Naisiin ei voi luottaa.

Anonyymi

Tapasin eilen baarissa kivan naisen ja meillä klikkas hyvin. Mentii jatkoille nainen anto numeron. No sovittiin että nähää tänää. Nainen ei ole vastannut mun puheluun ja viesteihin. Onko muita joille käyny vastaavaa? Miks pitää kusettaa...

107

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä ilta toi, sen aamu aina vei, näin elit elämäsi surkeimman. Vain pieni hetki joskus ja liekki sammahtaa, sä ätmi koita siihen tottuaaa...

      • Ei kai se ämmä sulle kerkeä soittaa kun tänään on gäng bäng ilta ja tussu haisoo


    • Anonyymi

      Ei voi enää luottaa noihin naisiin ollenkaan. Näyttää siltä että tässä on yksinäinen ikisinkku hautaan asti.

      • Anonyymi

        Ole tyytyväinen, et sait panon kuitenkin häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole tyytyväinen, et sait panon kuitenkin häneltä.

        En saanut. Ei ees pussailtu ja pantu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut. Ei ees pussailtu ja pantu.

        Mikä esti sen, pääsit kuitenkin jatkoille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä esti sen, pääsit kuitenkin jatkoille?

        Pääsin. Ja nainen sanoi nähään tänään myöhemmin. Ja nainen huijasi minua. Ja se siitä. En luota enää ikinä naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsin. Ja nainen sanoi nähään tänään myöhemmin. Ja nainen huijasi minua. Ja se siitä. En luota enää ikinä naisiin.

        Niitä ei vaa koskaa vittu saatana mikään kiinnosta. Mäki kaipaan naista kainaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut. Ei ees pussailtu ja pantu.

        Nainen pettyi nyhveröintiisi, koska odotti vähintään pikapanoja ja siksi ei ota yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsin. Ja nainen sanoi nähään tänään myöhemmin. Ja nainen huijasi minua. Ja se siitä. En luota enää ikinä naisiin.

        Älä nyt hermostu..tämmöstä tää on. Ihan tiedosksi että ennen miehet teki noin😂ihan näköjään ympyrää kierretään vuosituhannet vaan vaihtuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen pettyi nyhveröintiisi, koska odotti vähintään pikapanoja ja siksi ei ota yhteyttä.

        Tuskin asia ei ole niin.


    • Anonyymi

      Toiset löytää nii helposti naisen ja päätyy parisuhteeseen. Ite halunnu naista kauan ja baarissa ja kännissä kyl kiinnostaa. Sitten kun seuraava päivä koittaa ja selvenee nii ei vastata enää. Emmä roiku tollasissa. Unohdan ei ole mun arvoinen nainen

      • Anonyymi

        Jos tollee käyttäydytään en ymmärrä. Sanois sitten suoraa ettei kiinnosta...


    • Anonyymi

      ”Klikkas” ja ”kilkkas” ovat eri asioita. Jälkimmäinen negatiivinen.

    • Anonyymi

      Koska karma 😂

    • Anonyymi

      Yritäpä nyt vastata mulle. Tänään.

    • Anonyymi

      Antaa noi naiset vaan olla. Yksin hyvä. Suurin osa vain kusettaa...

    • Anonyymi

      En tiedä miksei noi naiset voi sanoo suoraa ettei kiinnosta. Ei vastaa viesteihin ei puheluihin...

      • Anonyymi

        Eipä sano aina miehetkään suoraan.☹️


    • Anonyymi

      Vittu niin paskaa naistenkaa ettei mitää jakoa...

    • Anonyymi

      Niin, onko sopinut että näkee seuraavana päivänä vaiko että näkee joskus? Kyllähän yleensä baari-illan jälkeen pitäs jättää toiselle krapulapäivä ainakin, päissään kun ihmiset puhuvat mitä sattuu.

      • Anonyymi

        Oletko mustasukainen minusta??????????? miksi???????????sullahan on onnellinen suhde!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Jep. Sovittiin et nähään tänää. Nainen kusetti.


      • Anonyymi

        Sovittiin että tänää nähdään. Nainen ei vain vastaa puheluun eikä viesteihin. Vittuku paskaa. Naiset kannattaa vaa unohtaa ikuisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovittiin että tänää nähdään. Nainen ei vain vastaa puheluun eikä viesteihin. Vittuku paskaa. Naiset kannattaa vaa unohtaa ikuisesti

        Varmaankin kävi säkä ettei vastaa ja toivottavasti ei myöhemminkään, kun tuollainen reaktio tuli jo nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin kävi säkä ettei vastaa ja toivottavasti ei myöhemminkään, kun tuollainen reaktio tuli jo nyt.

        Siis mitä hittoa. Hän oli kiinnostunut musta humalassa. Ja nyt ei vastaa


    • Anonyymi

      Pitää vaan ymmärtää silloin kun ei kiinnosta. Olit kivaa seuraa, mutta siinä kaikki?

      • Anonyymi

        Joo mutta ei tolleen voi tehdä. Hän sanoi että on kiinnostunut musta. Ilmottais ees viestillä sori ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ei tolleen voi tehdä. Hän sanoi että on kiinnostunut musta. Ilmottais ees viestillä sori ei kiinnosta.

        Et ole viestiin kuluvan ajan arvoinen.
        Olet ATM. Sen tiedät ennestään.
        Otat oman tasoisen naisen, työttömän läskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole viestiin kuluvan ajan arvoinen.
        Olet ATM. Sen tiedät ennestään.
        Otat oman tasoisen naisen, työttömän läskin.

        Ja mistähän sä sen tiedät? Automaattisesti oletat. Mikä ihmeen atm? No oon ihan normi mies. Mulle kelpaa oman tasoinen nainen, läskissä ei kuule ole mitään vikaa, siisti kieles-.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole viestiin kuluvan ajan arvoinen.
        Olet ATM. Sen tiedät ennestään.
        Otat oman tasoisen naisen, työttömän läskin.

        Ei työtön juoppo läski ota atm.
        Hän haluaa massimiehen, joka ylläpitää laiskan löysäilyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistähän sä sen tiedät? Automaattisesti oletat. Mikä ihmeen atm? No oon ihan normi mies. Mulle kelpaa oman tasoinen nainen, läskissä ei kuule ole mitään vikaa, siisti kieles-.

        Tiedän itsekin olevasi atm, et muuten roikkuisi palstalla. Ei normaalit miehet, varsinkaan YTM palstaile.
        Läskin, eiku kehopositiivisen kanssa ei voi mennä yleiselle paikalle. Kaikki tuijottaa.


    • Anonyymi

      Naisiin ei voi vain luottaa enään...

    • Anonyymi

      Joisit enemmän viinaa niin saisit naisia.

      t viinamies

      • Anonyymi

        Ei se auta. En halua juoda.. nyt join eilen ja sain naista. Mutta hän kusetti..


    • Anonyymi

      Mussa pahasti vikaa ku ei saa naista.

      • Anonyymi

        Lopeta itsestäänselvyyksien kirjoittelu, et saa naisia. Et tietenkään.


    • Anonyymi

      Voi ei, teit pahan virheen. Sun olis pitänyt heti ehdottaa seksiä niin nainen olis susta ehkä enemmän kiinnostunut. Nyt se piti sua outona.

      • Anonyymi

        No niin ihan sama. Nii vitun täynnä naisia ku ei niitä kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ihan sama. Nii vitun täynnä naisia ku ei niitä kiinnosta

        Humalassa naiset kyl kiinnostuu ja suostuu tanssiin. Sit ei helvetti selvinpäin kiinnosta eikä halua ees nähä ja vastata..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalassa naiset kyl kiinnostuu ja suostuu tanssiin. Sit ei helvetti selvinpäin kiinnosta eikä halua ees nähä ja vastata..

        Krääk 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krääk 😝

        Hips...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalassa naiset kyl kiinnostuu ja suostuu tanssiin. Sit ei helvetti selvinpäin kiinnosta eikä halua ees nähä ja vastata..

        Olet vaan tyhmä. Jos nainen suostuu tanssimaan, ei se tarkoita, että olisi välttämättä kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Naiset kyl nii saatanan vaikeita. Ei mitää jakoo ku ei niitä kiinnosta. Aina pitää runkata ja olla yksin...

    • Anonyymi

      Vituttaa ku ei koskaa onnistu naistenkaa mikään.. ku ei vaa naiset kiinnostu. Kyllä muut miehet saa naisia... vittu mä en oo nii ruma ettenkö saisi. Silti oon aina yksin

    • Anonyymi

      Mä olen nainen, ja mulle on naiset käyttäytyneet tuolla tavalla "ystävänä", ja vieläkin pahemmin. En luota enää kenernkään paskankaan vertaa. Luotan vain itseeni. Kieroilijoita ja huijareita on maailma väärällään. Siksi vietän aikasni vain yksin asunnossani pääasiassa, eikä minkäänlainen seurustelu kiinnosta enää missään mielessä kenenkään kanssa. Oma seura on parasta.

      • Anonyymi

        Vähä samaa mietin itekki. Vaikka en oo ruma. Käyn salilla ja kuntoilen. Ihmiset ja naiset tuntuu olevan nykyää paskoja ja helvetin ylimielisiä. En oo täydellinen malli mies eikä musta tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä samaa mietin itekki. Vaikka en oo ruma. Käyn salilla ja kuntoilen. Ihmiset ja naiset tuntuu olevan nykyää paskoja ja helvetin ylimielisiä. En oo täydellinen malli mies eikä musta tule.

        Ei vain kelpaa naisille. Ei voi enää luottaakkaa naisiin. Parempi istua yksin kotona ja unohtaa ikuiseksi naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vain kelpaa naisille. Ei voi enää luottaakkaa naisiin. Parempi istua yksin kotona ja unohtaa ikuiseksi naiset.

        No kyllä se melkein näin on. Minäkin olen jo kauan sitten unohtanut miehet. Ei ole enää kuin vanhoja sydänsuruja, jotka nekin on aivan liikaa. Uusia ei ole pääsdyt tulemaan, eikä tule. Tässä on eräänlainen mieletön rauha, kun ei ole miehiä enää elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se melkein näin on. Minäkin olen jo kauan sitten unohtanut miehet. Ei ole enää kuin vanhoja sydänsuruja, jotka nekin on aivan liikaa. Uusia ei ole pääsdyt tulemaan, eikä tule. Tässä on eräänlainen mieletön rauha, kun ei ole miehiä enää elämässä.

        Ehkä pitäs itekki ne unohtaa, on vaa vaikeeta ku kaivannu naista ja laskenu rimaaki, mutta silti kusetetaan tai kännissä käyttäydytään miten käyttäydytään, en vain voi ymmärtää.


    • Anonyymi

      Se sanoi että on musta kiinnostunut. No vitut ei ollu. Mun tyylinen nätti oli ja pyöree. Ei saa eea pyöreetä naista. Ei hyvin mene...

      • Anonyymi

        Pyöreereeeeeeeee....reee reee reee. .,,,....


    • Anonyymi

      Se on hauskaa

    • Anonyymi

      Kuulostaa tyhmält mut se vaa löysi paremman.

      Itel kävi näin joskus, anto numeron sit näin myöhemmin sen samas baaris toisen kaa. Sit se häippäs, koitin kysyä huomenna viestillä jotain nii ei vastannu koskaa mitään.

      • Anonyymi

        En usko et löyty, siis se oli vain munkaa ja mentii jatkoille, mutta en voi vaa käsittää miks teki tolleen..


      • Anonyymi

        No naisiin ei voi luottaa ja ne on helvetistä.. tollee kusettaa antaa numeron vaa, en voi enää varmaa koskaa seurustella tai mitää ku ei niitä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko et löyty, siis se oli vain munkaa ja mentii jatkoille, mutta en voi vaa käsittää miks teki tolleen..

        Mä oon ihan komee mies ja en oo rumimmasta päästä mutta en vaan löydä naista, että huonoa on tuuri hitto.!!


    • Anonyymi

      Sille iski morkkikset. Unohda.

    • Anonyymi

      Nukkunut koko päivän krapulassa. Jos ollu tosi paha olo nii ei kyllä sen takia pysty. Känny äänettömällä, pitsa korkeintaan ja juomaa. Unta kaaliin. Ehkäpä pari päivää välissä auttaa. Ei kannata luovuttaa.. Entäs jos se olikin varattu. Iski morkkis? Tai muuten vaan morkkis? Leikkii vaikeasti tavoiteltavaa?
      No anyway. Mene eteenpäin, älä itke tommosia.

      • Anonyymi

        No ihan sama. Kusettaja mikä kusettaja unohdin jo. Oma menetys.


    • Anonyymi

      Maailma on täynnä ihania naisia. Jokaiselle löytyy.
      Haluaako joku oikeasti, kumppanikseen, huonosti käyttäytyvän, naisen?
      Sellaisen joka ei jätä huomauttamatta jos vain jotain ilkeää keksii. Sellaisen jolle et ole oikeaasti merkityksellinen.
      Minä en suostu enää. 30v aviossa riittää.

      Siksipä laitoinkin profiilin, Thaicupid sivustolle. Oikea löytyi parissa päivässä.
      Nyt on arvot vähintäänkin kohdallaan. Voi kuinka usein häpeänkään tätä suomalaista käytöskulttuuria. No itse kuitenkin yritän ammentaa häneltä kaikkea hyvää.
      Nyt saa rakastaa mielin määrin. Kaikki hyvä on sallittua. Syytösten tilalle on tullut kiitos ja kannustaminen. Asiat ratkaistaan yhdessä. Meille on tärkeää toistemme onnellisuus. Siten myös itse on onnellinen. Ei tarvitse miettiä, onko toinen uskoton tai mikä on totta.

      Kysyin joskus, kun hän oli lähdössä järjestämään jotain lasten hyväntekeväisyys tapahtumaa, miksi hän tekee niin paljon hyvää?
      * Tiedän eläväni etuoikeutettua elämää. Vanhempani mahdollistivat koulutukseni ja asemani, Tiedän ettei se ole ainoastaan omaa ansiotani. Kaikilla ei siihen ole mahdollisuutta. Minun täytyy kantaa vastuuni.*
      Tuli hiljainen hetki :)
      Hän kyllä nauttiikin siitä suunnattomasti. Jos olen Thaimaassa, niin kyllä hän myös mulle homman nakittaa. Ekan kerran epäröin, mut hauskaahan se on. Hänellä on erityinen taito myös kiittää *ahkeruudestani*.
      Hän osaa innostaa ihmisiä luonnostaan.

      Tiedän että hän pyörittelee minuakin mielensä mukaan, mut aina hyvään suuntaan minulle.

      • Anonyymi

        "Jokaiselle löytyy " uskooko tuohon kukaan?
        -ei löydy, mahdollisuus pienenee joka vuosi, jos et kelvannut kenellekään 5v sitten... miten olet siitä kehittynyt.


    • Anonyymi

      "Ja nainen sanoi nähään tänään myöhemmin. Ja nainen huijasi minua. Ja se siitä. En luota enää ikinä naisiin."

      :D :D :D räjänokalta vietiin tikkari :(
      Olit siis niin huono, etkö tajua? Nainen lupasi että tavataan koska yritti jonkinlaista pehmeää laskua pettymykseen sinulle.
      Nyt sitten itket itsesi uneen joka ilta ja vannot ikuista vihaa jokaista naispuolista olentoa kohtaan.

    • Anonyymi

      Naispuolinen olento. Kuin olento ulkoavaruudesta.

      Mieleen juolahti hahmo eräästä sarja- sekä elokuvista: Flash Gorgon: Ming The Merciless: https://en.wikipedia.org/wiki/Ming_the_Merciless

      Kaverit ehdottaneet katso tuollaista elokuvaa huviksi.

    • Anonyymi

      Naiset antaa väärän numeron että pääsevät rumasta miehestä eroon. ihan normi temppu naisilta. Et ollut kiinnostava etkä komea.

      • Anonyymi

        Öö se ei kyllä ollut väärä numero anteeksi vain. Mutta joo ihan sama. Ja mä en ole ruma.


      • Anonyymi

        Kyllä minäkin annan väärän numeron kapakasta pokaamalleni naiselle, jos se ei ole miellyttänyt yöllä.


    • Kännilupauksiin ei ole luottamista..

    • Anonyymi

      Parempi vaan jos naiset onnistuvat välttämään tuollaista uhriutuvaa ruikuttajaa, saisivat vain jonkun stalkkerin ja ahdistelijan kontolleen.

    • Anonyymi

      No niitä riittää myös miehissä että naisissa koskaan ei tiedä kuka huijaa jne.

    • Anonyymi

      Juu vissiin kusettaja naisia löytyy ihan tarpeeksi. Mitä tästä opimme. Siis parempi olla yksin.

    • Anonyymi

      Joo no mä en ole ruma. Et kyl mä viel saan semmosen naisen jota kiinmostaa minä.

    • Anonyymi

      Naiset on tosi vaikeita. ei voi mitään. Pakkohan se vain yksin on olla. Täälki vaa jauhetaan paskaa minkä kerkee...

    • Anonyymi

      Harmittaa et naisten käytös on mitä on.. no kyl aina näkee et muut saa naisia osa. Tai niil on kumppanit. Mut sit naiset kännis niin outoja ja sit kusettaa vaan eikä olis koskaa uskonut.

    • Anonyymi

      No parempi vaan unohtaa tuommonen paskiainen, ei ollut minun arvoinen nainen. Nätti oli kyllä ja kiva, no tietääpä jatkossa.

    • Anonyymi

      Kännissä naiset kyllä kokevat "kemiaa" mutta selvinpäin sitä ei tunnu juuri koskaan olevan. Paitsi tietysti jos on julkkismies kyseessä.

      • Anonyymi

        Mun mielestä toi on törkeetä, ei naisen saisi tehdä noin jos on kiinnostunut, itse olin asian tosissani ja nainen oli kaunis ja minun makuuni, en olis kyllä huijannut häntä, mutta ei voi enää mitää yksin oltava elämä.


      • Anonyymi

        Jep naiset vain huijaa. Luottamus täysin mennyt naisiin. Jos haluan naista. Maksan seksistä ja saan.


    • Anonyymi

      Pistä miesten puku päälle kravatti kaulaan ja mene baariin niin saat naisilta katseita ja ne kiinnostuu.

    • Anonyymi

      Ei naistenkaa vaa tule koskaa mitää. Pelkkää paskaa. Ne huijaa mua. Ei saa mistää seksiseuraa. Ja ruma mies en ole. Mutta en vain kelpaa ees läskille naiselle en tajua.

      • Anonyymi

        Kyllä masentaa tää elämä kun ei saa lihavaa rumaakaan naista.. en ruma mies ole. Käyn salilla mutta aina samaa paskaa mistään ei tule mitään. Aina muut miehet löytää ja sä katot vierestä vaan ja et kelpaa..


      • Anonyymi

        Kyllä se on kuule sinussa vika, ellet saa oikeanlaista seuraa. Turha syyttää naisia.

        Kaikki ajatuksesi välittyvät naisille kehon ym. kielellä, vaikket pihahtaisi sanaakaan. Naiset ovat ihan parhaita lukemaan ja tulkitsemaan niin sanallista (ja sitä mitä ei sanota) kuin ei-sanallista viestintää. Jokainen nainen kaikkoaa kun sinusta lähtee viestiä "Pelkkää paskaa" "Ei saa mistää seksiseuraa." " en vain kelpaa ees läskille ".

        Sinun tarvitsee olla vain reilu, aktiivinen, positiivinen jätkä, ei jahdata tai haluta mitään. Olla oikeasti kiinnostunut naisesta - hänen ajatuksistaan, pitää mielenkiintoa ja keskustelua yllä. Kyllä se siitä lähtee. Ennen kaikkea pyri eroon ajatuksesta, että haluat naiselta seksiä tai jotain, mitä vaan. Älä ole liian innostunut ja toiveikas, vaan katso miten menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on kuule sinussa vika, ellet saa oikeanlaista seuraa. Turha syyttää naisia.

        Kaikki ajatuksesi välittyvät naisille kehon ym. kielellä, vaikket pihahtaisi sanaakaan. Naiset ovat ihan parhaita lukemaan ja tulkitsemaan niin sanallista (ja sitä mitä ei sanota) kuin ei-sanallista viestintää. Jokainen nainen kaikkoaa kun sinusta lähtee viestiä "Pelkkää paskaa" "Ei saa mistää seksiseuraa." " en vain kelpaa ees läskille ".

        Sinun tarvitsee olla vain reilu, aktiivinen, positiivinen jätkä, ei jahdata tai haluta mitään. Olla oikeasti kiinnostunut naisesta - hänen ajatuksistaan, pitää mielenkiintoa ja keskustelua yllä. Kyllä se siitä lähtee. Ennen kaikkea pyri eroon ajatuksesta, että haluat naiselta seksiä tai jotain, mitä vaan. Älä ole liian innostunut ja toiveikas, vaan katso miten menee.

        Ei ole mussa vikaa. Olin naiselle tosi kiva,mutta hän huijasi minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mussa vikaa. Olin naiselle tosi kiva,mutta hän huijasi minua.

        Enää en jaksa naisia. Ovat huijanneet monesti. En vain kelpaa naisille. Vaikka urheilen olen ihan komea. Silti muut miehet sas naisen ja pääsee kainaloon yöksi ja saa seksiä. Minä jatkuvasti yksin. Ei tätä jaksa enää


    • Anonyymi

      Se masentaa niin ku et kelpaa ees tavis rumalle läskille... en ymmärrä tuskin koskaan kelpaan. Hyväksyn että hautaan asti yksin.

    • Anonyymi

      Onko jotakuta, jolle EI olisi käynyt noin?

      Mutta summa summarum neuvoa antaen: "eilen baarissa/jatkoilla" - ei kannata koskaan sopia tapaamista seuraavalle päivälle. Jos sopii, niin aina pitää muistaa riski. Ja miettiä millaisessa mielentilassa ja yhteydessä sovitaan - kuulostella toisen tunteita. Onko hän oikeasti kiinnostunut minusta? Asetanko kysymykseni siten, että niistä on vaikea kieltäytyä?

      Numerot jos vaihdetaan, ei ole kyse mistään velvollisuudesta ottaa yhteyttä. Soittaa ei kannata alkuun, vaan tunnustella. Yhdellä ainoalla tekstiviestillä. Jos ei saa vastausta, se tarkoittaa, ettei ole enää kiinnostusta.

      • Anonyymi

        Joo no ihan sama. Naiset on mitä ne on vitun vaikeita ylimielisiä ja täysin paskoja.


      • Anonyymi

        Joo muttakun se turhauttaa kun koskaan ei naistenkaa tule mitään.


    • Anonyymi

      Naiset vain huijaa koska ei ole kiinnostuneita sitten tippaakaan miehistä. Minä olin tosissani kiinnostunut naisesta. Mutta hän huijasi minua.

    • Anonyymi

      Naisiin ei voi luottaa enää ollenkaan. Jotkut miehet ei vaan saa naista koskaan. Kovasti sanotaa kaikkee ja jauhetaa paskaa kännissä. Sitten valehdellaan eikä vastata enää puheluihin ja viesteihin.. naiset on helvetistä

      • Anonyymi

        Pussaaan halataan kännissä. Vaihdetas numerot ja esitetää kaikkee. Kappas selvinpäin ei kiinnosta enää.. ollaan ihan saatanan paskoja.. naisten käytös on helvetistä.


    • Anonyymi

      Naiset miksi huijaatte?miksi ootte tollasia???

    • Anonyymi

      Vituttaa nii saatanasti noi naiset. Hänen kaveri vielä sanoi että tässä vapaa nainen ja hän sanoi tämä nainen että on kiinnostunut. Kaikki oli valetta. Hän tanssi baarissa munkaa piti kädestä kiinni. Kaikki valetta ja paskaa. Mä toivon että hän mätänee helvetissä aina.

    • Anonyymi

      Luotto on naisiin täysin 0 ja että baarista muka saa naista. Huijareita kaikki. 1 nainen sanoi että käy kattomas kaveria. No hän ei koskaa saapunut. Häntä ei kiinnostanut. Parempi olla aina siis yksin. Koska naisia ei kiinnosta..

    • Anonyymi

      Käyn välillä baarissa kahviloissa sielä missä naisia. Silti olen jatkuvasti yksin aina enkä saa naista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naiset voi painua hevon helvettiin kusettajat.

      T. Elämäänsä kyllästynyt mies

    • Anonyymi

      Poistin tinderin ja kaikki. Eipä noita naisia kiinnosta. Kusettavat vaan eivätkä halua tavata.

      T. Masentunut yksinäinen mies.

    • Anonyymi

      Ei tässä koskaa mitään naista saa. Baaritki nii turhaa huijataan vaan ku ei ollutkaa kiinnostunut. Ja naiset ei halua eea jutella ei koskea ei tavata. Siispä pysyn ikisinkkuudessa elämäni

    • Anonyymi

      Tuollainen että jos mies laittaa jotain tyttöjen meikkejä vahingossa silmiin, on pahaa, kirvelee ja kuin koronavirus, melkein tappaakin sitten.

    • Anonyymi

      Nainen on herkkä olento. Mut ennenkaikkea ihminen. Ihmisen mieli voi muuttua ja onneksi se useinmiten menee juuri näin :) Ei nainen ole enää pelkkä pillu.

      • Anonyymi

        Äänestän, juuri näin.


    • Anonyymi

      Naiset ovat vain niin helvetin vaikeita. Aina vain huijataan. Voisivat joskus kiinnostuakki perkele.

    • Anonyymi

      Helix;: https://www.youtube.com/watch?v=mrvmRJMLQWM

      Hey... don't touch no merchandise, eli huumeisiin, aika kova tempo tuossakin on varmaan jotain yli 500 jo kitaralla.

      Merchandise... kaikkea laitonta tavaraa kuten huumeita ja sellaista...

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet kun et ole vielä oppinut, että ei kannata uskoa sanaakaan mitä naisen suusta tulee?

      • Anonyymi

        Ei vissiin..en kyl olis uskonut että nainen kusettaa.. oon 35 v.


    • Anonyymi

      Nyt en luota enää ikinä naisiin. Ja poistin tinderinkin. Ihan turha paikka. Pysyn sinkkuna ku ei kerta naiset kiinnostu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3204
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2453
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      130
      1962
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1514
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1501
    6. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1346
    7. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1319
    8. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1309
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      52
      1263
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      235
      1075
    Aihe