Jo toistamiseen raskaaksi vaikka kondomi!

Anonyymi

Voiko olla oikeasti mahdollista. Kummallakin kerralla kyllä ovulaatioaika mutta ehkäisynä kondomi. Tämänhetkinen "suhde" Pelkkää hauskanpitoa, kummallakin on jo lapsia, en tunne henkilökohtaisesti tätä miestä niin hyvin että en todellakaan tiedä mikä reaktio on. Hyvä isä on kyllä ilmeisemmin omille lapsilleen ja ikää on jo molemmilla 30 mutta pelottaa. Itse en kaipaa lisää lapsia koen että en varmaan enää jaksaisi.. Hassua silti että välillä ilmeisesti kroppani on eri mieltä asiasta. Eniten ehkä jopa pelkään että haluaisi pitää lapsen.. Ei oikeen innosta tämmöiset lähtökohdat...minä kuitenkin olisin se joka uhraa taas kerran seuraavat vuodet vauvaan, viimein olen päässyt siihen pisteeseen ettei ole enää niin pieniä lapsia näin ollen oma jaksaminen on parantunut kaikella lailla. ..sanon vielä että Edellinen näin tapahtunut raskaus meni kesken kun kuitenkin jotakin se jää mietityttämään. Oli kyllä ihan eri miehelle vaikka vuoden sisällä kummatkin ehkäisyn pettämiset on tapahtunut Omasta mielestä ollaan käytetty kyseistä ehkäisyä kummallakin kerralla oikein joten kaaliin ei mene miten näin pääsee käymään vielä toistamiseen... Seuraavaksi kyllä vähintään tuplaehkäisy.

10

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä oliko tämä jo toistamiseen turha aloitus?

• Anonyymi

jos et halua lasta niin tee abortti.

• Anonyymi

Lähinnä mietin kondomin käyttöä ehkäisyvälineenä kun kovin tehoton tuntuu olevan minun kohdalla 😌

• Anonyymi

Tuossa iässä luulis tietävän että on muitakin ehkäisykeinoja esim e-pillerit,kierukka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa iässä luulis tietävän että on muitakin ehkäisykeinoja esim e-pillerit,kierukka

ja ehkäisykapseli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja ehkäisykapseli

Kyllä tiedän mutta kun ei hormonaalinen ehkäisy sovi ollenkaan.

• Anonyymi

oot sä nähnyt että mies laittaa kortsun vai sanooko vain laittavansa?

• Anonyymi

Kannattaa hankkia varma ehkäisy, piuhat poikki.

• Anonyymi

Jos lapsiluku on täynnä. Mites sterilaatio?

• Anonyymi

Synnyttikö aloittaja lapsen vai tekikö abortin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2175
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      341
      1403
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1375
    4. 168
      1281
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1061
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      920
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe