Hevosia saa uittaa enintään kolme kertaa viikossa.
Ja se suoritetaan hevosupseerin tai rehumestarin johdolla.
Hevosen puhdistamisesta
11
218
Vastaukset
- Anonyymi
Väärin. Kuumina kesäpäivinä on hevosille erittäin virkistävää, jos niiden koko ruumis pestään, taikka jos ne uitetaan. Tähän on käytettävä milloin ilmat sen sallivat jokaista tarjoutuvaa tilaisuutta. (Suomen Eläinlääkärilehti, joulukuu 1927)
- Anonyymi
hepat tykkää kun niitä pestään
- Anonyymi
...hepit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...hepit.
Hepit myös.
- Anonyymi
M.A.Nummisen laulu hevosten puhdistamisesta kannattaa tallettaa esim. puhelimen muistiin, siinä se on tarvittaessa käytössä
- Anonyymi
Hevosen ainoa oikea paikka on makkaratehdas.
- Anonyymi
Höpö höpö. Kyllä hevosta tarvitaan muuhunkin kuin metvurstiin. Titi tyy sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä hevosta tarvitaan muuhunkin kuin metvurstiin. Titi tyy sulle.
Kerroppa mulle joka en ole eläessäni nähnyt hevosta, että mihin mä tarviin niitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa mulle joka en ole eläessäni nähnyt hevosta, että mihin mä tarviin niitä?
Raviurheiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raviurheiluun.
Hullu! Sillä ei ole mitään tekemistä urheilun kanssa! Pöljät polttaa rahansa sekalaisessa sakissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullu! Sillä ei ole mitään tekemistä urheilun kanssa! Pöljät polttaa rahansa sekalaisessa sakissa.
Oikeat pöljät rääkkää itseään juoksemalla itse, kun voisi laittaa pollen ravaamaan. Kyllä taas on saanut naureskella idiooteille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010