Kyllä se on nättipeli tuo Chevrolet kevytkuorma-auto. Ei voi vertailla mihinkään muu merkin vastaavaan.
Chevrolet express
4
178
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi se ei voisi olla pakettiauto? On se kyllä silti piristävä näky jos jossain tulee vastaan. Saisi näkyä enemmän niitä uudempia.
- Anonyymi
Kevytkuorma-autona halpa pitää ja ainakin minun mielestä käytännölisempi noin.
- Anonyymi
Voihan se ollakin jos on 1500 sarjalainen. Onhan niitä useitakin liikenteessä.
Tosiaan kuorma-autona halvat kulut. Ja Duramax dieselinä voimaa reippaasti, vaihdelaatikko kovilla kun ei ole Allisonia niinkuin avolava-Silveradoissa.
Mutta https://www.nettiauto.com/chevrolet/express-3500/11537085 miksi ihmeessä pitää laittaa noita helvetin rumia sivuikkunoita kun voi laittaa sellaisia joka menee tuohon tehtaan tarkoittamalle paikalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se ollakin jos on 1500 sarjalainen. Onhan niitä useitakin liikenteessä.
Tosiaan kuorma-autona halvat kulut. Ja Duramax dieselinä voimaa reippaasti, vaihdelaatikko kovilla kun ei ole Allisonia niinkuin avolava-Silveradoissa.
Mutta https://www.nettiauto.com/chevrolet/express-3500/11537085 miksi ihmeessä pitää laittaa noita helvetin rumia sivuikkunoita kun voi laittaa sellaisia joka menee tuohon tehtaan tarkoittamalle paikalla?Halpa on pitää, vuosimaksu 84e. Mulla isommat sivuikkunat, myös tavaratilan sivussa molemmin puolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091609
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup121183- 61960
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329792- 64788
- 1760
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen71741- 45700
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9651Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58637