Valkoposkihanhet valtaa Suomen

Anonyymi

EU-parlamentti on julistanut valkoposkihanhet rauhotetuiksi. Arvaan että päätös on syntynyt vain siksi että viherpöpitkin tuntisivat saaneensa päättää jotain. Mutta nyt niitä perkeleen lintuja on puistot ja rannat täynnä eikä niitä saa ampua. Ties kuinka maukas olisi valkoposkihanhipaisti tai -salaatti. Kuulemma Brysseliin on jo mennyt adressi harventamisen puolesta - 50.000 allekirjoitusta. Mutta ei hetkauta Brysseliä. Vasta sitten kun niitä lintuja on Brysselissä niin paljon että arv. edustajat eivät pääse taksilla lentokentälle, alkaa ehkä tapahtua.

18

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuvastaa hyvin Brysselin syöttöporsaiden puuhastelun tasoa. Missään tärkeissä asioissa ei saada mitään aikaan. Paitsi rahan kuppaamisesta.

• Anonyymi

Helevetti tuota kommunismia.

• Anonyymi

Vaikka linnut repisi ihmisiltä silmät päästä, silti niitä halutaan suojella. Tämä oli vertauskuvallista.

• EU ei ole määrännyt mitään ehdotonta valkoposkihanhien metsästyskieltoa. Suomen viranomaiset (tässäkin) väittävät omia päätöksiään EU:n syyksi. Tehokkainta EU-vastaista propagandaa tekevät valtion virkamiehet, jotka väittävät omia tiukkoja tulkintojaan EU: n syyksi. Syy on kuitenkin virkamiesten itsensä.

Jos (ja kun) valkoposkihanhista on haittaa, niin kannan rajoittaminen on sallittua. Normaalia riistalajia siitä ei voi tehdä, mutta valkoposkihanhelle saa antaa rajoitettuja ja kohdennettuja metsästyslupia sinne, missä linnuista on selvää haittaa. Näin tehdään käsittääkseni Virossa ja Tanskassa. EU-maita molemmat.

• Anonyymi

Ei kait toi nyt mikään ongelmakaan olis jos EU jotain määräis, eihän se itsekään noudata omia sääntöjään JOTEN ei kai jäsenmaidenkaan nyt tarvii niin kuuliaisia olla!

• Anonyymi

Kyllä hanhien kohdalla pitää noudattaa eu-pykäliä pilkulleen mutta kun ruvetaan ilmaista rahaa imuroimaan niin ei ole eu-pykälillä mitään painoarvoa.

• Anonyymi

Pilkulleen EU määräyksiä noudattaen voi antaa rajatun metsästysoikeuden.

• Anonyymi

pelastakaa valkosipulihanhet pöytään

• Anonyymi

Pystyykö koiria käyttämään hanhilaumojen häätämiseen?

• Anonyymi

..perussuomalaiset valtaan! Tämäkin asia saataisiin hoidetuksi, linnut metsästettäsiin sukupuuttoon. Ne eivät kuulu Suomen luontoon. Valkoposkihanhet tulivat korkeasaaren johdon virheestä, ovat "vieraslajia". Sama Merimetsoille kannan pienentäminen pitää tehdä nopeasti. Etelä-suomi täynnä peuroja ja hirviä-liikenneonnettomuuksie määrä liian suuri-kanta alas myös näissä lajeissa. Typerys ja järjetön haihattelu ja vatkaamine kuuluu EU-Suomen viher-vasemmistolaiseen asioiden hoitoon.
      YLE -pakko TV tähän samaan kategoriaan-avustukset 530 mijoonasta 200 mijoonaan vuodessa...

• Anonyymi

Ovatko nämä eläinkannat lisääntyneet vuodessa näin paljon?
        Hanhet, hirvet ja peurat?

Syyttelet vihervasemmistolaisia asioiden huonosta hoidosta.

• Anonyymi

Nuo on vallanneet lenkkipolkuni, eivät meinaa väistää ja sihisevät kuin käärmeet.

Ei muitakaan lintuja ole tuollaisia määriä, mihin suojelu perustuu?

• Anonyymi

Vihreät Emma Karin johdolla haluavat että rantamme ja ruohoalueemme ovat noiden ulosteen peitossa. Koirienkin kanssa hankalaa, kun meinaavat syödä noiden skeidaa.

• Anonyymi

Puistot ja uimarannat lintujen reviireikso. Ei niihin ole enää ihmisillä asiaa.

• Mielummin nämä linnut kuin mátut. Valkoposkihanhi on ainakin siistimpi käytökseltään.

Mitä mieltä? =)

• Anonyymi

Mä olen muuten sitä mieltä että toi linnun nimi, valkoposkihanhi, sorsii tummaihoisia koska siinähän viitataan selvästi valkoiseen rotuun!

Eli, suurin ongelmahan tässä nyt on että mistä saadaan tälle linnulle neutraali nimi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen muuten sitä mieltä että toi linnun nimi, valkoposkihanhi, sorsii tummaihoisia koska siinähän viitataan selvästi valkoiseen rotuun!

Eli, suurin ongelmahan tässä nyt on että mistä saadaan tälle linnulle neutraali nimi?

Oliskohan toi sitten ihan vaan poskihanhi.

• Anonyymi

Onko ne niitä, joilla on pääjouhet kuin ananas ja yleisvärityksenä ruskea hiekka?
      Ruskeaa kultaa saapumassa Suomeen?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2970
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      361
      2653
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      48
      2410
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      30
      2390
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1948
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1479
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1472
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1393
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1349
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1321
    Aihe