Onko bodarille hyvä liike?
nojapuupunnerrukset
13
131
Vastaukset
- Anonyymi
Liike siinä missä muutkin. Jos bodaa niin liikkeen pitäisi "tuntua" halutussa lihaksessa.
- Anonyymi
Jos tekee koneella ja pienillä painoilla pumpaten.
Omalla painolla telineessä todella, todella vaarallinen liike. - Anonyymi
Puuilosta hyvää nojapuupuuta. Puu on iloinen kun ostat puuilosta.
- Anonyymi
Nojapuupunnerrus = dippi?
Jos ei niin mikä sitten?- Anonyymi
Dippikastike on hyvää perunalastjuen ka
- Anonyymi
Dippi juu. Dippi on teinien käyttämä nimitys. Nojapuupunnerrus on oikea nimi.
- Anonyymi
100 kiloa dippikastake kiva suoritus kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 kiloa dippikastake kiva suoritus kova.
Mulla dippikastikkeessa ripulit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hauska. Sitä dippi nimitystä ks. Liikkeelle käytettiin jo 70-80-luvulla... olitko jo syntynyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttämälläni salilla jengi tekee punnerruksia dippitelineeksi kutsumassaan putkivekottimessa. Poikkeaa varsin paljon nojapuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hauska. Sitä dippi nimitystä ks. Liikkeelle käytettiin jo 70-80-luvulla... olitko jo syntynyt...
Teinien käyttämä sana. Sama kuin penkkipunnerrus. Se on penkkiprässi.
- Anonyymi
Kaikille hyvä liike. Itse nojailin puihin viime viikolla kolmena eri päivänä. Maanantaina nojailin puihin 3*10 sarjoilla. Keskiviikkona 3*6 ja perjantaina otin 3*2. Sain hyvän pumpin ojentajiin. Perjantaina olin niin kännissä, että en osunut kunnolla puihin, joten tein vain lyhyttä sarjaa.
- Anonyymi
khastike
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703905
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.473233Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1542979Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,552902SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752436Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251954Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621941Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1531884Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.31777- 901277