, se on menetetty. Uutta tuskin asennetaan. Hammasriviin jää aukko.
- Anonyymi
Ruuvi voi olla löystynyt .
Voi uuden implantitn laittaa vanhaan kohtaan.
- Anonyymi
Jos se noin kallista on Suomessa, niin mene Viroon. Siellä moni hoidattaa hampaasnsa nykyisin.
- Anonyymi
Nyt kiireesti hoitoon, mieluiten kruunun tehneelle hammaslääkärille. Jos kruunu heiluu, se voi vahingoittaa myös itse implanttia. Ienkin tulehtuu ympäriltä helposti, jos rakoa on. Muuten pelkkä ruuvin pettäminen ei ole iso juttu, kruunu kiinnitetään vain uudelleen. Joskus on tarpeen vaihtaa kiinnitysruuvi. Jos kruunu on vahingoittunut esim. lohjennut, voidaan valmistaa uusi kruunu tai korjata vanhaa laboratoriossa. Merkillä on väliä, eli varmistu, että hammaslääkärillä on implanttiisi sopivat työkalut.
- Anonyymi
Itsellä on pari implanttia.
Poraukset ja juuret ovat kalliita. Mutta jos sinulta on kruunu vain lohjennut eikä muuta uusittavaa, saatat selvitä noin 500 eurolla (sen verran se minulla ainakin maksoi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978