Nyt.............
<3
🤠🤠🤠🤠
Lännenelokuva...........
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hurja joukko elokuva oli mahtavaa meininkiä alusta loppuun. William (Billy) Holden ja muut käsikassarat tulittivat viimeistä päiväänsä.
Olen varmaan joskus nähnyt sen, mutta en muista siitä mitään............
<3
Nyt katsomassa hyviä, pahoja ja rumia......
- Anonyymi
Nyt viiniä...<3
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
A-luokan hevosta ikävä............
<3
Kahvia nyt ja lisää olutta........Charme Asserdalia?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
A-luokan hevosta ikävä............
<3
Kahvia nyt ja lisää olutta........Sääliks käy.... aivot juotu ja mitään ei osaa....<3 😂
Anonyymi kirjoitti:
Sääliks käy.... aivot juotu ja mitään ei osaa....<3 😂
Niin.....
Sinähän sen tiedät............
<3
Olipa raskas päivä.
Ekaluokkalaisen koululle saatto sit kotio
Sit lähikauppa ja äitilleni kylään pikkuisten kanssa sit kotiin
Sit katuliituileen pikkuisten kanssa sit kotiin
Lopuksi käytin vielä uimassa lapsia ja tultiin puolelta kotiin, nyt oon ihan poikki.😫
Onneksi mies teki vielä iltapalaksi rankiksii, että varmasti nukkuvat🥰Ainiin meidän levoton 5vuotias juoksee aina kotimatkan ees taas rattaiden edellä kun ei jaksa kävellä kuulemma Ja kun rattaissa ei ole tilaan, jotenkin se juoksee siltikin 🧐
valtakunta kirjoitti:
Ainiin meidän levoton 5vuotias juoksee aina kotimatkan ees taas rattaiden edellä kun ei jaksa kävellä kuulemma Ja kun rattaissa ei ole tilaan, jotenkin se juoksee siltikin 🧐
Okei.........
:)..............
<3Risto_ kirjoitti:
Okei.........
:)..............
<3Ei varmaan hahmota, mistä se väsymys tulee ja silti jatkaa😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311625Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357501V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!823929Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063829- 433371
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113237Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳523212- 913098
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033- 361910