Implantin kruunu irtoaa

Anonyymi

Minulla on hammasimplantti (noin 9 vuotta) ja kruunuosa lohkesi jokunen vuosi sitten. Nyt koko kruunu on irti, heiluu. Millainen operaatio on saada uusi, entä hinta? Voiko tämän antaa nyt olla jonkin aikaa?

6

1856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö siinä ole sekä jalka että kruunu . Ei uusi kruunu niin kallis ole kuin jalka. 500 suomessa olisiko.

• Anonyymi

Oletko varma, ettei myös itse implantti heilu? Nyt pitäisi mennä hammaslääkäriin kiireesti. Jos implantti on hyvin kiinni, uusi kruunu on aika pikku juttu, 500-1000 €. Jos implanttikin heiluu, se on menetetty. Uutta tuskin asennetaan. Hammasriviin jää aukko.

• Anonyymi

Ruuvi voi olla löystynyt .

Voi uuden implantitn laittaa vanhaan kohtaan.

• Anonyymi

Jos se noin kallista on Suomessa, niin mene Viroon. Siellä moni hoidattaa hampaasnsa nykyisin.

• Anonyymi

Nyt kiireesti hoitoon, mieluiten kruunun tehneelle hammaslääkärille. Jos kruunu heiluu, se voi vahingoittaa myös itse implanttia. Ienkin tulehtuu ympäriltä helposti, jos rakoa on. Muuten pelkkä ruuvin pettäminen ei ole iso juttu, kruunu kiinnitetään vain uudelleen. Joskus on tarpeen vaihtaa kiinnitysruuvi. Jos kruunu on vahingoittunut esim. lohjennut, voidaan valmistaa uusi kruunu tai korjata vanhaa laboratoriossa. Merkillä on väliä, eli varmistu, että hammaslääkärillä on implanttiisi sopivat työkalut.

• Anonyymi

Itsellä on pari implanttia.
      Poraukset ja juuret ovat kalliita. Mutta jos sinulta on kruunu vain lohjennut eikä muuta uusittavaa, saatat selvitä noin 500 eurolla (sen verran se minulla ainakin maksoi).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      125
      6388
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6195
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6143
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3982
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2405
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      130
      1447
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1289
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1118
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      950
    Aihe