ITSEMURHAA HAUTOVAT,ETTEKÖ TAJUA

Anonyymi

että tekin JOSKUS KUOLETTE ja se tulee tapahtumaan vääjäämättä.
Miksi te tuhlaatte oman elämänne kitisemällä,miksi en nyt jo kuole/haluan kuolla
etc ....jos teillä on voimia kirjoittaa tälle palstalle,niin sitten on myös voimia muuttaa
elämäänsä. Joo,masentuneelle ei voi sanoa:ota nyt itteäs niskasta kiinni ym.
Miekkariin ei pääse ym ym mutta SILTI!TEHKÄÄ ELÄMÄLLÄNNE JOTAIN!

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jatkoa.KYLLÄ SE KUOLEMA SITTEN TULEE.

    • Anonyymi

      Mies matkusti meksikoon päättämään päivänsä, vietti viikon huorien ja kokaiinin merkeissä, päätti jatkaa elämistä.

    • Anonyymi

      Minun tytär yritti vuosia sitten itsemurhaa. Sairaalassa onneksi tuli järkiinsä. Hän oli koulukiusattu yms. Nykyään hän on ammattiin opiskellut,töissä oleva kaunis ihminen! Hän pääsi masennuksesta. Olen kiitollinen,että hän elää!!

    • Anonyymi

      No jos haluaa tehdä itsemurhan koronahysteriasta eroon päästäkseen se pitää tehdä nyt eikä viidestoista päivä.

    • Anonyymi

      Ihmettelen aina samaa ruikutusta netissä. Uskon että oikeasti tyypit, jotka haluavat oman käden päästä poistua elävien kirjoista, t e k e v ä t oman ratkaisunsa, eivät kerjä itsesääliä netissä.

    • Anonyymi

      Minä olen se yksittäis tapaus tulevissa tilastoissa jotka on tehnyt itsemurhan alle 30v ikäisenä. En valita tai hae huomiota.
      Olin nuorena aika positiivinen vaikka ongelmia oli silloin kotona, riitelyy, juomista riitelyy,(lapsuudesta asti) sellaista tyypillistä menoa mitä vähän kouluttautuneet, kunnan luukussa asuvat vanhemmat nyt ovat.
      17 ikäsenä iski kamala masennus se kaikki kurjuus ja kokemus mitä on saannut kokea kun sen yks päivä tajuaa mistä sekopäisestä joukossa sitä on elännyt niin kun sen vasta kunnolla hahmotin niin masennuin aivan täysin siitä lähtien lähti liikkeelle että haluan todella kuolla. En ole tähän asti varsinaisesti mitään ilon päivää nähnnyt. Jokainen solu minussa huutaa vain kuolemaa, vaikka päällepäin se ei näy. Itsemurha proserssi voi kestää vuosia ennen varsinaista tekoa kuten omassa tapauksessani, tulen sen tekemään en nyt en viikon päästä tai puolenvuoden päästä mutta lähi tulevaisuudessa sen kummiskin teen.

    • Anonyymi

      Tajutaan kyllä. Mutta kipu voi olla niin sietämätöntä, ettei enää tunne jaksavansa. Ammottava tyhjyys sisällä.

      • Anonyymi

        tuo on varmastikin,monilla tuo että vajoaa johonkin mustaan aukkoon ja kaikki muu jitenkin vaan katoaa ympäriltä ja on vaan siinä omassa tyhjyydessä.


    • Anonyymi

      Teen koko aika. Juon, kusen asioita entisestään, sairastelen, olen taakkana, varmaan kohta paskon housuunikin, heristän jokaiselle nyrkkiä naama norsunvitulla, jne.

    • Anonyymi

      Tuosta alotukseta huokuu se ymmärtämättömyys yksittäisen ihmisen tuskaa kohtaan. Eikä sitä ymmärrystä olekkaan jos ei toisen saappaissa ole elänyt. Tällaiset aloitukset on melko säälittäviä vaikka niissä ikäänkuin hyvä tarkoitus oiskin.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa,olen kylläkin varmaan yks maailman epäempaattisimmista ihmisistä,mutta
        ymmärrän kyllä ihan tasan tarkkaan,miltä jostakin voi oikeasti tuntua.Painiskelen samojen asioiden kanssa itsekkin-olo on kuin vuotavalla veneellä-kamppailen pysyäkseni pinnalla.
        Jos katsoo noita Jim-kanavan poliisit sarjaa niin siinä aika usein joku uhkaa mennä junaradalle ja alkaa hirvee härdelli-mm junaliikenne pitää pysäyttää. Kaikenmaailman itsemurhalla uhkailijat jotka kiristää puolisoitaan ja lähtee vaikka iiikenteeseen eivät ainakaan minulta minkäänlaisia sympatioita. Jos joskus joku lukis ajatuksella ja suodattas sen pointin seiltä rivien välistä.


    • Anonyymi

      Lopetan elämäni joskus sitten kun mun pinna palaa lopullisesti mikä liittyy mun vammaani. Vammani takia, mä en koskaan voi olla normaali muiden joukossa. Kukaan ei selvästi välitä minusta aidosti, ihmisten mulkoilu käy hermoilleni joten mulkoilen takaisin ja syrjiminen ottaa päähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe