Tärkeä teologinen kysymys tämäkin, ainakin yhtä tärkeä kuin h-aihe. Olen ollut selkävaivainen jo niin pitkään, että olen kuvitellut liikkumisen ja varsinkin hölköttelyn olevan kohdallani ohi. Kaikessa hiljaisuudessa ja salassa olen hieman yrittänyt hölkötellä törmättyäni mielenkiintoiseen menotekniikkaan. https://www.youtube.com/watch?v=oN1x3Ik1t5Y
Oma menoni ei nyt ihan tuolta näytä kuin videolla, mutta pystyn pieniä matkoja lyllertämään ja olo on lenkin jälkeen taivaallinen. Tämä innoittikin kysymykseen juoksiko Jeesus? Arvelisin että eipä juuri. Liikuntaa treenimielessä ei varmaankaan kenenkään tarvinnut harrastaa, liikettä tuli muutenkin. Käsittääkseni ei edes ollut oikein soveliasta aikuisen miehen juoksennella. Paavali kylläkin jossain käyttää esimerkkinä urheilijoita, joten ei aihe aivan vieras ollut juutalaisellekaan, ainakaan Paavalin tapaiselle hellenistijuutalaiselle.
Juoksiko Jeesus koskaan?
6
98
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, jeesuksen mielilaji oli Crossfit. Lopuksi harjoitti Cross-trainingia.
- Anonyymi
Tuo on varmaan totta. Uimari hän ei ollut koskapa mieluummin käveli vesistöjen yli.
Nopeinta vauhtia Jeesus taisi edetä ratsastaessaan aasilla.
Onnittelut löytämästäsi liikunnan ilosta.
Yksi puolituttuni liikkuu rollaattorilla, ilmeisen jakavaivainen kun on ollut aina. Mutta hän kävelee sen avulla ja väliin istuu rollaattorissa ja potkii toisella jalalla vauhtia. Ja nauttii liikkumisesta.- Anonyymi
Jeesus käveli vetten päällä, mutta ei juossut.
- Anonyymi
Jeesus käveli ja ratsasti. Sai paljon liikuntaa.
Paavali oli penkkiurheilija ja kova Palestiinan joukkueen kannattaja antiikin olympiakisoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332