Onko Jumalalla huumorintajua

Anonyymi

Ainakin hyvät naurut olen saanut.
Vasta järjestin juhlia.
Mietin kun minulla on ihan paripuolia kahvikuppeja enkä muutoinkaan ole kovin astua ihmisiä että niitä hankkisin tai keräilisin.
Olin joten kuten voinnissani, joka ei ollut paras mahdollinen saanut siivottua ja leivottua juhlua edeltävänä päivänä ja illalla mietin että ne viheliäiset kahvikupit, en muistanut niitä.
En myöskään olisi raskinut ostaa kallista kahvikuppisarjaa joten mietin halpoja vaihtoehtoja. En halua sijoittaa astioihin.
No ilta oli jo pitkällä ja päätin siinä, etten siinä voinissani jaksa nyt muuta että antaa olla vaikka motit juhlapöydässä että ihan sama.
Kuitenkin mielessöni käväisi arabian kermakko ja sokerikko jotka olimme joskus saaneet aikoinaan häälahjaksi. Saimme silloin koko ateria sarjan eli astiaston.
Kaikki kahvikupit lautasineen oluvat särkyneet aikojen saatossa ja astiastosta jäljellä oli enää sokerikko ja kermakko.
Olin jo jonkin aikaa harmitellut sitä miten en ollut pitänyt parempaa huolta lahjakupeista.
No menin nukkumaan ja aamulla herätessäni aukaisin tori. fi myyntipalstan. Ja ensimmäisenä silmiini osui juuri nuo arabian kupit lautasineen 12 kpl ja edullisesti. Olivat tulleet myyntiin muutama minuutti aikaisemmin. Jess..
Eikun varaamaan. Pieni ongelma oli 80km välimatka koska en ole ajanut autoa aikoihin.
No huomasin että astiasto oli myynnissä siskoni naapurissa 🤣
Soitin siskolleni.... Joka kipaisi hakemassa kupit. Kaiken kukkuraksi suskollani sattui juuri olemaan kylässä tuttuni joka oli juuri lähdössä ajamaan sille paikkakunnalle jossa minä asun 😂
Eli sain kupit ihan melkein reaaliajassa kotiin.
Kyllä nauratti ja laulatti

ST

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

“Herra nauraa jumalattomalle, hän tietää, että tilinteon päivä tulee.” (Ps 37:13)

“Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.” (Ps 2:4)

• Anonyymi

Kiitos Jumalan. Kiitetään kaikesta. Ylistys ja kunnia iänkaikkisesta iänkaikkiseen nyt ja taivaassa.
        Hön on hyvä.

ST

• Anonyymi

Mutta se mikä tuossa oli huumorintajua oli se, että illalla heitin Jumalalle ajatuksen, että sinä saat nyt käsiisi tämän kahvikuppi asian etten jaksa sitä enempää miettiä vaan jätän sen kokonaan sinulle.
      Elikkä silleesä 🤣🤣

ST

• Tuo kuulostaa jo ihmeeltä. Tosi hyvä kertomus. Onnea uusista vieläpä arabian kahvikupeista.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Tuo kuulostaa jo ihmeeltä. Tosi hyvä kertomus. Onnea uusista vieläpä arabian kahvikupeista.

No sanos muuta, että vielä arabiaa kun aattelin että korkeintaan ostan halvimman mitä löydän ja lopulta luovuin koko ajatuksesta niin sain nuo Arabiat 50 e. lla ja nekin maksoin aikaisemmin saamallani lahjarahalla joka oli tuon 50e 🤣
        Kyllä nauratti

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sanos muuta, että vielä arabiaa kun aattelin että korkeintaan ostan halvimman mitä löydän ja lopulta luovuin koko ajatuksesta niin sain nuo Arabiat 50 e. lla ja nekin maksoin aikaisemmin saamallani lahjarahalla joka oli tuon 50e 🤣
        Kyllä nauratti

ST

Sama astiasto uutena 100e katsoin netistä

ST

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nauratti

ST

En mää tiiä mikä tässä niin vitsikästä on. Pistää kysymään miksi Jumala tällä tavoin lähestyy sinua. Mutta ymmärrän ilosi. Nehän oli sulle sitten vähän kuin ilmaiset.

• Anonyymi

Mulle on käynyt monta kertaa niin, että apu on tullut, kun on todellinen tarve. Minulla oli niin tiukka matka-aikataulu, etten ehtinyt ostoksille. Olin asunut tropikissa pitkään ja talvivaatteista oli pulaa. Kaiken lisäksi sairastuin keuhkokuumeeseen ja siitä toipuessa pakkaset oli ovella.

Huokaisin ohimennen Jumalalle, että pakkaset tulee, eikä mulla ole lämmintä takkiakaan. Voimia ei totisesti ollut kaupoissa juoksemiseen. Yhtäkkiä mieleeni nousi kauppa, jossa en ollut käynyt 15 vuoteen, sekä varma tietoisuus, että takki löytyy sieltä. Olin skeptinen. Kauppa ei ollut ollenkaan "mun tyylinen". Mutta kun jaloilleni päästyä raahasin itseni sinne, niin siellä odotti nätti ja sopiva takki.

Se oli ihme. Yleensä jouduin shoppaileman sopivaa takkia vuosikausia ja sen jälkeen viemään ne pienenettäväksi. Siihen aikaan ei ollut "nollakokoja" ja pienin naisten koko oli usein liian iso. Nyt ei niitäkään ongelmia ole.:)

• Anonyymi

En mää tiiä mikä tässä niin vitsikästä on. Pistää kysymään miksi Jumala tällä tavoin lähestyy sinua. Mutta ymmärrän ilosi. Nehän oli sulle sitten vähän kuin ilmaiset.

No se minua naurattaa kun olin niin finito että luovutin ihan sydämmestäni asian kokonaan Jumalalle. Ajattelin että jos ei muuta ilmaannu niin juodaan vaikka muovimoteista.
        Ja sanoin Jumalalle että sinä saat kokonaan tämän hoitaaksesi ja ajattelin samalla että nyt olis tässä Jumalalla näytön paikja kun on taas Ollut elämässäni niin matalalentoa niin matalalentoa niin eiköhän lyönyt luun kurkkuun että vai matalalentoa.
        Muistutti että hän on koko ajan meidän kanssaan.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se minua naurattaa kun olin niin finito että luovutin ihan sydämmestäni asian kokonaan Jumalalle. Ajattelin että jos ei muuta ilmaannu niin juodaan vaikka muovimoteista.
        Ja sanoin Jumalalle että sinä saat kokonaan tämän hoitaaksesi ja ajattelin samalla että nyt olis tässä Jumalalla näytön paikja kun on taas Ollut elämässäni niin matalalentoa niin matalalentoa niin eiköhän lyönyt luun kurkkuun että vai matalalentoa.
        Muistutti että hän on koko ajan meidän kanssaan.

ST

Veti meikäläisen persuksilleen, että ookkos siinä matalalentoines 🤣
        Hää on sentää kaikkivoipa Jumala ja minä vikisen että näytönpaikkaa nyt tässä olis ruinaamassa niinkuin Israelilaiset erämaavaelluksensa aikana nousivat napinaan.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on käynyt monta kertaa niin, että apu on tullut, kun on todellinen tarve. Minulla oli niin tiukka matka-aikataulu, etten ehtinyt ostoksille. Olin asunut tropikissa pitkään ja talvivaatteista oli pulaa. Kaiken lisäksi sairastuin keuhkokuumeeseen ja siitä toipuessa pakkaset oli ovella.

Huokaisin ohimennen Jumalalle, että pakkaset tulee, eikä mulla ole lämmintä takkiakaan. Voimia ei totisesti ollut kaupoissa juoksemiseen. Yhtäkkiä mieleeni nousi kauppa, jossa en ollut käynyt 15 vuoteen, sekä varma tietoisuus, että takki löytyy sieltä. Olin skeptinen. Kauppa ei ollut ollenkaan "mun tyylinen". Mutta kun jaloilleni päästyä raahasin itseni sinne, niin siellä odotti nätti ja sopiva takki.

Se oli ihme. Yleensä jouduin shoppaileman sopivaa takkia vuosikausia ja sen jälkeen viemään ne pienenettäväksi. Siihen aikaan ei ollut "nollakokoja" ja pienin naisten koko oli usein liian iso. Nyt ei niitäkään ongelmia ole.:)

Tulipa kuin tilauksesta tuo takki 👍 hienoa 😍

ST

• Anonyymi kirjoitti:

Veti meikäläisen persuksilleen, että ookkos siinä matalalentoines 🤣
        Hää on sentää kaikkivoipa Jumala ja minä vikisen että näytönpaikkaa nyt tässä olis ruinaamassa niinkuin Israelilaiset erämaavaelluksensa aikana nousivat napinaan.

ST

Naurattaa. Selvä. Minusta se että pyysit ja sait ei ole mitenkään vitsikästä . Piste. Se on vain osoitus siitä että Jumala rakastaa sinua ja haluaa nostaa sinua ja pitää huolta.

• Anonyymi

Naurattaa. Selvä. Minusta se että pyysit ja sait ei ole mitenkään vitsikästä . Piste. Se on vain osoitus siitä että Jumala rakastaa sinua ja haluaa nostaa sinua ja pitää huolta.

Juu 😊 ja hyvää huomenta ❤️

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu 😊 ja hyvää huomenta ❤️

ST

Niin ja Jumala rakastaa myös sinua Arska ihan salla lailla

ST

• Anonyymi

Kyllä Herralla huumorintajua on, ja hän myös haluaa antaa iloa lapsillensa sopivasti. Huumorintajusta puheenollen, tuo kertomuksesi alussa mainitsemasi astuminen on myös osoitus huimorintajusta. Sillä mikäs sen naurettavampaa kuin se kun mies astuu naista.

• Anonyymi

Jumalalla varmasti on huumorintajua , jostain syystä useimmilla uskovilla on "pipo tiukalla . . ."

• Anonyymi

Kävi mielessä, että joku tarttuu varmasti tuohon 🤒. Surkeus näitä kirjoitusvirheitäni.

ST

• Anonyymi kirjoitti:

Kävi mielessä, että joku tarttuu varmasti tuohon 🤒. Surkeus näitä kirjoitusvirheitäni.

ST

Onko tolla sun hymiöllä tupakka suussa? Näyttää olevan.

• Anonyymi

"Sillä mikäs sen naurettavampaa kuin se kun mies astuu naista."

Juu, ei se siitä hassummaksi voi enää muuttua. :) Naureskellen tuli neitsyyskin menetettyä. Hääyönä tietty - kunnon uskovaisena tyttönä.

• Anonyymi

Onko tolla sun hymiöllä tupakka suussa? Näyttää olevan.

Onko se tupakka 😆 en nää sitä 🤣

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalalla varmasti on huumorintajua , jostain syystä useimmilla uskovilla on "pipo tiukalla . . ."

Autuaita ovat ne, jotka osaavat nauraa itselleen, sillä heiltä ei pidä hupia puuttuman. :) Eikä totisesti totisesti ole puuttunut.

• Anonyymi

Jos kerron lisää, te ette usko enää todeksikaan. En tiedä uskallanko edes jatkaa.
      No... Sain kaupantekijäisiksi ison termoskannun.
      Tuota en ollut hoksannut edes pyytää!!
      Minulla on vain pikku Airam termospullo niin arvakkaa vaan mikä helpotus oli tuo termoskannu kun veti 2 pannullista kahvia niin ei tarvinut ees kahvia keittää uudestaan kun riitti se termoskannullinen kahvia jonka etukäteen olin keittänyt termoskannuun. Oli hyvä apu.

ST

• Hienoa! Muistitko kiittää myös ihmisiä? Jumala valitsi heidät työhönsä.

• Anonyymi

Hienoa! Muistitko kiittää myös ihmisiä? Jumala valitsi heidät työhönsä.

Tottakait. Ilman muuta. Oonhan niin sponttaani irl et kyllä sanon innoissani kiitokset.

ST

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakait. Ilman muuta. Oonhan niin sponttaani irl et kyllä sanon innoissani kiitokset.

ST

Tosi hyvä juttu

• Anonyymi

Tulin siuhen vahvistukseen että Jumala hoitaa asiat paremmin kuin minä.
      Hän näkee ja tietää ihan kaiken.
      Hän on kanssamme joka päivä niin suurissa kuin pienissäkin hetkissä ja kuulee meitä.
      Voimme turvat Häneen ihan kaikissa asioissa.

ST

• Joo. Jo oli aikakin. Sulla tosiaan oli mieli matalalla.

• Anonyymi

Oletko lotonnut vai vietätkö loppuelämäsi epäonnessa.

• Anonyymi

Psalmit:
        73:1 Aasafin virsi. Totisesti, Jumala on hyvä Israelille, niille, joilla on puhdas sydän.
        73:2 Mutta minun jalkani olivat vähällä kompastua, askeleeni olivat aivan liukahtaa.
        73:3 Sillä minussa nousi kateus ylvästelijöitä kohtaan, kun minä näin jumalattomien menestyvän.
        73:4 Sillä he ovat vaivoista vapaat kuolemaansa asti, he ovat voimakkaat ja lihavat.
        73:5 Eivät he koe muitten kuolevaisten tuskia, eikä heitä vaivata niinkuin muita ihmisiä
        73:6 Sentähden on ylpeys heillä kaulakoristeena, väkivalta on puku, joka heidät verhoaa.
        73:7 Heidän silmänsä pullistuvat ulos heidän lihavuudestaan, heidän sydämensä kuvittelut kulkevat valtoimina
        73:8 He pilkkaavat ja puhuvat väkivallan puheita pahuudessansa, he puhuvat kuin korkeuksista.
        73:9 Heidän suunsa tavoittelee taivasta, ja heidän kielensä kulkee pitkin maata.
        73:10 Sentähden heidän kansansa liittyy heihin ja särpii vettä kyllälti.
        73:11 Ja he sanovat: "Kuinka Jumala sen tietäisi, onko tietoa Korkeimmalla?"
        73:12 Katso, nämä ovat jumalattomat; kuitenkin he elävät ainaisessa rauhassa ja rikastuvat yhäti.
        73:13 Turhaan minä olen pitänyt sydämeni puhtaana ja pessyt käteni viattomuudessa:
        73:14 minua vaivataan joka aika, ja minä saan joka aamu kuritusta.
        73:15 Jos olisin sanonut: "Noin minäkin puhun", katso, niin minä olisin ollut petollinen koko sinun lastesi sukua kohtaan.
        73:16 Minä mietin päästäkseni tästä selvyyteen; mutta se oli minulle ylen vaikeata,
        73:17 kunnes minä pääsin sisälle Jumalan pyhiin salaisuuksiin ja käsitin, mikä heidän loppunsa on oleva.
        73:18 Totisesti, sinä panet heidät liukkaalle, perikatoon sinä heidät syökset.
        73:19 Kuinka he joutuvatkaan äkisti turmioon! He hukkuvat, heidän loppunsa on kauhistava.
        73:20 Niinkuin unen käy herätessä, niin sinä, Herra, kun heräjät, heidän valhekuvansa hylkäät.
        73:21 Kun minun sydämeni katkeroitui ja minun munaskuihini pisti,
        73:22 silloin minä olin järjetön enkä mitään älynnyt, olin sinun edessäsi kuin nauta.
        73:23 Kuitenkin minä pysyn alati sinun tykönäsi, sinä pidät minua kiinni oikeasta kädestäni.
        73:24 Sinä talutat minua neuvosi mukaan ja korjaat minut viimein kunniaan.
        73:25 Ketä muuta minulla olisi taivaassa! Ja kun sinä olet minun kanssani, en minä mistään maan päällä huoli.
        73:26 Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti.
        73:27 Sillä katso, jotka sinusta eriävät, ne hukkuvat, sinä tuhoat kaikki, jotka haureudessa sinusta luopuvat.
        73:28 Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.

ST

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      127
      2790
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      244
      2455
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1658
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      189
      1538
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1482
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      75
      1163
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1138
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      39
      1119
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1002
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      288
      970
    Aihe