Hei Sertraliinin käyttäjät

Aloitin eilen Sertraliinin, otin vain 1/4 osan 50 mg:sta, parin tunnin päästä alkoi vatsan möyrintä ja ripuli, ihmettelin miksi noin pieni määrä jo tuo sivuvaikutuksia, sama tänään tunnin kuluttua lääkkeen ottamisesta ripuli ja mahakurinat, nyt vähän päänsärkyäkin. Uskallankohan nostaa 25 mg joka on aluksi määrätty, sekä siitä vielä 50 mg, onko kokemuksia tästä lääkkeestä?
150
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kolmas päivä Sertraliinia 1/4 50 mg edelleen ripuli aamulla, kauhistuttaa nostaa annosta, eihän näin pieni määrä masennukseen auta, pitäisi ainakin 50 mg päästä 12,5 mg:sta, huh huh.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Aloitin eilen Sertraliinin, otin vain 1/4 osan 50 mg:sta, parin tunnin päästä alkoi vatsan möyrintä ja ripuli, ihmettelin miksi noin pieni määrä jo tuo sivuvaikutuksia, sama tänään tunnin kuluttua lääkkeen ottamisesta ripuli ja mahakurinat, nyt vähän päänsärkyäkin. Uskallankohan nostaa 25 mg joka on aluksi määrätty, sekä siitä vielä 50 mg, onko kokemuksia tästä lääkkeestä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu