Soi radiossa tuon tuosta tohon aikaan. Naislaulaja ja hiukan itämainen sointi. Harmonikka mukana alusta loppuun. Kiitos jos muistat. En saa mieleeni artistia millään. Hyviä muistoja biisistä.
Mikä ulkomainen kappale jossa harmonikka soi 1980/1990 lukujen taitteessa?
10
163
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kansainvälinen pophitti
Tämä on ainakin loistava kappale: https://www.youtube.com/watch?v=iyLdoQGBchQ
Fanitin todella kovaa siihen aikaan ❤- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Tämä on ainakin loistava kappale: https://www.youtube.com/watch?v=iyLdoQGBchQ
Fanitin todella kovaa siihen aikaan ❤No just se! Kiitos! Sekotin ton nimen LaBambaan ja siks meni ohi kun listoja katoin.
Anonyymi kirjoitti:
No just se! Kiitos! Sekotin ton nimen LaBambaan ja siks meni ohi kun listoja katoin.
Eipä kestä, hyvä että löytyi.
Tarkoitatkohan tätä: Stereo Love - Edward Maya & Vika Jigulina
tattiaivo kirjoitti:
ähh! eihän tää taida ollakaan ihan noin vanha kappale.
20 vuotta noin vain eroa ajassa. :-)
Jutustelija1 kirjoitti:
20 vuotta noin vain eroa ajassa. :-)
Lukutaidosta voisi olla apua. Kannatan siis tuota ehdottamaasi Lambadaa.
tattiaivo kirjoitti:
Lukutaidosta voisi olla apua. Kannatan siis tuota ehdottamaasi Lambadaa.
Se on kova kappale, niin on kyllä tuo toinenkin jos unohtaa aloituksen aiheen ja keskittyy pelkkään fanittamiseen.
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Se on kova kappale, niin on kyllä tuo toinenkin jos unohtaa aloituksen aiheen ja keskittyy pelkkään fanittamiseen.
Nyt se lambada on käytössä useissakin uusissa biiseissä taustalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427