Vaiettu asia-Operaatio Valco Salora ilmiantaja mielisairaalaan

Anonyymi

Turku psykiatrian synkkä historia- ihmisoikeusrikos- vapaudenriisto- tyyppi ilmiantoi Salora-valcon verorikokset ja vietiin sairaalaan-

potilastiedot leviteltiin laajalti laittomasti, jne jne?

TV-Nurm,en Rauno Nurmi, Sairaalan Christian Sourander, jne?

Suomi24 haku ei tunista asiaa?

3

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tästä ilmeisesti puhuttiin aikoinaan tapaus Hietalatena, etunimi lienee Matti.

        Asiahan meni niin että tämä Hietalahti oli menossa eläkkeelle ja Herra Nurmen kanssa tuli erimielisyyksiä eläkkeen suuruudesta. Hän olisi halunnut elää leveämmin ja että eläkkeeseen laskettaisiin mukaan viime vuosina saadut pimeät tienestit. Nurmelle tämä ei käynyt ja kun asia ei minnekään edennyt hän otti yhteyttä Itse Saloran johtajaan Jouko Nordelliin (joka siis oli koko pimeän myynnin takana) ja vaati itselleen kertakorvauksena joko 50 000 markkaa tai saman arvoista Mersua. Nordell kertoo myöhemmin Suomen kuvalehdelle ettei vastannut kirjeeseen mitään.

        Sitten Matti alkaa vähän kiukustua ja kostonhimo alkaa kiilua silmissä. hän soittaa ensin verottajalle, ja kenet ikinä hän saikaan kiinni ei tuntunut joko uskovan asiaa, tai oli itse Nordelin palkkalistoilla (Veroviraston johtaja oli Nordellin tuttu ja tultaisiin myöhemmin erottamaan virastaan sakkojen kera, hän muuten myöhemmin vuonna 1997 ammuskeli Helsingissä haulikolla ilmaan protestina siitä kuinka kamalasti maailma oli kohdellut ja kuinka hyvä ura oli aikoinaan tyssännyt seinään).

        Seuraavaksi hän soittaa poliisille ja siellä häntä kyllä kuunnellaan. Ukkohan on selvästi pöpi ja elättelee mielessään vaikka mitä salaliittoteorioita ja saattaa olla yhteiskunnalle vaarallinen. Mielentilatutkimusten jälkeen hänet toimitetaan hoitoon ja väitetään että lääkäri jonka tämän määräsi oli myös välillisesti Nordellin palkkalistoilla.

        -CL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä ilmeisesti puhuttiin aikoinaan tapaus Hietalatena, etunimi lienee Matti.

        Asiahan meni niin että tämä Hietalahti oli menossa eläkkeelle ja Herra Nurmen kanssa tuli erimielisyyksiä eläkkeen suuruudesta. Hän olisi halunnut elää leveämmin ja että eläkkeeseen laskettaisiin mukaan viime vuosina saadut pimeät tienestit. Nurmelle tämä ei käynyt ja kun asia ei minnekään edennyt hän otti yhteyttä Itse Saloran johtajaan Jouko Nordelliin (joka siis oli koko pimeän myynnin takana) ja vaati itselleen kertakorvauksena joko 50 000 markkaa tai saman arvoista Mersua. Nordell kertoo myöhemmin Suomen kuvalehdelle ettei vastannut kirjeeseen mitään.

        Sitten Matti alkaa vähän kiukustua ja kostonhimo alkaa kiilua silmissä. hän soittaa ensin verottajalle, ja kenet ikinä hän saikaan kiinni ei tuntunut joko uskovan asiaa, tai oli itse Nordelin palkkalistoilla (Veroviraston johtaja oli Nordellin tuttu ja tultaisiin myöhemmin erottamaan virastaan sakkojen kera, hän muuten myöhemmin vuonna 1997 ammuskeli Helsingissä haulikolla ilmaan protestina siitä kuinka kamalasti maailma oli kohdellut ja kuinka hyvä ura oli aikoinaan tyssännyt seinään).

        Seuraavaksi hän soittaa poliisille ja siellä häntä kyllä kuunnellaan. Ukkohan on selvästi pöpi ja elättelee mielessään vaikka mitä salaliittoteorioita ja saattaa olla yhteiskunnalle vaarallinen. Mielentilatutkimusten jälkeen hänet toimitetaan hoitoon ja väitetään että lääkäri jonka tämän määräsi oli myös välillisesti Nordellin palkkalistoilla.

        -CL

        Pieni korjaus eiliseen kun paneuduin asiaan hieman lisää:
        Matin sukunimi oli Laakso.
        Hoitoon toimittanut lääkäri oli nimeltään Christer Sourander ja hän joutui oikeuteen ainakin Matin potilastietojen toimittamisesta TV-Nurmen johtaja Reino Nurmelle ja Lääninverojohtajalle.
        Kannattaa lukea Helsingin sanomat 29. Syyskuuta 1978, sivu 17.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe