Miten vanhemmat suojaatte lapsenne seksi opetukselta. Koulut toimivat Setan vallassa ja kerrotaan että varhaiskasvattajat ohjaavat jo alle 3v vaihtamaan sukupuolensa ilman vanhempien lupaa.. Näin Päi i Räsänen ja co kertovat. Tv7 ssa kerrottiin opettajien pakosta noudattaa SetAa.
Itse olen lähettänyt päiväkotiin ja kouluun ohjeet ettei meidän pojille saa opettaa mitään seksi agendaa ei biologiassa ei historiasta ei terveydopissa.Kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää kun naivat.
Miten suojaan lapset Setan ja Sexpon ajatuksilta
9
<50
Vastaukset
Kannattaa esim. koulun yhteystieto lomakkeella jossa kuvauslupia ym. ilmoittaa ettei hyväksy Seta pohjaisen aatteellisen ja ideologisen materiaalin käyttöä opetuksessa.
Tässä uusin uutinen aiheesta:
"Jälleen on paljastunut koulumaailmasta yksi syy vanhemmille seurata koulujen kuulumisia ja kommentoida. Kouluille on toimitettu pyytämättömänä kylkiäisenä epäasiallista sekä ideologisesti värittynyttä materiaalia äidinkielen kirjatoimituksen mukana."
https://aitoavioliitto.fi/artikkelit/kirjoja-aidinkielen-opetukseen/- Anonyymi
" Aito avioliiton asiantuntijoiden laatimalla koululomakkeella voi vanhempana ilmaista kodin kannan koululle ja vastaavasti päiväkoti-ikäisten lasten vanhempien tueksi on julkaistu varhaiskasvatuslomake."
:D :D :D :D :D
s/asiantuntijoiden/hihhulien/g - Anonyymi
Tuosta asiastahan tulee tehdä rikosilmoitus. Lasten houkuttelua seksiin, ym.
- Anonyymi
Missä iässä lasta voidaan alkaa valmentamaan homoseksiin?
- Anonyymi
Onko evoluution ja setan tunneille pakko osallistua? Myskin uskonnon tunnit voisi jättää väliin.
- Anonyymi
Kaikenlaisia mielenvikaisia sitä maailmassa elääkin joita normaaleina pidetään.
- Anonyymi
Varaa aika lobotomiaan. Ajatuksia pelkäävällä ei tule olemaan aivoille muutenkaan käyttöä.
- Anonyymi
Tieto on valtaa. Lasten pitää tutustua maailman ilmiöihin sellaisina kuin ne ovat. Koulussa pitäisi opettaa myös oman uskonnon lisäksi pääkohdat muista uskonnoista. Se avartaisi näkemystä maailman monimuotoisuudesta. Seta tekee arvokasta työtä myös omalla alallaan. Jos lapsi ei näistä tietäisi mitään voisi se olla hänelle turmiollista. Asiallinen tieto on tärkeätä. Maailmassa on paljon vaaroja, joista lapsen pitää myös saada tietoa.
- Anonyymi
Valitettavasti jumalattomat opettajat eivät välitä lasten mielenterveydestä ja opettavat perversioita saatanan hengessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934