Paljon on ollut puhetta kahden viikon miljonääreistä, mutta nyt putkahti matkailija joka pisti heti laakista paremmaksi.
Kolmen viikon miljonääri esittelyssä:
Omien lomamatkojeni budjetti on ollut luokkaa 5 000- 6 000 € sis. matkat ja majoituksen. Matkojeni kestot ovat olleet yleensä luokkaa n. 3 vk.
Tiedän kyllä että pelkästään matkoihin ja / tai majoitukseen saa uppoamaan tuon summan niin halutessaan.
Pattayalla ilmennyt olevan ennen huomaamaton matkailijaryhmä.
10
50
Vastaukset 10
Niin.
Kiitoksia vihamieliselle persekärpäselleni kirjoitukseni nostosta aivan otsikkoon saakka.
Hän jätti mainitsematta että kerroin yksin matkustaessani asuvani aika vaatimattomasti; hintaluokassa 10- 40 € / vrk.
Uskon että edustan sitä valtaosaa turisteista rahan käytön suhteen; ehkäpä hieman jopa yläluokkaisempaa...:-)
Aina ovat minut hienosti ottaneet vastaan jotka ovat muistaneet. Lämmöllä heidän tapaamistaan jälleen odottelen.- Anonyymi
No köyhä on köyhä thaikkulassakin.
- Anonyymi
800 asumiseen eli yli 5 donaa ruokaan, oppaisiin ja ryyppäämisiin, no kyllähän siinä toistakymmentä päivää saakin olla pattayan rakkaan perusolemuksessa.
- Anonyymi
Niin, ei palstan köyhille vahtipojuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei palstan köyhille vahtipojuille.
Ei todellakaan palstan kelamiehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan palstan kelamiehelle.
Eikä varsinkaan niille joille portit thaimaahan on kiinni vielä noin vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä varsinkaan niille joille portit thaimaahan on kiinni vielä noin vuoden.
minä olen täällä jo, voin vakuuttaa.
- Anonyymi
Onhan se kamalaa että joku ryyppää ja rällää naisten kanssa kolmessa viikossa sen summan jonka sensei saa vuodessa kelalta.
- Anonyymi
Kannattaako petipaikasta maksaa maltaita, pelipaikat ovatkin asia erikseen.
Niuvanniemen suljetulla tarjotaan ilmainen peti valtion kuluilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako petipaikasta maksaa maltaita, pelipaikat ovatkin asia erikseen.
Niuvanniemen suljetulla tarjotaan ilmainen peti valtion kuluilla.Patja on hieman kulahtanut. muuten kaikki on hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1461415Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️981123Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2551013On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75827- 54774
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞36763- 66707
- 47685
- 43661
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164630Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä34628Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah197613Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus102548- 201534
- 106498
- 35491
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59486Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18482Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468