Olen Keskustan kannattaja, enkä todellakaan

Anonyymi

tykkää siitä, että puolue istuu vasemmistohallituksessa, ja kannatus sen kuin laskee.

Enkä ole ainoa kepulainen joka tätä mieltä on, en myöskään kannata Saarikkoa puheenjohtajaksi.

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko väärässä puolueessa?

      • Anonyymi

        Kepu on jo pitkään ollut ssosialistipuolue, nyt jussit kolhoosiin


    • Anonyymi

      Keskusta on ollut aina vasemmistopuolue. Esimerkiksi Kela on kepun aikaansaannos.

      Oikeistopuolueita ovat Suomessa kokoomus, kristilliset ja persut.

      • Anonyymi

        Se Kela oli hieno keksintö: köyhillekin luotiin eläketurva, eikä vain työläisille ja virkamiehille.
        Maalaisliiton ansiota tuo laitos. Itse en kepua äänestä , mutta on se hyvää saanut aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se Kela oli hieno keksintö: köyhillekin luotiin eläketurva, eikä vain työläisille ja virkamiehille.
        Maalaisliiton ansiota tuo laitos. Itse en kepua äänestä , mutta on se hyvää saanut aikaan.

        Maanomaistajatko köyhiä? Tuskin.


    • Anonyymi

      Keskustalla on mahdollisuus vaikuttaa hallituksen toimintaan, mutta jos on liian laiska edes yrittämään, niin se ei ole muiden vika!

    • Anonyymi

      Kepun menettäessä alkiolaisuuden sanoman sipilän myötä, alkoi väistämätön alamäki kannatuksessa. Paavo oli oikeassa sipilän suhteen siinä asiassa.

    • Anonyymi

      Kommunisteja on lähinnä vasemmistoliitossa, SDP:ssä ja Vihreissä. Muut ovat kansainvälisesti lähinnä keskustaa.

      • Anonyymi

        Porvaripuolueissa on nykyään kommunistit Suomessa koska ruinaavat koko ajan lisää yritystukia ja maataloustukia vero ja velkarahoistamme.


    • Anonyymi

      Saarikkohan on täysi suvakki, naiivi tyyppi, sopisi vihreisiin.

      • Anonyymi

        Saarikko saattohoitaa keskustan


    • Anonyymi

      Kepun kannatus laskee edelleen edellisessä hallituksessa tehtyjen valtaisien leikkausten ja muiden virheiden takia. Kansa menetti luottamuksensa ja sen palauttaminen on pitkä tie.

      • Anonyymi

        Sipilä tuhosi puolueen.


    • Anonyymi

      Oikeistolaisia ovat vain irti EU:sta -puolueet....hetkinen, löytyykös....?..?

      FINLAND ZERO points.

    • Anonyymi

      Persut on hyviä ainoastaan huutelemaan takarivistä "väärin sammutettu" kun muut tekee. Syyllisiä ne kyllä löytävät ja osoittelevat mutta ratkaisuja ongelmiin niillä ei ole tarjolla muuta kuin maahanmuuttokriittisyys jokaiseen asiaan.

      • Anonyymi

        Totta.


    • Anonyymi

      Keskustan linja on hukassa. Se ei tiedä onko vasemmistoo vai oikeistoo. Äänestäjät ovat masokisteja.

      • Anonyymi

        Kun ollaan keskellä, niin pystyään keskustassa. Ei rampata vasemmalla tai oikealla. Paras A-ryhmä.


    • Anonyymi

      Itse olen äärioikeiston kannattaja mutta miksi äärioikeisto sekaantuu niin usein väkivaltaan. Äärioikeistolainen politiikka on niin minimaalista ja kannatus ei nouse vaikka Puola, Unkari, Italia ovatkin jo suurimmaksi osaksi meidän Äärioikeistolaisten hallitsemia. Olisiko nyt jo aika unohtaa väkivalta ja aloittaa uusin voimin puhtaalta pöydältä.

      • Anonyymi

        Ehkä äärioikeisto nousisi jos lopettaisitte tuon naurettavan kansallismielisyys- ja rotupelleilyn.


    • Anonyymi

      Keskustan muuttuneen ja vääränlaisen politiikan vuoksi itsekkin olen puolueen hylännyt jo ennen sipilän valtaannousua. Keskusta on menettänyt täysin juurensa ja linjansa. Nyt se on käytännössä vain kopio muista liberaaliglobalistipuolueista. Samanlaisia kopioita vähän erisävyyn maustettuna löytyy SDP, Vasemmisto, Vihreät, RKP ja Kokoomus. Noista puolueista vain Keskusta on pettänyt kannattajansa ihan täysin ja siitä syystä keskusta syöksyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe