Nainen osoittaa kiintymyksen rakkaudella ja mies halajaa ihailua ja kunnioitusta ja tuntoa olevansa merkittävä ja Johtaja. Naiset syrjäyttävät miehiä olemaala johtajamaisia ja vahvoja. Presidentti Trump sanoi monen usalaismiehen olevan pettyneinä Bidenin valitessa avukseen naisen sen kamalan joka on vahva ja kova juristi. Raamatussa on ohjeet naisille.Alistuvuus.Nöyryys.Palvelevuus.Raittius.Taka alalle vetäytyminen.Vaatimattomuus. Nainen tukee miestä jonka tulee antaa loistaa.Nainenhan on herkkä ja vaikutteille altis.tunteet vievät eikä yksinkertaistakaan asiaa voi päättää miehettä.
Kamala Harris on juuri sellainen joka ei pidä olla.Presidentti Trump joka on miehinen mies pitää Kamala senaatin ikävimpänä rumimpana ja huonoinpana jäsenenä.
MIHIN pyrit Suomen nainen?
Naisen alistumisen osoitus pelastaisi miehet
55
56
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko vastata miksi miehet ovat nykyään passiivisia ja toimettomia? Mikä miehiä vaivaa? Puuttuuko heiltä Apolloksen kaltainen suoraselkäisyys? Totuuden tuntemisen kautta suoraselkäisyys lisääntyy kokoajan. Niilo Yli-Vainion eksytys sokeutti heidät siksi he ovat passiivisia ja on pelkurimaista puolustaa kaikki valheelliset eksytykset. Tehkää parannuksen ja ottakaa vastaan rakkautta totuuteen ja nöyrtykää Herran väkevän käden alle. Herra on varannut teille miehille tärkeät tehtävät! Niin siten teitä kunnioitetaan. Älkää pelätkö, Herra auttaa teitä kaikessa tiessä!
>>> Herra on varannut teille miehille tärkeät tehtävät!
Ei kuitenkaan aivan kaikille miehille.
>>> Tehkää parannuksen ja ottakaa vastaan rakkautta totuuteen ja nöyrtykää Herran väkevän käden alle...
Ymmärtääkseen kaikkien ihmisten tasa-arvoisuutta ei tarvitse harrastaa masokismia nöyrtymällä väkevän käden alle.- Anonyymi
Henki kirjoitti:
>>> Herra on varannut teille miehille tärkeät tehtävät!
Ei kuitenkaan aivan kaikille miehille.
>>> Tehkää parannuksen ja ottakaa vastaan rakkautta totuuteen ja nöyrtykää Herran väkevän käden alle...
Ymmärtääkseen kaikkien ihmisten tasa-arvoisuutta ei tarvitse harrastaa masokismia nöyrtymällä väkevän käden alle.Nöyryys ei tarkoita sitä mitä sinä kirjoitit mutta ylpeille se on vastenmielistä ja heillä on väärä käsitys siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nöyryys ei tarkoita sitä mitä sinä kirjoitit mutta ylpeille se on vastenmielistä ja heillä on väärä käsitys siitä.
Henki
1.Pietarin kirje:
5:6 Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät . Anonyymi kirjoitti:
Nöyryys ei tarkoita sitä mitä sinä kirjoitit mutta ylpeille se on vastenmielistä ja heillä on väärä käsitys siitä.
Voisitko tarkentaa, mitä mielestäsi tarkoittaa miesten nöyryys?
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Se tarkoittaa että se on terve nöyryys ja nöyrrytään Jumalan sanan eteen. Voisitko lukea 5Moos. 8:3 ja Matt. 4:4?
Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa että se on terve nöyryys ja nöyrrytään Jumalan sanan eteen. Voisitko lukea 5Moos. 8:3 ja Matt. 4:4?
Pointti oli se, että lukemalla Raamattua ei tulla paremmaksi ihmiseksi. Jos ihminen ei itse ymmärrä eettisiä normeja, sääntöjä ja arvoja, niin turha on sitä Raamattua plärätä.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Pointti oli se, että lukemalla Raamattua ei tulla paremmaksi ihmiseksi. Jos ihminen ei itse ymmärrä eettisiä normeja, sääntöjä ja arvoja, niin turha on sitä Raamattua plärätä.
Niin. Nöyryys on hyvä asia koska se viittaa raamatun mukaan lampaisiin. Parannuksenteon kautta kannetaan hedelmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Nöyryys on hyvä asia koska se viittaa raamatun mukaan lampaisiin. Parannuksenteon kautta kannetaan hedelmää.
Ja Jumala johdattaa nöyryyden kautta kaikkeen totuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henki, osa miespalvelijoista on perheellistä ja palvelee Herraa ja hoitaa perheensä asiat hyvin ja on perheen pää ja ottavat vastaan rakkautta totuuteen nöyrästi.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala tuntuu olevan kovin riippuvainen ihmisten omista teoista. Myös totuus on suhteellinen käsite: toisinaan totuus ei ole koko totuus, joskus se ole totuus lainkaan.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Jumala tuntuu olevan kovin riippuvainen ihmisten omista teoista. Myös totuus on suhteellinen käsite: toisinaan totuus ei ole koko totuus, joskus se ole totuus lainkaan.
Tarkoitan Jumalan totuutta. En alusta saakka tarkoita sitä toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henki, saako kysyä, luetko raamattua?
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi, että hän on tie, totuus ja elämä. Toisaalta Pyhä Henki (PH) tunnetaan Totuuden henkenä. Näiden tosi-ilmoitusten valossa PH on Jeesuksen henki, jonka Jeesus lupasi lähettää ihmisille puolustajaksi. Totuus on myös se, että ilman henkeä ei ole elämää. Kahdessa edellisessä ilmoituksessa on jo kaksi erillistä totuutta. On olemassa liiankin monta totuutta ja siksi ei voida puhua yksittäisestä Jumalan totuudesta. Mikä on Jumalan totuus, voitko itse määritellä sen?
Anonyymi kirjoitti:
Henki, saako kysyä, luetko raamattua?
Saa kysyä, onhan Raamatussa ilmoitettu, että kolkuttavalle avataan ja kysyvälle vastataan.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Jeesus sanoi, että hän on tie, totuus ja elämä. Toisaalta Pyhä Henki (PH) tunnetaan Totuuden henkenä. Näiden tosi-ilmoitusten valossa PH on Jeesuksen henki, jonka Jeesus lupasi lähettää ihmisille puolustajaksi. Totuus on myös se, että ilman henkeä ei ole elämää. Kahdessa edellisessä ilmoituksessa on jo kaksi erillistä totuutta. On olemassa liiankin monta totuutta ja siksi ei voida puhua yksittäisestä Jumalan totuudesta. Mikä on Jumalan totuus, voitko itse määritellä sen?
Tarkoitan että Pyhä Henki on Totuuden Henki ja Hän vie kaikkeen totuuteen. Jeesus on lihaan tullut Sana joka on täynnä armoa ja totuutta. Hänen sanassa pysymällä opitaan tuntemaan totuutta joka tekee vapaaksi.
Johanneksen evankeliumi:
8:31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi." - Anonyymi
Henki kirjoitti:
Saa kysyä, onhan Raamatussa ilmoitettu, että kolkuttavalle avataan ja kysyvälle vastataan.
Mukava kuulla :)
Henki kirjoitti:
Se tarkoittaa ettei nainen alkaa poistaa miehestä vääryyden kuin mikä Jumala . Vaan on nöyrä ja odottaa, että Jumala hoitaa Jumalana sen osuuden joka on Jumalalle tarkoitettu ,, eikä vääryydessä toimiva naisen ohi Pyhä Raamattu. Siis nainen joka on nostanut itseä "pääksi" seurakunnassa ja perheessä yrittää vääntää ja kääntää ,, siis puskea miehen synnit pois.
Savis kirjoitti:
Se tarkoittaa ettei nainen alkaa poistaa miehestä vääryyden kuin mikä Jumala . Vaan on nöyrä ja odottaa, että Jumala hoitaa Jumalana sen osuuden joka on Jumalalle tarkoitettu ,, eikä vääryydessä toimiva naisen ohi Pyhä Raamattu. Siis nainen joka on nostanut itseä "pääksi" seurakunnassa ja perheessä yrittää vääntää ja kääntää ,, siis puskea miehen synnit pois.
Savis, luepa uudestaan mitä kysyttiin.
Henki kirjoitti:
Savis, luepa uudestaan mitä kysyttiin.
Kyllä tiedän mikä sun kysymyksen takana piileksele. Ketä kohtaan sun mielestä mies tulis olla nöyrä ja nöyristellä? Jumala vai naisten ? Toinen kumoa toista....
Savis kirjoitti:
Kyllä tiedän mikä sun kysymyksen takana piileksele. Ketä kohtaan sun mielestä mies tulis olla nöyrä ja nöyristellä? Jumala vai naisten ? Toinen kumoa toista....
Määrittele ensin mikä on "mies", mikä tekee miehestä miehen. Sen jälkeen voimme palata kysymykseen nöyrtymisestä.
Henki kirjoitti:
Määrittele ensin mikä on "mies", mikä tekee miehestä miehen. Sen jälkeen voimme palata kysymykseen nöyrtymisestä.
No nyt et tiedä mikä on mieskään enää? Pyhä Henk kyllä tietää !!! Mutta kysyn mikä on sellainen henki joka ei tiedä mikä on mies. Voit googlata niin saat vastaus.
Savis kirjoitti:
No nyt et tiedä mikä on mieskään enää? Pyhä Henk kyllä tietää !!! Mutta kysyn mikä on sellainen henki joka ei tiedä mikä on mies. Voit googlata niin saat vastaus.
Savis, joudun jälleen kerran ohjaamaan sinut lukemaan uudelleen edellisen kysymyksen, ymmärryksen kanssa. PH kyllä tietää, mutta tiedätkö sinä?
- Anonyymi
Ennemminkin minulla herää kysymys, mihin pyrit Suomi naisinesi?
ST- Anonyymi
Monet miehet ovat niin akkamaisia että naiset joutuvat miesten hommiin. Ollaan vellihousuisia äidin poikia. Ja syypää tähän on poikiinsa takertuva äidit. Voi sitä miniää joka tuollaiseen mieheen ihastuu. Anoppi on se joka ei päästäisi nuppuaan pois hirveän naisen kanssa. Eikö Jeesus sanonutkin, että miehen pitää perustaa oma perhe, eikä jäädä vanhempiensa kanssa?? Viisas neuvo. Ja pitäisi asettaa rajat ettei äiti kulta tuo ongelmia nuoren parin elämään. Mies olkoon mies jota voi kunnioittaa, vastatkoon perheestään itse.
Anonyymi kirjoitti:
Monet miehet ovat niin akkamaisia että naiset joutuvat miesten hommiin. Ollaan vellihousuisia äidin poikia. Ja syypää tähän on poikiinsa takertuva äidit. Voi sitä miniää joka tuollaiseen mieheen ihastuu. Anoppi on se joka ei päästäisi nuppuaan pois hirveän naisen kanssa. Eikö Jeesus sanonutkin, että miehen pitää perustaa oma perhe, eikä jäädä vanhempiensa kanssa?? Viisas neuvo. Ja pitäisi asettaa rajat ettei äiti kulta tuo ongelmia nuoren parin elämään. Mies olkoon mies jota voi kunnioittaa, vastatkoon perheestään itse.
>>> Eikö Jeesus sanonutkin, että miehen pitää perustaa oma perhe, eikä jäädä vanhempiensa kanssa??
Jeesus itse ei kuitenkaan perustanut omaa perhettä. Enemmänkin, Raamattu ei edes kerro, että Jeesus olisi koskaan seurustellut tms.- Anonyymi
Suomi pyrkii aina eteenpäin. Toivottavasti pysyt mukana.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi pyrkii aina eteenpäin. Toivottavasti pysyt mukana.:)
En pysy. Jään mielelläni pois kelkasta. Ei niin huvita se kaikki tarjottava.
ST Henki kirjoitti:
>>> Eikö Jeesus sanonutkin, että miehen pitää perustaa oma perhe, eikä jäädä vanhempiensa kanssa??
Jeesus itse ei kuitenkaan perustanut omaa perhettä. Enemmänkin, Raamattu ei edes kerro, että Jeesus olisi koskaan seurustellut tms.No just joo !! Sekö on mies ! Hii hiiiiiiiiiiiii.
Näytä missä Jeesus noin sanoi ja antoi ohje miehille..Savis kirjoitti:
No just joo !! Sekö on mies ! Hii hiiiiiiiiiiiii.
Näytä missä Jeesus noin sanoi ja antoi ohje miehille..Savis, tiedätkö mikä on lainaus?
- Anonyymi
Suominainen haluaa tuhota Jumalan luoman maailmanjärjestyksen. Naisen kuuluu olla hiljaa seurakunnassa. Naisen kuuluu olla miehensä palvelija. Vain näin toimien maailma ja suomi voi pelastua nykyjärjettömyydeltä.
- Anonyymi
Älä yleistä näösi perusteella!
- Anonyymi
Voi Mooseksen kalsarit ja Paavalin pulisongit. Miten jollain voi olla 2000 luvun Suomessa Aatamin aikainen asenne naisia kohtaan? Vai onko omakohtaista kokemusta, että naiset ovat niin paljon sinua pätevämpiä, ettet mitenkään pääse loistamaan.
Silloin olisi ehkä syytä katsoa peiliin. Ei oikea mies pelkää tasa-arvoista lahjakasta naista. Ei naissukupuoli ole sinun omanarvontuntosi kasvattamista varten. - Anonyymi
Mies halajaa ihailua ja kunnioitusta ja tuntoa olevansa johtaja vain siinä tapauksessa, kun hänellä on huono itsetunto.
- Anonyymi
Pitää rohkaista miestä ja kehua ja tukea häntä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää rohkaista miestä ja kehua ja tukea häntä. :)
Matt. 20:26 Näin älköön olko teillä keskenänne, vaan joka teidän keskuudessanne tahtoo suureksi tulla, se olkoon teidän palvelijanne,
- Anonyymi
Nainen on tehty vain ja yhtä tarkoitusta varten, mitään muuta ei hänellä ole:
Rakastaa ja PALVELLA miestä!
Tarvitseeko Jumala naista?
ei, sillä kaikki mitä Jumala tekee ja on suunnitellut, Jumala tekee MIEHEN kautta ja avulla.
Jos kaikki naiset kuolevat, sillä ei ole väliä, Jumalan suunnitelmien kohdalla.
Jos kaikki miehet kuolevat, Jumala hävisi eikä voi tehdä mitä on luvannut.
eli naisen takoitus on palvella MIESTÄ, ei edes Jumalaa!
jos olet toista mieltä. niin:
anna YKSI paikka jossa Jumala kutsuu ja voitelee naisen johonkin toimeen tahi virkaa!
Pleeeease, edes yksi paikka!Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä: niitä, jotka käyttävät elämänsä oppimiseen ja niitä, jotka ovat kuollessaan tyhmempiä kuin syntyessään.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä: niitä, jotka käyttävät elämänsä oppimiseen ja niitä, jotka ovat kuollessaan tyhmempiä kuin syntyessään.
Tästä asiasta olen samaa mieltä.
- Anonyymi
No, jos välttämättä haluaa tylsän elämän. Ei mulle vaan riitä mies elämän sisällöksi.
- Anonyymi
"anna YKSI paikka jossa Jumala kutsuu ja voitelee naisen johonkin toimeen tahi virkaa!"
Tuomarien kirja 4: 4:.
"Mutta Debora, naisprofeetta, Lappidotin vaimo, oli siihen aikaan tuomarina Israelissa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"anna YKSI paikka jossa Jumala kutsuu ja voitelee naisen johonkin toimeen tahi virkaa!"
Tuomarien kirja 4: 4:.
"Mutta Debora, naisprofeetta, Lappidotin vaimo, oli siihen aikaan tuomarina Israelissa."Tuomarien kirjan mukaan Herra oli se joka tuomarit - ml. naispuolinen Debora - asetti tehtäväänsä:
"Herra asetti Israelin kansalle tuomareita ja oli aina näiden tukena." - Anonyymi
Hah olet hauska tyyppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomarien kirjan mukaan Herra oli se joka tuomarit - ml. naispuolinen Debora - asetti tehtäväänsä:
"Herra asetti Israelin kansalle tuomareita ja oli aina näiden tukena.""anna YKSI paikka jossa Jumala kutsuu ja voitelee naisen johonkin toimeen tahi virkaa!"
Joten MISSÄ SE PAIKKA ON?
se että Debora oli, ITSE itsensä korottanut Tuomariksi.
TUTKI ja sano, mitä eroa on MIES Profeetalla, ja
mitä naisprofeetta?
Kun olen tästä tehnyt yhteenvetoja, mitä he tekivät, niin kommentit poistetaan.
Sano, mitä näkyjä tahi ilmestyksiä tahi muuta, profetaallista, Debora teki ja sanoi?
Nyt, onko myös Iisebell, Herran nais-profeetta ja TUOMARI?
1. Kun. 21:7
Niin hänen vaimonsa Iisebel sanoi hänelle: "Sinäkö olet käyttävinäsi kuninkaanvaltaa Israelissa? Nouse ja syö, ja olkoon sydämesi iloinen; minä kyllä toimitan sinulle jisreeliläisen Naabotin viinitarhan."
se että joku tekee itsestä profeetan tahi papia tahi hallitsijan, ei ole sama jos Herra itse kutsuu.
Joten:
ei maalia, yritä uudelleen!
"Herra asetti Israelin kansalle tuomareita ja oli aina näiden tukena."
Missä tämä paikka on ?
Nainen ei voi silloin eikä tänään Jumalan Edessä hallita miestä tahi miestään.
Joten Jumalan ja miehen ASEMAA nähden nainen on aina, sotilas termiä käyttäen,
sotilas eli alokas, eli pienin aseman perusteella kun MIES
on aina joko kapteeni, tahi jopa kenraali.
sotilas / alokas ei voi kapteenia määräillä eikä tuomita eikä hallita ja vallita.
Tämä on loppuun-asti voimassa ja joap, mahdollisesti taivaassa.
Naista ei ole Jumalan silmissä, ilman miestä.
Mutta mies on Jumalan Kuva ja Herran kaltainen eli, mitä lie sama, yksi ja yhtä.
Kun otetaan sitten Paavalin, opetus joka avaa tätäKIN lisää niin:
Ef. 5:32
31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
Jeesus ei tarvitse seurakuntaa eli naista, mutta seurakunta eli nainen tarvitsee miestä.
seurakunta ei, hallitse eikä tuomitse Jeesusta, mutta, Herra, jos niin tekee (tästä pieni varaus, sillä Herran ei tuomitse) voi tuomita seurakuntaa.
Joten, ihminen sitten tuomitsee Jumalan Poikaa?
tahi käskee tehdä sitä ja tätä?
ei, Mies on Jumalan Kuva ja vain ja ainostaan, mies.
1 Moos 2
18 Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva".
ja
24 Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi.
Joten Jumala TEKI, naisen miehelle avuksi.
eikä miestä naiselle!
Miksi te ette ikinä opi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos välttämättä haluaa tylsän elämän. Ei mulle vaan riitä mies elämän sisällöksi.
"No, jos välttämättä haluaa tylsän elämän. Ei mulle vaan riitä mies elämän sisällöksi."
eli Suomeksi:
Minulle, jos olen uskossa, ei riitä JEESUS!
mikä sinulle, jos olet uskossa, sitten riittää?
Joh. 1:4
Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
ja
Joh. 6:63
Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.
ja
Luuk. 11:34
Sinun silmäsi on ruumiin lamppu. Kun silmäsi on terve, on koko sinun ruumiisi valaistu, mutta kun se on viallinen, on myös sinun ruumiisi pimeä.
ja
Ilm. 3:18
Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No, jos välttämättä haluaa tylsän elämän. Ei mulle vaan riitä mies elämän sisällöksi."
eli Suomeksi:
Minulle, jos olen uskossa, ei riitä JEESUS!
mikä sinulle, jos olet uskossa, sitten riittää?
Joh. 1:4
Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
ja
Joh. 6:63
Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.
ja
Luuk. 11:34
Sinun silmäsi on ruumiin lamppu. Kun silmäsi on terve, on koko sinun ruumiisi valaistu, mutta kun se on viallinen, on myös sinun ruumiisi pimeä.
ja
Ilm. 3:18
Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit."Minulle, jos olen uskossa, ei riitä JEESUS! mikä sinulle, jos olet uskossa, sitten riittää?"
Mies ei ole Jeesus!!!! Eikä riitä näin ollen elämän sisällöksi. Vastasin kommenttiin, jossa yrittettiin kertoa miten naisten pitäisi elää. Kommentoijan versio elämästä ei minulle riitä.
Olen syvästi kiitollinen siitä mielenkiintoisesta ja haastavasta matkasta, jolle Jeesus on minut johtanut. Oma mielikuvitukseni ei olisi siihen riittänyt, eikä myöskään ympäristön mielikutus. Jumalan suunnitelmat ovat aina yksilöllisiä, sillä Hän ottaa huomioon käsissään olevan materiaalin.
En pyri tekemään henkilökohtaisesta matkastani Jumalan kanssa uskonkoppia muille. Sen sijaan rohkaisen kaikkia etsimään Jumalan tahtoa juuri omalla kohdallaan.
Kun nyt kysyit.... :)
>>Nainen tukee miestä jonka tulee antaa loistaa.Nainenhan on herkkä ja vaikutteille altis.tunteet vievät eikä yksinkertaistakaan asiaa voi päättää miehettä.>>
Eva Braun seisoi miehensä rinnalla. Siitä kunnia hänelle.- Anonyymi
No, tuota, vieraan apuun ei kannata luottaa.
https://m.youtube.com/watch?v=py6pkNxOx5o - Anonyymi
Pyrkikää olemaan altistumatta. Nätisti.
- Anonyymi
Suomalainen nainen on joutunut tässä karussa maaperässä ottamaan kuokan käteen, koska mies olisi kuollut suolle.
Tässä suo- messa ei mies olisi pystynyt ryysyrannassaan elättämään ja kasvattamaan perhettä. Siinä on naisen pitänyt astua lypsykiuluineen navettaan, hakemaan maitua.
Siinä on syötetty lampaat, kanat, siat, sekä mies. - Anonyymi
Kun tämän ajan loisto puretaan, ja akkaansa alistava mies joutuu navetasta pirtinpöydän ääreen, katsomaan katrastaan. 120 sormea naputtaa pöytää, niin alkaa karjun suu väpättämään. Siinä pakenee viinapannunsa ääreen ja luulee, että valtakunta on pakanamaalla raamatullinen.
Siellä sammuu mieli ja sielu.
Kannattaa kunnioitaa elämää- Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi. Ja akkaansa nyrkin ja hellan edessä vaiettava mies, on pelkuri. Sitäkö pitäisi kunnioittaa. Sitä, joka ei osaa rakastaa vaimoaan, kuin Kristus seurakuntaa.
Kyllä nämä mäkättävät vanhat aatamit tunnetaan. Pihalle kun pyhät pääsee, niin naisia vikittelemään, vaikka akka on huivipäässä, hikihatussa imettämässä pienintä ja toisille yrittää rehkiä taikinajuuresta leipää suuhun. Pitää kysyä oliko Jeesus nainen ja oliko Hän naimisissa ja sai monta lapsia. Hiiiiiiiiii.
Kuules henki. Sävoit mennä takaisin sieltä mistä olet tullut koska ei sulla ole mitään Pyhä Hengen kanssa tekemistä....- Anonyymi
> Nainen osoittaa kiintymyksen rakkaudella ja mies halajaa ihailua ja kunnioitusta ja tuntoa olevansa merkittävä ja Johtaja.
Näyttää olevan päinvastoin tuo. >>> Siinä on naisen pitänyt astua lypsykiuluineen navettaan, hakemaan maitua. <<<
Parempi vaan että sie nainen pysyt kaupungissa ciideri nenän alla,,, jos on niin vaikea hakea maito sun lapsille ja miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515172
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413263- 2463106
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442648- 361824
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271605Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411566- 161457
- 231437
- 241337