Olin lesbo

Lissu

Minä olin ennen uskoontuloa monien synninhimojen vallassa. Tupakka, viina, seksi ja paljon muita paheita. Jeesus tuli luokseni ja avasi tien uskontielle. Hän ei nimitellyt minua, niinkuin me ihmiset toisillemme monta kertaa teemme. Jeesus sanoi rakastavansa minua langenneena ihmisenä.
Antauduin Jeesukselle ja vapauduin viinasta, tupakasta, lesboudesta, varastamisesta ja monista muista asioista. Synnilliset halut hävisivät ja tilalle tuli terve kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen.
Nykyää minulla on onnellinen suhde miehen kanssa.
Halusin vaan kertoa miten minulle on käynyt, kun tälläkin palstalla tästä asiasta paljon puhutaan.

61

2757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikalapsi

Jahas: joku vakiofoobikoista kokeilee tällä lailla... Mitä tarkoitat, että olit lesbo etkä ole enää? Olit varmasti bi-seksuaali - kas kun ainoaakaan lesbosta heteroksi muuttunutta ei ole olemassakaan - kuten ei joulupukkia, teräsmiestä tai viisasta insinööriäkään.

• Harry,

Kyllä homoudesta vapautuu kuten varastamisesta tai huoruudesta. Sinäkin voit vapautua sielunviholisen kahleista Jeesuksen nimessä.

• poikalapsi
        Harry, kirjoitti:

Kyllä homoudesta vapautuu kuten varastamisesta tai huoruudesta. Sinäkin voit vapautua sielunviholisen kahleista Jeesuksen nimessä.

Jos kerran homoudesta "vapautuu", miksi ei ole olemassa ainoaakaan todistetustio "vapautunutta"? Muuten: kyllä helluntailaisesta taikasukosta selvemmin vapautua voi - ottaa lopultakin vastaan ASIATIETOA ja lopettaa hourimisen ja joutavissa kokouksissa juoksemisen. Näin propagoiva ympäristö ei voi enää saastuttaa ihmisen mieltä: koittaa vapaus helluntaitaikauskosta.

• Angelotta
        poikalapsi kirjoitti:

Jos kerran homoudesta "vapautuu", miksi ei ole olemassa ainoaakaan todistetustio "vapautunutta"? Muuten: kyllä helluntailaisesta taikasukosta selvemmin vapautua voi - ottaa lopultakin vastaan ASIATIETOA ja lopettaa hourimisen ja joutavissa kokouksissa juoksemisen. Näin propagoiva ympäristö ei voi enää saastuttaa ihmisen mieltä: koittaa vapaus helluntaitaikauskosta.

Sinulla on niin valtava viha uskovia kohtaan, mutta silti olet kiinostunut uskosta. minkä vuoksi sinulla on niin paha olo, että pitää purkaa täällä palstalla noita vihantunteita. Johtuuko se siitä, että että kaipaat Jumalan läheisyyttä, mutta et pysty/halua luopua mistään synneistäsi. Taisteletko itsesi kanssa kun taistelet uskovaisten kanssa.

• Lissu

Anna elämä Jeesukselle, niin koet Jumalan voiman.

• poikalapsi
        Angelotta kirjoitti:

Sinulla on niin valtava viha uskovia kohtaan, mutta silti olet kiinostunut uskosta. minkä vuoksi sinulla on niin paha olo, että pitää purkaa täällä palstalla noita vihantunteita. Johtuuko se siitä, että että kaipaat Jumalan läheisyyttä, mutta et pysty/halua luopua mistään synneistäsi. Taisteletko itsesi kanssa kun taistelet uskovaisten kanssa.

En todellakaan vihaa uskovia. Inhoan ainoastaan tuota ylimielistä asennetta. jolla annatte muka "tietona" semmoista ainesta, jolla ei oloe,miktään tekemsitä reaalimaailman kanssa. Ei lesbo muutu heteroksi, eikä sen asian hokeminen tee asiaa yhtään sen kummemmaksi. Kukaan teistä ei koskaan TODISTA väitettään muutoksesta, ei ole ainoaakaan OIKEASTI muuttunutta esitetty. Tuollaista jatkuvaa, tahallista ja tarkoitushakuista valehtelua inhoan, kuten epärehellisyyttä terve ihminen inhoaa.

Jumala on lähelläni ja rakastaa minua. Ei Jumala minulle hoe typeryyksiä, muutamat "uskovat" niin tekevät, kun ottavat kantaa asioihin, joita eivät ole ikinä kohdanneet, joihin eivät koskaan ole vaivautuneet perehtymään.

Minulla ei ole paha olo - kiitos nyt kuitenkin, jos huolissasi olet. Ennemminkin minä haluan auttaa niitä, jotka ovat valinneet sokeuden, taikauskon ja hallusinaatiot tiedon ja näkemisen sijaan.

• Vihtahousu

Nono!! Pikkasen kunnioitusta Poikalapsi insinööreiile!!!! Muutoin puhuit asiaa!

• hyvä
        poikalapsi kirjoitti:

En todellakaan vihaa uskovia. Inhoan ainoastaan tuota ylimielistä asennetta. jolla annatte muka "tietona" semmoista ainesta, jolla ei oloe,miktään tekemsitä reaalimaailman kanssa. Ei lesbo muutu heteroksi, eikä sen asian hokeminen tee asiaa yhtään sen kummemmaksi. Kukaan teistä ei koskaan TODISTA väitettään muutoksesta, ei ole ainoaakaan OIKEASTI muuttunutta esitetty. Tuollaista jatkuvaa, tahallista ja tarkoitushakuista valehtelua inhoan, kuten epärehellisyyttä terve ihminen inhoaa.

Jumala on lähelläni ja rakastaa minua. Ei Jumala minulle hoe typeryyksiä, muutamat "uskovat" niin tekevät, kun ottavat kantaa asioihin, joita eivät ole ikinä kohdanneet, joihin eivät koskaan ole vaivautuneet perehtymään.

Minulla ei ole paha olo - kiitos nyt kuitenkin, jos huolissasi olet. Ennemminkin minä haluan auttaa niitä, jotka ovat valinneet sokeuden, taikauskon ja hallusinaatiot tiedon ja näkemisen sijaan.

puhut asiaa.itse olen lesbo, enkä siitä ikinä tule "parantumaan".ja vaikka ehkä joskus suuntautumiseni muuttuu, se vaan kertoo että olen ollut nuoruudessani naisiin kohdistunut bi, vaikka nyt sanoisin lesbo olevanikin...
        hyvä että löytyy asiaakin.. :)

• The_Ace

1. Fobioilla ei ole mitään tekemistä ko. asian kanssa.
        2. homoseksuaalisuus on Lihan Synti.
        3. Tekemällä parannuksen ja luopumalla Lihan Synnistä, siitä pääsee eroon.
        4. ja Jumalan & Uskon voimalla myös.

jos on vaikeeta, niin; www.Aslan.fi

• exhimot
        hyvä kirjoitti:

puhut asiaa.itse olen lesbo, enkä siitä ikinä tule "parantumaan".ja vaikka ehkä joskus suuntautumiseni muuttuu, se vaan kertoo että olen ollut nuoruudessani naisiin kohdistunut bi, vaikka nyt sanoisin lesbo olevanikin...

Jeeus ei pelasta ketään väkisin, hän kysyi aikanaan ihmisiltä jotka tulivat hänen luokseen "tahdotko sinäkin tulla terveeksi", eli usko Jeesukseen ja hänen sovituksensa vastaanottaminen on vapaaehtoista.
        Jokainen joka on uudestisyntynyt, eli ottanut Jeesuksen sydämmensä, ei kylläkään enää halua elää Jumalan sanan vastaista elämää, siihen kuuluu myös lesbous niinkuin muutkin ns. raamatussa mainitut himot.
        En minäkään enää halua juopotella ja huorata ym. niikuin ennen uskoon tuloa, vaikka monet himot kuuluivat asiaan ja tuntuivat ihan istuvilta luontooni ja kuuluvan normaaliin nykyihmisen elämään.

• huono vertaus
        exhimot kirjoitti:

Jeeus ei pelasta ketään väkisin, hän kysyi aikanaan ihmisiltä jotka tulivat hänen luokseen "tahdotko sinäkin tulla terveeksi", eli usko Jeesukseen ja hänen sovituksensa vastaanottaminen on vapaaehtoista.
        Jokainen joka on uudestisyntynyt, eli ottanut Jeesuksen sydämmensä, ei kylläkään enää halua elää Jumalan sanan vastaista elämää, siihen kuuluu myös lesbous niinkuin muutkin ns. raamatussa mainitut himot.
        En minäkään enää halua juopotella ja huorata ym. niikuin ennen uskoon tuloa, vaikka monet himot kuuluivat asiaan ja tuntuivat ihan istuvilta luontooni ja kuuluvan normaaliin nykyihmisen elämään.

Juoppous on sairaus. Lesboust taas on ihmisen pysyvä ominaisuus, joten jo vertaaminen on ihan järjetöntä. Lesbo pysyy lesbona, sinä saatat raitistua. Hiomot, jotka sinulla ovat sairaita, eivät tee muiden ihmisten himoista sairaita. Sinä et myöskään sovi määrittelemään, mikä on sairasta ja mikä ei.

Miksi olet niin kovin kiihkeästi totuutta vastaan?

• hyvä kirjoitti:

Mikäs minä olen?
        Olenko bi?

Inhioaaan miestäni joka himoitsee mun rahoja(joita minäkin himoitsen). Ja muistan kuinka 13-vuotiaana joku tyttöystävä ehdotti mulle seksiä unessä ja suostuin.
        Ja kuinka seuraavana päivänä heräsin ja tajusin että no, sehän oli tällä kertaa ihan normaalia, mutta ei sitä toiste saa tapahtua, koska kukaan muukaan ei sitä oman sukupuolen kanssa tee.

--- Tällä hetkellä elän suhteessa miehen kanssa, joka on oikeasti kuin itse pahuus. Vaikka lesbous ois melkein sama kuinka inhottava hän on.

• Silakkaloota

Tupakka, viina, seksi, lesbous, varastaminen... Aina puhutte näistä "paheista". Syntejä on paljon muitakin, paljon pahempia: tuomitseminen, valehtelu, itsensä korottaminen, farisealaisuus, ylpeys, turhanpuhuminen, anteeksiantamattomuus, itsekkyys, ahneus, vihanpito, pahat sanat, herjaavat ajatukset, armottomuus... Näistä minä olisin huolissani. Synneistä et pysty luopumaan kertaheitolla uskoon tullessasi. Parannuksen teko on jokapäiväistä kilvoittelua ja kasvua elämän loppuun asti.

• Nasse

mistä vapautua,

ensin voit yrittää vähentää tuota valehtelemista, sitten looginen jatkoaskel on että huomaat se toisen valheen, lahkosi ja harhaisen uskosi.

• en jymmärrä

"Minä olin ennen uskoontuloa monien synninhimojen vallassa."

Siis täh? Tuossapa paradoksi. Miten ne sitten oli syntejä ennen sitä uskoontuloa? Jos et olisi koskaan kuullut uskonnosta etkä tullut uskoon niihin ethän silloin olisi niitä "syntejä" edes pitänyt synteinä. Elikä syntejä niistä tuli vasta uskoon tulosi myötä. Teit siis itsestäsi "langenneen" tulemalla uskoon? Elikä siis puijasit itsesi ansaan. Käyttäkää hyvät ihmiset järkeänne, ette te ole mitään syntisiä.

Ja miten yhtäkkiä muutuit lesbosta heteroksi? Teeskentelemällä? Kieltämällä itsesi? Tuskinpa muutuit. Ja mikä on terve kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen? Eikö ole tervettä kiinnostua samasta sukupuolesta? Onko siinä jotain pahaa?

• uskossa

vielä synnilliset himot heräävät? Voiko saada anteeksi Jumalalta ja miten saa apua jos aina vaan himot painavat päälle. Onko Sinua uskossa ollessa himot yrittäneet houkutella ja miten olet saanut voiman niiden tukahduttamiseen? Kerro ja kertokaa muutkin jotka ootte päässeet vapaaksi ja onko keskusteluryhmiä missä olis samankaltaisia ihmisiä?

• Angelotta

vihastuttaa se, että joku on ymmärtänyt, että homoseksuaalisuus on epänormaalia ja synti Jumalan silmissä. Eivät he halua luopua himoistaan ja synneistään vaan haluavat elää niisä rypien ja yrittävät saada vielä hyväksyntää uskovilta - toisin sanoen uskovat pois uskostaan. Paha yrittää saada uskovia harhautumaan uskomaan, että jotkut asiat eivät ole syntiä vaan saa mielitekojensa mukaisesti elää. Siunausta sinulle.

• te homot

ette voi hyväksyä sitä että joku on päässyt eroon homoudestaan?Te jotka väitätte olevanne suvaitsevaisia suvaitkaa tämäkin.

• Nasse

Valehtelusta ja panettelusta mitä avaaja tietoisesti tekee?

Eikö se ole syntiä?

Sinun kirjoituksesi taasen ei mielestäni ole syntiä koska jokainen pelaa sillä pakalla mikä on jaettu.

• Angelotta
        Nasse kirjoitti:

Valehtelusta ja panettelusta mitä avaaja tietoisesti tekee?

Eikö se ole syntiä?

Sinun kirjoituksesi taasen ei mielestäni ole syntiä koska jokainen pelaa sillä pakalla mikä on jaettu.

Pokeria pelaat pahan kanssa - korteilla, joissa ei ole ässät mukana. Ne on siellä paholaisen hihassa - kun aikasi pelaat niin paha voittaa ässillään ja sitten onkin jo myöhäistä katua. Mikä uskiksissa sinua inhottaa - saatko mielihyvää vai makeat naurut kun saat omasta mielestäsi vitsikkäillä ilmaisuilla härnättyä joitakuita. Mielipiteesi eri jutuissa ovat ristiriitaisia, joten ei voi päätellä muuta kuin - taas yksi Nassesetä, joka on hyvinhyvin vihainen . Rauhaa sinun mielellesi..

• Maija

Joo, homot ja lesbot ovat nykyään julkeita synnissään ja vaativat kaikkien hyväksyntää. Rukoillaan heille hävettävää oloa ja että löytäisivät aidosti Jeesuksen.

• en jymmärrä
        Angelotta kirjoitti:

Pokeria pelaat pahan kanssa - korteilla, joissa ei ole ässät mukana. Ne on siellä paholaisen hihassa - kun aikasi pelaat niin paha voittaa ässillään ja sitten onkin jo myöhäistä katua. Mikä uskiksissa sinua inhottaa - saatko mielihyvää vai makeat naurut kun saat omasta mielestäsi vitsikkäillä ilmaisuilla härnättyä joitakuita. Mielipiteesi eri jutuissa ovat ristiriitaisia, joten ei voi päätellä muuta kuin - taas yksi Nassesetä, joka on hyvinhyvin vihainen . Rauhaa sinun mielellesi..

tätäkään. Kun uskovaisilla on mielipiteet ristiriitaisia eri jutuissa niin se ei olekaan sama asia kuin jos ei-uskovilla on ristiriitoja mielipiteissä. Mielenkiintoista. Johtuukohan tuo siitä Einsteinin suhteellisuusteoriasta? Hmmm.. Mutta sekin kai kielletään Raamatun käskyllä.
        Ei pahaa voi hävittää ilman että hävittää myös hyvän, koska hyvä on pahan vastakohta. Mieti sitä. Hyvä ja paha on saman kolikon kaksi eri puolta. Hyvä ja paha on sama asia joten miksi erotella niitäkään.. kerroppas ystävä hyvä? Olenko minä hyvä vai paha kun en usko kristinuskon jumalaan ja mielestäni homot eivät ole syntisiä?

• Angelotta
        en jymmärrä kirjoitti:

tätäkään. Kun uskovaisilla on mielipiteet ristiriitaisia eri jutuissa niin se ei olekaan sama asia kuin jos ei-uskovilla on ristiriitoja mielipiteissä. Mielenkiintoista. Johtuukohan tuo siitä Einsteinin suhteellisuusteoriasta? Hmmm.. Mutta sekin kai kielletään Raamatun käskyllä.
        Ei pahaa voi hävittää ilman että hävittää myös hyvän, koska hyvä on pahan vastakohta. Mieti sitä. Hyvä ja paha on saman kolikon kaksi eri puolta. Hyvä ja paha on sama asia joten miksi erotella niitäkään.. kerroppas ystävä hyvä? Olenko minä hyvä vai paha kun en usko kristinuskon jumalaan ja mielestäni homot eivät ole syntisiä?

kumman valitset hyvän vai pahan puolen kolikostasi. Jumala antoi vapaan tahdon meille kaikille. Sinähän voit tietysti heittää kruunaa ja klaavaa kolikollasi, jos niin tykkäät. Ei ihminen ole pahaksi luotu vaan paha saa tekemään syntiä. Jokainen ihminen tekee syntiä ja pahaa vastaan tulee kilvoitella koko elämänsä ajan. Se ero meissä on, että minä kilvoittelen syntiä vastaan mutta sinä et - sinä vain kuittaat asian ja kai ostat sillä kolikollasi mielenrauhaa marketista.

• ei jymmärrä
        Angelotta kirjoitti:

kumman valitset hyvän vai pahan puolen kolikostasi. Jumala antoi vapaan tahdon meille kaikille. Sinähän voit tietysti heittää kruunaa ja klaavaa kolikollasi, jos niin tykkäät. Ei ihminen ole pahaksi luotu vaan paha saa tekemään syntiä. Jokainen ihminen tekee syntiä ja pahaa vastaan tulee kilvoitella koko elämänsä ajan. Se ero meissä on, että minä kilvoittelen syntiä vastaan mutta sinä et - sinä vain kuittaat asian ja kai ostat sillä kolikollasi mielenrauhaa marketista.

Mikä sitten on se absoluuttinen paha? Mikä on absoluuttinen hyvä? Miten sitten selittää sen että jotkin asiat ovat joidenkin mielestä hyviä ja toisten mielestä ne samat asiat ovat pahoja? Siten että hyvä ja paha ovat pelkkiä käsitteitä. Ei mikään ole itsessään joko hyvä tai paha vaan molemmat yhtä aikaa, Yin ja Yang.

Mutta niinhän se on että se on jokaisen oma valinta mitä uskoo. Toivottavasti voitat sen kilvoittelusi. Ja minäpäs muuten lähden kohta sinne markettiin ihan oikeastikin.. :)

• valheet ovat synti
        te homot kirjoitti:

ette voi hyväksyä sitä että joku on päässyt eroon homoudestaan?Te jotka väitätte olevanne suvaitsevaisia suvaitkaa tämäkin.

Ei valehtelua tarvitse suvaita.

• Lissu

Täytyy uskoa raamatun sanaan ja Jumalan muuttavaan voimaan. Ensin usko, sitten muutos elämään. Vaikka omin voimin lopettais, vaikka varastamisen, niin se ei riitä Taivaspaikkaan. Jeesus tahtoo, että ihminen löytää uskon sellaisena kuin on.

• tapaus

Minäkin olen kokenut Jumalan muuttavan voiman samanlaisena kuin Lissu. Kiitos Jumalalle.

• Jarmo

Minäkin olin Lesbo nuorempana, mutta nyt tykkään naisista.

• kaisa

Minäkin olen aina välillä vähän lebso ja kerran poltin jopa tupakan.

• en jymmärrä
        kaisa kirjoitti:

Minäkin olen aina välillä vähän lebso ja kerran poltin jopa tupakan.

että tupakan polttaminenkin on syntiä. Eihän kai? Entäpä jos tupakan vain sytyttää palamaan mutta ei polta sitä? Mites purutupakka? On kyllä aika ihmesyntejä.. täytyy myöntää. Onko näille kaikille synneille olemassa jokin lista jota aina päivitetään pidemmäksi ja laajemmaksi kun tiede tekee uusia keksintöjä? Kertokaas te tietäväiset. Entä jos ei usko jonkin asian olevan syntiä, onko se silloin syntiä? Onko syntiä olla synnitön?

• Nassen
        en jymmärrä kirjoitti:

että tupakan polttaminenkin on syntiä. Eihän kai? Entäpä jos tupakan vain sytyttää palamaan mutta ei polta sitä? Mites purutupakka? On kyllä aika ihmesyntejä.. täytyy myöntää. Onko näille kaikille synneille olemassa jokin lista jota aina päivitetään pidemmäksi ja laajemmaksi kun tiede tekee uusia keksintöjä? Kertokaas te tietäväiset. Entä jos ei usko jonkin asian olevan syntiä, onko se silloin syntiä? Onko syntiä olla synnitön?

kaikki mahdollinen mikä voidaan keksiä on syntiä paitsi tupakanpoltto.

Siis, pane roihuamaan vpaasti ja vedä henkeen valintasi mukaan.

• Nasse
        en jymmärrä kirjoitti:

Purutupakka on syntiä.häpeä jumalaton. maito on pahuuden juomaa ja samoin riisi. ne ovat synneistä kauheimpia!katukaa syntiset!

• En jymmärrä
        Nasse kirjoitti:

Purutupakka on syntiä.häpeä jumalaton. maito on pahuuden juomaa ja samoin riisi. ne ovat synneistä kauheimpia!katukaa syntiset!

No entä mitä ruokia on lupa syödä ja milloin? Onko olemassa nukkumaanmenoaikakin jota pitää noudattaa jotta välttää synnin tekemisen? Onko tv:n katsominen syntiä? Entä onko se syntiä jos menee Britanniaan ja ajaa autolla vasemmalla puolen kaistaa eikä oikealla kuten Suomessa? On internetin käyttö syntiä?

• Kalevi
        En jymmärrä kirjoitti:

No entä mitä ruokia on lupa syödä ja milloin? Onko olemassa nukkumaanmenoaikakin jota pitää noudattaa jotta välttää synnin tekemisen? Onko tv:n katsominen syntiä? Entä onko se syntiä jos menee Britanniaan ja ajaa autolla vasemmalla puolen kaistaa eikä oikealla kuten Suomessa? On internetin käyttö syntiä?

Pipareita ja mämmiä saa syödä.kaikki muu ruoka on mässäilyä, ja se johtaa SYNTIIN!Ruotsissa saa ajaa vasentapuolta ja Forssassa, mutta muulla ajaminen on kokonaan SYNTIÄ!

Tv.stä saa katsoo uutiset,sään ja a-studion, mutta kaikki muu on JYRKÄSTI KIELLETTYÄ.

Muut asiat jotka ovat syntiä löydät seuraavalta sivulta:
        http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/siv/

• Kiitos

Kiitos Jumalalle että joku on kertonut kokemuksensa niinkuin se raamatun valossa tapahtuu. Jeesus kantoi ristille kaiken synnin saastan. Hän voitti kaikki synnin himot ja Hänessä saamme voiton. Ylistys Herralle. Golgatan veressä voima on voima niin suuri ja ihmeellinen..

• hessu

Lupaatko pyhästi, Pyhän Jumalan kaikkivaltiaan vapahtajasi edessä että näin on tosiaan käynyt, vai voittaako tarkoitus vain keinot???

• Jumalani

edessä. Hän näkee sydämmeni ja tietää kaiken minusta.

• Heppu
        Jumalani kirjoitti:

Ja olet siis tosiaan keskustelun avaaja, "Lissu"the(ex?)lesbo?

• heppu
        Jumalani kirjoitti:

Odotan vastausta...Jos et pyhästi lupaa Jumalan edessä että puhuit totta voimme kaikki päätellä että feikkasit joko lesboutesi tai nimesi tai molemmat...

• Uskova lesbo

Elän elämääni onnellisena, pyyteettömästi, toisia ihmisiä auttaen. En tee muille kuten en soisi itsellenikään tehtävän.
      Olen heikko. Siksi Jeesus on kuollut ristillä Minunkin syntieni puolesta.
      Ei ole synnitöntä ihmistä. Ei ole ihmistä, joka kohtaa Armon "paremmin" kuin toinen.
      Minä rakastan Jumalaa, elämää, ihmisiä tässä elämässä. Mahdollisuutta tukea ja auttaa omia lähimmäisiäni monissa elämän solmukohdissa.

Jos koit olevasi onneton biseksuaalisuutesi tähden ja sait uskosta voimaa seurustella miehen kanssa, olen puolestasi onnellinen. Jos taas "muutit" itsesi heteroksi palvellaksesi Jumalaa "paremmin" olen puolestasi pahoillani.

Emme me voi elää rikkomatta Vanhan ja Uuden Testamentin sääntöjä. Se on yksinkertaisesti mahdotonta. Elämä on tässä ja nyt. On pakko mukauttaa oppeja, löytää se ydin: Usko, Toivo, Rakkaus.

Raamatun ydin on armo. Ihmisen on oltava nöyrä tunteakseen armon. Ei Jumalan kasvojen eteen voi mennä sanomaan "Nyt minä olen puhdas ja synnistä vapaa", koska se ei ole totta. Ihminen voi tavoitella hyvyyttä, hartautta ja hurskautta, mutta viime kädessä Jumala sen päättää, ken meistä on oikeutettu Taivasten Valtakuntaan.

Siunausta kaikkien kevääseen!

• upotettu.

Etkö lukenut mitä aloittaja kirjoitti!?

>>Jeesus tuli luokseni ja avasi tien uskontielle. Hän ei nimitellyt minua, niinkuin me ihmiset toisillemme monta kertaa teemme. Jeesus sanoi rakastavansa minua langenneena ihmisenä.
        Antauduin Jeesukselle ja vapauduin viinasta, tupakasta, lesboudesta, varastamisesta ja monista muista asioista. Synnilliset halut hävisivät ja tilalle tuli terve kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen>Joh 8:1 Mutta Jeesus meni Öljymäelle.

2 Ja varhain aamulla hän taas saapui pyhäkköön, ja kaikki kansa tuli hänen luoksensa; ja hän istuutui ja opetti heitä.

3 Silloin kirjanoppineet ja fariseukset toivat hänen luoksensa aviorikoksesta kiinniotetun naisen, asettivat hänet keskelle

4 ja sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, tämä nainen on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä.

5 Ja Mooses on laissa antanut meille käskyn, että tuommoiset on kivitettävä. Mitäs sinä sanot?"

6 Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.

7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".

8 Ja taas hän kumartui alas ja kirjoitti maahan.

9 Kun he tämän kuulivat ja heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä nainen, joka seisoi hänen edessään.

10 Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"

11 Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; "mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

>>Hepr. 10:26
        "Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä"

• poikalapsi
        upotettu. kirjoitti:

>>Jeesus tuli luokseni ja avasi tien uskontielle. Hän ei nimitellyt minua, niinkuin me ihmiset toisillemme monta kertaa teemme. Jeesus sanoi rakastavansa minua langenneena ihmisenä.
        Antauduin Jeesukselle ja vapauduin viinasta, tupakasta, lesboudesta, varastamisesta ja monista muista asioista. Synnilliset halut hävisivät ja tilalle tuli terve kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen>Joh 8:1 Mutta Jeesus meni Öljymäelle.

2 Ja varhain aamulla hän taas saapui pyhäkköön, ja kaikki kansa tuli hänen luoksensa; ja hän istuutui ja opetti heitä.

3 Silloin kirjanoppineet ja fariseukset toivat hänen luoksensa aviorikoksesta kiinniotetun naisen, asettivat hänet keskelle

4 ja sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, tämä nainen on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä.

5 Ja Mooses on laissa antanut meille käskyn, että tuommoiset on kivitettävä. Mitäs sinä sanot?"

6 Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.

7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".

9 Kun he tämän kuulivat ja heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä nainen, joka seisoi hänen edessään.

10 Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"

11 Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; "mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

"Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä"

MITEN ihminen muka voi vapautua lesboudesta? Sehän on suunnilleen sama kuin että sinä vapautuisit tyhmyydestä... Kylläse nyt niin vain on, että ihmisen on niillä palikoilla perlattava, jotka syntyessään on saanut.

• Lissu
        upotettu. kirjoitti:

Kiitos että vastasit hänelle "ukovalle lesbolle". Ajattelen ja koen ihan samalla tavalla raamatun valossa tämän asian. Lesbous on inhottava synnillinen himo ja se lähtee Jeesuksen voimasta niinkuin esim. tupakan himo. Kun tupakanpolton on lopettanut niin vähän ajan päästä tupakka haisee tosi pahalta, samoin on lesbous.

• heppu
        Lissu kirjoitti:

Kiitos että vastasit hänelle "ukovalle lesbolle". Ajattelen ja koen ihan samalla tavalla raamatun valossa tämän asian. Lesbous on inhottava synnillinen himo ja se lähtee Jeesuksen voimasta niinkuin esim. tupakan himo. Kun tupakanpolton on lopettanut niin vähän ajan päästä tupakka haisee tosi pahalta, samoin on lesbous.

Olet nähtävästi palannut!
        Voisitko nyt ystävällisesti vihdoinkin, omalla nimelläsi, kaikkivaltiaan Jumalan, vapahtajasi Jeesuksen kristuksen edessä, pyhästi luvata, että olet ollut rehellinen tässä asiassa??
        Että olet tosiaan entinen lesbo jonka Jumala on muuttanut heteroksi ja nyt sitten todellakin olet hetero. Että tuo entinen lesboutesi ei ollut vain jotain pientä kokeilua, vaan että todella olit lesbo, sanan oikeassa merkityksessä.

• Suorat
        heppu kirjoitti:

Olet nähtävästi palannut!
        Voisitko nyt ystävällisesti vihdoinkin, omalla nimelläsi, kaikkivaltiaan Jumalan, vapahtajasi Jeesuksen kristuksen edessä, pyhästi luvata, että olet ollut rehellinen tässä asiassa??
        Että olet tosiaan entinen lesbo jonka Jumala on muuttanut heteroksi ja nyt sitten todellakin olet hetero. Että tuo entinen lesboutesi ei ollut vain jotain pientä kokeilua, vaan että todella olit lesbo, sanan oikeassa merkityksessä.

Minun nimeni on ? ja se riittäköön sinulle. Sinä vaikutat huijarilta mitkä lie syysi. Muista että Jumala näkee sinun tekosi ja ajatuksesi ja suunnitelmasi. Olkoon hänen kätensä päälläsi. Hyvää jatkoa ja tylsää näppäimistöä.. näitä toivottaen ?.

• heppu
        Suorat kirjoitti:

Minun nimeni on ? ja se riittäköön sinulle. Sinä vaikutat huijarilta mitkä lie syysi. Muista että Jumala näkee sinun tekosi ja ajatuksesi ja suunnitelmasi. Olkoon hänen kätensä päälläsi. Hyvää jatkoa ja tylsää näppäimistöä.. näitä toivottaen ?.

Omalla nimelläsi tarkoitan tietenkin Lissua, nicci nimeäsi. Ei ole tarkoitus udella oikeaa nimeäsi.Anteeksi jos luulit niin.

Eli siis,lupaat vain pyhästi Jumalan, Jeesuksen Kristuksen edessä että puhuit totta ja sitten kirjoitat sinne nimimerkin kohdalle "Lissu". Sillä selvä, niin helppoa se on jos puhut totta...
        Voit olla varma että en muuten usko tarinaasi eikä usko kukaan muukaan aivopestyja hihhuleita lukuunottamatta...

• The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

MITEN ihminen muka voi vapautua lesboudesta? Sehän on suunnilleen sama kuin että sinä vapautuisit tyhmyydestä... Kylläse nyt niin vain on, että ihmisen on niillä palikoilla perlattava, jotka syntyessään on saanut.

"MITEN ihminen muka voi vapautua lesboudesta? "

- Antamalla Jumalan Rakkauden puhdistaa sydän, ja hylkäämällä Irstas Lihan Synti. Kukaan ei synny homoksi, siihen kasvetaan. homoseksuaalisuus on Syntiä, kauhistus Jumalan silmissä.

• poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

"MITEN ihminen muka voi vapautua lesboudesta? "

- Antamalla Jumalan Rakkauden puhdistaa sydän, ja hylkäämällä Irstas Lihan Synti. Kukaan ei synny homoksi, siihen kasvetaan. homoseksuaalisuus on Syntiä, kauhistus Jumalan silmissä.

Jospa Ace vaivautuisit perustelemaan nuo taikauskoon ja fobiaan perustuvat huutosi. MIKSI ei ole ainoaakaan homosta heteroksi muuttunutta, jos semmoisia siis muka on olemassa? MIKSI Luoja omaa työtään peukaloisi? Jos itse olet tyytymätön homouteesi, ongelma on kaiketi sinun eikä Jumalan. Ota vastaan asiatietoa ja ala elää, tule pois fobiasi varjosta.

• The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

Jospa Ace vaivautuisit perustelemaan nuo taikauskoon ja fobiaan perustuvat huutosi. MIKSI ei ole ainoaakaan homosta heteroksi muuttunutta, jos semmoisia siis muka on olemassa? MIKSI Luoja omaa työtään peukaloisi? Jos itse olet tyytymätön homouteesi, ongelma on kaiketi sinun eikä Jumalan. Ota vastaan asiatietoa ja ala elää, tule pois fobiasi varjosta.

Sinäkin alkaisit lukemaan Raamattua, niin huomaisit että olen oikeassa tämän ko. Irstailun suhteen. :)

• syntiä?

Kuka kumma nämä listat on määritellyt?

• ...vaikka en ymmärräkään...

eikö Jeesuksen opeissakin lähimmäisen rakastaminen ole tärkeintä?itse olen lesbo, ja todella ylpeä siitä.voin tunnustaa ajatukseni ja haluni sellaisina kuin ne ovat, eikä minulla todellakaan ole tarvetta vetää valheiden verkkoa päälleni ja kieltää tunteitani..vaikka suuntautumisei on mitä on, oletan jumalan rakastavan itseäni sellaisena kuin olen.
      olen pahoillani puolestasi, en Jumalan ja Jeesuksen löytämisestä, vaan siitä, ettet voi kohdata identiteettiäsi. kun olet seurustellut miehesi kanssa 20,30, jopa 50 vuotta, saatat ymmärtää erheesi. mutta onnellista elämää, jos voit tuosta vain luopua "himostasi, synnistäsi ja irstaudestasi" ollessasi "joskus" kiinnostunut samasta sukupuolesta kuin itse olet.

• Maija

Ota yhteyttä johonkin Helluntai pastoriin. Olet aika vaarallisessa tilassa jos olet edes uskossa oikeasti. Ylpeä synnissään. Järkyttävä tilanne. Rukoilen puolestasi että silmäsi avautuisivat. Toisaalta saatat olla myös huihari, niitä on näillä palstoilla joskus. Ettei sinulla vain olis Jumalana riivaaja henki kun niin ylpeilet synnillä. Jos aidosti etsit Jeesusta niin kysy Häneltä rukouksessa niin asia äkkiä selviää.

• oman tiensä kulkija
        Maija kirjoitti:

Ota yhteyttä johonkin Helluntai pastoriin. Olet aika vaarallisessa tilassa jos olet edes uskossa oikeasti. Ylpeä synnissään. Järkyttävä tilanne. Rukoilen puolestasi että silmäsi avautuisivat. Toisaalta saatat olla myös huihari, niitä on näillä palstoilla joskus. Ettei sinulla vain olis Jumalana riivaaja henki kun niin ylpeilet synnillä. Jos aidosti etsit Jeesusta niin kysy Häneltä rukouksessa niin asia äkkiä selviää.

kommentoit edelliseen viestiini, joten tässä tarkennusta.
        en nyt sitä ihan niin tarkoittanu, mitä ilmeisesti luulit.kuulun kirkkoon ja uskon jollakin tasolla Jumalaan.toisinsanoen elän elämääni, tietäen että ehkä jostain löytyy ylempi voima, vaikka en sitä ajattelekaan.en tunne tekeväni syntiä, vaikka se niin Raamatun mukaan olisikin, jos elän omaa elämääni rakastaen naisia,vaikka itse samaa sukupuolta olenkin.

kuitenkaan en itselleni voi mitään enkä todellakaan ala elämään valheessa, niinkuin ilmeisesti keskustelun aloittanut henkilö tekee.
        jos Jumala ja muut ihmiset eivät suuntautumistani salli, olen valmis heidät jättämään.parempi onnellinen elämä omana itsenään, kuin eläminen valheessa vain sen takia, että muut eivät elämääni ja halujani ymmärrä.

valehtelijana voit toki pitää, mutta yleensä tapanani kuitenkin puhua totta, vaikka vain keskustelupalstalle kirjoittaessa.

• heppu
        oman tiensä kulkija kirjoitti:

kommentoit edelliseen viestiini, joten tässä tarkennusta.
        en nyt sitä ihan niin tarkoittanu, mitä ilmeisesti luulit.kuulun kirkkoon ja uskon jollakin tasolla Jumalaan.toisinsanoen elän elämääni, tietäen että ehkä jostain löytyy ylempi voima, vaikka en sitä ajattelekaan.en tunne tekeväni syntiä, vaikka se niin Raamatun mukaan olisikin, jos elän omaa elämääni rakastaen naisia,vaikka itse samaa sukupuolta olenkin.

kuitenkaan en itselleni voi mitään enkä todellakaan ala elämään valheessa, niinkuin ilmeisesti keskustelun aloittanut henkilö tekee.
        jos Jumala ja muut ihmiset eivät suuntautumistani salli, olen valmis heidät jättämään.parempi onnellinen elämä omana itsenään, kuin eläminen valheessa vain sen takia, että muut eivät elämääni ja halujani ymmärrä.

valehtelijana voit toki pitää, mutta yleensä tapanani kuitenkin puhua totta, vaikka vain keskustelupalstalle kirjoittaessa.

Aloittajahan se tässä se valehtelija juuri olikin. Joku näistä raamatulla hakkaajista siellä vain todisteiden puutteessa ajatteli että kyllä tarkoitus pyhittää keinot ja keksi itselleen lesbo menneisyyden...

• asiasta kiinnostunut

onko kenelläkään käsitystä siitä, mitä raamatussa todella lukee samaan sukupuoleen kohdistuvasta kiinnostuksesta?
      sain käsityksen viestejä lukiessani, että se on vain himo,kuten viinaan tai tupakkaan, joka taas sitten on syntiä.mutta onhan se himo joillakin eri sukupuolen edustajiinkin ja ihan yhtä voimakas kuin homoseksuaaleilla.
      pystyykö joku kertomaan miten asian laita todella on, itse en sitä tiedä.

• The_Ace

Kaikenlainen homoseksuaalinen suuntautuminen, ihastuminen/rakastuminen yms. on Irstasta/viallista suuntautumista, kauhistus Jumalalle -> Syntiä.

• Tässä nähdään että muutamat homot ja lesbot kokevat sen uhkana heidän elämässä kun Jumala on vapauttanut Lissu lespoudesta...

Koetko sen vaarana uhkana että kaikki muutkin Raamatusta on totta myös, kun Lissu ei enää ole lespo ??

• Aloitus on täyttä soopavesivaletta. Kiihkohellari tai joku muu "oikeauskoinen" syöttää pajunköyttä.

Aloitus oli teoreettinen. Kansalainen oli joutunut elämässään pahoihin vaikeuksiin, jopa rikosten tielle.
      Vastatkaapa, miksi Jeesus kiusasi ihmistä raa,alla tavalla? Mahdollisesti vaurioitti kansalaisen terveyttä, eikä korjaa sitä takaisin. Kansalaisen mukana kymmeniä muita joutui kärsimään.

Älkääkä väittäkö, että kysessä oli koettelu. Kyseessä oli julma sadismi, kansalaisen fyysisellä ja henkisellä mieklenterveydellä leikkiminen.

Aloitus pikemmin propagoi tunnusta: Kanssaihmisiä saa kiusata, raiskata, kohdella kaltoin ym. Siitä ei ole kaukana ajatus, että "tosiuskova" saa oikeiden kiusaamiselle.

• Jymykalle

Tsekkaamalla Vauva lehden kotiäitien forum- palstaa, tulin vakuuttuneeksi, että uskossa olo on paras ratkaisu. Näiden äitien elämästä heijastuu suomalaisen naisen moraali, joka on olematon tai animalian tasolla, mutta heille pitäisi kertoa valkuudesta joka pimeydessä loistaa! (Hei herkille, jos tsekkaat)

• Jymykalle

Korjaan; valkeudesta, joka pimeydessä loistaa!

• metu888

Todistuksesi on hyvä ja aito ! Näin toimii Jeesus Kristus vapahtajamme !!! Heb 13:8. Synnin ja kuoleman valta ON murrettu, kiitos Jeesus !!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      81
      3888
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      95
      3271
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      117
      2554
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1734
    5. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      142
      1628
    6. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      76
      1560
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      90
      1483
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      103
      1421
    9. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1113
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      59
      1111
    Aihe