moneltako nainen on tullut kotiin?
Miksi mies tarkistaa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mö kirjoitin sulle monelta olen tullut nukkumaan!!!
- Anonyymi
Kyylä, mustis.
- Anonyymi
Onko se pakko kertoa sille?
Ko se on sairas päästään.
- Anonyymi
Aha.
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Jep.
Kontrollifriikki. Ei lupaa hyvää. Anna kenkää. ☝️☝🏽Sairas mies ei edes laske vaimoaan kauppaan.
Yllyttää ottamaan lopputilin että eukko aina 4 seinän sisällä.
Hulluimmat muuttavat korpeen. Anonyymi kirjoitti:
Sairas mies ei edes laske vaimoaan kauppaan.
Yllyttää ottamaan lopputilin että eukko aina 4 seinän sisällä.
Hulluimmat muuttavat korpeen.Nimenomaan.
Kaikenlaisia huorittelijoita ja muita miehiä, jotka pyrkivät naisia erinäisin keinoin haukkumaan ja arvottamaan ulkonäön perusteella, ja siten siis kontrolloimaan on syytä välttää kuin ruttoa. ☝️
Palstalla on monta esimerkkiä. Positiivista onkin, että ne ovat sinkkuja, toivottavasti ikisellaisia.- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Nimenomaan.
Kaikenlaisia huorittelijoita ja muita miehiä, jotka pyrkivät naisia erinäisin keinoin haukkumaan ja arvottamaan ulkonäön perusteella, ja siten siis kontrolloimaan on syytä välttää kuin ruttoa. ☝️
Palstalla on monta esimerkkiä. Positiivista onkin, että ne ovat sinkkuja, toivottavasti ikisellaisia.Ahdistaa sellainen kysely...
- Anonyymi
Aika suuri Stalkkeri, ei sentään yhtä suuri mielenvialtaan kuin joku Timo Koivusalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449111
- 785592
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384064- 553561
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293257- 452480
- 342032
- 2131785