Olen yli viisikymppinen mies. Periaatteessa kaikki hyvin.
Paljon on kuitenkin muuttunut. En haluaisi kertoa tarkasti mutta olen joutunut tilanteeseen, jossa aikaisemman helpon elämän sijaan joudun kantamaan rajusti vastuuta edellisestä sukupolvesta ja monin eri tavoin taloudellisista asioista. Minä haluaisin keskittyä vain omaan ja perheeni olemiseen ja nyt se ei onnistu.
Itsekäs kusipähän minä olen mutta itsetuhoiset ajatukset ovat alkaneet pyöriä päässäni. Haluaisin paeta tätä kaikkea. Lisäksi tuntuu että olen jo riittämiin nähnyt elämää. Kuolema jotenkin kutsuu minua. Se päästäisi minut helpolla ja ainoa este on se kun olen miettinyt mitä mahdollisesta äärimmäisestä ratkaisustani seuraisi muille.
Nimim. En enää tiedä
Mitä tehdä...
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897