Löytyykö tälllaisia suomesta?
Ferrari 512 TR
5
1758
Vastaukset
- myynnissä
http://www.oikotie.fi/company_details?exit=used_car_search&from=company&companyId=18915&companyName=/
tuolla on ainakin yksi myynnissä hintaan 99.000 €- Turkkulainen
Siis nyt pitää muistaa että toi Auto Le Mans ei kanna mitään vastuuta auton lopullisesta hinnasta kuluttajalle, vaan antaa viitteellisen autoveroarvion. Se hinta, jonka he ilmoittavat on hyvin edullisella tavalla laskettu asiakkaan innostamiseksi päätöksen tekoon.
Ja kuten varmasti huomasit autot eivät ole Suomessa... - king-david
Jos itse hakee ko. pelin Saksasta niin kulut ovat parhaimmillaan reilusti alle tonnin. Jopa 500-600 eurolla saattaa päästä. Mutta yleisesti ottaen kulut ovat siinä tonnin paikkeilla.
Tämä firma laskuttaa 6.000 euroa.
Olen hakenut Saksasta kaksi Ferkkua Suomeen - en kyllä suosittele tälläistä välittäjää alkuunsakaan.
Muutoinkin kannattaa huolella suunnitella hakureissu. Kannattaa selvitää 3-4 kiinnostavan auton tiedot ja osoitteet ja etukäteen ottaa myyjiin yhteys. Paikanpäällä sitten vertailu ja tinkiminen käyntiin.
- Nähnyt
Ainakin sillä yhellä strippari-homolla on testarossa myynnissä. Olikohan 89 000 pyynti ja suomen kilvissä on.
- ole.
sama , 512 tr on testarossasta seuraava malli ja 512 tr:n jälkeen tuli vielä 512m...( kaikissa kuitenkin äitiautona testarossa ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237