Saanen esittää tästä arvioni:
https://www.youtube.com/watch?v=I3ec8bc1O1c
Kuinka saatiin kaikki uskomaan että Maa on pallo?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, katsokaa kuinka hullut hyppivät niityllä....
- Anonyymi
Keskiajalla saarnaisit miten kaikki on saatu uskomaan littanaan maahan.
- Anonyymi
Ei keskiajallakaan uskottu litteään maahan.
Miksi tämä nasuvaan uskoo litteään maahan ja vaikuttaa pitävän itseään fiksuna sen takia, on kyllä itselleni suuri mysteeri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei keskiajallakaan uskottu litteään maahan.
Miksi tämä nasuvaan uskoo litteään maahan ja vaikuttaa pitävän itseään fiksuna sen takia, on kyllä itselleni suuri mysteeri.Kyllä maatietoisia littareiden oli olemassa myös keskiajalla. Vain kuuhuijauksen aikoihin littareiden määrä hetkellisesti väheni koska moni luuli NASA n kuvien olevan aitoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maatietoisia littareiden oli olemassa myös keskiajalla. Vain kuuhuijauksen aikoihin littareiden määrä hetkellisesti väheni koska moni luuli NASA n kuvien olevan aitoja.
Keskiajalla ei uskottu litteään maahan. Tuo on ateistinen väite, keksitty 1800-luvulla. Ideana oli koittaa saada kristityt näyttämään takapajuisilta. No, taisivat onnistua, kun nykyään monet oikeasti uskovat tähän litteään maahan. Onnea nyt sitten, otitte vastaan ateistisen valheen:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Myth_of_the_flat_Earth - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maatietoisia littareiden oli olemassa myös keskiajalla. Vain kuuhuijauksen aikoihin littareiden määrä hetkellisesti väheni koska moni luuli NASA n kuvien olevan aitoja.
Litteän maahan uskovia tuskin oli missään lukutaitoisessa maailmassa ennen kuin joku keksi laittaa idean läpällä nettiin.
- Anonyymi
Nimimerkkisi on loukkaava ja se pitää vaihtaa. Halvennat sikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165363
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212761- 402318
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella422103Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332046Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131440- 381300
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257