Onko bodarille hyvä liike?
nojapuupunnerrukset
13
130
Vastaukset
- Anonyymi
Liike siinä missä muutkin. Jos bodaa niin liikkeen pitäisi "tuntua" halutussa lihaksessa.
- Anonyymi
Jos tekee koneella ja pienillä painoilla pumpaten.
Omalla painolla telineessä todella, todella vaarallinen liike. - Anonyymi
Puuilosta hyvää nojapuupuuta. Puu on iloinen kun ostat puuilosta.
- Anonyymi
Nojapuupunnerrus = dippi?
Jos ei niin mikä sitten?- Anonyymi
Dippikastike on hyvää perunalastjuen ka
- Anonyymi
Dippi juu. Dippi on teinien käyttämä nimitys. Nojapuupunnerrus on oikea nimi.
- Anonyymi
100 kiloa dippikastake kiva suoritus kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 kiloa dippikastake kiva suoritus kova.
Mulla dippikastikkeessa ripulit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hauska. Sitä dippi nimitystä ks. Liikkeelle käytettiin jo 70-80-luvulla... olitko jo syntynyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttämälläni salilla jengi tekee punnerruksia dippitelineeksi kutsumassaan putkivekottimessa. Poikkeaa varsin paljon nojapuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hauska. Sitä dippi nimitystä ks. Liikkeelle käytettiin jo 70-80-luvulla... olitko jo syntynyt...
Teinien käyttämä sana. Sama kuin penkkipunnerrus. Se on penkkiprässi.
- Anonyymi
Kaikille hyvä liike. Itse nojailin puihin viime viikolla kolmena eri päivänä. Maanantaina nojailin puihin 3*10 sarjoilla. Keskiviikkona 3*6 ja perjantaina otin 3*2. Sain hyvän pumpin ojentajiin. Perjantaina olin niin kännissä, että en osunut kunnolla puihin, joten tein vain lyhyttä sarjaa.
- Anonyymi
khastike
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2034266
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463798Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363255Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.511635Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191528Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341470Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251395Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161160Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063