Some keskusteluissa on tullut esiin Koronan alkavan ahdistamaan.
Sinä joka et niin koe, hyppää yli tämä keskustelun aloituskin.
Mielestäni tieto Koronaviruksen olemassa olosta ja elinolosuhteista saa aikaa tarpeetonta pelkoa & ahdistusta.
Suojautuminen tartunnalta, on tehty todella monimutkaiseksi eri ohjeiden kilpailuiksi.
Ihmiset liikkuvat paljon.
Missä virus elää, kuinka kauan se on elossa ja miten sen voi saada, on tehty kilpalaulusi mielipiteinä.
Tieto = Tutkittuihin tosiasioihin ja yleiseen tietämykseen tai muuten todennettavissa oleva käsitys tai näkemys.
Mielipide = Näkemys asiasta tai henkilöstä. Näkemys on sisäistetty mielikuva, henkilökohtainen mielipide.
Jopa alan ammattilaisista on tullut kuin kilpahuutajat viestinä Minä Minä minä.
Esimerkkejä hullunkurisista ohjeista:
Kädet on pestävä 20 kertaa vuorokaudessa.
Jos ei ole poistunut kotoaan eikä asunnossa ole Koronaa sairastavaa tai asut yksin?
Virus elää pinnoilla maksimissaan 4 vuorokautta. Ja tarttuu…..
ON hullua selitellä jotain tiettyä olosuhdetta.
Maa tai Ilma kosketus ja pisarat jotka liikkuvat ilmassa.
Suomalainen syljeksii liikkuessaan MAA. 4 vrk
Ihmiset puhuvat aivastelevat yskivät ILMA. Niin kauan kuin nuo pisarat ovat ilmassa ne putoavat lattialle ja maahan. 4 vrk.
Pinnat joihin käsi jossa on virus koskettaa. Ovet kahvat nappulat ostoskärryt yleiset- tilat WC kaikki istuimet kaikki joihin kädellä kosketaan.
Mielestäni kukaan ei ala pitää hengitys-suojanta joka täytyy keittää ja silittää joka käytön jälkeen.
Millä tiedolla riittäsi suojaimen pesu ja 4 vuorokautta käyttämättä ennen seuraavaa käyttöön ottoa.
Loistava markkina rako kertakäyttöisille suojaimille jota vielä joutuisi käyttämään useamman vuorokaudessa. Käsidesin hinta jo kymmenkertaistui.
Jos jokainen miettisi mikä olisi tärkeintä tietää, hyvän suojan saamiseksi? Ja kertoisi sitten mielipiteensä.
Tieto / mielipide
Anonyymi
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076