Voiko olla oikeasti mahdollista. Kummallakin kerralla kyllä ovulaatioaika mutta ehkäisynä kondomi. Tämänhetkinen "suhde" Pelkkää hauskanpitoa, kummallakin on jo lapsia, en tunne henkilökohtaisesti tätä miestä niin hyvin että en todellakaan tiedä mikä reaktio on. Hyvä isä on kyllä ilmeisemmin omille lapsilleen ja ikää on jo molemmilla 30 mutta pelottaa. Itse en kaipaa lisää lapsia koen että en varmaan enää jaksaisi.. Hassua silti että välillä ilmeisesti kroppani on eri mieltä asiasta. Eniten ehkä jopa pelkään että haluaisi pitää lapsen.. Ei oikeen innosta tämmöiset lähtökohdat...minä kuitenkin olisin se joka uhraa taas kerran seuraavat vuodet vauvaan, viimein olen päässyt siihen pisteeseen ettei ole enää niin pieniä lapsia näin ollen oma jaksaminen on parantunut kaikella lailla. ..sanon vielä että Edellinen näin tapahtunut raskaus meni kesken kun kuitenkin jotakin se jää mietityttämään. Oli kyllä ihan eri miehelle vaikka vuoden sisällä kummatkin ehkäisyn pettämiset on tapahtunut Omasta mielestä ollaan käytetty kyseistä ehkäisyä kummallakin kerralla oikein joten kaaliin ei mene miten näin pääsee käymään vielä toistamiseen... Seuraavaksi kyllä vähintään tuplaehkäisy.
Jo toistamiseen raskaaksi vaikka kondomi!
10
145
Vastaukset
- Anonyymi
Entä oliko tämä jo toistamiseen turha aloitus?
- Anonyymi
jos et halua lasta niin tee abortti.
- Anonyymi
Lähinnä mietin kondomin käyttöä ehkäisyvälineenä kun kovin tehoton tuntuu olevan minun kohdalla 😌
- Anonyymi
Tuossa iässä luulis tietävän että on muitakin ehkäisykeinoja esim e-pillerit,kierukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa iässä luulis tietävän että on muitakin ehkäisykeinoja esim e-pillerit,kierukka
ja ehkäisykapseli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja ehkäisykapseli
Kyllä tiedän mutta kun ei hormonaalinen ehkäisy sovi ollenkaan.
- Anonyymi
oot sä nähnyt että mies laittaa kortsun vai sanooko vain laittavansa?
- Anonyymi
Kannattaa hankkia varma ehkäisy, piuhat poikki.
- Anonyymi
Jos lapsiluku on täynnä. Mites sterilaatio?
- Anonyymi
Synnyttikö aloittaja lapsen vai tekikö abortin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992