Kari T Tampere -talossa marraskuussa

ellu

sen syyskonsertti varmaan.

83

1874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanna r

16,11 2005 hänen 60-vuotiskonserttinsa ,iso sali alkaa ,klo 19,00

• Timppa

Onko tieto fakta? Koskas lippuja vois ruveta tilailemaan?? Menossa oon..

• sanna r
        Timppa kirjoitti:

oli Tampere-talon sivuilla,joten otappa sinne yhteyttä tai lippupalveluun.

• 29.11.05
        Timppa kirjoitti:

Totta on Kari on 16.11.05 klo 19.00 alkaen Tampere talossa 60-vuotiskonsertissa ja Hartwall
        areenalla järjestetään oikein iso juhla ajankohtaa en viellä tiedä.
        Liput on 29 euroo Tampereella.
        Kannattaa kysellä hyvissä ajoin koska sillon saa parhaan paikan.Ihan edessä on mahtava olla.
        29.11.05 on virallinen syntymäpäivä Karilla.

• anna.h
        29.11.05 kirjoitti:

Totta on Kari on 16.11.05 klo 19.00 alkaen Tampere talossa 60-vuotiskonsertissa ja Hartwall
        areenalla järjestetään oikein iso juhla ajankohtaa en viellä tiedä.
        Liput on 29 euroo Tampereella.
        Kannattaa kysellä hyvissä ajoin koska sillon saa parhaan paikan.Ihan edessä on mahtava olla.
        29.11.05 on virallinen syntymäpäivä Karilla.

Karin syntymäpäivä on 22.11. ei 29pv.

• aivan niin onkin
        anna.h kirjoitti:

Karin syntymäpäivä on 22.11. ei 29pv.

Kiitos korjauksesta annah. mun yhdellä tutulla on sillon tai olis syntymäpäivä ja se sit vahingos tuli tohon,kiitos sulle ja kaunista kevättä olis kiva nähdä joskus keikalla.

• anna.h
        aivan niin onkin kirjoitti:

Kiitos korjauksesta annah. mun yhdellä tutulla on sillon tai olis syntymäpäivä ja se sit vahingos tuli tohon,kiitos sulle ja kaunista kevättä olis kiva nähdä joskus keikalla.

Kiitos samoin sinulle iloista kevättä ja kyllä varmaan jossain joskus törmäillään...

• ovikello

Onko kellään tietoa,onko Karin juhlakonsertteja muilla paikkakunnilla syksyllä?

• Kulkuri ja joutsen

Sun kannattaa soittaa Polarartisteille ja kysyy sieltä puh.09 8676780 niin saat faktaa tietoo ainakin.

• Lippu varattu jo

Tuo konsertti on Karin 60-vuotis juhlakonsertti
      ja sinne varasin lipun tänään ja sain jopa parhaalta paikalta ihan edestä. Nyt vaan miettimään lahjaa. Annappa annah joitain vinkkejä mitä Karille ostaa. Reinoja ei koska.... jotain meriaiheista.....??????
      Anna annah vinkkejä mulle.

• Voinko mä ehdottaa? Ei se mitään ehdotan silti.Yhdessä kaupassa näin kerran sellaisen tyynyliinan jossa oli meri tai järvi ja purjevene. Sitten siinä oli alla joku värssy jostain meriaiheisesta laulusta/runosta.
        Joku sellainen saattaisi olla Karille aika sopiva lahja.

• mää

Mitään paskakrääsää on ainakin ihan turha artisteille/bändeille kantaa.Täyttyy takahuoneet ja keikkabussit kaiken maailman pehmoleluista ja kukkasista.Ja osite on aika usein roskis.Alkoholipitoisia lahjoja ei yleensä viemäriin kaadeta.

• Kulkuri ja joutsen...

Kiitti vinkeistä varmaan jotain meriaiheista vien
        Reinoja en voi viedä koska sellaiset olen jo kerran vienyt ja Kari oli tosi otettu niistä.
        No katsellaan ehdotuksia otetaan vastaan.
        Henskelit, kravatti, tyynyliinoja ym?????
        Lippu on jo hommattu 16.11.05 Tretaloon ja ihan eteen vau siinä on mahtavaa olla ja kuunnella ja katsella.

• Mira
        Kulkuri ja joutsen... kirjoitti:

Reinoja en voi viedä koska sellaiset olen jo kerran vienyt ja Kari oli tosi otettu niistä.
        Lippu on jo hommattu 16.11.05 Tretaloon ja ihan eteen vau siinä on mahtavaa olla ja kuunnella ja katsella.

Käyppäs katsomassa täällä :

http://www.ihmemuki.fi/products.php?PHPSESSID=6343731295718c935c9430debcd1c488

Karihan harrastaa kalastusta, joten hänelle voisi sopia esim. tuollainen kalamiehenmuki. Sitten siellä on myös muusikonmuki (ostin sellaisen T.Kansalle synttärilahjaksi).
        Nuo mukit ovat aika jänniä, kun niihin kaataa jotain kuumaa juomaa (kahvia, teetä tms. ) niin se kuva vaihtuu siinä mukin kyljessä.
        Mulla on itsellä tuollainen perhosmuki.

• anna.h

Vau, ne Reinot ovat olleet tosi hyvä lahja hänelle. Todella hyviä lahjavinkkejä olet jo saanut. Enpä osaa itse paremmaksi laittaa :)Jotain itsetehtyä hän varmasti arvostaa myös.

• Kulkuri ja joutsen
        anna.h kirjoitti:

Vau, ne Reinot ovat olleet tosi hyvä lahja hänelle. Todella hyviä lahjavinkkejä olet jo saanut. Enpä osaa itse paremmaksi laittaa :)Jotain itsetehtyä hän varmasti arvostaa myös.

jOO VARMASTI ARVOSTAA MUTTA?????
        HENSKELIT OLIS KUN KARI NOSTELEE HOUSUJANSA JA NEHÄN SOPII " VAARILLE " VAIKKA KARI ON IKÄISEKSEEN HYVIN SÄILYNYTKIN AIVAN VAU TYYPPI.

• kulkuri ja joutsen...
        Mira kirjoitti:

Käyppäs katsomassa täällä :

http://www.ihmemuki.fi/products.php?PHPSESSID=6343731295718c935c9430debcd1c488

Karihan harrastaa kalastusta, joten hänelle voisi sopia esim. tuollainen kalamiehenmuki. Sitten siellä on myös muusikonmuki (ostin sellaisen T.Kansalle synttärilahjaksi).
        Nuo mukit ovat aika jänniä, kun niihin kaataa jotain kuumaa juomaa (kahvia, teetä tms. ) niin se kuva vaihtuu siinä mukin kyljessä.
        Mulla on itsellä tuollainen perhosmuki.

Kiitos vinkistä mutta.... no joo Kari tykkää kalastamisesta mutta jotain käytännöllistä tai
        tuo on sellaista rihkamaa jota Kari ei taida oikein arvostaa...
        Pyjamankin olen..... oli sopiva kuulemma.

• setä
        kulkuri ja joutsen... kirjoitti:

Kiitos vinkistä mutta.... no joo Kari tykkää kalastamisesta mutta jotain käytännöllistä tai
        tuo on sellaista rihkamaa jota Kari ei taida oikein arvostaa...
        Pyjamankin olen..... oli sopiva kuulemma.

Noi sun tekstit on aika pelottavaa luettavaa.Kiertelet siis humppalavoja pyjamapaketti kainalossa.Mä oon tähän asti kuvitellut,ettei mulla ole elämää,mutta eipä tässä vielä niin heikosti taida pyyhkiäkkään...

• ???!
        setä kirjoitti:

Noi sun tekstit on aika pelottavaa luettavaa.Kiertelet siis humppalavoja pyjamapaketti kainalossa.Mä oon tähän asti kuvitellut,ettei mulla ole elämää,mutta eipä tässä vielä niin heikosti taida pyyhkiäkkään...

kyllä artistit saavat paljon fanilahjoja ja ovat niistä otettuja. Ei siinä mitään pahaa ole, kun lahjat ovat asiallisia.

• Hah haaa
        setä kirjoitti:

Kuule setä käykö kateeksi ???Kyl Kari ansaitsee lahjansa, en tunge suuhun ja lääppimään niikuin olen joidenkin nähnyt tekevän. Ja mitä se sulle pitäs kuulua vaikka kulkisin minkä paketin kanssa
        Kari oli tosi otettu lahjasta. Sulla ei taida tosiaankaan olla elämää huomaan hanki sellainen.
        Tyhmiä ovat ne jotka antavat lehtiin juttuja joissa Kari on tapellut jossain huoltoasemalla vaimonsa kanssa MITÄ SE KELLEKKÄÄN KUULUU????IHMISET ON NIIN TYHMII JA TOISET TYHMÄT OSTAA LEHTII JNE.....

• huolestunut...
        Hah haaa kirjoitti:

Kuule setä käykö kateeksi ???Kyl Kari ansaitsee lahjansa, en tunge suuhun ja lääppimään niikuin olen joidenkin nähnyt tekevän. Ja mitä se sulle pitäs kuulua vaikka kulkisin minkä paketin kanssa
        Kari oli tosi otettu lahjasta. Sulla ei taida tosiaankaan olla elämää huomaan hanki sellainen.
        Tyhmiä ovat ne jotka antavat lehtiin juttuja joissa Kari on tapellut jossain huoltoasemalla vaimonsa kanssa MITÄ SE KELLEKKÄÄN KUULUU????IHMISET ON NIIN TYHMII JA TOISET TYHMÄT OSTAA LEHTII JNE.....

Oletko provo vai kirjoitatko ihan tosissasi noita juttujasi?Jos ikää on alle kymmenen,niin menee vielä lapsuuden piikkiin,mutta muussa tapauksessa ei taida asiat olla ihan kohdallaan.

• todella huolissani susta Pa...
        huolestunut... kirjoitti:

Oletko provo vai kirjoitatko ihan tosissasi noita juttujasi?Jos ikää on alle kymmenen,niin menee vielä lapsuuden piikkiin,mutta muussa tapauksessa ei taida asiat olla ihan kohdallaan.

Onko sulla kaikki kotona????Nuo sun kirjoitukset on todella....
        Olen todella huolissani susta ja sun kirjottelusta.Sulla ei taida olla ikää edes kymmentä vuotta saati sitten.....???

• hoh hoijakkaa
        anna.h kirjoitti:

Hei onko nää ihmiset täällä kateellisia jostakin vai mikä niillä viiraa päässä???Ei todellakaan kuuluu kenellekkään jos Kari tekee jotain vapaa-ajallaa vai mitä??? Ja se mitä hommaan ei pitäs kuulua kenellekkään vai??? No joillakin on varmaan pienet kuviota tai sitten..... no joo

• Petri-Helena
        hoh hoijakkaa kirjoitti:

Hei onko nää ihmiset täällä kateellisia jostakin vai mikä niillä viiraa päässä???Ei todellakaan kuuluu kenellekkään jos Kari tekee jotain vapaa-ajallaa vai mitä??? Ja se mitä hommaan ei pitäs kuulua kenellekkään vai??? No joillakin on varmaan pienet kuviota tai sitten..... no joo

Mee hyvä ihminen hoitoon!Sulle tuskin on täällä kukaan kateellinen.Sääliksi lähinnä käy.Ja tämä oli tarkoitettu ihan ystävälliseksi neuvoksi,ei vittuiluksi.

• hoh hoijakkaa kirjoitti:

Vaikka Kari Tapio- fanien on pidettävä yhtä, niin mistäs Anne voi tietää mikä täälä kutakin vaivaa tai on vaivaamatta ? Älä siis kysele mahdottomia toiselta.

• Justiinax kirjoitti:

Vaikka Kari Tapio- fanien on pidettävä yhtä, niin mistäs Anne voi tietää mikä täälä kutakin vaivaa tai on vaivaamatta ? Älä siis kysele mahdottomia toiselta.

Sorry siis Annalta, eikä Annelta.

• lääkäri
        Petri-Helena kirjoitti:

Mee hyvä ihminen hoitoon!Sulle tuskin on täällä kukaan kateellinen.Sääliksi lähinnä käy.Ja tämä oli tarkoitettu ihan ystävälliseksi neuvoksi,ei vittuiluksi.

Mee itse hyvä ihminen hoitoon oot jo aika pahasti sekaisin. Ryhdistäydy ja hanki oma elämä älä elä toisten elämää joohan.

• ho hoijakkaa....
        Justiinax kirjoitti:

Sorry siis Annalta, eikä Annelta.

No eikös naksu taas täällä puutu keskusteluun????

• ho hoijakkaa.... kirjoitti:

No eikös naksu taas täällä puutu keskusteluun????

Puutun keskusteluun, koska jonkunhan se on sullekkin taottava järkeä päähän.

• venla

Jospa ko.artisti haluaakin, että mahdolliset muistamiset osoitetaan johonkin hyväntekeväisyyteen.. on varmasti tuohon ikään kertynyt jo kaikenlaista tavaraa...Karin tuntien vois näin ollakin...

• jöröjukka

Pitäisiköhän konserttijärjestäjien pyytää etukäteen lahjatoivomuslista konserttisalin ilmoitustaululle Karilta, ettei kerry tuhatpäiseltä yleisöltä 50:tä villaneuletta, 100:aa paria hanskoja, 30:tä pyyhettä, kun ihmiset jonottavat lahjoineen. Ja marraskuuhun on sentään aikaa...Niin Karin ihalijoihin kuin lukeudunkin, ajattelen, että kohtuus kaikessa...annetaan kesän mennä ja maestron kerätä voimia syksyn koitoksiin...ei siis nuolaista ennen...Ja jos hän esittää jonkin toiveen merkkipäivänsä tiimoilta, pitää sitäkin kunnioittaa..

• huomioitu on...

Just jöröjukka toi oli asiaa. Mut jotkut vetää täällä kaikesta herneet ja aukovat päätään mut
        no suotakoon heille anteeksi kun eivät taida no jooo....

• Näin on

Onneki nämä kohta kaikki häipyy....

• topic?

Rupesko hävettämään "fiksut" postauksesi?

• topic? kirjoitti:

Epäilemättä ;)

• NO JOOO
        topic? kirjoitti:

KUULE MUA EI HÄVETÄ MIKÄÄN MUTTA POISTAVAT KOSKA TE ETTE OSAA KESKUSTELLA IHMISIKSI VAAN JAUHATTE KAIKKEE SOOPAA. NIIN PAREMPI ETTÄ POISTAVAT.
        OPETELKAA KÄYTÖSTAPOJA JUSTIINAXU MYÖS.

• Kulkuri ja joutsen...
        Justiinax kirjoitti:

Epäilemättä ;)

mua ei hävetä mutta sulla olis syytä Justiinax kun olet noin lapsellinen noine juttuinesi.

• Leipuri ja kissa...

mua ei hävetä mutta sulla olis syytä Justiinax kun olet noin lapsellinen noine juttuinesi.

Onks "mulperi ja joutsen" nimimerkiltä jäänyt aamupuuro vai päiväunet väliin?Hengitä rauhallisesti ja laske samalla hitaasti vaikkapa 500000:n,kyllä se siitä.

• Se on moro
        Leipuri ja kissa... kirjoitti:

Onks "mulperi ja joutsen" nimimerkiltä jäänyt aamupuuro vai päiväunet väliin?Hengitä rauhallisesti ja laske samalla hitaasti vaikkapa 500000:n,kyllä se siitä.

Koitas nyt kissa rauhottuu ja hengitellä ihan rauhas ettei .... taidat olla aikas seko???
        Laske sä kokeeksi vaikka takaperin jos osaat???
        Kyl se sun elämä siitä rauhottuu kun rupeet ajattelemaan muutakin ..
        hanki oma elämä please.

• NO JOOO kirjoitti:

KUULE MUA EI HÄVETÄ MIKÄÄN MUTTA POISTAVAT KOSKA TE ETTE OSAA KESKUSTELLA IHMISIKSI VAAN JAUHATTE KAIKKEE SOOPAA. NIIN PAREMPI ETTÄ POISTAVAT.
        OPETELKAA KÄYTÖSTAPOJA JUSTIINAXU MYÖS.

Sun käytös on niin helkkarin esimerkillistä ,että voisit oikein alkaa pitämään käytöskoulua....VAI ? Lopeta se vinkuminen toisten soopan jauhamisesta ja mieti mitä itse kirjoitat.

• hoh hoijaa taas...
        Justiinax kirjoitti:

Sun käytös on niin helkkarin esimerkillistä ,että voisit oikein alkaa pitämään käytöskoulua....VAI ? Lopeta se vinkuminen toisten soopan jauhamisesta ja mieti mitä itse kirjoitat.

Sun käytös on tosi typerää ja mieti tosiaan tuota käytöskoulua ei tekis sulle pahaa.
        Niin ja tuosta vinkumisesta ja jauhamisesta viellä että ne voisit kans lopettaa siihen rupee kyllästymään jo.Ja mieti mitä kirjoitat ja kirjoita sitten vasta jos osaat.

• nokikolari
        hoh hoijaa taas... kirjoitti:

Sun käytös on tosi typerää ja mieti tosiaan tuota käytöskoulua ei tekis sulle pahaa.
        Niin ja tuosta vinkumisesta ja jauhamisesta viellä että ne voisit kans lopettaa siihen rupee kyllästymään jo.Ja mieti mitä kirjoitat ja kirjoita sitten vasta jos osaat.

sivuun.Kirjoittakkaa asiaa < ei paskaa......

• spede
        hoh hoijaa taas... kirjoitti:

Mikä v**un urpo sä oikein olet?Auot täällä koko ajan turpaasi ja sotket keskustelut.

• simo
        spede kirjoitti:

Mikä v**un urpo sä oikein olet?Auot täällä koko ajan turpaasi ja sotket keskustelut.

Niin näyt spede tekevän .Auot turpaasi ja sotket
        keskustelut etkö itse huomaa ???Liittyykö tämä tuohon alkaneeseen keskusteluun?????
        Kysy Justiinaxulta miksi täällä jauhaa aina paskaa???

• joo niinhän te teette ....
        nokikolari kirjoitti:

sivuun.Kirjoittakkaa asiaa < ei paskaa......

Sinuun sunkin aiheesi menee.Älä jauha paskaa vaan pysy asiassa please.
        Olet itsekkin lipsunut aiheesta jos et huomaa????
        lue tekstisi uudelleen jos täytyy rautalangasta vääntää sulle.

• hoh hoijaa taas... kirjoitti:

Kultaisenkäytöksen malliesimerkki se siellä taas jakelee ohjeitaan. Älä nyt vedä siellä hernekeittoa nenän kautta, vaan mieti rauhassa vaan sitä Kari Tapion lahjaa....Pyjamabanaani.

• Yllätysten yllätys on...
        Justiinax kirjoitti:

Kultaisenkäytöksen malliesimerkki se siellä taas jakelee ohjeitaan. Älä nyt vedä siellä hernekeittoa nenän kautta, vaan mieti rauhassa vaan sitä Kari Tapion lahjaa....Pyjamabanaani.

Sä Justiinaksu olet tainnut jo vetää hernekeitot ym keitot nenän kautta jo aikoja sitten.
        Hommaa Kansalle peruukki kun sillä ei karvat kasva.
        Älä vedä hernekeittoo ihan kokonaan jätä Kansallesi kanssa.

• Missä Mode?
        Yllätysten yllätys on... kirjoitti:

Sä Justiinaksu olet tainnut jo vetää hernekeitot ym keitot nenän kautta jo aikoja sitten.

Nyt täytys moderaattorin tulla hätiin, noi kaks on saatava pois häiriköimästä tätä foorumia

• Mode?
        Missä Mode? kirjoitti:

Nyt täytys moderaattorin tulla hätiin, noi kaks on saatava pois häiriköimästä tätä foorumia

Täältä lähtee kohta nää viestit kun täällä tuo eräs Justiinax koko ajan kirjoittelee asian vierestä. Älä pelkää kohta loppuu

• Yllätysten yllätys on... kirjoitti:

Tapsa ei tarvitse mitään peruukkia. Sillä on ihan tarpeeksi hiuksia muutenkin.
        Mutta sä voit ostaa synttärilahjaksi Karille viiksivahatuubin ja hiuslakka pullon, jotta saa viiksikarvansa ja liuhulettinsä järjestykseen.

ps.Hernekeitosta en edes tykkää.

• ?????
        Justiinax kirjoitti:

Tapsa ei tarvitse mitään peruukkia. Sillä on ihan tarpeeksi hiuksia muutenkin.
        Mutta sä voit ostaa synttärilahjaksi Karille viiksivahatuubin ja hiuslakka pullon, jotta saa viiksikarvansa ja liuhulettinsä järjestykseen.

ps.Hernekeitosta en edes tykkää.

Karilla on sentään hiuksia ja viikset kasvaa sä voisit ostaa Kansalle ainetta että karvat kasvas edes jonnekkin....
        Kansalla muka hiuksia sisäkumi paistaa hahahhah
        No katsotaanhan taas kun JUSTIINAX VETÄÄ HERNEET
        ODOTETAAN INNOLLA MITÄ TAAS LAUKOO.....

• Kikka
        ????? kirjoitti:

Karilla on sentään hiuksia ja viikset kasvaa sä voisit ostaa Kansalle ainetta että karvat kasvas edes jonnekkin....

Tapsalla on rintakarvojakin. Rintakarvat on sexyt. Ei taida Karilla kasvaa ?

• ????? kirjoitti:

Eihän tuollaiseen viitsi kommentoida enää mitään.

• Sexyt rintakarvat
        Kikka kirjoitti:

Tapsalla on rintakarvojakin. Rintakarvat on sexyt. Ei taida Karilla kasvaa ?

Ai Kikka on tutkinut lähemminkin Kansan karvoja???
        Tollasia ne on tyhmät jotka leikkii faneja ja tunkee vaikka suuhun asti. No joo mutta....

• Kikka
        Sexyt rintakarvat kirjoitti:

Ai Kikka on tutkinut lähemminkin Kansan karvoja???
        Tollasia ne on tyhmät jotka leikkii faneja ja tunkee vaikka suuhun asti. No joo mutta....

Äläs nyt suinkaan vedä sellaisia johtopäätöksiä ,että meitsi olisi joku tungetteleva tyrkky,sillä en ole.
        En ole mitenkään lähemmin Kansan karvoja tutkinut, mutta yhdessä valokuvassa näkyi, kun Tapsalla oli pari ylintä paidannappia auki, että sillä ON rintakarvoja. NAM! :)

• no joo...
        Kikka kirjoitti:

Äläs nyt suinkaan vedä sellaisia johtopäätöksiä ,että meitsi olisi joku tungetteleva tyrkky,sillä en ole.
        En ole mitenkään lähemmin Kansan karvoja tutkinut, mutta yhdessä valokuvassa näkyi, kun Tapsalla oli pari ylintä paidannappia auki, että sillä ON rintakarvoja. NAM! :)

Seli seli Kikka!

• Amina
        no joo... kirjoitti:

Seli seli Kikka!

HEH! :) Tulipas Kikalle kiire selitellä,että miten on saanut selville ,että T.Kansalla on rintakarvoja.
        Sellaiset "fanit" jotka tuppaavat ns. "artistin suuhun" ovat säälittäviä.

• Kikka
        no joo... kirjoitti:

Seli seli Kikka!

Ei se ollut selitys, vaan totuus. Mistäs muuten itse osasit ostaa Karille oikean kokoisen pyjaman? Hieman epäilyttävää.

• tämmöistä
        Kikka kirjoitti:

Ei se ollut selitys, vaan totuus. Mistäs muuten itse osasit ostaa Karille oikean kokoisen pyjaman? Hieman epäilyttävää.

Ei se kuulemma ollutkaan sopiva (ja oli halvinta laatua).Toimii kuulemma välttävästi rättinä auton vahauksessa.

• hahahhaha
        Kikka kirjoitti:

Älä ole Kikka tyhmä ja usko kaikkee mitä kerron
        hahah menitpä lankaan tuossa pyjama asiassakin niinkuin kaikki muutkin. Kaiken uskotte hahah

• Analyytikko
        hahahhaha kirjoitti:

Älä ole Kikka tyhmä ja usko kaikkee mitä kerron
        hahah menitpä lankaan tuossa pyjama asiassakin niinkuin kaikki muutkin. Kaiken uskotte hahah

Vaikutat varsin fiksulta ja tasapainoiselta ihmiseltä.

• Hmmmmm....
        Analyytikko kirjoitti:

Vaikutat varsin fiksulta ja tasapainoiselta ihmiseltä.

Mulla on asiat kaikki ok ja olen fiksumpi kuin te kaikki yhdessä ja tasapainoinenkin. Mutta nyt onkin kysymys siitä uskotteko te vai ette mitä kerron täällä. Jotkut asiat on totta mutta sitä en teille tyhmille, tasapainottomille kerro.
        Miettikää ....

• Hmmmmm.... kirjoitti:

Mulla on asiat kaikki ok ja olen fiksumpi kuin te kaikki yhdessä ja tasapainoinenkin. Mutta nyt onkin kysymys siitä uskotteko te vai ette mitä kerron täällä. Jotkut asiat on totta mutta sitä en teille tyhmille, tasapainottomille kerro.
        Miettikää ....

Oho! Nythän sä vasta vitsin murjaisit. HAH!:) Ilmeisesti (ainakaan jutuistasi päätellen) toi ei ole totta , että sä olet tasapainoinen ja fiksumpi , kuin kaikki muut täälä yhteensä.

• kyllästynyt...

Kerro meille kaikille miksi tuo Justiinax ei osaa pysyä asiassa?? Mitäs luulet onko sillä edes aivoja???

• Niin just. Yksinhän minä tässä olen aiheesta livennyt, kuten kaikki huomaa. Olen myös siitä ihmeellinen luonnonoikku, että pystyn kirjoittamaan ilman aivoja.

• huomattu on
        Justiinax kirjoitti:

Niin just. Yksinhän minä tässä olen aiheesta livennyt, kuten kaikki huomaa. Olen myös siitä ihmeellinen luonnonoikku, että pystyn kirjoittamaan ilman aivoja.

Huomattu on ettei sulla ole A I V O J A !

• ellu
        huomattu on kirjoitti:

Huomattu on ettei sulla ole A I V O J A !

kommentteja.

• asiallinen
        ellu kirjoitti:

kommentteja.

joo tuo Justiinax ei osaa mitään asiallista kirjoittaa aina naukuu jotain. Oletko huomannut??

• ellu
        asiallinen kirjoitti:

joo tuo Justiinax ei osaa mitään asiallista kirjoittaa aina naukuu jotain. Oletko huomannut??

voisi olla asillinen ja eri toten pysyä siinä viestiketjun asiassa asiallisin (olipas hankalaa tää suomen kieli)mielipitein ja kannanotoin.

• minä tässä vaan
        ellu kirjoitti:

voisi olla asillinen ja eri toten pysyä siinä viestiketjun asiassa asiallisin (olipas hankalaa tää suomen kieli)mielipitein ja kannanotoin.

Luin useampia ketjuja läpi,missä noi kaksi tappelee ja sanoisin että Justiinaxin käytös on huippuluokkaa ton sen täysin dorkan vihollisen rinnalla.Tosin siitä ei vielä mitään patsasta saa.Ja toisaalta,mistäs sitä tietää,vaikka ne olisi yksi ja sama henkilö.

• minä tässä vaan kirjoitti:

Luin useampia ketjuja läpi,missä noi kaksi tappelee ja sanoisin että Justiinaxin käytös on huippuluokkaa ton sen täysin dorkan vihollisen rinnalla.Tosin siitä ei vielä mitään patsasta saa.Ja toisaalta,mistäs sitä tietää,vaikka ne olisi yksi ja sama henkilö.

Thanks, mutta kyllä tuo toinen puupää ( siis tuo mun tappelukaveri) on eri hyypiö,kuin minä. En sentään vielä niin dorka ole ,että täälä ihan itsekseni kinaisin ;)

• huomaaaaaa
        Justiinax kirjoitti:

Thanks, mutta kyllä tuo toinen puupää ( siis tuo mun tappelukaveri) on eri hyypiö,kuin minä. En sentään vielä niin dorka ole ,että täälä ihan itsekseni kinaisin ;)

No Justiinax ei tarvii puupäätä kun Justiinaxulla on jo puupää valmiina omasta takaa.

• Huoltomies 55

sulle lähettyyn "kyselyyn"?

• Justiinax

Ihmetyttää vaan ,että kun tuo yks pulvaani mollaa, että mä en pysy aiheessa ja muka nauan täälä, mutta eipä se itsekkään sen parempi ole.
        Tahalaan oikeen yllyttää lipsumaan aiheesta noilla piipityksillään.

• ei ymmärrä
        Justiinax kirjoitti:

Ihmetyttää vaan ,että kun tuo yks pulvaani mollaa, että mä en pysy aiheessa ja muka nauan täälä, mutta eipä se itsekkään sen parempi ole.
        Tahalaan oikeen yllyttää lipsumaan aiheesta noilla piipityksillään.

No niin taas Justiinax alkoi jauhaa ei osaa lopettaa. Eikö kukaan saa tuolle dorkalle stoppia???Mikähän puute sillä oikein on???

• ei ymmärrä kirjoitti:

No niin taas Justiinax alkoi jauhaa ei osaa lopettaa. Eikö kukaan saa tuolle dorkalle stoppia???Mikähän puute sillä oikein on???

Sä kärsit ainakin kasvatuksenpuutteesta, kun et osaa muuta, kuin märistä.

• Ei pidä Kansan musiikista
        Justiinax kirjoitti:

Sä kärsit ainakin kasvatuksenpuutteesta, kun et osaa muuta, kuin märistä.

Siis sun puutteet on kyllä jo älyssäkin.
        Et huomaa miten paljon itse täällä natiset. Natiset kun Kansa.
        Täällähän sä taas märiset

• Ei pidä Kansan musiikista kirjoitti:

Siis sun puutteet on kyllä jo älyssäkin.
        Et huomaa miten paljon itse täällä natiset. Natiset kun Kansa.
        Täällähän sä taas märiset

Ja sä mouruat täälä taas, kuin Kari Tapio ainakin.
        Eipä hyvin mene sullakaan.

• huomattu on
        Justiinax kirjoitti:

Ja sä mouruat täälä taas, kuin Kari Tapio ainakin.
        Eipä hyvin mene sullakaan.

Etkö sä Justiinax jo vois pitää tuota suutas kiinni. Sä itse täällä mouruat koko ajan.

• mökkis
        huomattu on kirjoitti:

Etkö sä Justiinax jo vois pitää tuota suutas kiinni. Sä itse täällä mouruat koko ajan.

,kun karhutkin ovat jo heräänneet...

• totta on...
        mökkis kirjoitti:

,kun karhutkin ovat jo heräänneet...

Toi oli tosiaan aika paha mökkis. Persaus edellä Justiinax on joka päivä varmaan noussutkin kun täällä kirjoittaa niin siihen sävyyn hahahhh...

• ounou
        totta on... kirjoitti:

Toi oli tosiaan aika paha mökkis. Persaus edellä Justiinax on joka päivä varmaan noussutkin kun täällä kirjoittaa niin siihen sävyyn hahahhh...

Justiinax on ,kuin perseeseen ammuttu karhu ;)

• pööpöti
        ounou kirjoitti:

Justiinax on ,kuin perseeseen ammuttu karhu ;)

...tätä jahkaamista noiden sekojen kesken ens kevääseen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      79
      5556
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3437
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      2002
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      222
      1921
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      167
      1676
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      1459
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      991
    8. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      960
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      61
      919
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      907
    Aihe