Vyöttäkää vyönne
Siionin muurin vartijat. Vyöttäkää vyönne. ST...
tähän vastasin kirjoituksista.
Näin sanoi Herra minulle: "Mene ja osta itsellesi liinainen vyö ja pane se kupeillesi, mutta älä anna sen tulla veteen". Ja minä ostin vyön Herran sanan mukaan ja panin sen kupeilleni.
Sitten Herran sana tuli minulle toisen kerran, tämä sana: "Ota vyö, jonka sinä ostit ja joka on kupeillasi, ja nouse, mene Eufratille ja kätke se siellä kallion koloon". Ja minä menin ja kätkin sen Eufratiin, niinkuin Herra oli käskenyt minun tehdä. Ja pitkän ajan kuluttua Herra sanoi minulle: "Nouse, mene Eufratille ja ota se vyö, jonka minä käskin sinun kätkeä sinne". Niin minä menin Eufratille, kaivoin ja otin vyön siitä paikasta, johon olin sen kätkenyt; ja katso, vyö oli turmeltunut eikä kelvannut mihinkään.
Minulle tuli tämä Herran sana: "Näin sanoo Herra: Samalla tavoin minä tuotan turmion Juudan ja Jerusalemin suurelle ylpeydelle.
Tämä paha kansa, joka ei tahdo kuulla minun sanojani, joka vaeltaa sydämensä paatumuksessa, seuraa muita jumalia, palvelee ja kumartaa niitä, tulee tämän vyön kaltaiseksi, joka ei mihinkään kelpaa. Sillä niinkuin vyö liittyy miehen kupeisiin, niin minä liitin koko Israelin heimon ja koko Juudan heimon itseeni, sanoo Herra, että se olisi minun kansani, minulle kunniaksi, ylistykseksi ja kirkkaudeksi; mutta he eivät totelleet.
Sentähden sano heille tämä sana: Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen leili täytetään viinillä. Ja jos he sanovat sinulle: 'Emmekö me tietäisi, että jokainen leili täytetään viinillä?' niin sano heille: Näin sanoo Herra: Katso, minä täytän kaikki tämän maan asukkaat, kuninkaat, jotka istuvat Daavidin valtaistuimella, papit ja profeetat ja kaikki Jerusalemin asukkaat päihtymyksellä. Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
Kuulkaa, ottakaa korviinne, älkää ylpeilkö, sillä Herra on puhunut. Antakaa Herralle, teidän Jumalallenne, kunnia, ennenkuin tulee pimeä ja jalkanne loukkaantuvat vuoriin hämärissä. Silloin te odotatte valoa, mutta hän muuttaa sen pilkkopimeäksi, tekee sen synkeydeksi. Mutta ellette kuule tätä, niin minun sieluni salassa itkee sellaista ylpeyttä, itkee katkerasti, ja minun silmäni vuotavat kyyneleitä, kun Herran lauma viedään vankeuteen.
"Sano kuninkaalle ja kuninkaan äidille: Istukaa alhaiselle sijalle, sillä pudonnut on päästänne teidän kunniankruununne. Etelämaan kaupungit ovat suljetut, eikä ole avaajaa; koko Juuda on viety pakkosiirtolaisuuteen, pakkosiirtolaisuuteen kaikki kansa. Nostakaa silmänne ja katsokaa, kuinka ne tulevat pohjoisesta. Missä on lauma, joka oli sinun haltuusi annettu, nuo sinun lampaasi, sinun kunniasi? Mitä sanot, kun hän panee sinulle päämiehiksi ne, jotka olit ystäviksesi totutellut?
Eivätkö tuskat kourista sinua niinkuin synnyttävää vaimoa? Ja jos sanot sydämessäsi: 'Minkätähden on minulle näin käynyt?' - suuren syntisi tähden sinun liepeesi kohotettiin, tehtiin väkivaltaa sinun kantapäillesi.
Voiko etiopialainen muuttaa ihonsa ja pantteri pilkkunsa? Yhtä vähän te voitte tehdä hyvää, te pahantekoon tottuneet. Ja minä hajotan heidät kuin oljenkorret, jotka lentävät erämaan tuulessa.
Tämä on sinun arpasi, sinun mitattu osasi minulta, sanoo Herra, koska olet unhottanut minut ja luottanut valheeseen. Niinpä minäkin nostan sinulta liepeet kasvojen yli, ja sinun häpeäsi näkyy.
Sinun aviorikoksesi, hirnumisesi, riettaan haureutesi, sinun iljetyksesi kedon kukkuloilla minä olen nähnyt.
Voi sinua, Jerusalem! Et sinä puhdistu, et vielä pitkään aikaan."
(Jer 13:1-27)
vyöttäkää vyönne- oli poistettu aloitus, mutta kerkisin vastasta.
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun vyöttäydymme, meidän pitää vyöttäytyä totuuteen, ei vääryyteen.
- Anonyymi
Jostain syystä tuo aloitus poistui heti...
Ihan profeetallinen sanoma uskoville, eli Pyhän Hengen kehoitus... aito profetia.
Vyöttäytyä... Miksi? Mitä asiaa varten?
Hengellistä sotaa varten?
Nyt alkaa nk. huonot ajat, eli Vaivan aika?
Mahd. Jeesuksen paluu on nyt todella lähellä?
~Sff- Anonyymi
Pitikin kirjoittaa se. En minä mitään profetioita kirjoita.
Tuli vaan mieleen niin kirjoitin sen. Varmaan aina ajankohtaista. Siis tehdä mielenojennus tavallaan ja kurottautua kohti Jumalaa.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitikin kirjoittaa se. En minä mitään profetioita kirjoita.
Tuli vaan mieleen niin kirjoitin sen. Varmaan aina ajankohtaista. Siis tehdä mielenojennus tavallaan ja kurottautua kohti Jumalaa.
STKummallista, etten muista kunnolla edes kirjoittaneeni sitä. Kaikkea minäkin menen kirjoittamaan.miksi minä tuollain ees kirjoitin hyvänen aika sentään.
Kaikkea sitä....
ST - Anonyymi
Poistui todennäköisesti, koska oli lainaus, ilman varsinaista kommenttia.
- Anonyymi
Ihanaa aikaa. Repent
- Anonyymi
Ahaa, tuota on siis vyöttäminen. Joo...
Täällä on kauhea rankkasade. Vissiin koko Suomessa nyt satelee tai on ainakin pilvistä.
ST - Anonyymi
23:10 "Sillä maa on täynnä avionrikkojia, maa murehtii kirouksen tähden, erämaan laitumet kuivuvat; he rientävät pahuuteen, ja heidän väkevyytensä on väärä meno. >> Jakeen lisätiedot
23:11 Sillä he ovat jumalattomia, niin profeetta kuin pappikin; omasta huoneestanikin minä olen tavannut heidän pahuutensa, sanoo Herra.
23:12 Sentähden heidän tiensä on oleva heille kuin liukas polku pimeässä, he suistuvat sillä ja kaatuvat; sillä minä tuotan heille onnettomuuden heidän rangaistusvuotenansa, sanoo Herra.
23:13 Samarian profeetoissa minä näin pahennuksen: he ennustivat Baalin nimessä ja eksyttivät minun kansani Israelin.
23:14 Mutta Jerusalemin profeetoissa minä olen nähnyt kauhistuksia: aviorikosta ja valheessa vaeltamista; he vahvistavat pahantekijäin käsiä, niin ettei kukaan käänny pois pahuudestansa. He ovat minun edessäni kaikki kuin Sodoma, ja kaupungin asukkaat kuin Gomorra.
23:15 Sentähden, näin sanoo Herra Sebaot profeetoista: Katso, minä syötän heille koiruohoa ja juotan heille myrkkyvettä; sillä Jerusalemin profeetoista on jumalattomuus levinnyt koko maahan.
23:16 Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta.
23:17 He hokevat minun halveksijoilleni: 'Herra on sen sanonut: Teillä on oleva rauha!' Ja kaikille, jotka vaeltavat sydämensä paatumuksessa, he sanovat: 'Ei teitä kohtaa onnettomuus.'
23:18 Mutta kuka on seisonut Herran neuvottelussa ja nähnyt ja kuullut hänen sanansa? Kuka on tarkannut ja kuullut hänen sanansa?"
23:19 Katso, Herran myrsky, kiivastus, puhkeaa, pyörremyrsky vyöryy kohti jumalattomien päätä.
23:20 Eikä Herran viha asetu, ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt sydämensä aivoitukset. Aikojen lopulla te tulette sen hyvin ymmärtämään.
23:21 "Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat.
23:22 Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään ja pahoista teoistansa.
23:23 Olenko minä Jumala vain lyhyeltä matkalta, sanoo Herra; enkö ole Jumala myöskin kaukaa?
23:24 Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra.
23:25 Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta.'
23:26 Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
23:27 Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?
23:28 Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra.
23:29 Eikö minun sanani ole niinkuin tuli, sanoo Herra, ja niinkuin vasara, joka kallion murtaa?
23:30 Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
23:31 Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana.'
23:32 Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.
23:33 Ja kun tämä kansa tai profeetta tai pappi sinulta kysyy sanoen: 'Mikä on Herran ennustuksen kuorma?' niin sano heille: 'Mikä kuorma? - Teidät minä heitän pois', sanoo Herra.
23:34 Ja sitä profeettaa, pappia ja kansaa, joka sanoo: 'Herran kuorma' - sitä miestä ja hänen huonettansa minä rankaisen.
23:35 Näin sanokaa keskenänne, toinen toisellenne: 'Mitä on Herra vastannut?' ja 'Mitä on Herra puhunut?'
23:36 Mutta 'Herran kuormaa' älkää enää mainitko; sillä kuormaksi on tuleva jokaiselle hänen oma sanansa. Te vääntelette elävän Jumalan, Herran Sebaotin, teidän Jumalanne, sanoja.
23:37 Näin sano profeetalle: 'Mitä on Herra sinulle vastannut? Mitä on Herra puhunut?'
23:38 Mutta jos te sanotte: 'Herran kuorma', silloin Herra sanoo näin: Koska te sanotte tämän sanan: 'Herran kuorma', vaikka minä olen lähettänyt teidän tykönne sanomaan: Älkää sanoko: 'Herran kuorma',
23:39 sentähden katso: minä kokonaan unhotan teidät ja heitän pois kasvojeni edestä teidät ja tämän kaupungin, jonka minä annoin teille ja teidän isillenne.
23:40 Ja minä panen teidän päällenne iankaikkisen häpeän ja iankaikkisen pilkan, joka ei ole unhottuva." - Anonyymi
"Antautuminen totuuden vyötettäväksi
Kenenkään ei tule ajatella, että Jumalan taisteluriveissä voisi palvella muuten kuin kupeet totuuteen vyötettynä. Kaikki se, minkä ihminen jättää pimeyden peittoon, tulee lopulta julki. Siksi on lohdullista muistaa vanha hengellinen viisaus: minkä valo paljastaa, sen veri puhdistaa.
Meidän on tärkeä pyrkiä osoittautumaan ihmisten ja Jumalan edessä luottamuksen arvoiseksi. Apostoli Paavali muistutti korinttilaisia hengellisen sodan periaatteista: ”Vaikka me vaellammekin lihassa, emme kuitenkaan lihan mukaan sodi; sillä meidän sota-aseemme eivät ole lihalliset, vaan ne ovat voimalliset Jumalan edessä hajottamaan maahan linnoituksia. Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle.”[xiv]
Totuuteen vyöttäytyminen merkitsee kaikkien häpeällisten salateiden poissulkemista elämästämme. Emme voi vaeltaa kavaluudessa tai väärentää Jumalan sanaa. Julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä. Silloin meidän julistamamme evankeliumi ei ole peitossa.[xv]
Antautuminen totuuden vyötettäväksi antaa Jumalalle mahdollisuuden valmistaa meistä astia jaloa käyttöä varten. Saatana yrittää kaikin keinoin suistaa meidät pois totuuden tieltä. Sen vuoksi meidän on tärkeä täyttyä yhä uudelleen Pyhällä Hengellä. Totuus polttaa elämästämme pois sen, mikä on tulen ruokaa.
Kun vaellamme totuudessa, Jumala vyöttää meidät koko hänen sota-asuunsa."- Anonyymi
"Meidän on tärkeä pyrkiä osoittautumaan ihmisten ja Jumalan edessä luottamuksen arvoiseksi. "
Vain Jumalan edessä on tarpeellista.
vai tahdotko todituksia minusta ja annatko todistuksia minusta?
eikö Niin että:
Jumala ja minä olemme enemmistö!
Totta on että Jumalan suunnitelmien loppu vaiheet ovat käsillä, ja edes uskovat eivät usko!
eli Kun Seurakunnassa seon Herran Huoneesta alkaa "palo" ja "tuli", kuluttaa se kaikkia kuivat oksat ja heinät!
ja tiedä ja ymmärrä että on Kirjoitettu Ilmestyskirjassa (JO tapahtuneet tapaukset ! )että,
Seurakunnissa ja Seurakunnista alkaa se että monet KUOLEVAT toisten uskovien ja jumalattomien silmien edessä, kuten Ananias ja Safiira!
TÄMÄ ON JO TAPAHTUNNUT eli edeltä nähty.
ja kuten Jeremia sanoo mitä Jumalalla on mielessä ja mikä on Jumalan ASENNNE,
14 Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
15 Kuulkaa, ottakaa korviinne, älkää ylpeilkö, sillä Herra on puhunut.
eli, toistuuko Mooseksen aikainen tapahtuma ja sitten kansa itkee ja hapuilee Jumalan puoleen.
SAATTAA toistua sanoo Salomo, mutta
kansa ei tee PARANNUSTA eikä suuri osa seurakuntaa ilmoittaa Jumala, Poikansa kautta Johannekselle, Ilmestyskirjassa!
Joten, ottakaa korviinne, ja kuulkaa thi olkaa kuulematta,
Jumala on VIHAINEN ja KIIVAS"!
- Anonyymi
Elikkä täällä on taas yksi kuolemaa pelkäävä
halleluja?
Sinäkin kuolet ja kun kuolet
et tuleen koskaan sieltä nouseen,
Kuolleet ovat pysyviä ja hiljaisia.- Anonyymi
"Sinäkin kuolet ja kun kuolet
Kuolleet ovat pysyviä ja hiljaisia."
Halleluja! Anonyymi kirjoitti:
"Sinäkin kuolet ja kun kuolet
Kuolleet ovat pysyviä ja hiljaisia."
Halleluja!Mikä tämä halleluja 🙌 viesti on? Sekava pitkä ketju. Vyöttäkää itsenne koska kohta tapahtuu jotain kamalaa.? T. Ahdistunut Ab.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Mikä tämä halleluja 🙌 viesti on? Sekava pitkä ketju. Vyöttäkää itsenne koska kohta tapahtuu jotain kamalaa.? T. Ahdistunut Ab.
Ei mikään. Pilkallinen ja ilkeä viesti.
- Anonyymi
Jumalan koko sota-asu:
Ef. 6: 10-18 📖
10 Lopuksi, VAHVISTUKAA HERRASSA ja HÄNEN VÄKEVYYTENSÄ VOIMASSA.
11 PUKEKAA YLLENNE Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13 Sentähden ottakaa päällenne JUMALAN KOKO SOTA-ASU, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä. 🤺
14 Seisokaa siis kupeet TOTUUTEEN vyötettyinä, ja olkoon pukunanne VANHURSKAUDEN haarniska,
15 ja kenkinä jaloissanne ALTTIUS RAUHAN EVANKELIUMILLE.
16 Kaikessa ottakaa USKON KILPI, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17 ja ottakaa vastaan PELASTUKSEN KYPÄRI JA HENGEN MIEKKA, JOKA ON JUMALAN SANA,
18 Ja tehkää tämä kaikella RUKOUKSELLA JA ANOMISELLA, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten VALVOEN kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
✨*Vahvistuminen Herrassa = Kristuksen Itsensä lahjavanhurskautuksen teoissa ja Pyhän Hengen voimassa.
Totuus. Vanhurskaus. Rauha. Usko. Pelastus. Pyhä Henki. Jumalan sana.
Rukous. Anominen. Valvominen... kaikkien pyhien puolesta.
📖
Ps. 24:10
Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra Sebaot, hän on kunnian kuningas. Sela.
Jes. 29:6
6 Herra Sebaot etsiskelee sinua ukkosenjylinässä ja maanjäristyksessä, kovassa pauhinassa, myrskyssä ja rajuilmassa, kuluttavan tulen liekissä.
Jes. 47:4
4 Meidän lunastajamme nimi on Herra Sebaot, Israelin Pyhä.
Seba-ot, monikollinen, sanasta "armeija".
Herra Sebaot = Armeijoiden Herra.
Jeesus Kristus, Sotapäällikkö,, "Kuningas Daavidin Poika".
✨ Matt. 21:9
9 Ja kansanjoukot, jotka kulkivat hänen edellään ja jotka seurasivat, huusivat sanoen: "Hoosianna Daavidin pojalle! Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen. Hoosianna korkeuksissa!"
Äkkiseltään tulee mieleen väh. kolme erilaista armeijaa, joita ainakin Herra Sebaot johtaa:
*Enkeliarmeija.
*Uskovien armeija.
*Israelin armeija.
🥀 ~Sff- Anonyymi
En tiedä noista armeijoista, mutta täällä on nyt sotatila valloillaan.
Alkoi jo yöllä jatkuen tänään. Alkoi arki tökkimään ja tuliset nuolet lentämään. Mikään ei tunnu sujuvan suunnitelmien mukaan ja tapahtuu pahoja asioita.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoi jo yöllä jatkuen tänään. Alkoi arki tökkimään ja tuliset nuolet lentämään. Mikään ei tunnu sujuvan suunnitelmien mukaan ja tapahtuu pahoja asioita.
STAhaa! No, tuossapa selitys, miksi olit eilen illalla niin Pyhän Hengen tulta🔥täynnä!
Herra vahvisti sinua ennakolta tämän päivän taistelua varten. 🙂
Sinähän pöpötit kuin kielillä, mutta suomeksi. Profetoit.
Profetiahan ei pääasiassa ole ennustelua tyyliin "Venäjä hyökkää ylihuomenna!" vaan profetia on Jumalan Pyhän Hengen puhetta, lohdutusta, hengellistä ilmoitusta.
Älä väheksy itseäsi tässä asiassa: sinulla on tuo PH:n armolahja! Pidä se hengellisesti puhtaana. Älä ole liian vaatimaton, mutta älä myöskään ylpisty, kyseessä on Jumalan antama ARMOlahja, armoLAHJA, jotta sitä käytetään oikein.
~Sff - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa! No, tuossapa selitys, miksi olit eilen illalla niin Pyhän Hengen tulta🔥täynnä!
Herra vahvisti sinua ennakolta tämän päivän taistelua varten. 🙂
Sinähän pöpötit kuin kielillä, mutta suomeksi. Profetoit.
Profetiahan ei pääasiassa ole ennustelua tyyliin "Venäjä hyökkää ylihuomenna!" vaan profetia on Jumalan Pyhän Hengen puhetta, lohdutusta, hengellistä ilmoitusta.
Älä väheksy itseäsi tässä asiassa: sinulla on tuo PH:n armolahja! Pidä se hengellisesti puhtaana. Älä ole liian vaatimaton, mutta älä myöskään ylpisty, kyseessä on Jumalan antama ARMOlahja, armoLAHJA, jotta sitä käytetään oikein.
~SffSaa nähdä. Tuli vain yhtäkkiä tunne, että Herra on lähellä, eilen. Ei siinä voinut kuin kiittää kiittämistään ja sain päähäni, että Siionin muurin vartijat vyöttäkää itsenne. On aika, nyt on sen aika. Vihollisen nuolet ja sotajoukot ovat tulollaan... Tuollaisia ajatuksia pyöri päässäni ja samalla oli hyvä olla ja yli kiitollinen olo. Kuin ei millään olisi väliä eikä mikään huoleta eikä paina. Toisaalta ei ollut kyllä... Niin ja nyt tulee lisää mieleen, vahvistakaa rintamaanne morsiamet 😂 aivan hassuja juttuja pyörii päässä eilisen jälkeen. Kuin varoituksia. Että nyt on sen aika. Nostakaa päänne ja uudistukaa Herrassa...
En ole kyllä tahtonut mitään lahjoja, kunhan vain nyt ees selviäisi jotenkin tästä elämästä.
Minusta tuntuu, että olen kohta päätä lyhempi kun menen kirjoittamaan noita juttujani muurin vartijoista. Kun ei yhtään tiedä kuin lihallisia ne ovat. Herra ei hyvällä katsoisi meikäläistä 😩 Vahvistukaa hengessä. Tuli polttaa kaiken alleen, mitään ei jätetä.
Täällä tulvii joki, satanut niin paljon.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nähdä. Tuli vain yhtäkkiä tunne, että Herra on lähellä, eilen. Ei siinä voinut kuin kiittää kiittämistään ja sain päähäni, että Siionin muurin vartijat vyöttäkää itsenne. On aika, nyt on sen aika. Vihollisen nuolet ja sotajoukot ovat tulollaan... Tuollaisia ajatuksia pyöri päässäni ja samalla oli hyvä olla ja yli kiitollinen olo. Kuin ei millään olisi väliä eikä mikään huoleta eikä paina. Toisaalta ei ollut kyllä... Niin ja nyt tulee lisää mieleen, vahvistakaa rintamaanne morsiamet 😂 aivan hassuja juttuja pyörii päässä eilisen jälkeen. Kuin varoituksia. Että nyt on sen aika. Nostakaa päänne ja uudistukaa Herrassa...
En ole kyllä tahtonut mitään lahjoja, kunhan vain nyt ees selviäisi jotenkin tästä elämästä.
Minusta tuntuu, että olen kohta päätä lyhempi kun menen kirjoittamaan noita juttujani muurin vartijoista. Kun ei yhtään tiedä kuin lihallisia ne ovat. Herra ei hyvällä katsoisi meikäläistä 😩 Vahvistukaa hengessä. Tuli polttaa kaiken alleen, mitään ei jätetä.
Täällä tulvii joki, satanut niin paljon.
STSinun kirjoituksesi ovat aivan raamatullisia. Joskus oma liha, eli sielullisuus hurmoksessa ryhtyy hieman "parantelemaan" alkuperäistä ilmoitusta, no, nämä jutut oppii käytännön ja kokemuksen kautta.
Luulisin, että Taivaan Isä tarjoaa sinulle tätä nk. Pyhän Hengen kastetta (älä sano: "Emmä kyl tartte...!). Pyhän Hengen kaste on erittäin tärkeää uskonelämälle. Olen varma, että sinut on jo kastettu tällä Tulella. Mutta Jumala ei halua säikytellä ketään, tässä ei ole itsessään mitään pelottavaa: Pyhä Henki täyttää koko sisäisen maailman! Tätähän sinä eilen illalla kiittelit, kerroit, että Herra on lähellä! 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STNuo "tuliset nuolet"... Olen kerran kokenut tuon aivan konkreettisesti: eräässä hengellisessä vaaratilanteessa koin kuinka enkelit seisoivat ympärilläni ja varoittivat, kun eri suunnista, eri ihmisten taholta, alkoi tulla näkymättömiä "nuolia". Suhahdus vain kävi ja ne menivät ohi, tai osuivat kilpeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo "tuliset nuolet"... Olen kerran kokenut tuon aivan konkreettisesti: eräässä hengellisessä vaaratilanteessa koin kuinka enkelit seisoivat ympärilläni ja varoittivat, kun eri suunnista, eri ihmisten taholta, alkoi tulla näkymättömiä "nuolia". Suhahdus vain kävi ja ne menivät ohi, tai osuivat kilpeen!
No aika näyttää. Niinpä monenlaista on. Hyvä kuitenkin että menivät ohi.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aika näyttää. Niinpä monenlaista on. Hyvä kuitenkin että menivät ohi.
STSiis ne nuolet menivät ohi... tuntuu kuin jokin palaisi sisällä, onko tuttu tunne?
Ei tunnu polttavalta vaan niinkuin elävältä, en osaa selittää. Onko tuttu tunne?
ST Anonyymi kirjoitti:
Siis ne nuolet menivät ohi... tuntuu kuin jokin palaisi sisällä, onko tuttu tunne?
Ei tunnu polttavalta vaan niinkuin elävältä, en osaa selittää. Onko tuttu tunne?
STEi tunnu polttavalta sisällä. Itse olen kokenut pyhän Hengen rauhana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ne nuolet menivät ohi... tuntuu kuin jokin palaisi sisällä, onko tuttu tunne?
STEi tunnu tutulta, eli en ole juuri itse kokenut asiaa noin, mutta... tuo sisäinen tuli... Ehkä koet Pyhän🔥Hengen täyteyden tuolla tavoin.
Jumala, Pyhä Henki on Tuli. Jumala puhuu Tulessa...
En uskalla arvioida, etten nk astuisi harhaan puheissani. Mutta, jos koet Tulen Jumalan läsnäoloksi...
Matt. 3:11
Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Mark. 9:49
Sillä jokainen ihminen on tulella suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava.
Hepr. 12:29
sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli.
~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnu tutulta, eli en ole juuri itse kokenut asiaa noin, mutta... tuo sisäinen tuli... Ehkä koet Pyhän🔥Hengen täyteyden tuolla tavoin.
En uskalla arvioida, etten nk astuisi harhaan puheissani. Mutta, jos koet Tulen Jumalan läsnäoloksi...
Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Sillä jokainen ihminen on tulella suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava.
~Kulta puhdistetaan ahjossa, tulella: epäpuhtaudet palavat pinnalta...
🥀 Oi Herra, anna tultasi:
https://youtu.be/WTLP9rEqxEE
~Sff - Anonyymi
Ei tunnu polttavalta sisällä. Itse olen kokenut pyhän Hengen rauhana.
Ihana Arska. Kultainen Arska 😘
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STJoskus kun olen rukoillut, olen tuntenut kuin jotain pääni päällä, hiuksissa, mahd. käden, ehkä lämpimän tulen...
~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kun olen rukoillut, olen tuntenut kuin jotain pääni päällä, hiuksissa, mahd. käden, ehkä lämpimän tulen...
~Niinkö, jännä juttu. En ole koskaan tuollaista kokenut, että kädet olisi.
En sanoisi, että tuntuu nyt lämpimältä, vaan kevyeltä.
Kuin jokin olisi lähtenyt pois. Ehkä kuorma?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kun olen rukoillut, olen tuntenut kuin jotain pääni päällä, hiuksissa, mahd. käden, ehkä lämpimän tulen...
~Tuo on varmasti lohduttava tunne?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnu tutulta, eli en ole juuri itse kokenut asiaa noin, mutta... tuo sisäinen tuli... Ehkä koet Pyhän🔥Hengen täyteyden tuolla tavoin.
~En ehkä koe tultakaan. Koetko silloin tulen, kun täytyy pyhällä hengellä?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ehkä koe tultakaan. Koetko silloin tulen, kun täytyy pyhällä hengellä?
STMeidän nk. "kokemuksemme" ovat erilaiset.
Joskus "koen" pyhyyden täyttävän itseni sisältä.
Mutta nämä kokemukset eivät ole asian ydin vaan se, miten Pyhä Henki Itse tekee työtään. Miten me puhumme ja toimimme, tässä on PH:n vaikutus koettavissa. Joskus taas lihallisuus eli nk. inhimilliset tunteet ja teot ottavat vallan.
Näin me olemme kaksiluontoisia, kuten Jeesus Kristuskin: toisaalta täysin lihallisia ihmisiä, toisaalta jumalallisia, Kristuksen ja Pyhän Hengen meissä vaikuttaman lahjavanhurskauden tähden.
Jeesus kuitenkin oli synnitön. Me emme ole: lihallisuutemme on tahrintunut. Mutta Jeesus sovitti tämän kaiken ja lahjavanhurskautuksessaan ja Pyhän Hengen voimassa ja täyteydessä tekee meissä jatkuvaa, pyhää työtään.
~Sff - Anonyymi
Tämä on se vahvin "tunne". Hirvittävän ahdistuksen jälkeen: rauha. 🕊️
~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän nk. "kokemuksemme" ovat erilaiset.
Joskus "koen" pyhyyden täyttävän itseni sisältä.
Mutta nämä kokemukset eivät ole asian ydin vaan se, miten Pyhä Henki Itse tekee työtään. Miten me puhumme ja toimimme, tässä on PH:n vaikutus koettavissa. Joskus taas lihallisuus eli nk. inhimilliset tunteet ja teot ottavat vallan.
Näin me olemme kaksiluontoisia, kuten Jeesus Kristuskin: toisaalta täysin lihallisia ihmisiä, toisaalta jumalallisia, Kristuksen ja Pyhän Hengen meissä vaikuttaman lahjavanhurskauden tähden.
Jeesus kuitenkin oli synnitön. Me emme ole: lihallisuutemme on tahrintunut. Mutta Jeesus sovitti tämän kaiken ja lahjavanhurskautuksessaan ja Pyhän Hengen voimassa ja täyteydessä tekee meissä jatkuvaa, pyhää työtään.
~SffAivan. Jutskailen kuin jollekin tutulle vaihtaen ajatuksia ja kokemuksia.
Niinpä, noinhan se on. Tyhjentävästi kerrottu.
ST auroraboreallis kirjoitti:
Minäkin koen rauhana ja lepona!
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on se vahvin "tunne". Hirvittävän ahdistuksen jälkeen: rauha. 🕊️
~Ja vaikka elämässä on vastoinkäymistä ja koetusta niin se Jumalan antama perusrauha säilyy taustalla.
salopuu kirjoitti:
Ja vaikka elämässä on vastoinkäymistä ja koetusta niin se Jumalan antama perusrauha säilyy taustalla.
Ihmettelen että asiallisia aloituksia poistetaan ja sitten selvät provoilut ja häirikköviestit jäävät tänne ilmoitukista huolimatta.
- Anonyymi
salopuu kirjoitti:
Ja vaikka elämässä on vastoinkäymistä ja koetusta niin se Jumalan antama perusrauha säilyy taustalla.
Tuohon täytyy sivusta sanoa, ettei minulla tunnu aina rauhalliselta olo.
Välillä tuntuu, ettei ole kuin sietämistä ja kestämistä eikä rauhaa näkyvissä.
ST - Anonyymi
salopuu kirjoitti:
Kyllä. Näin on. Lihallisesti voi joskus ahdistuneena kiukustua, huutaa Jumalalle, että mitä tämä on?! Eikö tämä elämän kauhea tilanne koskaan pääty?!
Sitten Jumala vastaakin.
Ja jos ei muutoin, niin kaiken kauheudenkin keskellä on rauha. Se paha voi olla olemassa, ikäänkuin reunoilla, kiertäen, mutta itse uinuu kaiken keskellä, kuin pehmeällä vuoteella, levossa (taas ennen uutta ärsykettä...)
Tämä kai on sitä kuuluisaa Ristintietä: tulta, tuulta ja salamoita, tihkusadetta, auringonnousua...
~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Näin on. Lihallisesti voi joskus ahdistuneena kiukustua, huutaa Jumalalle, että mitä tämä on?! Eikö tämä elämän kauhea tilanne koskaan pääty?!
Sitten Jumala vastaakin.
Ja jos ei muutoin, niin kaiken kauheudenkin keskellä on rauha. Se paha voi olla olemassa, ikäänkuin reunoilla, kiertäen, mutta itse uinuu kaiken keskellä, kuin pehmeällä vuoteella, levossa (taas ennen uutta ärsykettä...)
Tämä kai on sitä kuuluisaa Ristintietä: tulta, tuulta ja salamoita, tihkusadetta, auringonnousua...
~En voi sanoa että minulla olisi aina se rauha käsin kosketeltavissa, kun en ehdi oikeastaan aina sitä edes ajattelemaan tässä vaativassa elämäntikanteessani.
Se selviytyminen vie välillä niin paljon voimavaroja., että sitä ikäänkuin pyörii vain siinä myrskynsilmäkkeessä ja ihmettelee, miten jaksaa vielä seuraavankin hetken.
Ja kun se kestää 24 h /7 monts päivää, viikkoja, vuosia niin välillä on kuin... en osaa edes sanoa mitä sitä on. Hengissä ainakin ja täällä maailmassa ilmeisesti kun on niin puristuksissa.
ST - Anonyymi
salopuu kirjoitti:
Ihmettelen että asiallisia aloituksia poistetaan ja sitten selvät provoilut ja häirikköviestit jäävät tänne ilmoitukista huolimatta.
Älä ihmettele. Usko ainoastaan.
Jumalaton modekone erehtymättömällä vaistollaan haluaisi jo ennakolta estää syvät, hengelliset keskustelut. Tosiasiat todistavat itsestään.
- Anonyymi
Tämän päivän uutisointia maailmalta (Venäjältä). Lainaus toisesta ketjusta, joka tuskin saa kauaa olla näkyvissä:
"Kristinusko
Helluntailaisuus
"Historiallinen Hagia Sofian kirkko
Anonyymi
Tänään 11:25
Tällainen on nyt viesti aiemmin kristillisestä kirkosta, Hagia Sofiasta:
https://sputniknews.com/middleeast/202007241079970240-first-official-prayer-at-hagia-sophia-after-mosque-reconversion---video/
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hagia_Sofia "
~~~
"Anonyymi
Tänään 11:28
Salamointia ympäri maailman:
"Power of Nature: World's Landmarks Illuminated by Lightning"
Huomioikaa sana "illuminated".
https://sputniknews.com/photo/202006301079756292-landmarks-lightining-weather/ ""
~~~
Tuli vaan mieleeni ST:n, ym:n eilisistä kirjoituksista...
~- Anonyymi
Luin Hagia Sofiasta, että on toiminut nykyään museona. Aikaisemmin kirkkona ja moskeijana.
En osaa sanoa oikein noihin linkityksiin.
Nyt on ollut salamointia mutta ukonilma on ollut rajuja ennenkin., ei synny ajatuksia tuosta, jollakin toisella välähtää enemmän.
Mutta siis.. tuosta moskeijasta Hagia Sofiasta. Ei synny siitäkään oikein ajatusta.
Guugletin Hagia Sofian sisäkuvankin, muttei mitään ajatusta, että olisiko tämä nyt se antikristuksen valtaannousun paikka, jotenkin ei tuntuisi, että olisi?
Kun miten se olisi pukeutunut Kristuksen valkeuteen niinkuin saatana tulee tekemään.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin Hagia Sofiasta, että on toiminut nykyään museona. Aikaisemmin kirkkona ja moskeijana.
En osaa sanoa oikein noihin linkityksiin.
Nyt on ollut salamointia mutta ukonilma on ollut rajuja ennenkin., ei synny ajatuksia tuosta, jollakin toisella välähtää enemmän.
Mutta siis.. tuosta moskeijasta Hagia Sofiasta. Ei synny siitäkään oikein ajatusta.
Guugletin Hagia Sofian sisäkuvankin, muttei mitään ajatusta, että olisiko tämä nyt se antikristuksen valtaannousun paikka, jotenkin ei tuntuisi, että olisi?
Kun miten se olisi pukeutunut Kristuksen valkeuteen niinkuin saatana tulee tekemään.
STEn tarkoittanut, että itse Antikristus astuisi nimenomaan tähän kirkkoon / moskeijaan, vaan yleisesti: antikristuksen henki eri tavoin valtaa ja tuhoaa kristillisiä kirkkoja.
Tästä päästäänkin itse asiaan: jos ihmisten usko on kiinnittynyt kirkkorakennuksiin, kirkkoihin institutiona, valikoituun seurakuntaan ihmisinä, eli kirkon nk. ulkoiseen olemukseen, muttei sen syvimpään, sisäiseen olemukseen ja Jumalan sanaan: näille ihmisille on yksi hailee, mitä kirkkotalon sisällä on, kunhan se palvelee heidän mukavuuttaan.
Minkäänlainen kärsimys, taistelu ei heille sovi. Luovutetaan hetkessä, kuin heikot, pikkulapset, eikä kanneta vastuuta omien tekojensa seurauksista. Oma tahto ohittaa Jumalan tahdon.
Mutta, on olemassa toisenkinlainen seurakunta, joka elää hengessä, on ikäänkuin henkimaailmaa, sillä henkiähän me kaikki täällä kirjoittavat olemme. Kuulemme eli luemme erilaisten henkien sanomia. Eli täällä me olemme sitä, mitä todella olemme.
Tämäkin on osa seurakunnan toimintaa. Monien, erilaisten seurakuntien, eivätkä kaikki pidä, eikä kuulukaan pitää yhtä.
- Anonyymi
Raamatun UT:n Evankeliumeissa mainitut kohdat, salama*:
Matt. 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
Matt. 28:3 Hän oli näöltään niinkuin salama, ja hänen vaatteensa olivat valkeat kuin lumi.
Luuk. 10:18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
Luuk. 17:24 Sillä niinkuin salaman leimaus loistaa taivaan äärestä taivaan ääreen, niin on Ihmisen Poika päivänänsä oleva.
Tässä on erotettava toisistaan Kristus ja Antikristus. "Älkää eksykö": Toinen loistaa taivaallista valoa, toinen Helvetin valoa.
Ajatelkaapa, jos jo tänään kuulemme taivaalta suurten pasuunoiden äänet? 🙂
~Sff
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072