Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso!
Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭
"[Etunimi Sukunimi], 47, viihtyy sinkkuna eikä suostu laskemaan rimaansa vain parisuhteen vuoksi. Hän kertoo, millaiset ehdot kumppanin on täytettävä ja miksi korkeista standardeista kiinni pitäminen voi olla jopa elintärkeää."
"Elämänkokemuksen myötä kumppania koskevat standardit eli vaatimukset ovat tarkentuneet. Markuksela toivoisi kumppaninsa olevan muun muassa älykäs, määrätietoinen, itsevarma, hyväkuntoinen ja taloudellisesti vakaa."
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c149ab7b-9289-4a25-b588-c0ff669f6f37
Katsotaan millaista kommenttia Todellavaikeeta saa tähän aikaiseksi. 😄 Vai saako mitään... 🥵 Ehkä pyörtyy kateudesta ja alemmuudentunteesta.
🦄
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
92
490
Vastaukset 92
- Anonyymi00001
Onko sinulla aina kusta päässä
- Anonyymi00002
Tuuliko huuliasi heiluttaa? 🌀
🦄
Kateellisuus lienee turhaa koska on hyvin pieni todennäköisyys että jutun henkilö ikinä löytäisi mitään kuvailemaansa henkilöä, siis kumppaniksi. Jos läheisyyden tarve käy liian suureksi, niin varmaan joku viilaaja ja höylääjä varmasti löytyy työstämään.
- Anonyymi00003
Äläs nyt. Katsos kun minullekin kävi niin, että löysin paljon PAREMMAN kuin mistä olin osannut haaveilla.
Se tässä koko kuviossa mättääkin. Kaikilla on aivan jäätävä niukkuusmentaliteetti, mutta joskus voi tulla vastaan joku, joka on ENEMMÄN kuin mistä oli haaveillut.
Viilaja&höylääjät eläkööt elämäänsä. He eivät yleensä ole suuria järjen jättiläisiä. Mutta se ei ole minulta pois.
🦄 - Anonyymi00013
"Elämänkokemuksen myötä kumppania koskevat standardit eli vaatimukset ovat tarkentuneet. Markuksela toivoisi kumppaninsa olevan muun muassa älykäs, määrätietoinen, itsevarma, hyväkuntoinen ja taloudellisesti vakaa."
Ongelma on vaan siinä: kun vaatimukset ovat jo nyt kovat, miksi näissä asioissa pitäisi mieheltä kaiken aikaa vaatia enemmän?
Todellavaikeeta - Anonyymi00030
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ongelma on vaan siinä: kun vaatimukset ovat jo nyt kovat, miksi näissä asioissa pitäisi mieheltä kaiken aikaa vaatia enemmän?
Todellavaikeeta"Ongelma on vaan siinä: kun vaatimukset ovat jo nyt kovat, miksi näissä asioissa pitäisi mieheltä kaiken aikaa vaatia enemmän?"
Koska vaatimusten laskeminen tuottaa kehnomman tuloksen.
- Anonyymi00004
Todellavaikeeta!
Missä olet?
Pinkki sotakirveeni on kiiltävä ja teroitettu! ✨🍆
🦄- Anonyymi00015
Olisiko nimenomaan viisastunut ja siirtynyt pokemon tasolla seuraavaan kehitysvaiheeseen jättäen my little ponyn puntaroimaan sukupuolijaotteisia ihmeitä ihan itsekseen
- Anonyymi00091
Sinun tanassa jököttävä sotakirveesi näyttää olevan varsin kookas ja mahdollisesti suurempi, kuin Mr Todellavaikealla!
- Anonyymi00005
Niinhän se on, että monesti suurin ongelma on se, että vuorokaudesta loppuvat tunnit kesken, eikä se parisuhteen etsiminen ole prioriteeteissa korkeimmalla. Tunnistan kuvatun "ongelman" vallan mainiosti. Sinällään sellaisten sopivien tarjokkaidenkaan löytäminen ei ole lainkaan niin vaikeaa, kuin jotkut kuvittelevat, mutta kun se uusiin ihminen tutustuminen vie niin pirusti aikaa. Ja siis sitä löytämistä helpottaa kumnasti se, että on kovat vaatimukset.
En ole teidän palstamiekkailuanne juurikaan seurannut, pikemminkin vältellyt, mutta sanoisin, että noin yleisellä tasolla ei ehkä kannata heittää bensaa liekkeihin, se ei yleensä ole kovin fiksua ja vähimmilläänkin se hyvin harvoin antaa bensan viskojasta fiksua kuvaa.
- Anonyymi00007
Kumpi on sinusta pahempi bensanviskoja, Todellavaikeeta vai minä? 😁
🦄 Anonyymi00007 kirjoitti:
Kumpi on sinusta pahempi bensanviskoja, Todellavaikeeta vai minä? 😁
🦄Sillä ei ole merkitystä kumpi on pahempi, vaan ainoastaan sillä, kumpi antaa ymmärtää olevansa älykkäämpi. Lapsille tarjottu viisaus fiksumpi lopettaa ensin on paljon tarpeellisempi aikuisille, olen huomannut.
Ja edelliseen liittyen, vaikka vanha nokkeluus sanoo kaiken julkisuuden olevan hyvää julkisuutta (tässä asiayhteydessä julkisuus korreloi huomion kanssa), niin älykkäämpi taho ymmärtää, että näinhän asia ei ole (eikä ole myöskään tutkitusti), vaan julkisuuden/huomion laatu on pääosin kontekstiin ja osittain toisteisuuteen sidoksissa.
Mutta jos vain huomiolla ja kenen tahansa huomiolla on merkitystä, niin anna palaa, bensat on ja levitelty.- Anonyymi00012
Mulla on tähän sellainen kannanotto: jos palstalla joku hyökkäilee toistuvasti minun aloituksissani, en itse näe siinä mitään väärää, että hänestä myös kirjoitetaan palstalla. Tässä tapauksessa minäkin hyväksyn, että minustakin saa kirjoittaa.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00006
Vaikuttaa rasittavalta ihmiseltä, sellaiselta joka todistaa sosiaalisessa mediassa kuinka mahtavaa hänen elämänsä on, ja mies olisi siinä esityksessä vain näyttelijä. Nainen tietenkin olisi näytelmän ohjaaja, ja kaiken pitäisi mennä hänen päänsä mukaan.
Näin lapsettomana miehenä en vain osaa ajatella itseäni minään isäpuolena. Miehelläkin on sama oikeus vaatimustasoon, mikä on oma ydinperhe, eikä mitään uusioperheitä.
Vaikka Todellavaikeeta on neuroepätyypillinen, niin tässä hän vain väistää vain luodin. Tärkeintä ei ole saada ketä tahansa naista, vaan säilyttää sisäinen rauhansa. Ei kenenkään tule omassa kodissa vieraileva näyttelijä jonkun toisen ohjaamassa näytelmässä. Sellaisessa parisuhteessa ei koskaan tule hyväksytyksi omana itsenään, eikä koskaan voi kokea sisäistä rauhaa.- Anonyymi00008
Havaintoni eivät tue väitteitäsi. Hyvin moni mies pitää roolistaan uusioperheessä.
🦄 - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Havaintoni eivät tue väitteitäsi. Hyvin moni mies pitää roolistaan uusioperheessä.
🦄Se on heidän ongelmansa. Ehkä heillä omia siitoksia pitkin kyliä. Minulla on omat vaatimukseni.
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on heidän ongelmansa. Ehkä heillä omia siitoksia pitkin kyliä. Minulla on omat vaatimukseni.
Sivusta totean, että se on ihan ok, että sinulla on omat vaatimuksesi. Älä kuitenkaan yritä esittää niitä mitenkään yleisinä miesten vaatimuksina, sillä se ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00009
Ohi menisi jos vastaan tulisi.
- Anonyymi00010
Ei kelpaisi minullekaan. Monta red flaggia. Psykologi, ei. Lapsi, ei. Ulkonäkö, ei.
Varmaan tuossa naisessa jotain hyvääkin on, mutta ei vaan tuonut sitä esiin tuossa kirjoituksessa mitenkään. - Anonyymi00014
Heh... Leidihän EI hakenut tuolla ulostulollaan seuraa, vaan kertoi miten hyvä elämä hällä on juurikin siksi, ettei ole ketään johon olisi joutunut tyytymään. Niin eikö vaan täälläkin juuri ne jotka eivät hälle kelpaisi kuitenkaan ovat ensimmäisenä julistamassa ettei kelpaa heille (kuten siihen fb (?) -julkaisuunkin) 😂.
Ja osa oli kuulemma hermostunut, koska parisuhteessa nyt vaan kuuluu olla ja siihen pyrkiä. Kuulostaa siltä, että noille se oma parisuhde on raskas taakka ja sitten kadehditaan vapaita ihmisiä, jotka nauttivat siitä vapaudestaan ihan täysillä.
Nöf 🐷- Anonyymi00016
"Niin eikö vaan täälläkin juuri ne jotka eivät hälle kelpaisi kuitenkaan ovat ensimmäisenä julistamassa ettei kelpaa heille (kuten siihen fb (?) -julkaisuunkin) 😂."
Nauroin samalle asialle! 😄
🦄 - Anonyymi00017
Nimenomaan en ole hermostunut, koska ei herätä yhtään mitään. Mutta kun aiheesta on aloitus, niin siihen voi silloin vastatakin ettei kiinnosta millään tasolla.
- Anonyymi00020
Jos osaisit yhtään lukea naisia, niin tajuaisit että tuossa artikkelissa tuo nainen oikeasti valittaa sitä kun ei saa miestä. Hän on kääntänyt asian omassa mielessään niinpäin että hän ei itse huoli ketään, vaikka asia on todellisuudessa päinvastainen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nimenomaan en ole hermostunut, koska ei herätä yhtään mitään. Mutta kun aiheesta on aloitus, niin siihen voi silloin vastatakin ettei kiinnosta millään tasolla.
Olisi ihan kiva, jos teikäläisetkin joskus vastaisivat siihen itse aiheeseen ja keskustelisivat siitä itse aiheesta. Aihehan ei ollut kelpaako vai eikö kelpaa, sillä seuraa ei aloituksen linkin takana edes etsitty.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olisi ihan kiva, jos teikäläisetkin joskus vastaisivat siihen itse aiheeseen ja keskustelisivat siitä itse aiheesta. Aihehan ei ollut kelpaako vai eikö kelpaa, sillä seuraa ei aloituksen linkin takana edes etsitty.
Sinulla ei edelleenkään ole minkäänlaista valtaa määrätä mistä täällä keskustelupalstalla keskustellaan tai ei keskustella. Sinulla ei ole valtaa yli muiden ihmisten mielipiteiden, eikä valtaa yli muiden ihmisten sananvapauden.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos osaisit yhtään lukea naisia, niin tajuaisit että tuossa artikkelissa tuo nainen oikeasti valittaa sitä kun ei saa miestä. Hän on kääntänyt asian omassa mielessään niinpäin että hän ei itse huoli ketään, vaikka asia on todellisuudessa päinvastainen.
Tuo on mielestäni malliesimerkki kaasuvalotuksesta.
🦄 - Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sinulla ei edelleenkään ole minkäänlaista valtaa määrätä mistä täällä keskustelupalstalla keskustellaan tai ei keskustella. Sinulla ei ole valtaa yli muiden ihmisten mielipiteiden, eikä valtaa yli muiden ihmisten sananvapauden.
Kun tv on tuossa otsikon osana, niin mainittakoon, että
hänen aloituksensa puuroutuvat ja tukahtuvat säännöllisesti siksi, kun puhutaan aina ja eniten ihan muuta kuin alkuperäinen juuriaihe on - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuo on mielestäni malliesimerkki kaasuvalotuksesta.
🦄Itse olet kaasuvalo.
Kerro miksi pitäisi ottaa totuutena joku mitä joku nainen sanoo? Oli se sitten lehtien sivuilla puhumassa tai muualla, ei väliä. - Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Missä näet määräyksen? Onko sinulla tuolla tosielämässäkin tapana kokea kohteliaat toiveet määräyksiksi?
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Huomaan, että sinä et lainkaan osaa lukeaa naisia. Lohdutukseksesi voin todeta, että se on miehille hyvin tavallinen ongelma.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Huomaan, että sinä et lainkaan osaa lukeaa naisia. Lohdutukseksesi voin todeta, että se on miehille hyvin tavallinen ongelma.
No kerro nyt sitten miehille kuinka niitä naisia tulisi lukea? Anna tässä ja nyt ohjeet kaikille palstan miehille.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
No kerro nyt sitten miehille kuinka niitä naisia tulisi lukea? Anna tässä ja nyt ohjeet kaikille palstan miehille.
Ihan ensimmäisenä kannattaa opetella kuuntelemaan tai tuossa aloituksen linkin kyseessä ollessa lukemaan mitä se nainen sanoo. Kun ottaa sen naisen sanoman totena, niin ei mene ikinä kovin pahasti pieleen.
- Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tästä vastauksesta tuli elävästi mieleen uhmaikäinen viisivuotias.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tästä vastauksesta tuli elävästi mieleen uhmaikäinen viisivuotias.
Totta. En ole koskaan ymmärtänyt aikuisia ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin pienet lapset ja silti odottavat, että heidät otettaisiin vakavasti.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Totta. En ole koskaan ymmärtänyt aikuisia ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin pienet lapset ja silti odottavat, että heidät otettaisiin vakavasti.
Juu. Ei sellaista voi ottaa vakavasti joka ei tottele.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niin. Täytyy ottaa tosissaan kun jotain sanotaan ja totella. Kyllä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ihan ensimmäisenä kannattaa opetella kuuntelemaan tai tuossa aloituksen linkin kyseessä ollessa lukemaan mitä se nainen sanoo. Kun ottaa sen naisen sanoman totena, niin ei mene ikinä kovin pahasti pieleen.
Minä otan totena sen kun nainen sanoo että "valitsen karhun miehen sijaan". Nainen saa ihan itse pärjätä sen karhun kanssa, minä menen vaan ohitse.
En näe mitään, en kuule mitään, en välitä yhtään. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Minä otan totena sen kun nainen sanoo että "valitsen karhun miehen sijaan". Nainen saa ihan itse pärjätä sen karhun kanssa, minä menen vaan ohitse.
En näe mitään, en kuule mitään, en välitä yhtään.Kannattaa ottaakin. Tottahan se monissa tapauksissa onkin. Karhu on keskimäärin paljon vaarattomampi naiselle, kuin mies. Ja jos nyt totta puhutaan, niin ethän sinä(kään) sille karhulle yhtään mitään mahtaisi, eli ei väliintulosi mitään muuttaisi.
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tottelemisella ei ole tuon asian kanssa mitään tekemistä. Kun antaa itsestään kuvan keskenkasvuisena ja lapsellisena kiukuttelijana, niin tulee tietenkin myös kohdelluksi sellaisena.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kannattaa ottaakin. Tottahan se monissa tapauksissa onkin. Karhu on keskimäärin paljon vaarattomampi naiselle, kuin mies. Ja jos nyt totta puhutaan, niin ethän sinä(kään) sille karhulle yhtään mitään mahtaisi, eli ei väliintulosi mitään muuttaisi.
Nainen tapaa karhun:
https://www.youtube.com/watch?v=2CjKRSl1TSM
https://www.youtube.com/watch?v=9I_-8RdgE1g
Mies kohtaa karhun:
https://www.youtube.com/shorts/Z0Lt67LbwuU
https://www.youtube.com/shorts/4foUAU5Aesg
Jostain syystä naiset eivät ikinä tunnu ymmärtävän että miehen ja naisen välillä on eroja. Ja eläimet tietävät ja tunnustavat nämä erot, vaikka nainen ei niitä tunnustaisi. - Anonyymi00040
Anonyymi00026 kirjoitti:
Itse olet kaasuvalo.
Kerro miksi pitäisi ottaa totuutena joku mitä joku nainen sanoo? Oli se sitten lehtien sivuilla puhumassa tai muualla, ei väliä.Ihmissuhteet onnistuvat paremmin, kun antaa jokaiselle mahdollisuuden määritellä itsensä ja maailmansa. 😊
Onnistuvatko sinun naissuhteesi paremmin jollain toisella tavalla?
🦄 - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Nainen tapaa karhun:
Mies kohtaa karhun:
Jostain syystä naiset eivät ikinä tunnu ymmärtävän että miehen ja naisen välillä on eroja. Ja eläimet tietävät ja tunnustavat nämä erot, vaikka nainen ei niitä tunnustaisi.Oletat, että nuo videot ovat kovinkin autenttisia? Oletko itse koskaan tavannut karhua metsässä? Minä olen. Todellakin tapaan jatkossakin mielummin metsässä tuntemattoman karhun kuin tuntemattoman miehen.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oletat, että nuo videot ovat kovinkin autenttisia? Oletko itse koskaan tavannut karhua metsässä? Minä olen. Todellakin tapaan jatkossakin mielummin metsässä tuntemattoman karhun kuin tuntemattoman miehen.
naiset keskustelevat aiheesta:
https://www.youtube.com/shorts/17qpif1WPLw - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/17qpif1WPLwEli et ole koskaan itse karhua nähnytkään?
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/17qpif1WPLwtästä porukasta äly on kaukana:
https://www.youtube.com/watch?v=ZHwrkISJ99Q - Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Eli et ole koskaan itse karhua nähnytkään?
Voi kertoa sinulle, että meikäläinen ruskeakarhu on lopulta melko rauhallinen otus, joka välttää parhaansa mukaan konfliktia ihmisen kanssa. Jos nyt joskus satut erehtymään poistumaan youtuben äärestä ja menemään metsään, niin tiedoksesi, että hirvi on paljon vaarallisempi otus siellä kohdattavaksi kuin karhu.
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
tästä porukasta äly on kaukana:
https://www.youtube.com/watch?v=ZHwrkISJ99QOletko koskaan itse, henkilökohtaisesti, edes käynyt metsässä? Vai oletko vain katsellut videoita siitäkin?
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Voi kertoa sinulle, että meikäläinen ruskeakarhu on lopulta melko rauhallinen otus, joka välttää parhaansa mukaan konfliktia ihmisen kanssa. Jos nyt joskus satut erehtymään poistumaan youtuben äärestä ja menemään metsään, niin tiedoksesi, että hirvi on paljon vaarallisempi otus siellä kohdattavaksi kuin karhu.
No okei, suomessa kysymys kuuluu; Nainen valitsetko ennemmin miehen vai hirven?
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
No okei, suomessa kysymys kuuluu; Nainen valitsetko ennemmin miehen vai hirven?
Noistakin tapan mielummin metsässä sen tuntamattoman hirven kuin tuntemattoman miehen. Hirvi on paljon ennalta-arvattavampi. Siitä tietää lähes varmasti miten se käyttäytyy.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Noistakin tapan mielummin metsässä sen tuntamattoman hirven kuin tuntemattoman miehen. Hirvi on paljon ennalta-arvattavampi. Siitä tietää lähes varmasti miten se käyttäytyy.
siis tappaan ... mielummin jätän molemmat tappamatta.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
siis tappaan ... mielummin jätän molemmat tappamatta.
nyt tuli freudilaista....
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
nyt tuli freudilaista....
Okei, et ymmärtänyt vitsiä. 🤣
Eipä se mittään. - Anonyymi00052
Anonyymi00039 kirjoitti:
Nainen tapaa karhun:
Mies kohtaa karhun:
Jostain syystä naiset eivät ikinä tunnu ymmärtävän että miehen ja naisen välillä on eroja. Ja eläimet tietävät ja tunnustavat nämä erot, vaikka nainen ei niitä tunnustaisi.Koko mies vai karhu hommassa kyse on vain siitä että nainen pelkää yli kaiken raskaaksi tulemista.
Se on oire vakavasta mielisairaudesta.
Nainen valitsee karhun koska karhu "vain" tappaa ja syö naisen, mies voi tehdä "paljon pahempaakin", ja tämä pahempi on se että mies voi saattaa naisen raskaaksi, karhu ei voi (karhu vain tappaa). - Anonyymi00053
Anonyymi00044 kirjoitti:
tästä porukasta äly on kaukana:
https://www.youtube.com/watch?v=ZHwrkISJ99QMies: "trapped with a bear however in this situation where you are trapped with a bear you would still if a man was coming by request his Aid in making sure that you could get out of being trapped with a bear, that that's nonsensical it makes no sense it's completely irrational
Nainen: "humans don't always behave rationally " - Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
Koko mies vai karhu hommassa kyse on vain siitä että nainen pelkää yli kaiken raskaaksi tulemista.
Se on oire vakavasta mielisairaudesta.
Nainen valitsee karhun koska karhu "vain" tappaa ja syö naisen, mies voi tehdä "paljon pahempaakin", ja tämä pahempi on se että mies voi saattaa naisen raskaaksi, karhu ei voi (karhu vain tappaa).Ei ole lainkaan tuosta kysymys. Miehet ovat keskimäärin huomattavasti vaarallisempia naisen hengelle ja terveydelle kuin karhut.
- Anonyymi00056
Anonyymi00053 kirjoitti:
Mies: "trapped with a bear however in this situation where you are trapped with a bear you would still if a man was coming by request his Aid in making sure that you could get out of being trapped with a bear, that that's nonsensical it makes no sense it's completely irrational
Nainen: "humans don't always behave rationally "Miten kuvittelet että joutuisit jotenkin ansaan karhun kanssa? Jollet ole aikeissa mennä ryömimään karhujen pesäkoloihin, niin tuo tilanne on hyvin epätodennäköinen. Karhut, siis nämä meikäläiset ruskeakarhut, ovt oikesti paljon rauhallisempia otuksia kuin sinä kuvittelet.
- Anonyymi00057
Anonyymi00053 kirjoitti:
Mies: "trapped with a bear however in this situation where you are trapped with a bear you would still if a man was coming by request his Aid in making sure that you could get out of being trapped with a bear, that that's nonsensical it makes no sense it's completely irrational
Nainen: "humans don't always behave rationally "Onpa sekavaa englantia.
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Onpa sekavaa englantia.
Se on amerikkaa.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Se on amerikkaa.
Hyvin sekavaa amerikaksikin. Eihän tuossa lauseessa ole järjen häivää.
- Anonyymi00061
Anonyymi00036 kirjoitti:
En näe mitään, en kuule mitään, en välitä yhtään.Itseasiassa tuossa tilanteessa nainen olisi todennäköisesti täysin turvassa. Tutkimusten mukaan kun nisäkkäät suhtautuvat miespuolisiin ihmisiin huomattavasti mm. aggressiivisemmin ja reaktiivisemmin kuin naispuolisiin ihmisiin. Tarinasi nainen siis kai jatkaisi matkaansa sillä välin kun nalle pätkisi sinua päin näköä.
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Itseasiassa tuossa tilanteessa nainen olisi todennäköisesti täysin turvassa. Tutkimusten mukaan kun nisäkkäät suhtautuvat miespuolisiin ihmisiin huomattavasti mm. aggressiivisemmin ja reaktiivisemmin kuin naispuolisiin ihmisiin. Tarinasi nainen siis kai jatkaisi matkaansa sillä välin kun nalle pätkisi sinua päin näköä.
Tuo on sitä fe mi nis tis tä fantasiaa. Ei niin mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tuo on sitä fe mi nis tis tä fantasiaa. Ei niin mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Ei vaan tuo on fakta. Eläimet ovat sen verran fiksuja, että osaavat tunnistaa sen itselleen vaarallisemman, eli siis miehen.
- Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Itseasiassa tuossa tilanteessa nainen olisi todennäköisesti täysin turvassa. Tutkimusten mukaan kun nisäkkäät suhtautuvat miespuolisiin ihmisiin huomattavasti mm. aggressiivisemmin ja reaktiivisemmin kuin naispuolisiin ihmisiin. Tarinasi nainen siis kai jatkaisi matkaansa sillä välin kun nalle pätkisi sinua päin näköä.
Fatalities: A 29-year-old bride-to-be, Snezhana Korolyova, was mauled to death by a brown bear at a campsite in Russia's Altai Republic on September 14, 2026, where witnesses reported the bear dragged her across a river.
A 58-year-old woman was killed by a brown bear in the Bieszczady region of Poland on April 23, 2026, while walking in a forest.
-Colorado: An 80-year-old woman in Estes Park was scratched and knocked down by a bear that broke into her home on August 28, 2026.
-Montana: A woman was seriously injured by a grizzly bear on the Cedar Flats trail complex near
- Columbia Falls on September 1, 2026, in what officials deemed a surprise defensive encounter.
-Wyoming: A hiker was bitten on the butt by a mother black bear on Teton Pass on August 10, 2026, while walking her dog.
-Alaska: Multiple women suffered injuries, including a Kenai resident seriously maulled while jogging in August 2025, and another hiker attacked by a brown bear near Chugach State Park in July 2026.
-Wisconsin: A 69-year-old woman was seriously injured by a black bear near Comstock in July 2025.
Huomaa että nämä on tältä ja viime vuodelta, ei miltään vuosikymmenien ajalta. - Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ei vaan tuo on fakta. Eläimet ovat sen verran fiksuja, että osaavat tunnistaa sen itselleen vaarallisemman, eli siis miehen.
Tässä täytyy nimittäin tajuta se, että mikään meikäläinen ruskeakarhu (ja valtaosa muistakaan karhuista) ei käy ihmisen kimppuun ensisijaisesti syödäkseen tämän. Karhu lähes aina jättää ihmisen syömättä, vaikka tappaisikin tämän. Karhu käy lähes aina ihmisen kimppuun puolustautuakseen tai puolustaakseen vaikkapa pentujaan. Tällöin karhu luonnollisesti valitsee ensisijaiseksi kohteekseen vaarallisimmaksi kokemansa kohteen.
Poikkeuksena jääkarhu, joka tulee ihmisen päälle syödäkseen. Se valitee heikomman ensisijaiseksi kohteeksi.
Eläimet ovat lopulta hyvin loogisia käytöksessään, kun niitä vain oppii tuntemaan. - Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Fatalities: A 29-year-old bride-to-be, Snezhana Korolyova, was mauled to death by a brown bear at a campsite in Russia's Altai Republic on September 14, 2026, where witnesses reported the bear dragged her across a river.
A 58-year-old woman was killed by a brown bear in the Bieszczady region of Poland on April 23, 2026, while walking in a forest.
-Colorado: An 80-year-old woman in Estes Park was scratched and knocked down by a bear that broke into her home on August 28, 2026.
-Montana: A woman was seriously injured by a grizzly bear on the Cedar Flats trail complex near
- Columbia Falls on September 1, 2026, in what officials deemed a surprise defensive encounter.
-Wyoming: A hiker was bitten on the butt by a mother black bear on Teton Pass on August 10, 2026, while walking her dog.
-Alaska: Multiple women suffered injuries, including a Kenai resident seriously maulled while jogging in August 2025, and another hiker attacked by a brown bear near Chugach State Park in July 2026.
-Wisconsin: A 69-year-old woman was seriously injured by a black bear near Comstock in July 2025.
Huomaa että nämä on tältä ja viime vuodelta, ei miltään vuosikymmenien ajalta.Tarkempi kuvaus tilanteista on paikallaan, jotta voimme tietää liittyvätkö nuo edes mitenkään tähän.
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Tarkempi kuvaus tilanteista on paikallaan, jotta voimme tietää liittyvätkö nuo edes mitenkään tähän.
was on the phone to her when he heard her scream, "Bear, bear!" and the phone went dead. The son raised the alert
A local police officer, Sgt Anna Oleniacz, told Polish news website Onet: "Just as the bear attacked the 58-year-old woman, her 27-year-old companion had stepped away for a moment. When he returned and saw that she was injured, he called for help."
https://www.bbc.com/news/articles/c20qrg4dyr3o - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
was on the phone to her when he heard her scream, "Bear, bear!" and the phone went dead. The son raised the alert
A local police officer, Sgt Anna Oleniacz, told Polish news website Onet: "Just as the bear attacked the 58-year-old woman, her 27-year-old companion had stepped away for a moment. When he returned and saw that she was injured, he called for help."
https://www.bbc.com/news/articles/c20qrg4dyr3oSeptember 2026, a 29-year-old Russian bride-to-be, Snezhana Korolyova, was dragged from her tent by a brown bear in the Altai Mountains and mauled to death while her fiancé watched.
Additionally, in July 2024, a 19-year-old female tourist was killed by a bear in Romania, which subsequently authorized the culling of nearly 500 bears in response. - Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
September 2026, a 29-year-old Russian bride-to-be, Snezhana Korolyova, was dragged from her tent by a brown bear in the Altai Mountains and mauled to death while her fiancé watched.
Additionally, in July 2024, a 19-year-old female tourist was killed by a bear in Romania, which subsequently authorized the culling of nearly 500 bears in response.Russia, 2011: Olga Moskalyova, 19, gave a heartbreaking hour-long phone commentary to her mother while being eaten alive by a mother bear and her three cubs in Siberia.
Colorado, USA (2021): Laney Malatvolta, 39, was killed and partially eaten by a black bear while hiking near Durango. - Anonyymi00070
Anonyymi00064 kirjoitti:
Huomaa että nämä on tältä ja viime vuodelta, ei miltään vuosikymmenien ajalta."Karhut käyvät tilastojen mukaan huomattavasti useammin miesten kuin naisten kimppuun. Kansainvälisten tutkimusten mukaan jopa noin 78 prosenttia karhun hyökkäyksen kohteeksi joutuneista ihmisistä on miehiä."
Yt. AI - Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Russia, 2011: Olga Moskalyova, 19, gave a heartbreaking hour-long phone commentary to her mother while being eaten alive by a mother bear and her three cubs in Siberia.
Colorado, USA (2021): Laney Malatvolta, 39, was killed and partially eaten by a black bear while hiking near Durango.'Mum, the bear is eating me!': Frantic final phone calls of woman, 19, eaten alive by brown bear and its three cubs.
https://www.reddit.com/r/creepy/comments/2cpati/mum_the_bear_is_eating_me_frantic_final_phone/ - Anonyymi00072
Anonyymi00067 kirjoitti:
https://www.bbc.com/news/articles/c20qrg4dyr3oEli ei muita kohteita paikalla ... ei liity aiempaan aiheeseen.
- Anonyymi00073
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kun edelleenkään se EI ollut aloituksen aihe 😂
Nöf 🐷 - Anonyymi00075
Anonyymi00068 kirjoitti:
September 2026, a 29-year-old Russian bride-to-be, Snezhana Korolyova, was dragged from her tent by a brown bear in the Altai Mountains and mauled to death while her fiancé watched.
Additionally, in July 2024, a 19-year-old female tourist was killed by a bear in Romania, which subsequently authorized the culling of nearly 500 bears in response.Olivat teltassa, eivät karhun näkyvillä ... ei siis liity aiemmin mainittuun aiheeseen.
- Anonyymi00076
Anonyymi00069 kirjoitti:
Russia, 2011: Olga Moskalyova, 19, gave a heartbreaking hour-long phone commentary to her mother while being eaten alive by a mother bear and her three cubs in Siberia.
Colorado, USA (2021): Laney Malatvolta, 39, was killed and partially eaten by a black bear while hiking near Durango.Ei muita paikalla ... ei siis liity aiemmin puhuttuun aiheeseen.
- Anonyymi00077
Anonyymi00071 kirjoitti:
'Mum, the bear is eating me!': Frantic final phone calls of woman, 19, eaten alive by brown bear and its three cubs.
https://www.reddit.com/r/creepy/comments/2cpati/mum_the_bear_is_eating_me_frantic_final_phone/Ei muita paikalla ... ei siis liity mitenkään aiemmin puhuttuun.
- Anonyymi00078
Anonyymi00065 kirjoitti:
Tässä täytyy nimittäin tajuta se, että mikään meikäläinen ruskeakarhu (ja valtaosa muistakaan karhuista) ei käy ihmisen kimppuun ensisijaisesti syödäkseen tämän. Karhu lähes aina jättää ihmisen syömättä, vaikka tappaisikin tämän. Karhu käy lähes aina ihmisen kimppuun puolustautuakseen tai puolustaakseen vaikkapa pentujaan. Tällöin karhu luonnollisesti valitsee ensisijaiseksi kohteekseen vaarallisimmaksi kokemansa kohteen.
Poikkeuksena jääkarhu, joka tulee ihmisen päälle syödäkseen. Se valitee heikomman ensisijaiseksi kohteeksi.
Eläimet ovat lopulta hyvin loogisia käytöksessään, kun niitä vain oppii tuntemaan.Pohjoisamerikkalaisilla on 'kiva' muistisääntö tähän (karhun kohtaamiseen) liittyen:
"If it's brown, lay down. If it's black, fight back. If it's white, goodnight." - Anonyymi00079
Anonyymi00070 kirjoitti:
"Karhut käyvät tilastojen mukaan huomattavasti useammin miesten kuin naisten kimppuun. Kansainvälisten tutkimusten mukaan jopa noin 78 prosenttia karhun hyökkäyksen kohteeksi joutuneista ihmisistä on miehiä."
Yt. AIKOSKA MIEHET OVAT 90% ENEMMÄN METSISSÄ KULJEKSIMASSA JA ESIM JAHTAAMASSA KARHUJA KUIN NAISET.
- Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
Pohjoisamerikkalaisilla on 'kiva' muistisääntö tähän (karhun kohtaamiseen) liittyen:
"If it's brown, lay down. If it's black, fight back. If it's white, goodnight."Kyllä. Jääkarhu on se ainoa karhu, joka käy oikeastaan aina päälle tappaakseen ja syödäkseen. Monilla jääkarhualueillahan on ihan laki, että pitää olla aina ase mukanaan. Sitä en tiedä millaiset sakot lätkäisevät, jos ei asetta olisi. Jääkarhujen kanssa eivät riitä mitään karhusprayt.
- Anonyymi00081
Anonyymi00078 kirjoitti:
Pohjoisamerikkalaisilla on 'kiva' muistisääntö tähän (karhun kohtaamiseen) liittyen:
"If it's brown, lay down. If it's black, fight back. If it's white, goodnight."In the second call, Olga said: "Mum, the bears are back. She came back and brought her three babies. They’re... eating me.
She said: "Mum, it’s not hurting any more. I don’t feel the pain. Forgive me for everything, I love you so much."
https://www.unilad.com/news/animals/russian-woman-olga-moskalyova-dies-bear-cubs-878194-20240814 - Anonyymi00082
Anonyymi00079 kirjoitti:
KOSKA MIEHET OVAT 90% ENEMMÄN METSISSÄ KULJEKSIMASSA JA ESIM JAHTAAMASSA KARHUJA KUIN NAISET.
Jaahas ... agressio alkoi. Päätit sitten todistaa ihan itse, että mies on karhua vaarallisempi?
- Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
In the second call, Olga said: "Mum, the bears are back. She came back and brought her three babies. They’re... eating me.
She said: "Mum, it’s not hurting any more. I don’t feel the pain. Forgive me for everything, I love you so much."
https://www.unilad.com/news/animals/russian-woman-olga-moskalyova-dies-bear-cubs-878194-20240814Aina on poikkeustilanteita. Emo voi olla ollut hyvin nälkäinen riistan vähyyden vuoksi, haavoittunut, tmv. Normaalia käytöstä tuo ei ruskeakarhulle ole.
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Aina on poikkeustilanteita. Emo voi olla ollut hyvin nälkäinen riistan vähyyden vuoksi, haavoittunut, tmv. Normaalia käytöstä tuo ei ruskeakarhulle ole.
MUTTA MIEHELLE ON IHAN NORMAALIA KÄYTÖSTÄ RA---ISK---ATA NAINEN JA TA---PPAA SE???
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
MUTTA MIEHELLE ON IHAN NORMAALIA KÄYTÖSTÄ RA---ISK---ATA NAINEN JA TA---PPAA SE???
Huomattavasti normaalimpaa kuin karhulle tappaa ihminen syödäkseen.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Huomattavasti normaalimpaa kuin karhulle tappaa ihminen syödäkseen.
Taas poislukien se jääkarhu.
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Taas poislukien se jääkarhu.
Mene tapaamaan jääkarhua siitä. En keskustele enää kanssasi.
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Mene tapaamaan jääkarhua siitä. En keskustele enää kanssasi.
Miksi menisin? Enkä mene tapaamaan ketään vierasta miestäkään kahden kesken. Ja tosiaan metsässä törmään huomattavasti mielummin vieraaseen ruskeakarhuun kuin vieraaseen mieheen. Olen pahoillani, jos täysin luonnollinen ja terveen epäluuloinen suhtautuminen sinun sukupuoleesi ahdistaa sinua. Olisi kuitenkin järkevämpää, että kohdistaisit aggressiosi niihin kanssamiehiisi, jotka tämän luonnollisen ja terveen epäluuloisen käytöksen naisissa aiheuttavat, etkä naisiin, joilla on täysin looginen ja järkevä syy haluta olla törmäämättä vieraisiin miehiin paikoissa, joissa ei ole muita ihmisiä. Käytöksesi vain omalta osaltaan todistaa sen, että miehet ovat arvaamattomia ja potentiaalisesti vaarallisia.
- Anonyymi00090
Anonyymi00081 kirjoitti:
In the second call, Olga said: "Mum, the bears are back. She came back and brought her three babies. They’re... eating me.
https://www.unilad.com/news/animals/russian-woman-olga-moskalyova-dies-bear-cubs-878194-20240814Sinä kun tykkäät tuosta Youtube sisällöstä, ja mitä ilmeisimmin hyvin brutaalista sisällöstä, niin olet varmasti törmännyt Timothy Treadwellin tarinaan ja (mahdollisesti uudelleennäyteltyyn) äänitallenteeseen siitä, kun harmaakarhu syö Treadwellin elävältä?
Treadwellin naisystävä olisi luultavasti selvinnyt tilanteesta hengissä, ellei olisi koittanut pelastaa tämän henkeä.
- Anonyymi00018
Ei ehkä pyörry mutta menee pysähtyneisyyden tilaan, ei saa aikaseksi mitään,
tai kuten monet muut miehet: happamia sano.....
Tulee mieleen toinenkin alan terapeutti, Kihlström kun on laittanut myös itseään likoon työssään, Marja K. siis oman liittonsa kohdalla; on kokenut vahvaa yhteisyyden tunnetta kun sairauksienkin uhkaa on ollut. Näin, kun yhteistä toimivaa elämänkokemusta on takana.
Keski-iässä luotettavan kumppanuuden löytäminen on vaikeampaa, kuten ap:kin yllä sanoo. Markuksela tunnistaa asian pitkälti myös työnsä puolesta.
Mitä sitten? Kun hän kirjoittaa instaan jutun "kauheasta kohtalostaan", ihmiset, osin parisuhteessakin olevat provosoituvat: vanha harppu.,.
Kun tässä nyt palstalla ollaan, niin korostuneesti itsellinen nainen risoo
Siinä on samanluontoista epäjohdonmukaisuutta, kuin tv:llä,
miksi vielä jatkaa painostusta, kun nainen on jo sanonut "ei"; eihän siitä suhdetta enää voi tulla.
"Uskomattomuus" tuon jälkeen on johtanut sitten kahnauksiin.
ps.Markukselan nykytyönä on pääasiassa luennointi toisille alan ammattilaisille. - Anonyymi00023
Luin tuon artikkelin. Ei voi muuta todeta kuin Go, Hanna go! Tervepäinen ja kaunis nainen.
🕳️ Luulen että tuon lehti tiedotteen jälkeen kukaan ei edes yritä.
- Anonyymi00092UUSI
Elintaso ole mitään tekoa elämänlaadulla vaikka niin väittä kutustaan elntaso h uoriksi myös mu luultavasti parempi kun pysyykin sinkkuna
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1581493Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2551063Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.183712- 43691
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah201649Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63615- 40546
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on66506- 30474
- 31461
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23459Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26440Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul53437Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi25435- 37432
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal159419- 69411
Valtiomies puhuu?
"Trump väitti jo aiemmin maanantaina Truth Socialissa, että hän itse riittää suojaamaan maailmaa tekoälyn vaaroilta. –77394- 19394
- 6393