Tokmannin latauspisteelle parkkeerasi vanha Suzuki Grand Vitaran ropelo. Jätti siihen poikittain vallaten kummatkin parkkiruudut. Kävin katsomassa, josko olisi sähköpiuha jonnekin vedetty latauslaitteesta, mutta eipä löytynyt Suzukista sopivaa liitintä. Johtopäätöksenä totesimme, että viemme Teslamme muualle lataukseen, koska tämä NFY- alkuisella rekkarilla varustettu Suzuki tarvitsi molemmat latauspistokeparkkiruudut. Törkeää ja vain Virroilla mahdollista. Kuka oli?
VIRROILLA ODOTTAMATON ANTIIKKIHYBRIDI
11
975
Vastaukset
- Anonyymi
Mees juoruakka takasin teboilille heittämään legendaa, olkoon vaikka tasavallan presidentti, mitä se sulle kuuluu.
- Anonyymi
Melko törkeesti parkkeerattu
- Anonyymi
Se oli Kalen sutsuki vitura se! Siihen on laitettu sähkömuunnossarja. Lähtee viivalta ku pieni jänis puskan juurelta.
- Anonyymi
Meille virtailaisille riittää hevospuomitkin,tommoset akkumulaattoriteslantekeleet
joutaa Kuusakoskelle ! - Anonyymi
Et ole virtolainen.
- Anonyymi
Paljasjalkanen virtolainen tässä ollaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljasjalkanen virtolainen tässä ollaan...
Hommaa nyt jalkineet kiireesti, kovat pakkasetkin.
- Anonyymi
Vain kusipää ees keksii tälläisen jutun alun
- Anonyymi
Ja näköjään lopettaakin sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näköjään lopettaakin sen.
Juoruakka suuttuu kun ei saa tietää.
- Anonyymi
Virroilla on ihan oma akkuautojen romutuspiste, mihin ne rimpulat saa jättää narun nokkaan seisomaan. Se on helppo löytää, tähystämällä taivaalle ja seuraamalla mustaa savupilveä. Siellä se vanha dieselagregaatti tuuppaa tolppiin lähes päästötöntä energiaa.
Ladattuanne pässiänne riittävän kauan tolpan nokassa, voitte hyvillä mielin jatkaa matkaanne maailman pelastajina ja mahdollistatte siinä samalla lapsityövoiman käytttön tulevaisuudessakin koboltti kaivoksilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192586
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1842433Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1381321Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2351170- 1051127
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37940Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46927Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32854- 132820
- 43754