Eli siis olen sopinut kaupat yhdestä autosta ensiviikolle. Nyt tarkastin auton tiedot ja siellä lukee, että ajoneuvosta on tehty luovutusilmoitus, miten tämä on mahdollista ilman minun tietojani? Ei hän tiedä kuin etunimeni. En viitsi tähän aikaa kyseistä kaveria pommittaakaan, mutta epäilyttää nyt kyllä koko homma.
Myyjä tehnyt luovutusilmoituksen ilman tietoja
4
131
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla, että luovari on tehty myyjälle.
- Anonyymi
Meinaaks toi nyt sitä, että väliluovareilla yrittää mennä? Eli ei ole edes laittanu omille nimilleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaaks toi nyt sitä, että väliluovareilla yrittää mennä? Eli ei ole edes laittanu omille nimilleen?
Saattaapi olla, että palvelualtis myyjä on valmiiksi hakenut Trafin luovutusnumeron tuntemattomalle uudelle onnelliselle ostajalle, joka on sitten tulossa viikon sisällä sen hakemaan kärryn uuteen kotiin.
Numeron saat rekisteröintiä varten vasta kun kauppasumma on maksettu. Muistaakseni numero on voimassa 1 vko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaapi olla, että palvelualtis myyjä on valmiiksi hakenut Trafin luovutusnumeron tuntemattomalle uudelle onnelliselle ostajalle, joka on sitten tulossa viikon sisällä sen hakemaan kärryn uuteen kotiin.
Numeron saat rekisteröintiä varten vasta kun kauppasumma on maksettu. Muistaakseni numero on voimassa 1 vko.Mulla on kaks trafin luovutuskirjaa tulostettuna valmiiks, ne saa kyllä kelvata. Aina niitä käyttänyt ja molemmat saa siitä kopionsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6945- 80938
- 68871
- 60840
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes186823- 61808