Sinkuilla on aivan samanlainen oikeus harjoittaa seksiä, kuin pariskunnillakin. Sinkut voivat harjoittaa seksiä lähinnä tilapäisissä suhteissa, koska ovat sinkkuja. Seksiä tilapäisissä suhteissa on kuitenkin demonisoitu, etenkin jos naiset ovat harjoittaneet tilapäistä seksiä, on siihen suhtauduttu kielteisesti.
Samalla tavoin kuin homoseksiin, on naisten tilapäiseen seksiin suhtauduttu kielteisesti. Sinkuilla on kuitenkin täysin sama oikeus harjoittaa seksiä, kuin parisuhteessa elävillä tai homoseksuaaleilla. Sinkkujen tilapäisen seksin kielteisesti määrittely on sinkkujen ihmisoikeuksien loukkaamista.
Esimerkiksi seksin oston kriminalisoiminen on tilapäisen seksin demonisointia ja sinkkujen ihmisoikeuksien vastaista.
Sinkkujen ihmisoikeudet ja seksin ostokielto
Anonyymi
1
79
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida naiset paljon ostaa seksiä, korkeintaan vanhat, nuoret ehkä ulkomailla. Miksi kukaan mieskään suostuu maksamaan, ei tulisi mieleenkään. Ennemin horoilu pitäisi tehdä rangaistavaksi tai sitten molemmat, mutta ei pelkästään ostamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058277- 1125784
- 565266
- 2895216
- 783871
- 583051
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501