Aupairin Jane ei koskaan kertonut itsestään-

Anonyymi

Tämä draamakuningatar Jane ei koskaan ole kertonut taustojaan ja elämäänsä ,,tosin työstään puhui paljonkiin. Hänestä saa vaikutelman että ei kukaan tahdo olla hänen ystävänsä...itsetietoisuus ylikorostunut sinkkuelämän takia,,oman nenän uijotus elämän tarkoitusko? Haluaa olla johtaja paikassa kun paikassa...kyyninen kottarainen jota kaikki äijätkin kiertää ellei satu olemaan kännissä taii kamoissa.Hirveä ainen,,jää vanhaksi piiaksi ja lapsettoomaksi kolkokso akaksi tolla menola.Se yksi amerikkalainen äijäkin karkasi ja ei halunutkaan tuota naista.Kasva jo aikuseksi a ala ajattellemaan muitakin tasavertaisena-se jolla oon kovin ääni-ei ole aina oikeassa ja jokeinen hevonen löytää kengittäjänsä-se ollaan nähty kun ikää tulee.

8

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sori kirjoitusmokani...olen ulkomaalainen.

• Anonyymi

Opettele! Kirjoittamaan.

Ymmärsinkin ettet ole suomalainen. Suomalainen ottaa miehen jos tahtoo, aina EI tahdo. Pidämme itse itsestämme huolen. Siinä sinullekin tavoittelemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele! Kirjoittamaan.

Ymmärsinkin ettet ole suomalainen. Suomalainen ottaa miehen jos tahtoo, aina EI tahdo. Pidämme itse itsestämme huolen. Siinä sinullekin tavoittelemista.

Miten se liittyy Janen kolkkoon olemukseen onko suomalainen vai ei? Janella varmaan vaikea lapsuus tai traumaa kun haluaa aina hallita kaikkea ja kaikkea..olemus kertoo kaiken-yksinäinen päsmäri kana-yök.

• Anonyymi

Kyllä Suomi tytöt on posessa isosa maailmassa...yhyy en tiennyt että lasten ja kodin hoito on niin raskasta ja yhyy...noloja akkoja.

• Anonyymi

Onko hän se kiroileva ja haistatteleva punapää, joka muistuttaa sinkkuelämää sarjan kalvakkaa, hoikkaa punapäätä?

• Anonyymi

Aika useakin naisen alku siellä on uhmakas...kun ei olekaan kevyttä ja kivaa ,,,aletaan inistä toiseen perheeseen ja puhelinta tuijotetaan kun kotityöt ja pitäs hoitaa oikeasti huushollia. Hävettää Suomen puolesta kun siellä on noin avuttomia pikkutyttöjä-muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta! Jane on hoikka...oisko punertavan tummat suorat puolipitkät hiukset ja kova suustaan ..ja nolo känniääliönä. Mutta yllättävän topakka nainen kotihommissa, sanoisin paras ei ala itkemäänkään kun ei ookkaan kivaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika useakin naisen alku siellä on uhmakas...kun ei olekaan kevyttä ja kivaa ,,,aletaan inistä toiseen perheeseen ja puhelinta tuijotetaan kun kotityöt ja pitäs hoitaa oikeasti huushollia. Hävettää Suomen puolesta kun siellä on noin avuttomia pikkutyttöjä-muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta! Jane on hoikka...oisko punertavan tummat suorat puolipitkät hiukset ja kova suustaan ..ja nolo känniääliönä. Mutta yllättävän topakka nainen kotihommissa, sanoisin paras ei ala itkemäänkään kun ei ookkaan kivaa...

Etelä-Pohjalaiset naiset ei kovin kesken pillitä. Jane on rautaa.

• Anonyymi

Joo,tosi elämää eläneet aikuisen asenteet omaavat naiset ja nuoreai ala itkemään krokotiilin kyyneleitä heti kun huono tilanne...ts ei osaa tehdäkään yhtään mitään,pääsivät vaan ajatuksissaan vain esittelemään romuluitaan pyllybikineissä....Jane osaa olla rohkea vaikko aika kovis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe