Spirit Power Recovery

Rookie

Onko Spirit Power Recovery toimiva ja hyvä palautusjuoma punttisaliharjoitteluun? Mitä palautusjuomia te käytätte?

2

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salirotta

      Aiheesta oli jo toisaalla ketju:

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=1500000000000052&posting=22000000007602674

      Itse käytän palkkarina Evolution Whey2- heraisolaattia maltoa. Protskujauhoa 50g ja sama määrä maltoa. Yhden annoksen hinta näin vain 1,70€. Jos haluaa halvemmalla päästä niin laittaa ton Whey2:n tilanne Whey1 herakonsentraattia jolloin annoksen hinta enää naurettavat 0,90 euroa :D (syy miksi juuri whey1 on se että se on markkinoiden yksi edullisimmista maustetuista konsentraateista ufs -verkkokaupan tarjouksella ;-))

      Tosin kovin vahvasti en suosittele palkkariin konsentraattia, syynä se että imeytyvyys on huonohkoa ja hidasta. Mutta jos vaihtoehtona on suurinpiirtein se että ei käytä mitään tai sitten konsentraattia niin parempi sekin ;-)

      Kannatta melkein itse sekoittaa palkkarin protsku ja malto, tule edullisemmaksi kuin ostaa valmiina, lisäksi useissa valmiissa tuotteissa on sekoitettu useita eri proteiinilaatuja joiden keskinäisesti tarkemmasta suhteesta valmistaja e halua kertoa mitään. Ja jos siinä valmiissa tuotteessa on proteiinilähteinä vielä käytetty esim. maitoproteiinia ja/tai soijaa niin hei hei....

      • Minä olen Jumala

        Salirotta:

        pistät siis 50gemmiä molempia, maltoa sekä wheikakkosta.. OK... sitte mun kyssään, joka o tää: mitäs o desilitroissa 50gemmiä whei2sta?


        joojoo... kiitti vaan vastauksista joo...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe