Onko bodarille hyvä liike?
Vastaukset 13
- Anonyymi
Liike siinä missä muutkin. Jos bodaa niin liikkeen pitäisi "tuntua" halutussa lihaksessa.
- Anonyymi
Jos tekee koneella ja pienillä painoilla pumpaten.
Omalla painolla telineessä todella, todella vaarallinen liike. - Anonyymi
Puuilosta hyvää nojapuupuuta. Puu on iloinen kun ostat puuilosta.
- Anonyymi
Nojapuupunnerrus = dippi?
Jos ei niin mikä sitten?- Anonyymi
Dippikastike on hyvää perunalastjuen ka
- Anonyymi
Dippi juu. Dippi on teinien käyttämä nimitys. Nojapuupunnerrus on oikea nimi.
- Anonyymi
100 kiloa dippikastake kiva suoritus kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 kiloa dippikastake kiva suoritus kova.
Mulla dippikastikkeessa ripulit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hauska. Sitä dippi nimitystä ks. Liikkeelle käytettiin jo 70-80-luvulla... olitko jo syntynyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttämälläni salilla jengi tekee punnerruksia dippitelineeksi kutsumassaan putkivekottimessa. Poikkeaa varsin paljon nojapuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hauska. Sitä dippi nimitystä ks. Liikkeelle käytettiin jo 70-80-luvulla... olitko jo syntynyt...
Teinien käyttämä sana. Sama kuin penkkipunnerrus. Se on penkkiprässi.
- Anonyymi
Kaikille hyvä liike. Itse nojailin puihin viime viikolla kolmena eri päivänä. Maanantaina nojailin puihin 3*10 sarjoilla. Keskiviikkona 3*6 ja perjantaina otin 3*2. Sain hyvän pumpin ojentajiin. Perjantaina olin niin kännissä, että en osunut kunnolla puihin, joten tein vain lyhyttä sarjaa.
- Anonyymi
khastike
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty511579Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3541335Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto381124Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3501076- 621061
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137949Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33831Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte204788- 42639
- 62638