Hurrit Lidlin surkeiden mainosten takana?

Anonyymi

Kun 2019 syksyllä Lauri Sipposen tilalle Lidlin toimitusjohtajaksi vaihtui Nicholas Pennanen, niin mainonta muuttui. Alkuaikojen huumorisävytteinen ja palkintoja kerännyt mainonta vaihtui tylsään hurrihuumoriin ja etukorttijärjestelmäkin luotiin, vaikka aikaisemmin alennuksen sai vaikka joulukortilla.

14

<50

    Vastaukset

    • Tylsän hurrihuumorin huomaa "hoonoa Suomea" sisältävistä sanonnonista, joita vain hurrit käyttävät, kuten:
      "Tervetuloa katsojille"
      "Mut ei oo pakko"

      • Benetton ilmiö ei ole vielä liideliin saakka ehtinyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Benetton ilmiö ei ole vielä liideliin saakka ehtinyt.

        Mikä Benetton-ilmiö? Tarkoitatko mustaihoisia mannekiineja? Kyllä niitä näkee jo Lidlin mainoslehdyköissä ja kohta arvatenkin myös TV:ssä. "Me halutaan olla kuukereita. t: Lidl."


      • Ne oli varmaan samoja tekijöitä kuin se "Löydä Suomen surkea kesä" jossa satoi kaatamalla koko mainoksen ajan keleen hurrit


    • tuttu haki sinne koulun päättyessä kesätöihin eikä pässy.
      Kysyi puhelimessa kohteliaasti miksi ei päässyt, ja
      rekry/ myymäläpomo vastasi ”mitä se sulle kuuluu”

      Se riitti, kuvasi sitä laatikkoa just sellaisena kun se näyttäytyy.

      ”mitä se sulle kuuluu”

      • Höpönlöpön.


    • Muiden boooonuskorttien tavoin myös Lidlin älypuhelimella toimiva etukortti jakaa asiakkaita vaikka se ilmainen onkin. En osta Lidlin booonustuotteita, koska tiedän että niiden hinnassa on ilmaa tuon alennuksen verran. Sama koskee K-ryhmää.

      En olisi ikinä uskonut että Lidl alkaa vedättää asiakkaita etukortilla. Nicholas Pennanen on nimestään huolimatta saksalainen, mikä selittää tylsän hurrihuumorin suosimisen.

      • kaikki oudommin käyttäytyvät firmat
        sama homma.

        Raision johto on ollut saksassa ja
        ne toi tuliaisina Suomihäpeän
        ja me- mahtavat - saksalaiaset

        elovenatytöstä tuli kommunistinen
        siivooja

        ettei vaan herätä mitään tunnetta


    • LidlPlus vanhustensyrjimisjärjestelmä sai minut vaihtamaan ostopaikkaa.

      Ostettava muuten tarpeton älypuhelin ja nettiyhteyskin, jos kotona ei ole wifi

      Kallis hinta viikottaiseen lisätarjousarvontaan osallistumisesta

    • Lidlen mainokset ennen olivat kivaa katsottavaa, mainoslehdet värikkäitä ja erilaisia. Nyt on vihko ja erittäin tylsä. TV mainokset yhtä tylsiä, tosin parempia kuin keskolainen tuhti pullukka tyrkyttämässä tuotteita.
      Olisi pysynyt mukavalla huumorilinjalla kelmeän kalpean, laihan nuoren klopin esittäessä osuuttaan. Oli niin kummallinen, että siksi mainokset olivat mielenkiintoisia.
      Hinnat kohdallaan Lidlessä, olkoot mainokset mitä hyvänsä, jättää vain katsomatta.

    • Olihan se "joulumainoskin" ihan pyllystä, kun vartija päästi viilalla vangin varastamaan jouluruoat yhteistä ateriaa varten!

    • Ei kanata olla kade vaikka ei lidl ppoonus korttii.
      Ei niisä ole yhtäänmitää hyödyllisii tarjouksii.
      Normaali y kin tarjoukset alkanneet ola turhaa majoneesi tarjouksii joita ei tarvii.

    • Lidlin hintojen alennusesimerkki: Nyt 1,49€, ennen 1,50€.
      Paljonko eroa kassalla...

    • Kaikissa mainoksissa on huumoria kerrakseen. Milloin ostamalla säästyy satanen, milloin pannaan halavalla muuten vain. Taitavat rehelliset kauppiaat olla ns. omavalvonnan piirisä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Juutuub-maailma

      Tässä kun on kesällä ollut aikaa ja hieman seuraillut netistä kaiken maailman vlogeja sun muita videoituja mielipidekanavia niin herää yksi suuri kysy
      Sinkut
      118
      1559