uhkaileva käytös

Anonyymi

onko normaalia että mieheni pitää valtaa rikkomalla tavaroita , jos en tottele häntä. olin ennen aktiivinen ja iloinen. nyt olen muuttunut passiiviseksi, kun en uskalla tehdä tai puhua mitään ettei mieheni ärsyyntyisi. jos en tee kuin hän haluaa, niin rähisee ja huutaa ja uhkaa rikkoa tavaroita. ja on rikkonutkin. mun entisetkin suhteet olleet väkivaltaisia. kukaan ei auta. en uskalla erota, kun pelkään jääväni yksin kokonaan. olen jo yli 60v.

17

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsot peiliin. Sieltä syy löytyy. Viestistäsi sai juuri perus suominaisen kuvan. Ensin ärsytät miestäsi, kun hän ärsyyntyy, sinä uhriudut, syyttäen miestäsi.

      Et halua miellyttää miestäsi, kuitenkin vierität syyn hänen niskaansa.
      Jos kohdallesi sattuu väkivaltaisia miehiä, mieti mikä sen aiheuttaa?

      Minulla on itselläni rakas, jonka jokaisesta eleestä, jokaisesta sanasta, jokaisesta teosta paistaa rakkaus. Hän ei koskaan syytä, vaan kannustaa. Hän haluaa minun olevan onnellinen. Minä taas haluan pysyäkin onnellisena, joten hän voi ohjailla minua haluttuun suuntaan. Tiedän hänen olevan aina minun puolellani. Se riisuu minut aseista tehokkaasti.

      Voimme puhua myös vaikeista asioista, koska emme syyttele. 100 rakkauden asiaa, niin voi puhua 1 vaikeankin.
      Itse lähentelen kuuttakymppiä, joten mitään teinirakkaudesta ei ole kysy, vaikka itsestäkin joskus siltä tuntuu

      • Anonyymi

        Kenenkään ei tarvii katsella tuollaista käytöstä ja elää sydän kurkussa peläten milloin taas raivopää räjähtää. Siihen kun ei paljon tarvita ihmiseltä joka joutais vihanhallinta kursseille miettimään missä mättää. Eikö yksinäisyys olisi ennemmin se parempi vaihtoehto? Tuonkin olen kokenut että tiedän mistä puhun. Missään nimessä ei kannata alistua tuollaiseen pelkoon🧜‍♀️


      • Anonyymi

        Äläpä suomiristo jaksa trollailla mehustelevissa aloituksissasi. Suomimies on hyvä ja hyppää vaikka roskakatoksen tumppikappoon.


    • Anonyymi

      No ei ole normaalia. Löydät varmasti vielä uuden ihanan kumppanin, joka ei raivoa tai hajoita tavaroita. Ei ole ok.

      Itse elin väkivaltaisen hullun kanssa 10 vuotta. Nyt olen ollut 10 vuotta rauhallisen, fiksun ja ihanan miehen kanssa. En kadu edellistä liittoa, mutta ainahan sitä olisi voinut lähteä jo aiemmin..

      Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Tsemppiä uutta kohti, olet vielä nuori ja kaikki on mahdollista!

    • Anonyymi

      lähteminen suhteesta on vaikeaa, mutta tuossa tilanteessa olisi jo lähestymiskiellon paikka. varsinkin jos asutte saman katon alla ja mies ei suostu muuttamaan toiseen asuntoon asumaan.

      • Anonyymi

        Kun olet jo 60-nen, niin on sinun aika saada olla rauhassa jo, ja elää loppuelämäsi onnellisena ja arvokkaana ihmisenä.

        Älä pelkää erota!

        Onko tuo nyt laitaa että joku komentelee sinua kuin orjaa?
        Ei oo.

        Kyllä sinä selviät, usko pois!


    • Anonyymi

      Et siis vieläkään, kaikkien näiden vuosien jälkeen, ole oppinut VALITSEMAAn tasapainoista ja muita ihmisiä (sinuakin) arvostavaa puolisoa?
      Tiedät nyt jo viimeistvvn olevasi idioottien mangneetti.

      Nyt on aika vaihtaa suuntaa! Yksin elämiseesä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, saat rauhassa ja hyvillä mielin toteuttaa suunitelmiasi. Oli ne sitten uudet harrastukset tai kansalaisopistojen oppitunnit, kirjastovisiitit tai seurakuntasi tarjoamat yhteistilaisuudet jne. jne..
      On paljon mitä voit aivan rauhassa tehdä ja toimia yksin. Noista loydät uusia tuttavuuksia ja kavereitakin.

      Nykyinen kertomasi elämä on omiaan tukahduttamaan kaiken yrittämishalun ja kiinnostuksen mihinkään uuteen ja raikkaaseen. Sinulla on vielä reilut 20 vuotta elämää edessäsi.
      Vaihda nyt se jo kehittävämpään, rauhalliseen ja kauniiseen.
      Olet saanut jo tarpeeksi lokaa kasvoillesi.
      Olet jo tarpeeksi kauan ryominyt viemärin saastassa.

      Hanki itsellesi oma tupa, oma lupa. Yksin. Ilman mangneetisuutesi vetämiä idiootteja.
      Hanki kissa tai koira seuraksesi. Niistä saat paljon luotettavamman, kunnollisemman ja rakastavamman (ja rakastettavamman) ystävän!

      Rikollinen saasta pois elämästäsi ja rauhallisuus, kauneus ja mielenkinntoisuus tilalle!
      Näe sen eteen pikkuisen vaivaa. Se kannattaa!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Eihän tuollaisessa suhteessa kannata olla, mut onko sinun hyvä olla suhteessa ollenkaan, jos aina tuntunut siltä, et toinen käyttäytyy seurasasi huonosti?

    • Anonyymi

      Aloittajan suurin pelko on yksin jääminen. Kyllä tuossa olisi aihetta vähän muunlaiseen pelkoon. Jollet pysty olemaan yksin, joudut sietämään p*aa käytöstä. Mikä ei tietenkään ole oikein. Valitsisin yksin jäämisen, ennen kuin alistamisen.

    • Anonyymi

      Pitää muistaa, että naiset saavat näillä tarinoilla uhripisteitä vertaisiltaan. Kun tylsänpaskassa elämässä ei tapahdu mitään, niin pitää säveltää jotain väkivaltaa tai neiti selluliitille kuvitteellista seksuaalista ahdistelua.

      • Anonyymi

        Se on vähän sellainen homma että väkivaltaisesta suhteesta ei vaan lähdetä. Joko sinut on painettu henkisesti maanrakoon, uhkailtu itsemurhalla tai sinuun kohdistuvalla väkivallalla, luvataan tehdä elämästäsi helvettiä tai tietää toisen tekevän niin.
        Miten ajattelit että toinen lähtee kun on vuosia annettu ymmärtää ettei kukaan oikeasti sinua huoli ja et pärjää elämässä ilman miestä?

        Kai niitäkin on jotka uhriutuu ja keksii näitä omasta päästä mutta pelottavan monelle täyttä totta. Jatkuva pelkotila kun toinen on läsnä. Se näitä miehiä yhdistää että ovat mukavia, rakastavia ja ymmärtäväisiä aluksi sitten asiat alkaa vähitellen muuttua ja syy on aina sinun tai sinussa. Pelkään että olen itsekin samassa tilanteessa 60 vuotiaana, pahin pelko.


    • Anonyymi

      Pärjäät hyvin yksin ja tällaisen jälkeen hyvä ollakin yksin. Yksinolo on joskus siunaus. Hakeudu terapiaan.

    • Anonyymi

      Lue oikein ajatuksella 15.11.2020 18:03.n kirjoittama vastaus ja toimi sen mukaan!

      • Anonyymi

        Oi Herra varjele sentään kun on niin paljon muutoksia sinun ajatuksissa. Etkö halua erota jos et halua erota nii anna ainakin niitä hetkiä meille kun puutteessa ei saa ketään pitää vaikka muute kohtelisit minua huonosti nii en halua olla puutteessa ikinä enää.


    • Ei ole normaali elää suhteessa jossa saa pelätä, tai väkivallan uhkaa, fyysistä tai henkistä sellaista.

      Eikä myöskään jos ei saa kokea että saa olla oma itsensä, epänormaalia jos itseään täytyy muuttaa, tai pyrkiä muuttamaan toisen takia.

      hae apua, harkitse kannattaako olla/jatkaa suhteessa. Tai listaa parisuhteen miinukset ja plussat.

      Myös asiat joista itse nauttii, harrastukset muut auttaa jaksamaan.

    • Anonyymi

      Kuka ne rikotut tavarat korjaa pois?
      Minä en niihin koskisi.
      Veisin lapsilleni lahjaksi paremman luokan särviisit ja hopeat, että ne säilyisivät ehjinä. Kotiin ostaisin muovisia astioita, jotka kestävät heittelyä.

      En sanoisi selitykseksi sanaakaan.

      • Anonyymi

        Minun lapsuudessa isä rikkoi ja äiti oli pakotettu siivoamaan jäljet. Kaikki tapahtui vielä lasten nähden eli oli lapsillekin ikävä kokemus. Kaikkeen oli syyllinen edesmennyt isäni, isä lähti viemään kavereitaan Ruotsin laivalle, näin kertoi , lähti itse myös mukaan mitään siitä ilmoittamatta, tuli sitten ympäripäissään sieltä sunnuntaina, (pe-su) äiti siitä suuttui, ku oli huolestunut, et jos toiselle onkin sattunut jotain? Tämä huolestuminen koitui katastrofiksi.

        Eli kaikenlainen alistaminen minusta huonoa käytöstä, eikä se muutu jollei toinen ymmärrä tehneensä väärin, siksi ainoa oikea tapa toimia on ottaa etäisyyttä, jos vain on mahdollista?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe