Voisitko juutalaisena äänestää vasemmistopuolueita (vas/sdp/vihr)?
On monia syitä olla äänestämättä, mutta jos et voisi äänestää, niin mitä asiaan vaikuttaa se, että vasemmisto on selvästi keskimäärin enemmän palestiinalaisten, kuin israelilaisten puolella?
Juutalaisista varmaan lähes kaikki ovat enemmän Israelin puolella (eikä vain uskonnollisista ja kulttuurillisista syistä) ja arvostavat, että Lähi-idässä on tällainen demokraattinenkin valtio.
Vasemmistopuolueethan symppaavat palestiinalaisia enemmän jo vain siksi kun näkevät heidät heikompana osapuolena.
Vasemmistopuolueiden ajama politiikka on muiltakin osin naiivia.
Voisitko juutalaisena äänestää vasemmistopuolueita?
Anonyymi
3
62
Vastaukset
- Anonyymi
Äänestän juutalaisena demareita kyllä.
Ja mitä tulee Lähi-itään, osaavat juutalaisetkin esittää kritiikkiä niin palestiinalaisten kuin israelilaistenkin toimintaa kohtaan. - Anonyymi
Juutalaisethan niitä varsinaisia vassareita ovat. Kommunismikin on juutalaisten Marxin ja Engelsin keksintöä ja jo ennen heitä oli juutalainen "kommunismin rabbi" Moses Hess.
- Anonyymi
Ja suomalaiset vasta varsinaisia kommunisteja ovatkin. Olihan meillä Suomensyöjä Otto Wille Kuusinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029