Salkkarit syksy 2020

Anonyymi

Kuka vois olla kopteritragedian takana? Mitä muuta luvassa syksylle, itse ainakin odotan innolla! Juonipaljastuksia saa laittaa.

16

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alissa tuli mieleen kun perisi isänsä, mutta ei aki luultavasti kuole. - Camilla yritti myrkyttää alissan ja akin seireenin avulla, alissa joutui koomaan. Gunnar ehdotti Camillalle totuudenkertomista asiasta, mutta taisi itse antaa Akille vihiä, ja aki haluaisi kostaa tämän camillalle.

    • Anonyymi

      Ainakin Seppo, Kristiina, Monica tulevat näkymään liekkö vain taalasmaiden hautajaissa, monica camillaa katsomassa.

    • Anonyymi

      Nella odottaa lasta talelle ja häntä painostettiin kai aborttiin. Mieli kuitenkin muuttuu kun taalasmaiden nuoriperhe kuoli, ja vielä saisivat "muiston ylle" heistä. Jaksojen nimistä myös näkee esim tämä salaisuus mullan alla, ken liekin sammuttaa, huomenta, aki. Mutta ainahan on mutkia matkassa ja katsojien annetaan olettaa muuta, esim tässä NellaRessuTale raskaudessa, että ressu olisi lapsen biologinen isä

    • Anonyymi

      Eli KEN liekin sammuttaa. Entä jos kentsu palaa ja on onnettomuuden ja Sabrinan vainoamisen takana.

      • Anonyymi

        Miksi se Kentsu Sabriinaa vainoaisi, eihän hänellä ollut mitään tekemistä Camillan ohareitten kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se Kentsu Sabriinaa vainoaisi, eihän hänellä ollut mitään tekemistä Camillan ohareitten kanssa?

        Mielenvikainen löytää aina syyn. Ja kukapa tietää, millaisia yhteyksiä Kenillä ja Sabrinalla voikaan olla. Kun Salkkareista kyse, kaikki mahdollista.


    • Anonyymi

      Kenneth oli Elinan hyvä ystävä ja Elina myi barbaarinkin hänelle. Miksi tapattaisi hänen lapsen ja lapsenlapsensa. Kenneth oli hyvishahmo lukuunottamatta alkuaikojaan. Hänellä olisi suurempi viha Camillaa kohtaan eikä Sabrinaa ja tähän asti vaikuttaisi Camilla olleen vain sivujuttu. Kaiken lisäksi Kenneth itse petti Camillaa.

      Seppo on muuten laulanut joskus sarjassa ken vois liekin sammuttaa.

      • Anonyymi

        Eihän Talen pitänyt olla perheineen siellä Pihlajakadulla, oli varmaan tarkoitus tiputtaa vain kopteri ilman muita uhreja.


    • Anonyymi

      Sergei tietenkin on syyllinen

    • Aletaankohan Camillan ja Akin koomamaailmaa näyttämään?

    • Anonyymi

      Kylläpä oli Ismon isä poikansa näköinen. Tuohon yhdennäköisyyteen pystytään vain sillä ettei geenit sekoitu tarpeeksi: Ismon vanhemmat täytyy olla sisaruksia jos noin tarkka yhdennäköisyys olisi mahdollinen. Tuo onnistuu kyllä veljesten kesken mutta ei vanhemman ja jälkeläisen kesken. Liekö Ismo hyvä soittamaan banjoa.

    • Anonyymi

      Kyllähän se on tämä Noel kaiken takana. Vainoaa Sabriinaa ja on tuon kopteriturman takana. Osuvasti on kadonnut sarjasta eikä ole paljoa ollut esillä.

      Kyllä oli taas rimanalitus tuo Ismon paluu lapsuudenkotiinsa ja isänsä kohtaaminen. Liekö mielikuvitusta. Jos ei niin aika naurettava veto taas käsikirjoittajilta.

      • Anonyymi

        Eikö se ollu sairaalassa, joka helikopteria ohjas?


      • Anonyymi

        Ismo esittämässä isäänsä on typerää.Camilla esitti myös äitiään ,taitaa olla kustannus kysymys.Ei tarvitse maksaa lisää palkkaa.Salla palaa sarjaan,värikäs anoppi Nellalle.Noel taitaa olla kaiken takana.Onko hullun Mariannan veli?


      • Anonyymi

        Ai että liekö mielikuvitusta? Eikö koko sarja ole mielikuvitusta? Vai joko on nähty ulla lähikaupassa jauhoja ostamassa??


    • Anonyymi

      Helvetti, uusia hahmoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe