Eilen windows teki pitkäkestoisen päivityksen.
Muuten toimii, mutta sähköposti (windows live) ei pelitä. Ilmoittaa että "tililtä ei ei voi lähettää eikä vastaanottaa viestejä, tuntematon virhe".
Vai onkohan vain Telian sähköposti nurin?
WIN 10 päivitti, sähköposti ei enää toimi!
Anonyymi
2
243
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin toimii! Tosin käytän selaimessa kuten kaikki järkevät niin ei tule ongelmia..
- Anonyymi
Live Mail on jo tovin ollut lopetettujen listalla ja asiasta on varmasti sinuakin aikanaan informoitu. Nyt sitten koitti hetki kun on aikuisten pakko vaihtaa vaikkapa monien suosimaan Mozilla Thunderbird -sovellukseen. Toki googlaamalla löydät liudan muitakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101