Hyvää loppuiltaa kaikille

Anonyymi

Biblia (1776)
5Moos. 31:6 Olkaat vahvat ja hyvässä turvassa, älkäät peljästykö ja kauhistuko heidän edessänsä; sillä Herra sinun Jumalas itse vaeltaa sinun kanssas; ei hän jätä sinua, eikä hylkää sinua.

ST

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikein jumalattoman hyvää loppuiltaa, ja kesää.

• Anonyymi

En lähtenytkään. Tuli yhtäkkiä niin kiitos mieli ja iloinen olo

ST

• Anonyymi

Jes.45:7 Biblia (1776) Minä joka teen valkeuden ja luon pimeyden, minä joka rauhan ja luon pahan; minä olen Herra, joka kaikki nämät teen.

• Anonyymi

Ylistetty olkoon Herran nimi!!!

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylistetty olkoon Herran nimi!!!

ST

Jatka tuota rataa, ääneen ja kohta sä puhut kielillä! Ihan totta.

Sulla on nk. voimallinen Henki ylläsi. 🙂

~Sff

• Anonyymi kirjoitti:

Jatka tuota rataa, ääneen ja kohta sä puhut kielillä! Ihan totta.

Sulla on nk. voimallinen Henki ylläsi. 🙂

~Sff

😁😁😁😁😂🤣😃

• Anonyymi

Val.3:38 Biblia (1776) Eikö paha ja hyvä tule Korkeimman suusta?

• Tulee kyllä😉

• Anonyymi

Paha tai hyvä. Kiitos Herran!

ST

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Tulee kyllä😉

Tuu sinäkin Arska tänne. Otetaan käsistämme kiinni ja pyöritään.
        Kiitos Herralle kun vahvistit minua Arskan kautta. Herra on hyvä.
        Hän antaa auringon paistaa niin pahoille kuin hyvillekin. Nyt tosin sataa kaatamalla vettä.
        Mutta siis Jeesus Kristus on Herra!!
        Hän sovitti syntimme.
        Minulla on niin kevyt olo. Kuin kasa kiviä ois nostettu päältäni pois 🤣

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha tai hyvä. Kiitos Herran!

ST

Kiitos tyhjästä. Pysy poissa vaan äläkä jatkossakaan sekaannu meidän asioihin. Edellisen naisissakäyntisi jäljiltä on vieläkin heikoimmilla hurlumheit menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tyhjästä. Pysy poissa vaan äläkä jatkossakaan sekaannu meidän asioihin. Edellisen naisissakäyntisi jäljiltä on vieläkin heikoimmilla hurlumheit menossa.

Jumala on hyvä. Kiittäkää Herraa!

ST

• Anonyymi

Ps.82:6 Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyyni Korkeimman poikia. ( Korkeimman lapset) Biblia (1776).

• Anonyymi

Murut ovat kuin hunaja, kiitos Herran!!

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Murut ovat kuin hunaja, kiitos Herran!!

ST

Herra on minun vapahtajani vaikka kohta on nanorobotteja parantamassa syöpää kehon sisällä niin silloinkin rukoilen Jeesusta että pyhitä muut ja minut. Olkoon orjat seuraavassa elämässä söpöjä tipuja jota Jeesus ihastelee. Olkoon csgon smurffit toisiaan vasten niin on rauha maassa. Kiitos Jeesus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra on minun vapahtajani vaikka kohta on nanorobotteja parantamassa syöpää kehon sisällä niin silloinkin rukoilen Jeesusta että pyhitä muut ja minut. Olkoon orjat seuraavassa elämässä söpöjä tipuja jota Jeesus ihastelee. Olkoon csgon smurffit toisiaan vasten niin on rauha maassa. Kiitos Jeesus.

Kiitos Jeesus, kiitos!

• Anonyymi

Job.4:17-20 Onko ihminen vanhurskas Jumalan edessä, onko mies Luojansa edessä puhdas? Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota enkeleissäkin hän havaitsee vikoja; saati niissä, jotka savimajoissa asuvat, joiden perustus on maan tomussa! He rusentuvat kuin koiperhonen; ennenkuin aamu ehtooksi muuttuu, heidät muserretaan. Kenenkään huomaamatta he hukkuvat ainiaaksi.

• Anonyymi

Kiitos Kaikesta, kaikesta kiitos!!

• Anonyymi

Ps.115:3-4 Meidän Jumalamme on taivaassa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee. Mutta heidän epäjumalansa ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa. Ps.135:15 Pakanain epäjumalat ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa. 2Kun.19:18. 2Aikak.32:19. Jes.37:19

• Anonyymi

Amen. Kunnia Herralle. Sana riittää kääntämättäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3143
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      239
      2025
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1956
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1654
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1396
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1264
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1018
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      979
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      976
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      927
    Aihe