Turkki irtaantuu kotiväkivalta sopimuksesta. Se on antanut suojaa cabal-eliitille ja globalisteille. Samoin Hagia sofian muuttaminen moskeijaksi poisti vapaamuurarien kokouspaikan. Islam on hyvä työkalu globalisteja vastaan. Erdogan ja Turkki otetttiin juhlallisesti valkohattuihin. Trump piti hienon puheen omista saavutuksistaan.
Hyvä tästä tulee!
Tiedote: Turkki kiristää otetta cabalista
3
<50
Vastaukset
Aloituskirjoitus poikii sisällensä niin valtaisan määrän tutkimisen arvoisia aiheita ettei siihen riitä kenenkään aika.
En näin äkkiseltään näe kuitenkaan näissä väitteissä mitään epäjohdonmukaisuutta.- Anonyymi
Juuri näin. Minusta viimeinen lause todisti kaiken olevan totta, Trump piti puheen omista saavutuksista.
- Anonyymi
Trump koittaa päästä historian kirjoihin edes jossain; ja hänen mielestään helpoin tapa on olla presidentti joka tapattaa eniten omia kansalaisia.
WW1 kuolemien ohi jo mentiin, edellä taitaa enää olla WW2 kuolemat (420k) ja Spanish Flu (675k).
Saavutus se on tuokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510942
- 827349
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445374- 725323
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362895
- 402400
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372259