miksi lääkärit on niin tyhmiä?

Anonyymi

meneekö suomen huonoin aines lääkikseen?
Miksi lääkäreillä ei ole valvojia? Ne valehtelee Kantaan ja eivät oikeasti osaa. Lääkärit opetetaan kaikesta päätellen haukkumaan potilasta. Moni syyllistää potilasta ja ruinaa sillä kunnioitusta. Vai vihaako lääkärit asiakkaitaan jo lähtökohtaisesti?

Ne haluaa lääkärin statuksen, takin ja palkan. Ne vihaa potilaitaan ja homma hoidetaan potilasta haukkuen.

esimerkki: asiakas kertoo että korva vuotaa. Lääkäri ohittaa oireen ja sen sijaan ulvoo, ettei korvaan saisi tunkea mitään. Koko asia ohitetaan sillä. Kantaan ilmestyy ihmeelinen ohikerrottu tarina.
Mistä tää kertoo?

Jos lääkäri korjaisi autoa, se tunkisi banaanin pakoputkeen, kun vika on savuttava auto.

Moniko on ostanut osan- tai kokonaisen tutkinnon?

48

1955

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

miksi lääkärit ei enää toimi edes yksityisellä?

ne on täysin halvaantuneita, kukaan ei tee mitään.

Ne vaan istuu ja jankkaa ”ei” ja ” mä en usko”

ei päästä labraan, ei saa lääkekuuria, ei saa apua, ne ei edes yritä.

• Anonyymi

Laboratorio ym. tutkimukset potilaan vaivasta tärkeitä mutta niihin lääkärit nykyään lähettävät nihkeästi (miksi?) koska vain tutkimuksilla saadaan selville potilaan vaivojen syy jos sitä ei lääkäri heti omin silmin vastaanottohuoneessa välittömästi voi todentaa eikä tokikaan aina voi ilman tarkempia tutkimuksia.

• Anonyymi

Kun on. "papalla" rahaa voi käydä niin monet valmennuskurssit että pääsee läpi.
      Soveltuvuutta ei testata mitenkään. Näitä rikkaiden ylimielisiä kakaroita suurin osa lääkäreistä. Se kyllä näkyy työssä.
      Joskus harvoin sattuu kohtaamaan kutsumustyöhön omilla avuillaan valmistuneen lääkärin. Valitettavan harvoin

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.

edellinen kertomus on Tosi aloitetaan ensin jokin tutkimus ja se jää siihen tai sitten ulkoistettujen terveystalon resussit ei riitä kuin laiskoille tyhmille lääkäreille ja potilaat jää ilman hoitoja tää nykypäivää ja he tekee virheitä eikä he edes ota niistä opikseen , lääkärien opit mennyt takapakkia 70luvuvulla sai parempaa hoitoo ainakin HELSINKIN mehiläisessä kun oli sinne pakko mennä kun hämeenlinnassa ei osattu kuin mielenterveyteen ohjata , selän molemminpuolisessa pullistumassa , kertoivat et minulla huono kunto , en tiedä millä mittasivat ei sihen aikaan ollut rasituskoetta ?

• Anonyymi

Briteissä on tilanne jossa kodittomien tervedentila saattaa askaloitua vaaralliseksi, koska niillä ei ole mahdollisuutta terveydenhuoltoon.

Suomessa on sama tilanne kaikilla, koska julkista ei enää ole. Siellä on puhelinpäivystys , mutta ne vaan pompottelee ” mä laitan sut seuraavalle”
      eikä asioita hoideta enää ollenkaan.

Jos joku nillittää, ” mene yksityiselle” - se ei auta, koska ne ei edelleenkään osaa. Ei se osaaminen kasva ajomatkalla julkiselta vuokrahuoneeseen.

On kokeiltu. Aika moni tekee julkisella ja yksityisellä
      sama sikailu, eri sanamuodoilla molemmissa paikoissa.

• Anonyymi

narsismi ja sosiopatia lisääntyi kun rokotukset aloitettiin.

Allergiat, mielenterveysongelmat, käytöshäiriöt, autismin kirjo,
      hermostosairaudet,
      kaikki lisääntyy kun rokotuksia lisätään

onko kellään todistaa, että rokotukset olis koskaan
      auttanut positiivisesti?

rokote on bisnes ja enemmän kun se sairastuttaa ihmisiä.
      Alan ulkopuolinen tajuaa asian, varmasti myös alan ihmiset.
      Mikä muu voi olla syy, että lääkäri ei hoida työtä ( ei etsi syytä) vaan lääkitsee oiretta.
      ja kaupanpäälle v *uilua asiakkaalle.
      Asiakkaalle annetaan kaupan päälle syyllisyyttä
      .. olet tehnyt jotain väärin.

Kallis lasku ja syyllisyys. Siinä on 2020 luvun lääkärin anti.

• Anonyymi

Kun on hakenut neljä viisi kertaa lääkikseen eikä valmennuskursseista huolimatta pääse sissään niin on parempi luovuttaa, Ikää kertyy ja jos vielä opiskelut venyy kun ei osaa niin ei sitä kauan ehdi ammattia harjoittaa.

• Anonyymi

Google on kovassa käytössä.

• Anonyymi

Lääkärit palvoo mammonaa ja saatanaa.
      Pyydä mieluummin apua Luojalta, joka on sen korvan tehnyt.

Jumala lähetti Poikansa parantamaan sairaita, herättämään kuolleita jo 2000 vuotta sitten. Jeesus elää vielä tänäänkin ja ikuisesti joten Hän kuulee rukoukset. Mene seurakuntaan pyytämään että rukoilevat korvasi puolesta.

Kumpi on nolompaa? Kerjätä apua idiootilta vai siltä joka on korvan itse tehnyt?

• Yllättävän moni uskovainen käy lääkärillä.

• Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

Yllättävän moni uskovainen käy lääkärillä.

En kieltänyt käymästä lääkärillä vaan neuvoin kirjoittajaa joka ei selvästi ole saanut apua idiooteilta.

• Anonyymi kirjoitti:

En kieltänyt käymästä lääkärillä vaan neuvoin kirjoittajaa joka ei selvästi ole saanut apua idiooteilta.

Enkä minä väittänyt sinun kieltäneen. Otit kuitenkin vahvasti kantaa sen puolesta, että pyytää apua mieluummin siltä, joka sen korvan on tehnyt ja kerroit Jeesuksen kyvystä parantaa sairaita ja että hän kuulee tänäkin päivänä. Niin siinä mielessä tosiaan yllättävän moni uskovainen käy lääkärillä kuitenkin.

• Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

Enkä minä väittänyt sinun kieltäneen. Otit kuitenkin vahvasti kantaa sen puolesta, että pyytää apua mieluummin siltä, joka sen korvan on tehnyt ja kerroit Jeesuksen kyvystä parantaa sairaita ja että hän kuulee tänäkin päivänä. Niin siinä mielessä tosiaan yllättävän moni uskovainen käy lääkärillä kuitenkin.

Olen samaa mieltä kanssasi ja yllättävän moni "uskovainen" on myös sairas. Mikä viittaa siihen etteivät itsekään usko Raamattuun.

Mutta otan silti vahvasti kantaa juuri sen minkä totesit. Ja muistutan ikuisesta Totuudesta aina silloin tällöin. ☺

• Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi ja yllättävän moni "uskovainen" on myös sairas. Mikä viittaa siihen etteivät itsekään usko Raamattuun.

Mutta otan silti vahvasti kantaa juuri sen minkä totesit. Ja muistutan ikuisesta Totuudesta aina silloin tällöin. ☺

Näetkö asian siten, että aito uskovainen ei sairastu?

• Hoitovirheitäkin tapahtuu, se on selvä. Ja lääkäreiden taso vaihtelee, sekin on luonnollista. Mutta aika usein kyse taitaa olla siitäkin, että asiakas uskoo tietävänsä paremmin. Aloituksen kertomus on aika suppea, mutta jos korva vuotaa ja asiakas on sitä kaivellut, lääkäri luultavasti tutkimuksessaan näkee kaivelusta ilmenevää vauriota. Mikä lie sitten asiakkaan mielestä ohikerrottu tarina.

Saattaa se lopulta olla, että sillä monen vuoden opiskelulla ja käytännön työllä on jokin asiantuntemusta lisäävä vaikutus, verrattuna maallikon nettisurffailuun. Emmeköhän me kaikki muutkin omasta erityisalastamme tiedä koko lailla enemmän kuin satunnainen vastaantulija.

• Anonyymi

Onko sekin "hoitovirhe" jos selkäydinpuudutusta pumpataan niin paljon että reisilihas puutuu vaikka potilas valittaa rintakehäkipua?
        Hoitajan mielestä lihaksen puutuminen on mahdotonta koska eihän potilas voi omistaa tuntoaistia ja TIETÄÄ ITSE PAREMMIN?

Mielesteni idiootit luulee tietävänsä paremmin kuin asiakas jolla on tuntoaisti. Tiedätkö sinäkin paremmin missä naapurin kipu on kuin naapuri itse? Taidat kuulua johonkin avaruusolioihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sekin "hoitovirhe" jos selkäydinpuudutusta pumpataan niin paljon että reisilihas puutuu vaikka potilas valittaa rintakehäkipua?
        Hoitajan mielestä lihaksen puutuminen on mahdotonta koska eihän potilas voi omistaa tuntoaistia ja TIETÄÄ ITSE PAREMMIN?

Mielesteni idiootit luulee tietävänsä paremmin kuin asiakas jolla on tuntoaisti. Tiedätkö sinäkin paremmin missä naapurin kipu on kuin naapuri itse? Taidat kuulua johonkin avaruusolioihin?

Ottaa korvan käteen, ja kuuntelee omaa korvaa.

• Anonyymi

Vuosikymmeniä johtavat terveysviranomaiset, sairaanhoitopiirien johtajat, hoitotieteen edustajat ym. ovat varoitelleet ja murehtineet lääkäreiden osaamattomuudesta ja ahneudesta.

Missään muussa firmassa ei näin ole tarvinnut tehdä, vai onko joku kuullut UPM:n, Enson, Koneen, Nokian tms johdon julkisesti kertovan, että heidän insinöörit ovat surkeita, rahana-ahneita, lääkkeiden ja pirtun väärinkättäjiä, joita täytyy joka asiassa valvoa?

Sairaaloissa johto joutuu tekemään näin jatkuvasti, joten sairaaloiden tuotekin täytyy olla tosi sekundaa.
      Jopa ministeri joutuu puuttumaan lääkärien rahanahneuteen ja taitamattomuuteen.

Jopa liikenneministeriö on todennut lääkärien huolimattomuuden työssään yhdeksi merkittäväksi liikenneonnettomuuksien syyksi.

• Anonyymi

Raha on sokaissut lääkärit ja lääkärinvala heitetty roskiin.

• Anonyymi

Kun lääkäri ei osaa sanoa mikä potilasta vaivaa hän tokaiisee että vika potilaalla on korvien välissä.

• Anonyymi

Niinpä eikä päästetä lisä tutkimuksiin näin minulle on käynyt sanottu että en tiedä mistä voisi johtua se jää siihen yli vuoden ravannut yksityisellä että julkisella ja on ruoka haluttomuutta sekä runsasta yöllistä hikoilua ja alkoholi kipeyttää imusolmukkeita se ei kuulemma ole minkään syövän oire mikään ei ikinä ole muka minkään syövän oire jne !!!!!!!!

• Anonyymi

Lääkäriksi voi opiskella vain yliopistossa. Ennen yliopistot olivat pelkästän eliitin, yläluokan reviiriä ja nykyään taas on kääntynyt siihen suuntaan. Eliitti on naesistista,. Halveksivät alempia yhteiskuntaluokkia. Pitävät yhtä, peittelevät toistensa mokat. Siksi lääkärikunta tiedetään niin solidaariseksi.
      Hullut, somaattisen puolen töihin kykenettömät, rupeavat psykiatreiksi.

• Anonyymi

Lääkäreillä on erittäin TIUKKA KOLLEGIALISUUS eli lääkärit eivät arvostele koskaan toisiaan mahdollisista hoitovirheistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäreillä on erittäin TIUKKA KOLLEGIALISUUS eli lääkärit eivät arvostele koskaan toisiaan mahdollisista hoitovirheistä.

Faktaa.

• Anonyymi

Nykyään potilaan tai mahdollisen hänen omaisensa pitää kyetä potilaan saamaa hoitoa koska hoitovirheet ovat nykyään hyvin yleisiä jos potilaalla ei ole ketään tukihenkilöä mennessään esdim. tavalliselle lääkärinvastaanotolle, erikoislääkäriin tai leikkaukseen.

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi

Kyllä on kansakin tavallisen tyhmä uskoessaan lääkkeisiin ja lääketieteeseen. Rutkasti on tietotaito heikentynyt sitten poppaukkopäivien, kun ymmärrettiin luonnon päälle ja osattiin kuolla luonnollisesti.

• Anonyymi

Usko on kuitenkin kova. Vaikka lääkäri ei koskaan parantaisi tai edes tietäisi diagnoosia niin uskollisesti mennään vastaanotolle.

Se on suurta uskoa pieneen jumalaan.

• Anonyymi

Linkki väitteeseesi, kiitos, muutoin huhaata.

• Anonyymi
      • Anonyymi

sipilä ja kepu on varmaan tyytyväisiä
        kun runnoivat soten väkisin läpi

ja tämä on tulos.

Toimiiko nyt?

• Anonyymi

olen ap ja tarkoitin aloituksessa tavallisimpia
      tartuntatauteja mitä tuolla liikku aikuisten ja lasten
      veressä ja nahalla.

Tällaisia ovat mm. rokot, täit, silsat, sinet, ruusut, hyöteisten puremien vaikutukset, allergiset reaktiot ( Rmäen ensiavun harkka ei tunnistanut anafylaksiaa)
      nekin voi äityä vaarallisiksi, mutta
      lääkäri vaan nauraa kuin yläasteikäinen.

Sitten kun lääkäri ei osaa, ne valehtelee kantaan.
      Ja ne peittelee toistensa tekemisiä.

Tapatumien hoito on pysähtynyt täällä kokaan jo parin vuoden ajan.

Kaatumiset, revähdykset, murtumat....kaikkia piilotellaan ja
      lääkäri hoitaa omaa virkaansa ja jättää tapaturman hoitamatta.

Ne ei osaa edes oerus ensiapua enää.

Suurinosa olettaa että potilas valhehtelee. Oikeasti?
      Ja jos lääkäri ei osaa, aina voi syyttä potilasta ja myllyttää potilas
      kauhun partaalle.

Nylyiset lääkärit on hulluja.

• Anonyymi

ja sitten vinkki: jos susta tuntuu,ettei lääkäri tajua eikä halua tajuta
      ja lähettää sinut sinusta turhalta vaikuttavaan toimenpiteseen
      OLET TODENNÄKÖISESTI OIKEASSA

Sen toimenpiteen tarkoitus
      - saa merkinnän, se teki jotain
      - se varmistaa omaa ja kollegan selustaa, onko pysyviä vammoja näkyvillä
      - katoaako tulokset - siellä oli löydöksiä, ne ei halua niitä näkyville
      - ota aina itsellesi kopiot kaikista tuloksista ja kuvista

Jos vatsa ei kestä. ripuloit 3 vuotta yhtä soitto... mistä aloitetaan
      jäljitys, mikä on vikana ja mitä sille voi tehdä?
      Tähystys? Kallis, kivulias, näyttävä ja olis helpompiakin tapoja selvittää syytä.
      TÄHYSTYS NÄYTTÄÄ KAMERALLA VAIN SUOLEN PINTAA.
      Koepala ... mitä sillä tehdään? Joku yhden tarkoituksen syöpätesti?
      Entä jos ripuloi 3 vuotta putkeen, mitä sieltä puuttuu?
      SIIHEN LÄÄKÄRI EI PUUTU
      saattaa antaa happosalpaajaa joka voi pahentaa tilannetta entisestään

Tiedättekö paljonko tuolla on kipukroonikkoja
      koska tapaturmia ei enää hoideta? Ei ole hoidettu vuosiin.

Ja sitten ne selkäleikkaukset. Hhmmm..
      Joka ongelmaan selkäleikkaus. Monta selkäleikkausta.
      Selkärankaa leikataan 2-6 x eikä kukaan katso lonkkia eikä SI niveliä.

Odotat 4kk ortopediaikaa ja lääkäri ei ole edes erikoistunut tarvitsemaasi aiheeseen.Ja sitä kiinnosti, voiko sitä jo leikata..... voiko selkää leikata.
      Leikkaukseen? 30 000€ x
      Käskikö sairaalan pomo käydä pomimassa vaan leikkauspotilaita?

• Anonyymi

lääkärikunnan huonous on saatanallinen alusta korruptiolle.

Ne tietää ettei ne osaa ja
      kaverin sössimisien peittelyyn on menny aikaa ja vaivaa.

Ylpeyttä ja tyhmyyttä ei näytä puuttuvan.

Kaskisuomen TH piirit: ÄLKÄÄ SUOSTUKO YHDISTYMÄÄN HUSiin.
      HUS ssa tapellaan ja se ilmapiiri myrkyttää kaiken, se pilaa kaiken.
      Se on kuollut sisältä.

Muut alueet...teiltä ei puutu mitään. HUS ei voi antaa teille mitään. Voitte paremmin ilman HUSia.
      Teillä olisi muille annettavaa ja se on työmoraali.

• Anonyymi

Medikalisaatio, joka vaivaan pilleri
      paitsi ei silloin kun sitä tarvitaan oikeasti.

• Anonyymi

Ulkoa oppiminen ei edellytä ajattelua.

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi

Vaikka koko muu maailma tietää maskien hyödyllisyyden epidemiassa niin yksikään suomalainen lääkäri ei älynnyt vaatia edes sen suositusta.

Krista Kiuru joutui puuttumaan tähänkin. Krista kertomansa mukaan on antanut määräyksen THL:n tehdä maskisuositus.

• Anonyymi

Lääkärit ovat nykyään lääketeollisuuden ohjelmoimia valkotakkisia pillereidenjakoautomaatteja eivätkä mitään muuta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

oli oikein hyvä kirjoitus lääkäristä ,minunkin lääkäri valehteli kaiken lonkkaleikkauksesta ainoa sana epikriisissä oli että hän leikkasi ,jalanpituus eron hän valehteli potilasvakuutukseen 10-15 millistä 35milliin ja hän ei ymmätänyt mitä sairaanhoitajat oli kirjoittanut hermorata tutkimus tulosta vaan hän sanoi minulle että hänen nähtävä ne saisaanhoitajat silmikkäin että hän soittaa minulle sitten parinpäivän päästä tulokset , ei ole soittanut kasurinen takaisin 12 :sta vuoteen takaisin taisikin olla vale lääkäri ????

• Anonyymi

Se on muuten ihan todellinen ongelma kun potilaita leimataan lääkäreiden taholta eri tavoin potilaskertomuksessa ja epikriiseissä. Tilanne kumuloituu herkästi ja äkkiä vakavistakin oireista kärsivä ja hoidon tarpeessa oleva havaitseekin, että häntä pidetään luulotautisena, tutkimus/leikkaushakuisena, fiksoituneena oireisiinsa... ja muuta vastaavaa.

• Anonyymi

Mun tuntemat lääkärit on aika pedantteja ja ottavat työnsä vakavasti. Erikoislääkärit tuntevat ihan kauhean paljon omasta alastaan, mutta poikkilääketieteelliset ongelmat voivat olla haastellisia. Toki silloin kannattaa konsultoida.

Virheistä pitää aina asianmukaisesti ilmoittaa potilasasiamiehelle. Sillä tavalla saadaan 'kiinni' niitä. Ei ehkä tällä palstalla kirjoittamisella ole hyötyä seuraaville potilaille?

Kun itse olen käynyt lääkärissä, ensimmäinen kysymys on ollut usein, että minkä takia olet hakeutunut vastaanotolle. 'En saa nukuttua kunnolla, kun selkä on kipee aamuyöllä.' Lääkäri määräsi kipulääkettä. Reumalääkäri kysyi:' Herättääkö kipu sinut aamuyöllä?' Ja lähetti selkärankareumakokeisiin.

Joskus voi itsekin pohtia, mikä on keskeinen syy. Joskun on niin, että erityissairauksissa yleiskoulutuksen saaneet lääkärit eivät keksi, mihin lähettäisivät. Monesti käy niin, että tehdään lähete jollekin erikoisalalle, polku käydään läpi ja palautetaan lähtöpisteeseen.

Omasta terveydestä vastuu on kuitenkin itsellä, lopulta.

• Anonyymi

Rahalla tyhmimmät lääkikseen pääsee.
      Papp maksaa vaikka kymmenen valmennuskurssia kunnes ovet aukeaa.osa pääsee omilla avuillaan ja niistä tulee niitä hyviä lääkäreitä jotka eivät halveksi potilaita.

• Anonyymi

Suurin osa sadistisia ja narsistisia puoskareita, harva oikeasti tahtoo tai osaa auttaa potilasta.

• Anonyymi

Joo oli kyllä hyvää luettavaa ja niinkuin väitetään lääkäreiden vähättely on jo arkipäivää mitä olen itse lukenut ja ottanut selvää sekä ITSE kokenut eli olen yli vuoden ravannut julkisella että yksityisellä koska alkoholi kipeyttää imusolmukkeita se ei kuulemma ole minkään syövän oire jäkäti jäkäti ja ruoka haluttomuutta on ja runsasta yöllistä hikoilua sekä hengästyn jo kenkiä solmiessa mutta mikään ei vaan ole minkään syövän oire jne edes ultraan en ole julkisella päässyt lääkäri oli vihainen minulle kun ravaan lääkärissä ja olo vaan heikkenee !!!!!!!! Ja syövät näkyy kaikki muka veri kokeissa eikä näy kaikki esim imusolmuke syöpä ei varsinkaan aina näin ja edes keuhkoja ei ole kuvattu ollaan vaan kuunneltu ja siihen se jää !!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2348
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2263
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1574
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1555
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1103
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      334
      897
    Aihe